De methode van iemand het onderwerp beu maken werkt, zelfs Scrummie is overtuigd dat de avondklok ons van het gezeur verlost.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik begin het avondklok gedram ontzettend moe te worden.
Stel dat domme ding in, maximaal 2 weken (want parlement moet daarna akkoord geven en dat doen ze niet (vind ik)).
Tragisch he dat wij een democratie hebben als de regering geen meerderheid heeft en zelfs demissionair is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:30 schreef Confetti het volgende:
Eigenlijk wel tragisch om te zien dat de regering zo op haar knieën gaat voor het parlement. Dat zie je echt in bijna geen enkel land als de noodtoestand wordt uitgeroepen. Rutte had ze voor het blok moeten zetten door het besluit wel te nemen. Nu wordt het volkomen verwaterd.
Ik vraag mij af hoe wenselijk het kan zijn voor een 95 jarige om op de IC terecht te komen. Het is ontzettend heftig en volgens mij is het voor een jong persoon dat je 1 maand moet revalideren voor elke dag dat je op de IC terecht komt. Een oudere zal gok ik sowieso al langer op de IC terecht komen en daarnaast kun je ook nog niet eens echt revalideren. Ze zijn gewoon te oud.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, ik ben het er niet mee eens dat in haar geval de tegenzin er is omdat ze 95 is.
Dat zou echt tragikomisch zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje over dat oh dan zal het wel 20.45 worden maar het zit er nog in ook.
Zelfs Scrummie? Ik ben vanaf het begin niet tegen een avondklok hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
De methode van iemand het onderwerp beu maken werkt, zelfs Scrummie is overtuigd dat de avondklok ons van het gezeur verlost.
Bananengedrag van kleuters met kijken hoe iets sinisters valt en als anderen dan boos worden jezelf wat dommig verontschuldigen.quote:
9 februari de kroeg in, kinderen naar school, sportschooltje doen, vakantie naar Torremolinos boeken, life is good!quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:50 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan niet verkeerd gaan. Einde is in zicht!
Dit is een lachwekkende vertoning in crisistijd. Uren debatteren en proberen er een half uurtje uit te slepen zodat je geen gezichtsverlies lijdt. Heeft niets met democratie of parlementaire controle te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:55 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Tragisch he dat wij een democratie hebben als de regering geen meerderheid heeft en zelfs demissionair is.
Nogmaals: het was een grapje. Dat doen mensen wel eens, grapjes maken, ook als ze toevallig minister-president zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Bananengedrag van kleuters met kijken hoe iets sinisters valt en als anderen dan boos worden jezelf wat dommig verontschuldigen.
Als iemand van 95 de IC al overleeft dan krijg je een kasplantje terug daar komt nooit meer leven in. Maar ik denk dat iemand van 95 nooit met dit virus nog op de IC komt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:55 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe wenselijk het kan zijn voor een 95 jarige om op de IC terecht te komen. Het is ontzettend heftig en volgens mij is het voor een jong persoon dat je 1 maand moet revalideren voor elke dag dat je op de IC terecht komt. Een oudere zal gok ik sowieso al langer op de IC terecht komen en daarnaast kun je ook nog niet eens echt revalideren. Ze zijn gewoon te oud.
Misschien nog wat verder onderhandelen op welke dag en datum.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik maakte een geintje over dat oh dan zal het wel 20.45 worden maar het zit er nog in ook.
Inderdaad, wat een gezever over dat luttele verschil tussen 20.00u / 20.30u / 21.00uquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
Stel dat domme ding in, maximaal 2 weken (want parlement moet daarna akkoord geven en dat doen ze niet (vind ik)).
Zijn net de journalisten bij de perscoquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:00 schreef Scrummie het volgende:
Ja, zo krijg je de dag wel vol. Vragen stellen die al LANG antwoorden hebben. Let gewoon een beetje op.
Het goede gesprek door huisartsen met patienten op leeftijd is ook al iets wat we in Nederland vóór deze hele crisis deden. Puur omdat je je moet afvragen of je koste wat kost aan het leven wilt vasthouden. Ziekenhuisopnamen zijn voor oude mensen vaak een lijdensweg. Juist omdat ze in het ziekenhuis liggen wordt het leven gerekt maar is de kwaliteit daarvan zeer discutabel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om te bepalen of ze wel of niet opgenomen moet worden. Er is een bed, en zij heeft dat nodig en wil daar gebruik van maken. Dan heeft ze in NL nog steeds dat recht.
Dat er door overmacht nu niet voldoende capaciteit is, komt door een mondiale crisis waar we als land de dans niet ontsrpingen.
we moeten toch iets te drammen en te janken hebben als sneeuwvlokjes !!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:50 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |