YT doet soms random dingen die totaal nergens op slaan. Naja opnieuw uploaden en niets van aantrekkenquote:Op donderdag 21 januari 2021 06:12 schreef IxCalypso het volgende:
Ik ben toen al boos vertrokken van YT, dan niet ^^
0:15 hierquote:
Nee doe ik niet meer, ik heb nog wat oude video's op vimeo geloof ik, maar ik begin niet meer aan YT. Dat is anderenquote:Op donderdag 21 januari 2021 06:15 schreef devzero het volgende:
[..]
YT doet soms random dingen die totaal nergens op slaan. Naja opnieuw uploaden en niets van aantrekken
[..]
0:15 hier
Het verbaast me iedere keer dat myspace nog bestaat. Maar ze hebben zich helemaal op muzikanten gericht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:18 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee doe ik niet meer, ik heb nog wat oude video's op vimeo geloof ik, maar ik begin niet meer aan YT. Dat is anderen
Na Myspace zag ik hoe alles ging.
Alles opgezegd na een jaar Facebook
Dat waren ze vanaf het begin al.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Het verbaast me iedere keer dat myspace nog bestaat. Maar ze hebben zich helemaal op muzikanten gericht.
Daarom ook tussen quotes. Tegenwoordig bestaan hipsters ook niet meer en heb je yuccies (young urban creativequote:Op donderdag 21 januari 2021 06:21 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Het woord hipster bestond toen nog niet.
Ik hou niet zo van al dat soort benamingen. Mensen zijn mensen en ze gedragen zich al naar gelang de tijden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook tussen quotes. Tegenwoordig bestaan hipsters ook niet meer en heb je yuccies (young urban creative)
Klinkt erg gedateerd, maar verder wel lekker.quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van al dat soort benamingen. Mensen zijn mensen en ze gedragen zich al naar gelang de tijden.
Maar ik heb wel Mennen leren kennen door MySpace
Leuke tijd
Gelijk maar weer weg geklikt.quote:
Ja geweldig. En dat publiek. Ik zou er niet graag tussen staan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:43 schreef UitStraling het volgende:
Lekker tempootje drummen met een peuk in je bek![]()
Op 9.28 zit een subtiele overgang, amper te horen maar als je hem hoort is die awesomequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:48 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja geweldig. En dat publiek. Ik zou er niet graag tussen staan.
Ja gehoord.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op 9.28 zit een subtiele overgang, amper te horen maar als je hem hoort is die awesome
Toen ja, nu is het een courgette die te lang in de air fryer heeft liggen bakken.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Belinda CarlisleOoit de allermooiste vrouw te land ter zee en in de lucht
Dat zou best kunnen. Zou nog steeds bijten dan hoorquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen ja, nu is het een courgette die te lang in de air fryer heeft liggen bakken.
Eerste waar ik ooit een plaat van gekocht hebquote:
Die ken ik niet eens volgens mij.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste waar ik ooit een plaat van gekocht hebIce on Fire
Zo'n wit shirtje heb ik ook.quote:
Is het album waar Nikita op staatquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens volgens mij.
Mooi nummer. Ik vond die clip altijd zo indrukwekkend.quote:
ja. Niet te vaak draaien, dan is het elke keer jankenquote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:33 schreef shiitake het volgende:
[..]
Mooi nummer. Ik vond die clip altijd zo indrukwekkend.
Lekker gezellig muziekjequote:
Zeker, maar dit is geen dom blondjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Lekker gezellig muziekje
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Zeker, maar dit is geen dom blondje![]()
Ninja
Mannen in uniformen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn huidige mindset zeker te weten.
Owwwwwwquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik niet zo heel veel mee, wel vaak gedragen zelf
Lekker ding, groeten aan haar sowiesoquote:
Zouden bijna aan kinderen beginnen hieromquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:08 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Lekker ding, groeten aan haar sowieso
Eens. J is een leuk mens, ze heeft me gelikedquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden bijna aan kinderen beginnen hierom![]()
Dat meisje MOET president van de wereld worden
Gaat en vermenigvuldigquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden bijna aan kinderen beginnen hierom![]()
Dat meisje MOET president van de wereld worden
Die opzetquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Clichetje omdat clicheettjes lekker zijn:
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat en vermenigvuldig
quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaat en vermenigvuldig
Tranen in mijn ogen met dit nummerquote:
quote:
P; heb die text ff geluisterdquote:
Heyquote:
wat vond je ervan?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
P; heb die text ff geluisterd
Ja mooi he.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:42 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tranen in mijn ogen met dit nummer
Zij snapt zo goed wat ze doet.quote:
Had ik geen hoi gezegd? Oh...quote:
wellicht niet altijd begrepen maar ze vlamtquote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zij snapt zo goed wat ze doet.
Want voor 0.00 is er iets anders?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:51 schreef BasEnAad het volgende:
Het is na 0.00 uur dus ik darf nr Deutsche liedchen anbevelen...
Genau!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Want voor 0.00 is er iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |