Zodra de kroegen dichtgingen ben ik gestopt met drinken tot aan kerst.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik heb een dry winter met mezelf afgesproken, vanaf begin jan.
geen alcohol tot 15 maart......
Sherry is de traditionele drank daarvoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:15 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik drink slechts 2 keer per jaar alcoholm maar krijg steeds meer zin om daar een dagelijkse hobby van te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
7 gemeentes met 0 besmettingen
7 gemeentes met 1 besmettingen
47 gemeentes met 2-4 besmettingen
89 gemeentes met 5-9 besmettingen
73 gemeentes met 10-14 besmettingen
43 gemeentes met 15-19 besmettingen
43 gemeentes met 20-24 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
He gatver!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sherry is de traditionele drank daarvoor
Nee hoor.quote:
Klopt ik zeg ook niet dat het niet besmettelijker is maar wel minder dan hoe het nu voorgesteld wordt. Maar wil je het zeker weten dan heb je gewoon veel meer data nodig dan alleen een labotorium set up. In het onderzoek wat hij aanhaalt stond ook in de het virus in de keel niet hoger is dan bij de oude variant en dat het kinderen ook niet besmettelijker maakte dan wat we al wisten. Soms kan een soort van cluster fuck up wat kerst kan zijn in Engeland en Ierland zorgen dat er ineens veel meer besmettingen zijn. In sommige landen is kerst gewoon een groter ding dan wat het bij ons is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit ondersteunt precies wat ik zeg. Alleen heb jij het over besmettelijker, maar 'niet meteen zo groot'. En over een strain die de 'iets zwakker strain' afwisselt.
Het principe klopt, alleen denk jij dat het nog wel meevalt.
X Ongeschiktquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Wat is er met Grapperhaus aan de hand?
Stukke beter dan gisteren, toen zat er maar 400 verschil in met vorige week. Prima cijfers vandaag dusquote:
Man klinkt nogal zwak en ziekjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:16 schreef Dazalbest het volgende:
Wat is er met Grapperhaus aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |