SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
• Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
• Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
• Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
• Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
• 𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
• Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
• Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
• Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
• Datagraver, zelf grafieken maken
Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon. Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes meer
Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
Niet perse. In zin van luxe artikelen misschien, maar aan Netflix heb je niet veel plezier als je bijvoorbeeld als kind zijnde door de lockdown extra wordt blootgesteld aan verwaarlozing/mishandeling. Een aangenaam verpozen is meer dan wat spulletjes.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hij heeft wel gewoon gelijk.....
Hey, het woord kantine heb ik niet gebruikt. Je kunt ook thuis een drankje doen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bij mijn vereniging mogen ouders het terrein niet op en zijn de kleedkamers en kantine al maanden dicht.
Dergelijke maatregelenpakketten waren al een voorwaarde om überhaupt nog open te mogen.
Dan sluit je die specifieke sportscholen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
er zijn verschillende sportscholen brandhaarden geweest dus dat is niet helemaal waar.
logisch ook, lekker hijgen met tientallen mensen in 1 ruimte.
Die zijn al weken dicht...quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Dimachaerus het volgende: [..] Nou en. Sportscholen zijn geen brandhaarden.
Dit ja. Loop maar naar de kloten met je adviezenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat bezoek is gewoon een advies he, daar gaat niemand zich aan houden natuurlijk. Is in de praktijk ook niet te doen.
Jij deelt graag holle ruimtes met Bart nolles? Ieder z’n ding...quote:
Je zult ook zien dat mensen, die nooit hun hond na achten uitlieten, dat nu wel gaan doen, gewoon omdat je dan iets kunt doen wat net nog wel mag. En dan opletten wie er allemaal op straat zijn!quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:18 schreef Caland het volgende: Ik doe meestal een hardlooprondje rond 8-9 uur, nu heb ik dat voorheen ook nooit gedaan maar vooral op een wat populaire route is het soms net druk verkeer. Ik zou dat dus niet te hard roepen.
Precies in de cijfers kwamen geen grote aantallen naar voren voor sporten in BCO.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan sluit je die specifieke sportscholen.
En genoeg mensen met een klein budget.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet perse. In zin van luxe artikelen misschien, maar aan Netflix heb je niet veel plezier als je bijvoorbeeld als kind zijnde door de lockdown extra wordt blootgesteld aan verwaarlozing/mishandeling. Een aangenaam verpozen is meer dan wat spulletjes.
ik begrijp dat je weer wilt sporten ( ik ook trouwens ) maar zo werkt het niet he....wachten op een brandhaard en dan pas sluiten dat hebben we de afgelopen 10 maanden gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dan sluit je die specifieke sportscholen.
Een sportschool is 10 x veiliger dan een gemiddeld administratiekantoor om de hoek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik begrijp dat je weer wilt sporten ( ik ook trouwens ) maar zo werkt het niet he....wachten op een brandhaard en dan pas sluiten dat hebben we de afgelopen 10 maanden gezien.
De domme inleiding herinnerde mij eraan dat ik niet SP moet stemmenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:24 schreef Stoorzendert het volgende:
Marijnissen trapt even wat open deuren in... Als je die domme inleiding nu eens achterwege laat. Dat lijkt me efficiënter.
Is nu poeptraag maar werkt wel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:22 schreef RipCity het volgende:
https://www.eenzamejongeren.com/
Site eruit?
'Wat was het drúk!'quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Je zult ook zien dat mensen, die nooit hun hond na achten uitlieten, dat nu wel gaan doen, gewoon omdat je dan iets kunt doen wat net nog wel mag. En dan opletten wie er allemaal op straat zijn!
ik heb er nog geen onderzoeken van gezien.....jij ?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:25 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Een sportschool is 10 x veiliger dan een gemiddeld administratiekantoor om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |