sommigen hebben meer maatregelen dan de overheid zelf......niet normaalquote:
Juist door de luchtvaart heeft het corona virus zich wereldwijd verspreid.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:40 schreef Stoorzendert het volgende:
PvdD weer over hun vliegverbod. Dat gaat echt niet om Corona. Kutpartij
Ho ho, Fok! OMT. Wij wensen niet geassocieerd te worden met het C19 Red Teamquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:41 schreef vPlien het volgende:
Ah gedragsexperts in het OMT, een van de stokpaardjes van het FOK! Red team
We laten ons straks verrassen bij de stemming.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef verita het volgende:
Ik ben zo afgeleid door dat belachelijke gelul over slachterijen dat ik het even niet weet: zijn ze nou vóór of tegen de PVVD?
Nee, het debat in de VS duurt al ruim 9 maanden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:37 schreef NaturalScience het volgende:
Als wij een twee partijen systeem zouden hebben zoals in de US. Zou dit debat dan 10 minuten duren?
De meeste zijn ook gewoon dicht of bieden hun diensten digitaal aan.quote:
Natuurlijk die mogen toch alleen buiten bij daglicht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Even kijken of de laatste christengekkies een kwartet gaan maken.
Maar het mooie plaatje danquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ho ho, Fok! OMT. Wij wensen niet geassocieerd te worden met het C19 Red Team
Maakt toch geen verschil. VVD, CDA, D66 en CU gaan gewoon voor stemmen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef verita het volgende:
Ik ben zo afgeleid door dat belachelijke gelul over slachterijen dat ik het even niet weet: zijn ze nou vóór of tegen de avondklok, de PVVD?
Dat ontken ik ook niet, maar dat is niet waarom de PvdD een vliegverbod wil. Zij proberen al vanaf het begin van de crisis hun agendapunten er doorheen te rammen onder de noemer Corona. Misselijke partij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Juist door de luchtvaart heeft het corona virus zich wereldwijd verspreid.
Dat forum ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:43 schreef vPlien het volgende:
[..]
www.eenzamejongeren.com dé oplossing van ons kabinet
Maakt de eenzaamheid je verdrietig en somber? Slaap je er slecht van of heb je veel buikpijn? Kun je niets anders meer doen dan gamen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:43 schreef vPlien het volgende:
[..]
Een van de partijen met redelijke kritiek zonder op de wappietoer te gaan. Ik overweeg een stem in maart al blijft het een marginaal fenomeen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht van de SGP
Waarom verwijzen ze niet door naar FOK! ?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:43 schreef vPlien het volgende:
[..]
Wat niet?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Dit had ik echt niet verwacht van de SGP
Heel erg kritisch op de avondklok, met een hele constructieve onderbouwing erbij tot aan de wet waar het vandaan komt aan toe.quote:
Rip vrouwenrechtenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:46 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
Dit is waar Jesse het over had.
[..]
Een van de partijen met redelijke kritiek zonder op de wappietoer te gaan. Ik overweeg een stem in maart al blijft het een marginaal fenomeen.
Het is steevast een partij die belachelijk wordt gemaakt, maar vd Staaij is één van de weinige die niet continu vervalt in one-liners en ander hol gelul.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:46 schreef Vasilevski het volgende:
Een van de partijen met redelijke kritiek zonder op de wappietoer te gaan. Ik overweeg een stem in maart al blijft het een marginaal fenomeen.
Beetje als met de spaanse griep ja. Al die luchtvaart was niet misselijk toentertijd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Juist door de luchtvaart heeft het corona virus zich wereldwijd verspreid.
Wat een slecht advies ook. Je creëert een situatie waarin ze doordraaien en dan zeggen ga naar de huisarts. Ze kunnen weinig anders dan gamen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maakt de eenzaamheid je verdrietig en somber? Slaap je er slecht van of heb je veel buikpijn? Kun je niets anders meer doen dan gamen?
Het zijn allemaal signalen dat het tijd is om professionele hulp te zoeken. Maak een afspraak met de huisarts en vertel wat er aan de hand is.
Xbox / ps5 haters daar
Daarom ook blijf ik ook zo voorstander van zelfbeschikking, laat die oudere zelf bepalen wat die aan risico wil hebben. Ja, we hebben de plicht om te zorgen maar imo allen dan wanneer daarom wordt gevraagd. In dit laatste geval kan de kwetsbare rekenen op mogelijkheden om zichzelf te beschermen en desnoods jaarlijks te voorzien van een experimenteel vaccin/quote:Op donderdag 21 januari 2021 01:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor ja. Ik vind het klote voor ons, maar voor de oudjes vind ik het nog erger. Heel je leven hard gewerkt, mag je je laatste tijd op deze manier doorbrengen
In het debat is die wel altijd sterk met normalequote:Op donderdag 21 januari 2021 11:49 schreef MichaelScott het volgende:
Nooit verwacht dat ik het eens zou zijn met Kuzu.
Precies. Mooi hoe Corona verbindtquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:49 schreef MichaelScott het volgende:
Nooit verwacht dat ik het eens zou zijn met Kuzu.
Veel van deze professionele hulp is wegbezuinigd en er zijn lange wachtlijsten. Dus helaas dit kan dus niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:45 schreef RipCity het volgende:
[..]
Maakt de eenzaamheid je verdrietig en somber? Slaap je er slecht van of heb je veel buikpijn? Kun je niets anders meer doen dan gamen?
Het zijn allemaal signalen dat het tijd is om professionele hulp te zoeken. Maak een afspraak met de huisarts en vertel wat er aan de hand is.
Xbox / ps5 haters daar
Maak je niet druk, het gevaar van die Brtse mutatie is gewoon zwaar overdreven. Bestaat uit angst voor de verantwoordelijkheid van het RIVM en niet uit harde feitenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Terechte opmerking over het vliegverkeer, ongelooflijk waarom niet alle vluchten uit Engeland zijn geschrapt op het moment dat het duidelijk werd dat daar iets goed mis was. Alleen maar omdat mensen zo nodig tegen alle adviezen in een weekendje Londen hadden geboekt? Hoe kun je na China en Italië opnieuw niet begrepen hebben dat dit het eerste is wat je moet doen.
quote:GGD Limburg-Noord heeft van het RIVM geen signalen gekregen dat de Britse variant van het coronavirus mogelijk zorgt dat de besmettingscijfers in Noord- en Midden-Limburg minder snel dalen dan in de rest van het land.
Dat zegt Jac Rooijmans, directeur van GGD Limburg-Noord, donderdagochtend in de L1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |