SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Naja snap het wel dat Duitsland grenzen dicht gaat gooien.
Ik had wel gelezen dat ze daar de grenzen helemaal willen dicht gooienquote:
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen al thuisbezorg jasjes besteld?
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.
Nee daar trappen ze hier niet in want die hebben ze niet omdat ze alleen maar met de auto bezorgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaakquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijn
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaak
Ik vraag me af hoe hard ze het sowieso gaan handhaven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.
Al heb ik daar zelden tot nooit last van
vrijwillig of verplicht?quote:
Vrijwillig.quote:
Gelijk heb je. Zou ik ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrijwillig.
1 maart start ik bij mn nieuwe werkgever. Ben nu mn verlofdagen aan het opmaken.
Zonde om 50% naar de blauwe envelop te brengen als ik alles uit laat betalen.
zullen blijven letten op illegale feesten, maar dat doen ze nu ook al.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hard ze het sowieso gaan handhaven.
fuik neerzetten midden op de snelwegquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen blijven letten op illegale feesten, maar dat doen ze nu ook al.
Ik neem aan dat ze geen auto's van de snelweg af plukken om te controleren
In plaats van drankfuiken nu formulierfuiken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ausweis bitte!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van drankfuiken nu formulierfuiken?
Van die spijkermatten op de wegen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Vrij simpel toch, politieafzettingen bij op- en afritten op de snelwegen, net zoals in Italië en China tijdens golf 1.
Paar valse politiehonden erbij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die spijkermatten op de wegen.
Alsnog veel te duurquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hier niemand op slechte ideeën brengen hoor, maar gratis chocolade en zulks: https://nl.pepper.com/aan(...)ratis-bezorgd-183124
Sluipschutters in de dakgoten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar valse politiehonden erbij.
Heeft de politie genoeg schutters? Kan ik nog solliciteren?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluipschutters in de dakgoten.
Hard Duits als voertaal gebruiken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluipschutters in de dakgoten.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hier niemand op slechte ideeën brengen hoor, maar gratis chocolade en zulks: https://nl.pepper.com/aan(...)ratis-bezorgd-183124
quote:Voor dit item geldt een minimale bestelhoeveelheid van 4 stuks
Even verder lezen:quote:
quote:Bij sommige artikelen moet je er "verplicht" 4 van bestellen (zoals de Framboos Knettersuiker). Doe er dan 4 in je mandje en wijzig dit later in je mandje naar 1 stuk.
Dat dusquote:
van mij mag je.quote:
Eigenlijk wilde ik je er al voor mentionen, maar je vliegt er vanzelf op afquote:
tril je mee?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn hier het pad aan het aantrillen, GODSAMME.
Alleen fuik controles zullen ze meer gaan doen denk ik.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat nog net niet, maar me concentreren is wel een uitdaging.quote:
Het punt is niet 's nachts buiten zijn, het punt is onderweg zijn naar anderen om te bezoeken. Dat bezoeken moet minder.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch te koud 's nachts om buiten te zijn nu.
Hier beginnen ze in de straat al 2 weken lang 's ochtends om 7 uur met voegen uitslijpenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze zijn hier het pad aan het aantrillen, GODSAMME.
Ze zouden een compleet bezoek verbod in moeten stellen!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het punt is niet 's nachts buiten zijn, het punt is onderweg zijn naar anderen om te bezoeken. Dat bezoeken moet minder.
Oh wist niet dat dit een bloed serieuze SC is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het punt is niet 's nachts buiten zijn, het punt is onderweg zijn naar anderen om te bezoeken. Dat bezoeken moet minder.
Hoofdpijn dankzij de herrie, sorry.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh wist niet dat dit een bloed serieuze SC is.
DEPAMALAMAquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:25 schreef Amarantha het volgende:
Het is toch te koud 's nachts om buiten te zijn nu.
Ja of 8quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Hij stond al op half negen. Dus als ze daar nog wat aan morrelen wordt het negen uur
Geeft niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoofdpijn dankzij de herrie, sorry.
EttoCornettoRakettoquote:
Heeee Kaasvriendquote:
Nah, dan gaat de Kamer niet akkoord en dan komt 'ie er gewoon niet.quote:
LIJSTJE!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeee Kaasvriend![]()
Moet je eens kijken wat ik voor moois heb
![]()
[ afbeelding ]
Nee want Rutte heeft al gezegd half 9 dus ik verwacht juist niet eerder.quote:
Gewoon zelf logies nadenken! Fuck de overheidt! Laten julliezelf je maar opsluitenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huehuequote:Op donderdag 21 januari 2021 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoofdpijn dankzij de gerrie, sorry.
Sorryquote:
Nee we blijven niet aan de gang hoorquote:
oh "gelukkig maar" of zoquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dan gaat de Kamer niet akkoord en dan komt 'ie er gewoon niet.
toch weer 2 euroquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wacht. Waar maak ik me druk om. Voor nog geen ¤2 kan ik droog naar training.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Anders is de kans groot op betalen voor abo en niet gaan.quote:
Zegt me niksquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:44 schreef gianni61 het volgende:
So there you go, oh
Can't make a wife out of a ho, oh
I'll never find the words to say I'm sorry
But I'm scared to be alone
lekker nummertje, blijft zo in je hoofd hangen
Aan het werk. EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!!quote:
lag aan mijn kussen te ruikenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan het werk. EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!!
Dat kan sneller!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren zijn 9179 mensen door de GGD's gevaccineerd, wat het totale aantal gevaccineerden door de GGD's op 66.469 mensen brengt. Zij moeten allemaal nog een tweede prik ontvangen.
rook het nog lekkerquote:
Nietesquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Aan het werk. EN DAT ZOUDEN MEER MENSEN MOETEN DOEN!!
nou we hebben nog een uur of 9 tot 00:00quote:
Gewoon elke maand doneren jijquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
Vanmorgen het nummer van kwf geblokkeerd. sindsdien hebben ze alweer 3x proberen te bellen
Ik dacht even dat dit het aantal positieve tests wasquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Gisteren zijn 9179 mensen door de GGD's gevaccineerd, wat het totale aantal gevaccineerden door de GGD's op 66.469 mensen brengt. Zij moeten allemaal nog een tweede prik ontvangen.
Bang dat je straks weer op nummer 1 staat en betrapt ben op het niet werken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je niet af en toe wat kan posten hier.
hehehehequote:Op donderdag 21 januari 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit het aantal positieve tests was
doe ik ookquote:
Ik heb het inderdaad een keer geprobeerd op te zeggen, maar dan moet je bellen, geen zin inquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe ik ook
maar door dit soort flauwekul ben ik wel geneigd om op te zeggen.
maar het leuke is: daar moet je ze voor bellen
ja doen ze juist expres zodat ze je weer om kunnen praten lid te blijvenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
doe ik ook
maar door dit soort flauwekul ben ik wel geneigd om op te zeggen.
maar het leuke is: daar moet je ze voor bellen
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bang dat je straks weer op nummer 1 staat en betrapt ben op het niet werken?
ja, moet wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja doen ze juist expres zodat ze je weer om kunnen praten lid te blijven
Mag je aan LT z'n stappenteller likken?quote:
ik ken hetquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, moet wel.
ik had er ook gewoon nooit aan moeten beginnen
Gewoon opnemen en zeggen dat ze even moeten opkankeren met dat bellen, of is dat te grofquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:56 schreef gianni61 het volgende:
Vanmorgen het nummer van kwf geblokkeerd. sindsdien hebben ze alweer 3x proberen te bellen
Hoeveel betaal je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, moet wel.
ik had er ook gewoon nooit aan moeten beginnen
Een match,quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef Leonos het volgende:
[..]
Wie dannnnn, ben je al verliefd?!
Ik hem me er in laten luizen door zo'n deur aan deur collectant, maar heb was wel een ontzettend leuk meisjequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ken het![]()
Heb vroeger even goede doel deur aan deur verkocht. En om mij target te halen heb ik mezelf lid gemaakt van de nierstichting. ik betaal nog steeds
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Je hoeft je niet te scheren van tevoren"
haha, ik herken ditquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hem me er in laten luizen door zo'n deur aan deur collectant, maar heb was wel een ontzettend leuk meisje
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik hem me er in laten luizen door zo'n deur aan deur collectant, maar heb was wel een ontzettend leuk meisje
tientje per maand.quote:
als dat geen neuken wordtquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, een bitterbal-date-avontuur, geef even door hoe laat en alles dan zitten we er weer klaar voorquote:
Rossig haar en een brilletje als ik het me goed herinnerquote:
in ieder geval voor 2100quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, een bitterbal-date-avontuur, geef even door hoe laat en alles dan zitten we er weer klaar voor
moet nog reagerenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, een bitterbal-date-avontuur, geef even door hoe laat en alles dan zitten we er weer klaar voor
Ah nee dat was ik nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rossig haar en een brilletje als ik het me goed herinner
Bij festivals is dat ook gevaarlijk. Zo hebben we ooit bij pinkpop ook 2 stomdronken vrienden moeten redden uit de klauwen van een groep verleidelijke oxfam novib meisjesquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Rossig haar en een brilletje als ik het me goed herinner
Ja dat heb ik ook ooit gedaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ook wel raar zijn als jij vanuit den Haag naar het zuidelijkste puntje van Nederland zou worden gestuurdquote:
hallo, ken ik jou irl ofzo?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij festivals is dat ook gevaarlijk. Zo hebben we ooit bij pinkpop ook 2 stomdronken vrienden moeten redden uit de klauwen van een groep verleidelijke oxfam novib meisjes
Ja maar bedoelde dat ik moest afwassen enz.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Slapen doe je toch ook thuis?
Zou zomaar kunnenquote:
Onnodige kleding kopen op festivals: checkquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:08 schreef Leonos het volgende:
Keer paar sokken op een festival gekocht voor 50 25 euro
gewoon plastic borden, bestek en bekers gebruiken. Nooit meer afwassen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar bedoelde dat ik moest afwassen enz.
Dan moet ik vaker naar de container lopen, ook geen zin in.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon plastic borden, bestek en bekers gebruiken. Nooit meer afwassen.
gewoon bij de buren in de tuin flikkerenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dan moet ik vaker naar de container lopen, ook geen zin in.
Ik heb wel een keer een pika 'geadopteerd' voor 30 dollar ofzo, maar daar kreeg ik wel een knuffel en certificaat bijquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:08 schreef Leonos het volgende:
Keer paar sokken op een festival gekocht voor 50 25 euro
Mweh nee mijn buren zijn wel aardig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon bij de buren in de tuin flikkeren
Een pika?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een pika 'geadopteerd' voor 30 dollar ofzo, maar daar kreeg ik wel een knuffel en certificaat bij
rechtstreeks uit de verpakking eten dan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mweh nee mijn buren zijn wel aardig.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een pika 'geadopteerd' voor 30 dollar ofzo, maar daar kreeg ik wel een knuffel en certificaat bij
mensen vergeten altijd deze kant van pikachuquote:
wow, dit wil ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://rockymountainwild.org/adopt-a-pika
[ afbeelding ]
Das Uitstraling als het een pokemon wasquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
mensen vergeten altijd deze kant van pikachu
Weet niet of die nog leeft, moet ik dat certificaat opzoeken.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet niet of die nog leeft, moet ik dat certificaat opzoeken.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das Uitstraling als het een pokemon was
Ze zijn direct onder m'n raam bezig met wat kabels leggen en de tegeltjes moeten nu weer terug. Dat aantrillen is echt een kutgeluid.quote:
quote:#COVID19NL statistieken t.o.v. gisteren:
Positief getest: 5.857
Totaal: 932.884 (+5.774 ivm -83 corr.)
Perc. positief 15 jan - 17 jan: 10,4%
Opgenomen: 226
Huidig: 1.667 (-42)
Opgenomen op IC: 36
Huidig: 677 (-2)
Overleden: 91
Totaal: 13.337
https://twitter.com/mzelst/status/1352258812716195840
In Geldrop heb je het Emopadquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Uitnodigende naam voor een pad wel. "Donker houtpad". Daar loop ik graag langs.
Oh, dat valt me mee.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In Geldrop heb je het Emopad
Dit is de britsequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi kut he, het daalde net zo lekker begin van de week.
Koffiepauze om 15:00quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze waren net even een kwartiertje stil.
Flappie bij jou komt trouwens ook van zo'n sponsor wilde beestjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
ja als die dood is hoeft het niet meer
Flappiequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Flappie bij jou komt trouwens ook van zo'n sponsor wilde beestjes
nog even volhouden. rond 16:00 is het meestal wel ver afgelopenquote:
400 meer dan de dag ervoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja mooi kut he, het daalde net zo lekker begin van de week.
Ja, dan ben ik zelf ook klaar.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog even volhouden. rond 16:00 is het meestal wel ver afgelopen
Daar heb ik gisterenavond nog het laatste halfuurtje van gezien toen ik in bed lag, wist niet dat die werd uitgezonden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:21 schreef bitterbal het volgende:
er staat op de nop een docu over tarantino
is het wat?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar heb ik gisterenavond nog het laatste halfuurtje van gezien toen ik in bed lag, wist niet dat die werd uitgezonden.
Ja vond het wel leuk, maar ben sowieso al een Tarantino fan dus dat helpt ookquote:
lijkt? of is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:23 schreef Amarantha het volgende:
Mijn straat lijkt echt een pauperstraat nu.Allemaal afval bij de container en oud papier wat al een week ligt.
k begin nuquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vond het wel leuk, maar ben sowieso al een Tarantino fan dus dat helpt ook
Mwah ik weet niet, het is iig meer pauper nu. Maar heb gemeente net gebeld.quote:
gaan ze er wat aan doen of laten ze het gewoon liggenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah ik weet niet, het is iig meer pauper nu. Maar heb gemeente net gebeld.
Ze sturen iemand heen om het weg te halen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaan ze er wat aan doen of laten ze het gewoon liggen
De rest gooien hun zaken gewoon ernaast?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben ook de enige hier in de straat volgens mij die belt als de container een storing heeft.
dat scheelt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze sturen iemand heen om het weg te halen.
Vertel straks maar hoe de eerste 1,5 uur zijn die ik gemist hebquote:
steek het in de brand. moet je kijken hoe snel die weg gehaald wordtquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
hier zwerft al meer dan een week een kerstboom door de straat.
Die dingen zouden 12-1 opgehaald worden, maar blijkbaar heeft de gemeente er hier en daar een paar vergeten
Ik heb dat ding al 3x van de straat gehaald
Die heb ik volgens mij afgelopen zaterdag zien rondzwerven in jouw buurt toen ik ben gaan fietsenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:27 schreef gianni61 het volgende:
hier zwerft al meer dan een week een kerstboom door de straat.
Die dingen zouden 12-1 opgehaald worden, maar blijkbaar heeft de gemeente er hier en daar een paar vergeten
Ik heb dat ding al 3x van de straat gehaald
Ja. Container gaat niet meer open? Boeiend flikker je het toch naast de container en wacht je toch tot iemand anders het probleem oplost.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De rest gooien hun zaken gewoon ernaast?
Kijk, dat is de instelling!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Container gaat niet meer open? Boeiend flikker je het toch naast de container en wacht je toch tot iemand anders het probleem oplost.
je gaat je vuilnis toch niet mee terug nemenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja. Container gaat niet meer open? Boeiend flikker je het toch naast de container en wacht je toch tot iemand anders het probleem oplost.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij afgelopen zaterdag zien rondzwerven in jouw buurt toen ik ben gaan fietsen
Als ik een beetje goed mik dan gooi ik hem over de struikjes heen en dan ligt tegen het gemeentehuis aa, dan ruimen ze hem vast wel opquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
steek het in de brand. moet je kijken hoe snel die weg gehaald wordt
Jawel. Ik zet het gewoon bij mijn voordeur en breng het uurtje later wel weg als ze container hebben gefikst omdat ik netjes heb gebeld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
je gaat je vuilnis toch niet mee terug nemen
Minder ellende ook dan die achterlijke stokquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer eens wat anders dan een FOKstok.
als het in een uurtje gaat wel ja. mijn ervaring met die dingen was dat als je belde dat het drie dagen duurde voordat er iemand langs kwam en die haalde voornamelijk weg wat er naast lag en wanneer de containers geleegd werden dan werd er gelijk naar gekeken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel. Ik zet het gewoon bij mijn voordeur en breng het uurtje later wel weg als ze container hebben gefikst omdat ik netjes heb gebeld.
Hier komen ze meteen als je belt. Maar hier is het juist andersomquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
als het in een uurtje gaat wel ja. mijn ervaring met die dingen was dat als je belde dat het drie dagen duurde voordat er iemand langs kwam en die haalde voornamelijk weg wat er naast lag en wanneer de containers geleegd werden dan werd er gelijk naar gekeken.
verschil per gemeente dus. Wel fijn dat het snel gedaan wordt bij jou.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier komen ze meteen als je belt. Maar hier is het juist andersomze komen in een auto volgens mij zodat ze zijkant van de container open kunnen maken met een sleutel en dan maken ze het en rijden ze weg. Ze zijn er niet om het afval wat er ligt weg te gooien of brengen.
ben je zwanger?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:38 schreef dud0r het volgende:
ik heb zin in augurken.
Zo maar even de pot uit de koelkast pakken voor wat plakjes
denk hetquote:
Dat vond ik echt een dikke tegenvallerquote:
Echt? HOe dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een dikke tegenvaller
Ama lost toch alle wijk problemen opquote:
Gewoon ik kon er niet echt van genietenquote:
oh jammer. Dit was een van de eerste films die hij maaktequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon ik kon er niet echt van genieten
ama veegt de wijk schoon!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ama lost toch alle wijk problemen op
Nu alleen nog een knuppel en een stuntgun aanschaffen en ze kan de avond klok handhavenquote:
Pulp fiction was eigenlijk wel veel beter.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jammer. Dit was een van de eerste films die hij maakte
ja omdat hoe heten ze ook alweer echt perfect duo is. Ben ff de namen kwijtquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Pulp fiction was eigenlijk wel veel beter.
klinkt als een strak plan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu alleen nog een knuppel en een stuntgun aanschaffen en ze kan de avond klok handhaven
Samuel L Jackson & John Travolta?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat hoe heten ze ook alweer echt perfect duo is. Ben ff de namen kwijt
john travolta en uma thurman?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat hoe heten ze ook alweer echt perfect duo is. Ben ff de namen kwijt
Jaaaaa diequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Samuel L Jackson & John Travolta?
het andere duo dusquote:
kijk hoe boos ze kijkt danquote:
GoPro op haar hoofd en een twitch account. Dan kunnen wij ook live meegenietenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt als een strak plan.
Ze is toch al angstaanjagend
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
GoPro op haar hoofd en een twitch account. Dan kunnen wij ook live meegenieten![]()
![]()
![]()
Die is tof ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:48 schreef LTVDK het volgende:
Death Proof blijft gewoon mijn favo Tarantino, Kurt Russel en een geweldige sountrack
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die is tof ja.
Maar ik heb niet zo heel veel met Tarantino geloof ik.
Lekker de straten helemaal kapot meppenquote:
first person probleemwijken opruimenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker de straten helemaal kapot meppen
ik heb niet het idee dat het een man is inderdaadquote:
hihahoquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb niet het idee dat het een man is inderdaad
ik ga patat halenquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks schnitzel eten met worteltjes. Wel een xxl schnitzel.
Zit er ook nog een stuk in over From Dusk Till Dawn?quote:
nee nog niet gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er ook nog een stuk in over From Dusk Till Dawn?
Mja was die natuurlijk ook niet de regisseur van, had wel een van de hoofdrollenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee nog niet gezien.
Heb nu resevoir dogs, pulp fiction en jackie brown gezien.
ja het gaat nu om zijn eerst 8 filmsquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja was die natuurlijk ook niet de regisseur van, had wel een van de hoofdrollen
Hij had de eerste helft geregisseerd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja was die natuurlijk ook niet de regisseur van, had wel een van de hoofdrollen
Ja maar staat onder hoofddirectie van Robert Rodriguez dus niet 'zijn' film. Sowieso heeft die altijd geroepen dat die maar 10 films wil regisseren en op deze manier kan die dat wel een beetje omzeilenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij had de eerste helft geregisseerd.
Ik heb chinees besteld die om 5 uur geleverd wordquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga straks schnitzel eten met worteltjes. Wel een xxl schnitzel.
Kun je Four Rooms ook meetellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar staat onder hoofddirectie van Robert Rodriguez dus niet 'zijn' film. Sowieso heeft die altijd geroepen dat die maar 10 films wil regisseren en op deze manier kan die dat wel een beetje omzeilen
WAT ZIE IK HIER NU WEER ALLEMAAL!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:55 schreef LTVDK het volgende:
Deze scene is ook wel wat voor @:UitStraling gok ik
Pff we hebben hier geen Chinees eten om te laten bezorgen, zo kut.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb chinees besteld die om 5 uur geleverd word
Alleen met zalm en wat garnaalquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Welke sushi neem je dan eigenlijk?
zo lang last van je knie?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch nog even een blokje gelopen. Valt niet mee. Hopelijk gaat het over een weekje weer beterNu even op de bank liggen hoor
Serieusquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff we hebben hier geen Chinees eten om te laten bezorgen, zo kut.
Hier wel maar ik kom niet aan het min. bestelbedrag om te laten bezorgenquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Pff we hebben hier geen Chinees eten om te laten bezorgen, zo kut.
O dus niet met ei en makreel enzoquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Alleen met zalm en wat garnaalBij 1 zon zaak is er een box die ik altijd neem
jep. Weleens vaker gehad hoor. Dan is het gewoon overbelast of zo en na een aantal weken gaat het weer beter.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dit weekend weer Japans denk ik.
Hmm zou ik ook hebben als ik alleen bestel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier wel maar ik kom niet aan het min. bestelbedrag om te laten bezorgen
Hij heeft sowieso aan een aantal Robert Rodriguez films meegewerkt als schrijver en deels regisseur. Kill Bill 1&2 telt die ook maar als 1 filmquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kun je Four Rooms ook meetellen
neequote:Op donderdag 21 januari 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dus niet met ei en makreel enzo
okequote:Op donderdag 21 januari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jep. Weleens vaker gehad hoor. Dan is het gewoon overbelast of zo en na een aantal weken gaat het weer beter.
Kill Bill 1 en 2 zijn echt verschillende ervaringen voor mij. Deel 1 vind ik steengoed. 2 zeer matig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso aan een aantal Robert Rodriguez films meegewerkt als schrijver en deels regisseur. Kill Bill 1&2 telt die ook maar als 1 film
Hier weigert de Chinees ook te komen bezorgen hoor, alleen bij bedrijven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Serieus![]()
Zelfs in het gehucht waar mijn ouders wonen kun je Chinees bestellen bij 3 verschillende tenten die het daar bezorgen. Daarom is Limburg mede de beste provincie met uitstek
Extra portie saté erbijquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier wel maar ik kom niet aan het min. bestelbedrag om te laten bezorgen
Ik vind het persoonlijk beiden de minste films van Tarantinoquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kill Bill 1 en 2 zijn echt verschillende ervaringen voor mij. Deel 1 vind ik steengoed. 2 zeer matig.
Je punt is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat worden dan drie porties erbij denk ik.
ik vind kill bill vet vanwege de kleuren en zoquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk beiden de minste films van Tarantino
Zo heeft die in elke film wel iets bijzonders met het beeldquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik vind kill bill vet vanwege de kleuren en zo
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een klein beetje een erectie momenteel, einde bericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |