SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Naja snap het wel dat Duitsland grenzen dicht gaat gooien.
Ik had wel gelezen dat ze daar de grenzen helemaal willen dicht gooienquote:
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen al thuisbezorg jasjes besteld?
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.
Nee daar trappen ze hier niet in want die hebben ze niet omdat ze alleen maar met de auto bezorgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaakquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijn
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaak
Ik vraag me af hoe hard ze het sowieso gaan handhaven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.
Al heb ik daar zelden tot nooit last van
vrijwillig of verplicht?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |