Ja datquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Rechtermuisknop -> 'element inspecteren' en dan aanpassen?
Hij vond dit zelf een uitstekende vergelijking.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef Vallon het volgende:
Grapperhaus is Ruttieaans bezig door te vervallen met wat hij als 16jarige op zijn brommer deed om mijn vrijheidsbelang, juridisch nu te sanctioneren.
Triest dan men aan het wauwelen slaat.
Koolmonoxidevergiftiging is niet de slechtse manier om te gaan.quote:
En dus zie ik niet waarom mensen denken dat als die maatregel er komt, dit maar voor heel even zou zijn.quote:
Mooi salaris? Politie? Hahahaha!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:54 schreef Vasilevski het volgende:
Lily-Jan mort wat, stemt misschien voor de vorm tegen. Maar uiteindelijk is het allemaal wel best als het een halfuurtje later is en de politie maar een mooi salaris krijgt voor het handhaven van allerlei niet-misdaden. Bij de linkse oppositie krijg je hetzelfde als met het kabinet maar dan met een hoger prijskaartje.
Ah, hier was ik benieuwd naar ja, wordt dat nu eindelijk benoemd?quote:
Ja idem!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:57 schreef Raveler het volgende:
[..]
Ah, hier was ik benieuwd naar ja, wordt dat nu eindelijk benoemd?
(Kan het debat niet goed volgen door een meeting die er doorheen praat)
Grapperhaus geeft aan een motie te steunen om wetswijziging om dit mogelijk te makenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:57 schreef Raveler het volgende:
[..]
Wat irritant zeg! Klilk ze weg!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:57 schreef Raveler het volgende:
[..]
Wat mogelijk te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:58 schreef byah het volgende:
[..]
Grapperhaus geeft aan een motie te steunen om wetswijziging om dit mogelijk te maken
meerdere malen gebeurd bij mij vroegerquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:53 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon van een agent dat ie de wet handhaaft en daarbij zijn eigen belangen opzij zet.
Zal ff lekker worden als iedereen zijn eigen regels in het werk bepaalt.
Mogen leerkrachten dan ook ff je kind stevig bij de arm grijpen omdat ie er anders over denkt dan jij? Is soms echt wel proportioneel en redelijk om dat te doen. Zijn al verschillende om ontslagen.
Ik kreeg thuis nogmaals op mijn flikker, want de leerkracht had altijd gelijk!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
meerdere malen gebeurd bij mij vroeger![]()
en mijn ouders vonden het nog terecht ook.
dat ik een keer letterlijk de klas werd uitgetrapt ging mijn ouders weer iets tever
Dank, ben benieuwd..quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef byah het volgende:
[..]
Werkgevers aan te pakken waarbij maatregelen niet opgevolgd worden
Vroeger was dat nog zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kreeg thuis nogmaals op mijn flikker, want de leerkracht had altijd gelijk!
dat waren pas tijden, daarom zijn we nu geen sneeuwvlokjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik kreeg thuis nogmaals op mijn flikker, want de leerkracht had altijd gelijk!
ik heb niks vervalst hequote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Scharminkel. Ik hoop ten zeerste dat jij die 85k boete krijgt
Zou voor linkse partijen wel een harde eis moeten zijn. Of een thuiswerkplicht. In ieder geval iets tastbaars tegen het kantoorwerken - misschien wel de nummer 1 ergernis.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's wel een hele lastige opgave, denkelijk. Wettelijk zal het wel haalbaar zijn maar dat gaat geen goede publiciteit opleveren.
Ah dank.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:58 schreef byah het volgende:
[..]
Grapperhaus geeft aan een motie te steunen om wetswijziging om dit mogelijk te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |