Leuk idee, alleen jammer dat het niet zal helpen. Er duikt na die periode altijd wel weer ergens een besmetting op en dan begint het circus weer vanvoren af aan. Als het echt weg blijven na 2 weken complete isolatie door iedereen zou dat top zijn. Maar dat is niet en dat gebeurt niet. Dus heeft dat ook weinig zin.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:23 schreef Cue_ het volgende:
Collega van mij is van mening:
Een avondklok moet je niet willen, is vooral niet eerlijk, omdat je de werkende mens en alles daarmee belast.
Doe gewoon een algemeen straat-verbod.
Dus een avond/middag/nacht/ochtendklok. en enkel met een papiertje mag je naar buiten.
2 weken binnen zitten en klaar. Iedereen heeft er last van
Hij verwacht dat daar meer draagvlak voor zou zijn.
Hoe denken jullie daarover?
Vrijwel nihil, zeker als het maar voor een korte periode is (zeg 1 maand).quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees even eerlijk, hoe groot is de impact van een avondklok op jouw leven als geheel? En dan heb ik het niet over 'ik kan niet meer langs die vriend, maar dat vind ik niet erg'.
Zelfde hier. Ben zelf niet buiten 's avonds en dat bezoek kan wel even worden uitgesteld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Vrijwel nihil, zeker als het maar voor een korte periode is (zeg 1 maand).
Toch hoor je ook positievere geluiden:quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is geen trucje, we zien de Britse variant opkomen, en een nieuwe golf ontstaan. Dat wil niemand. Dan kun je nu ingrijpen, of straks als het weer te laat is.
Groot, het is het laatste wat ik nog heb om geestelijk sterk genoeg te blijven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wees even eerlijk, hoe groot is de impact van een avondklok op jouw leven als geheel? En dan heb ik het niet over 'ik kan niet meer langs die vriend, maar dat vind ik niet erg'.
ik zal de vraag even anders stellen:quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2021 wordt nog erger dan 2020...quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:30 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)definitief-gecanceld
Lowlands en pinkpop en zomer 2021 ook cancelled.
En weer een bandje minder om de pols.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:30 schreef RipCity het volgende:
Rutte speelt het slim. Constant is hij degene die verantwoording moet afdragen en loopt de oppositie te roepen dat hij het fout doet (was niet nodig) of dat hij te laat is. Nu neemt hij een beslissing en gaat er dan pas over discussieren. Nu ligt eigenlijk de verantwoording bij deze oppositie. Ik kan dat wel waarderen, want ze weten nu even helemaal niet wat ze ermee aan moeten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dit is geen trucje, we zien de Britse variant opkomen, en een nieuwe golf ontstaan. Dat wil niemand. Dan kun je nu ingrijpen, of straks als het weer te laat is.
Linkse rommel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:30 schreef RipCity het volgende:
En het laatste word onthouden in het stemhokjequote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Rutte speelt het slim. Constant is hij degene die verantwoording moet afdragen en loopt de oppositie te roepen dat hij het fout doet (was niet nodig) of dat hij te laat is. Nu neemt hij een beslissing en gaat er dan pas over discussieren. Nu ligt eigenlijk de verantwoording bij deze oppositie. Ik kan dat wel waarderen, want ze weten nu even helemaal niet wat ze ermee aan moeten.
Als die avondklok er niet komt en het gaat fout zal Rutte zeggen dat het door de overigen is weggestemd en hun de schuld geven.
En om één of andere reden blijf jij van mening dat de enige manier van ingrijpen een avondklok is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Niet, ik heb een hond.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja en hierna is het de Italiaanse variant, de poolse variant of zelfs de congolese variant. Laat je niet bang maken johquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben al blij als het überhaupt zomer is, festival of geen festival. Terrasje misschien? Wie weet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:30 schreef RipCity het volgende:
Juist vaccineren helpt niet tegen bepaalde varianten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja en hierna is het de Italiaanse variant, de poolse variant of zelfs de congolese variant. Laat je niet bang maken joh
Enige wat helpt is vaccineren niet allemaal bullshit regels er doorheen drammen die niet werken
Rutte is een gladde aal die het spelletje beter begrijpt dan de rest.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Rutte speelt het slim. Constant is hij degene die verantwoording moet afdragen en loopt de oppositie te roepen dat hij het fout doet (was niet nodig) of dat hij te laat is. Nu neemt hij een beslissing en gaat er dan pas over discussieren. Nu ligt eigenlijk de verantwoording bij deze oppositie. Ik kan dat wel waarderen, want ze weten nu even helemaal niet wat ze ermee aan moeten.
Als die avondklok er niet komt en het gaat fout zal Rutte zeggen dat het door de overigen is weggestemd en hun de schuld geven.
Horeca bestaat tegen die tijd niet meer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ben al blij als het überhaupt zomer is, festival of geen festival. Terrasje misschien? Wie weet.
Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ben al blij als het überhaupt zomer is, festival of geen festival. Terrasje misschien? Wie weet.
Is dat al bewezen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist vaccineren helpt niet tegen bepaalde varianten.
Welnee, NOG EVEN VOLHOUDEN JONGENS!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
2021 wordt nog erger dan 2020...
Antwoord mijn vraag, draai er niet omheen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik zal de vraag even anders stellen:
Hoe groot is de impact op ons leven nu we er niet meer op uitkunnen al 4 maanden ?
Die impact is best groot en zwaar. maar we zitten nu eenmaal niet in een normale tijd he.
Is dit bewezen? Want heb nergens concreet bewijs gelezenquote:Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Juist vaccineren helpt niet tegen bepaalde varianten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |