Besmettingcijfers dinsdag 12 tot en met maandag 18 januari:quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:21 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand cijfers van vorige week naast die van deze week?
bewust de zooi frauderen.....tjaquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:28 schreef Stoorzendert het volgende:
¤85kVan de pot gerukt die Fred.
Ik heb me robot hond al bestelt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik zou de grens stellen bij minimaal 2 honden, persoonlijk
Die man is niet serieus meer te nemen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Mag toch aannemen dat dat bovenop de 95 euro van onterecht buiten zijn, komt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Nee joh, met ¤85k boete ruïneer je iemand. Dat staat in dit geval totaal niet in verhouding. Maar is maar een mening he?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:29 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bewust de zooi frauderen.....tja
terecht imo
Mocht je je coronadeck aan het samenstellen zijn, zou ik zeker de racismekaart daarin opnemen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:31 schreef alpeko het volgende:
Wordt er ook nog etnisch geprofileerd bij het opsporen van fraude?
Er wordt actief jacht gemaakt op blanke mannen, want die steken je niet neer als je ze staande houdt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:31 schreef alpeko het volgende:
Ja en exclusief 2x ¤9 administratiekosten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:31 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mag toch aannemen dat dat bovenop de 95 euro van onterecht buiten zijn, komt?
Maximale straffen zijn altijd hoog. Voor winkeldiefstal kun je ook 4 jaar cel krijgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:28 schreef Stoorzendert het volgende:
95quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:32 schreef GemMagic het volgende:
Ok, dus de boodschap is, geen nep verklaring maken, maar gewoon eens in de 100x die 95 euro aftikken.
valsheid in geschrifte....simpelquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee joh, met ¤85k boete ruïneer je iemand. Dat staat in dit geval totaal niet in verhouding. Maar is maar een mening he?
Dat is inderdaad ook weer zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maximale straffen zijn altijd hoog. Voor winkeldiefstal kun je ook 4 jaar cel krijgen.
Wil niet zeggen dat je hem in de praktijk ook opgelegd krijgt.
Ik zet eerder mijn geld op leeftijdsdiscriminatie. Sowieso bij avondklokboetes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:31 schreef alpeko het volgende:
Oh, wordt het ook nog een wet mulder?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:32 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja en exclusief 2x ¤9 administratiekosten.
voor valsheid in geschrifte ja...niks met corona te makenquote:
Het lijkt ongeveer met +/- 20% per week af te nemen. Bij 10k besmettingen gaat het dan met stappen van 2k per week. En als je op 5k zit met 1k per week. Daarnaast was toen het slecht ging de groei Vooral dat laatste stukje zal waarschijnlijk als een eeuwigheid voelen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Toch vind ik het gevoelsmatig niet snel genoeg zakken. had gehoopt dat er ergens weer een flinke daling zou komen / sneller zou gaan.
Maar aan de andere kant, we hebben geen extra maatregelen, dus zou miss ook raar zijn.
Alle gekheid op 'n stokje: een boetebedrag dat substantieel hoger ligt (bijvoorbeeld 500-1000¤) zal zeker wel impact hebben op de naleving van die avondklok.quote:
Had Grapperhaus maar niet moeten gaan trouwen, triest genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Alle gekheid op 'n stokje: een boetebedrag dat substantieel hoger ligt (bijvoorbeeld 500-1000¤) zal zeker wel impact hebben op de naleving van die avondklok.
Dat Grapperhaus er een wet bijhaalt die hier niet voor bedoeld is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Welk punt wil Van der Staaij nou precies maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |