SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef Amarantha het volgende:
Naja snap het wel dat Duitsland grenzen dicht gaat gooien.
Ik had wel gelezen dat ze daar de grenzen helemaal willen dicht gooienquote:
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Iedereen al thuisbezorg jasjes besteld?
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijnquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hondenpakje gekocht voor mijn stofzuiger.
Nee daar trappen ze hier niet in want die hebben ze niet omdat ze alleen maar met de auto bezorgen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaakquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee, ik kan wel een brief krijgen van mijn opdrachtgever dat ik dag en nacht oproepbaar kan zijn
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg binnenkort wel een werkvergunning want ik kan tot 23:00 ingepland worden op de zaak
Ik vraag me af hoe hard ze het sowieso gaan handhaven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opdrachtgever draait 24/7, dus die heeft wel een stapel werkgeversverklaringen klaar liggen.
Al heb ik daar zelden tot nooit last van
vrijwillig of verplicht?quote:
Vrijwillig.quote:
Gelijk heb je. Zou ik ook gedaan hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrijwillig.
1 maart start ik bij mn nieuwe werkgever. Ben nu mn verlofdagen aan het opmaken.
Zonde om 50% naar de blauwe envelop te brengen als ik alles uit laat betalen.
zullen blijven letten op illegale feesten, maar dat doen ze nu ook al.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe hard ze het sowieso gaan handhaven.
fuik neerzetten midden op de snelwegquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen blijven letten op illegale feesten, maar dat doen ze nu ook al.
Ik neem aan dat ze geen auto's van de snelweg af plukken om te controleren
In plaats van drankfuiken nu formulierfuiken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen blijven letten op illegale feesten, maar dat doen ze nu ook al.
Ik neem aan dat ze geen auto's van de snelweg af plukken om te controleren
Ausweis bitte!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In plaats van drankfuiken nu formulierfuiken?
Van die spijkermatten op de wegen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:04 schreef UitStraling het volgende:
Vrij simpel toch, politieafzettingen bij op- en afritten op de snelwegen, net zoals in Italië en China tijdens golf 1.
Paar valse politiehonden erbij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die spijkermatten op de wegen.
Alsnog veel te duurquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hier niemand op slechte ideeën brengen hoor, maar gratis chocolade en zulks: https://nl.pepper.com/aan(...)ratis-bezorgd-183124
Sluipschutters in de dakgoten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paar valse politiehonden erbij.
Heeft de politie genoeg schutters? Kan ik nog solliciteren?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluipschutters in de dakgoten.
Hard Duits als voertaal gebruiken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sluipschutters in de dakgoten.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
Ik wil hier niemand op slechte ideeën brengen hoor, maar gratis chocolade en zulks: https://nl.pepper.com/aan(...)ratis-bezorgd-183124
quote:Voor dit item geldt een minimale bestelhoeveelheid van 4 stuks
Even verder lezen:quote:
quote:Bij sommige artikelen moet je er "verplicht" 4 van bestellen (zoals de Framboos Knettersuiker). Doe er dan 4 in je mandje en wijzig dit later in je mandje naar 1 stuk.
Dat dusquote:
van mij mag je.quote:
Eigenlijk wilde ik je er al voor mentionen, maar je vliegt er vanzelf op afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |