abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197551312
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:44 schreef Caland het volgende:

[..]

De trend is juist dat die nu al worden opgekocht door vermogende horecamagnaten. Heb je straks in elke stad 40-45 kroegen van dezelfde eigenaar. Goed voor de monopoliepositie zullen we maar zeggen.
Pils smaakt hetzelfde :9~
pi_197551317
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:42 schreef GemMagic het volgende:
Wat is onnodig op locatie werken. Slachterijen die handel hebben, kunnen medewerkers moeilijk thuis laten slachten he.
Voorbeeldje,

Ik heb laatst een nieuwbouwhuis gekocht, en we moeten nog een kopersavond krijgen waarin we wat meer details krijgen over het verloop.

Nu denk je, dat moet lukken met zoom toch? Nee joh, het bedrijf hecht aan persoonlijk contact en wacht gewoon tot ze weer een zaaltje kunnen volgooien.

Tijdens het doorspreken van de opties was het ook al raar dat het niet via zoom kon, toen we daar op kantoor kwamen was het ook wel duidelijk dat echt niemand thuis werkte. Was gewoon zoals het al altijd was gegaan.

Sommige bedrijven willen gewoon niet iets anders doen als ze gewend zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197551321
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:42 schreef popje het volgende:

[..]

Waarnaar kijken met Grapperhaus?
Het sluiten van bedrijven die lak hebben aan de regels. Dat werd maanden geleden al gezegd door Rutte.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:46:51 #54
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_197551324
Wat een suf wief.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_197551329
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:44 schreef vPlien het volgende:
Nou lekker, je bent pas een topprofessional als je voor iets gestudeerd hebt :')
En Johan Cruijff was geen topprofessional als coach, want niet ervoor gestudeerd...
pi_197551338
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:46 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Pils smaakt hetzelfde :9~
Wel lekker voor de prijsafspraken van diezelfde pils
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:47:29 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197551340
Marijnissen kan het goede voorbeeld geven door een motie in te dienen voor debatten via Zoom.

Bedoel, als het allemaal zoooo makkelijk is om je werk vanuit huis te doen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:47:50 #58
3542 Gia
User under construction
pi_197551350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:36 schreef _serial_ het volgende:

Met het moordende tempo waar we hier vaccineren kun je dat zeker wel vergeten.
Ze krijgen de tijd die ze hebben niet vol door gebrek aan vaccins.

Als het AZ is goedgekeurd verwacht ik wel dat het snel gaat.
Sowieso gaan de huisartsen dat doen en om te beginnen de groep die ook elk jaar de griepprik krijgt.
Die draaiboeken liggen gewoon klaar.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:47:50 #59
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_197551351
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:42 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Onze sportschool werd gisteren ook binnengevallen door handhaving.
Terwijl daar een instructrice gewoon een online les stond te geven.

Maar op gewone kantoren handhaven we natuurlijk niet.
Op de tennisclub komen ze ook regelmatig kijken of mensen echt niet stiekem met zijn vieren buiten aan het tennissen zijn, las ik in de tennisapp :')
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:47:59 #60
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197551354
Hier is een van de lokale kappers gewoon open gegaan en hij heeft groot gelijk. Doordat hij in Belgie woont krijgt hij geen steun voor zijn bedrijf in Nederland.
pi_197551356
Wat een idiote vragen over die communicatie. Wat een geneuzel. Dit kost alleen maar tijd.
pi_197551359
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:44 schreef Caland het volgende:

[..]

De trend is juist dat die nu al worden opgekocht door vermogende horecamagnaten. Heb je straks in elke stad 40-45 kroegen van dezelfde eigenaar. Goed voor de monopoliepositie zullen we maar zeggen.
Ja ik begrijp ook niet wat mensen daar zo tof aan vinden. Alle kleine zelfstandigen straks weg en alleen maar grote ketenhoreca.
pi_197551379
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:48 schreef pretpletter het volgende:
Wat een idiote vragen over die communicatie. Wat een geneuzel. Dit kost alleen maar tijd.
Gewoon stemmen. Dit duurt te lang.
pi_197551380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hier is een van de lokale kappers gewoon open gegaan en hij heeft groot gelijk. Doordat hij in Belgie woont krijgt hij geen steun voor zijn bedrijf in Nederland.
Ah, meneer woont in Weert.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:49:20 #65
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_197551382
Rutte laat zich duidelijk weer in de kaart kijken: "Je bent pas een professional als je er voor gestudeerd hebt". e zich als historicus wel bezig houden met wetten die anderen vermorzelen.

Als ondeskundige, kiezer? , heb je dus niets te willen en moet de de expert volgen die daarmee dus bepalen, door hun specifieke aandacht op bepaald gebied of iet wordt gekozen. Wanneer je alleen C19-experts in je team hebt, zul je alleen C19 adviezen krijgt.

Rutte is nu wel erg misplaats en schokkend bezig met de clown uit te hangen om als doel vrijheidsbeperkende maatregelen er doorheen te drukken.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_197551387
Ik hoor dat het hier erg gezellig is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_197551393
Mark jongen, je hele beleid draait om maakbaarheid, lul niet zo dom. :')

Femke Merel moet bijna huilen maar sommige dingen zijn ook om te huilen.
pi_197551400
Toch heb ik het idee dat zowel op FOK! als in de kamer de nieuwere varianten onderschat worden. Er staat gigantisch veel op het spel, als de nu ontwikkelde vaccins inderdaad niet werken tegen een Zuid-Afrikaanse of Braziliaanse variant, waar sterke waarschuwingen voor zijn, dan zit je tot ver na de zomer in de penarie.

De Britse variant is peanuts.
pi_197551401
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:45 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Adviseer jou met klem eens dit te bekijken als het je uitkomt. Kan zeer verfrissend zijn voor mensen die het coronabeleid steunen en niet weten waar ze in terecht zijn gekomen. Dan open je je ogen wel, en zie je dat we hier waarschijnlijk nooit meer uitkomen omdat we gevangen zitten in een soort cirkel. Eerst ging het ook van flatten the curve, naar crush the curve en nu worden maatregelen ingesteld om een mogelijke golf te voorkomen die nergens op gebasseerd is. En met de mogelijke varianten die dit jaar allemaal gaan opduiken kun je de klok er wel weer op gelijk zetten waar dit toe gaat leiden.
Sorry, maar ik heb echt te weinig tijd om me met dergelijke filmpjes bezig te houden.

Ik kan niets met die doemscenario's van jou en ik zie nog steeds geen enkele reden om daar wel bang voor te worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197551402
quote:
1s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoor dat het hier erg gezellig is
Laat je niks aanpraten joh! :{w ;)
pi_197551405
Gaat er eigenlijk nog gestemd worden over die avondklok? Anders is dit helemaal idioot.

En waarom zitten ze zo dat thuiswerken op te hemelen? Dit debat kan ook prima vanaf huis.
pi_197551407
quote:
Het is wachten totdat hij weer gedwongen wordt om sluiten.
pi_197551416
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:46 schreef zalkc het volgende:

Tijdens het doorspreken van de opties was het ook al raar dat het niet via zoom kon, toen we daar op kantoor kwamen was het ook wel duidelijk dat echt niemand thuis werkte. Was gewoon zoals het al altijd was gegaan.

Klopt. Daar moet gewoon keihard tegen opgetreden worden.
Zo lastig is het niet om naar beroepsgroepen te kijken en te zien wie wel vanaf kantoor moet werken en wie niet.

We leven in 2021, beetje digitaal zijn hoort er bij. Heel leuk dat je persoonlijk contact wil en dat is alleen maar mooi. Maar is nou gewoon niet goed.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:51:41 #74
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197551434
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:47 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En Johan Cruijff was geen topprofessional als coach, want niet ervoor gestudeerd...
Steven Spielberg wilde naar de filmschool van de University of Southern California, maar werd afgewezen. Hij is uiteindelijk zonder diploma voor Universal gaan werken.

Erg onprofessioneel allemaal :+
pi_197551459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:50 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Het is wachten totdat hij weer gedwongen wordt om sluiten.
Naar aanleiding van een bezoek door BOA’s heeft Soufiane besloten om de zaak te sluiten (https://www.weertdegekste(...)-handen-in-het-haar/).
pi_197551469
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:52 schreef maan_man het volgende:

[..]

Naar aanleiding van een bezoek door BOA’s heeft Soufiane besloten om de zaak te sluiten (https://www.weertdegekste(...)-handen-in-het-haar/).
een kapper met zijn handen in zijn haar :D _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197551491
quote:
Belasting vluchteling?
Denk dat zoiets te voorkomen is door het bedrijf in Nederland in te schrijven. Is nu te laat natuurlijk.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197551500
quote:
Ach, hij krijgt dan wel een nieuwe steun. Maar dan een steun die hij aan de staat kan geven dmv van een sappige bekeuring.
Schijnbaar heeft hij nog genoeg geld om dat aan te kunnen.
pi_197551502
quote:

[..]

Kan die niet in België gaan knippen of zijn contactberoepen daar ook verboden nu?
pi_197551519
quote:
Waarom zou Nederland een bedrijf moeten steunen die over haar winsten in Belgie belasting betaald?

Verkeerd gelezen. Bizar dan als hij in Nederland belasting betaalt!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2021 14:55:49 ]
pi_197551542
quote:
14s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:51 schreef Tijn het volgende:

[..]

Steven Spielberg wilde naar de filmschool van de University of Southern California, maar werd afgewezen. Hij is uiteindelijk zonder diploma voor Universal gaan werken.

Erg onprofessioneel allemaal :+
Een studie heb je nodig als je erg exacte dingen gaat doen. Een arts heeft wel een specifieke opleiding nodig.

Maar voor meer creatieve dingen, als ondernemer of in de kunsten (bijvoorbeeld film), kan een studie je ook in de weg zitten. Je leert namelijk dingen op een bepaalde manier, tussen bepaalde kaders, iets dat je minder creatief en eigen maakt.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:56:05 #82
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197551547
Ik ben ook ziedend dat Nederland en België mij geen steun geven terwijl mijn inkomsten grotendeels afkomstig zijn uit die landen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197551552
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:53 schreef Wantie het volgende:

[..]

Belasting vluchteling?
Denk dat zoiets te voorkomen is door het bedrijf in Nederland in te schrijven. Is nu te laat natuurlijk.
Nee, eenmanszaak gewoon in Nederland. Dan moet jij bij de gemeente waar je woont aankloppen voor een uitkering en dat is een Belgische gemeente waar weer andere regels gelden. Maar belasting mag hij uiteraard in Nederland betalen.
pi_197551556
Geld tegen scholen gooien gaat niet helpen, er is concrete hulp nodig -O-
pi_197551561
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:43 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn ook andere uitwegen mogelijk, bijvoorbeeld dat mensen langer besmettelijk zijn, dan is het virus niet besmettelijker, maar kunnen mensen wel langer anderen besmetten.

Maar goed, deze hoogleraar is wel de dikke uitzondering in zijn vakgebied, als zijn mening echt is dat hij er niet in geloofd dat de Britse variant besmettelijker is.
In het artikel geeft die gewoon aan dat er meer mensen in zijn vakgebied twijfelen. Waarom werd gezegd dat het zo besmettelijk is was op basis van een onderzoek op kweekcellen. Daar zagen ze dat het virus zich makkelijker hecht aan cellen en zich sneller kopieert. Maar nu dat data langzaam naar buiten komt buiten een labotorium setting blijkt het toch mee te vallen. De link naar het onderzoek waar hij zijn mening op baseert staat gewoon in het artikel en ik heb het in weekend al meerdere mensen zien aanhalen. Dus je kan het gewoon nalezen.
pi_197551576
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef ipa84 het volgende:
In het artikel geeft die gewoon aan dat er meer mensen in zijn vakgebied twijfelen.
Wie dan?
pi_197551593
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wie dan?
'meer mensen'

meer informatie hebben we anno 2021 niet meer nodig
pi_197551595
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef ipa84 het volgende:

[..]

In het artikel geeft die gewoon aan dat er meer mensen in zijn vakgebied twijfelen. Waarom werd gezegd dat het zo besmettelijk is was op basis van een onderzoek op kweekcellen. Daar zagen ze dat het virus zich makkelijker hecht aan cellen en zich sneller kopieert. Maar nu dat data langzaam naar buiten komt buiten een labotorium setting blijkt het toch mee te vallen. De link naar het onderzoek waar hij zijn mening op baseert staat gewoon in het artikel en ik heb het in weekend al meerdere mensen zien aanhalen. Dus je kan het gewoon nalezen.
Maar hoe komt het dat die Britse variant hier in Nederland dan toeneemt? We hebben hier niet versoepeld met kerst.
pi_197551601
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Kan die niet in België gaan knippen of zijn contactberoepen daar ook verboden nu?
In België zijn de kappers in langer dicht dan in Nederland.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:58:38 #90
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197551610
Overigens :

quote:
Ondernemers in de grensregio die in Nederland wonen maar hun bedrijf of winkel in België of Duitsland hebben, komen alsnog in aanmerking voor de coronasteunmaatregelen van het kabinet.

Dat geldt ook andersom voor ondernemers met een bedrijf in Nederland die in België of Duitsland wonen.

Financiële bijstand
Staatssecretaris Tamara van Ark (VVD) van Sociale Zaken en Werkgelegenheid heeft dat aan de Tweede Kamer laten weten. Het gaat dan om financiële bijstand tot maximaal 1500 euro per maand als compensatie voor gederfde inkomsten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197551626
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:44 schreef vPlien het volgende:

[..]

Wut hoezo dat o.o
Dat zijn de regels.
  donderdag 21 januari 2021 @ 14:59:49 #92
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_197551641
quote:

[..]

Beter je te laten horen dan een langzame dood sterven. Zou de horeca ook moeten doen
pi_197551647
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:59 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat zijn de regels.
Klinkklare onzin. Kan zijn dat de gym zelf dicht moet, maar niemand die een online les verboden heeft gemaakt.
pi_197551649
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:46 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het sluiten van bedrijven die lak hebben aan de regels. Dat werd maanden geleden al gezegd door Rutte.
Da's wel een hele lastige opgave, denkelijk. Wettelijk zal het wel haalbaar zijn maar dat gaat geen goede publiciteit opleveren.
pi_197551654
quote:

[..]

Maar hoe komt het dat die Britse variant hier in Nederland dan toeneemt? We hebben hier niet versoepeld met kerst.
Heb je cijfers van percentage samples? Zeg maar 100 positieve tests in dezelfde gemeente en een week er tussen?
Als het om absolute aantallen gaat is het al snel te weerleggen door te wijzen op toegenomen testbasis
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_197551703
quote:

[..]

Evolutie wat normaal is bij virussen. Als je meer hindernissen inbouwt komt vanzelf het virus boven drijven wat het zich makkelijkst verspreidt. Dus het geeft aan dat het besmettelijker is maar dat hoeft niet meteen zo groot te zijn als men eerst zei. Als je nextstrain.org volgt dan wist je dat we inderdaad al veel verschillende mutaties in Nederland gehad hebben. Alleen de ene strian wisselt in de loop van tijd de iets zwakkere strain af.
pi_197551704
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef vPlien het volgende:
Geld tegen scholen gooien gaat niet helpen, er is concrete hulp nodig -O-
Zonder geld komen ze niet ver om concrete hulp te kunnen aanschaffen, he?
  donderdag 21 januari 2021 @ 15:03:32 #98
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197551726
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef zalkc het volgende:

[..]

Heb je cijfers van percentage samples? Zeg maar 100 positieve tests in dezelfde gemeente en een week er tussen?
Als het om absolute aantallen gaat is het al snel te weerleggen door te wijzen op toegenomen testbasis
twitter
pi_197551745
Present !!!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197551757
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:46 schreef zalkc het volgende:

[..]

Voorbeeldje,

Ik heb laatst een nieuwbouwhuis gekocht, en we moeten nog een kopersavond krijgen waarin we wat meer details krijgen over het verloop.

Nu denk je, dat moet lukken met zoom toch? Nee joh, het bedrijf hecht aan persoonlijk contact en wacht gewoon tot ze weer een zaaltje kunnen volgooien.

Als ik eerlijk ben snap ik dat wel. Tekeningen lezen is voor leken vaak al lastig laat staan via een video verbinding.
Ik ben nu 4 verpleeghuizen aan het ontwikkelen en het is erg inefficient omdat via video te doen. Het werkt maar voor sommige besprekingen (zoals BIM model) moeten we toch echt bij elkaar komen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')