Postal Goldgodenquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:59 schreef Dagoduck het volgende:
HEBT U GOUDEN JUWELEN DIE U NIET MEER NODIG HEBT
Da's wel een beetje treurig.quote:
Bijzonder hoe er tegen Feyenoord totaal geen voetbal in team zat en nu het wel redelijk gaatquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax valt me niet tegen met dit team.
Gefeliciteerd na 12 minuten won je van een team met een man minderquote:
BewijsdrangGenotquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax valt me niet tegen met dit team.
Dat dwong Feyenoord af.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder hoe er tegen Feyenoord totaal geen voetbal in team zat en nu het wel redelijk gaat
Oh was dat echt zo?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:05 schreef Coco het volgende:
[..]
Gefeliciteerd na 12 minuten won je van een team met een man minder
En Gravenberch speelt.quote:
Ligt dat dan aan Ajax of ligt dat aan Feyenoord?quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder hoe er tegen Feyenoord totaal geen voetbal in team zat en nu het wel redelijk gaat
Je merkt altijd pas na een eeuwigheid dat hij op het veld staat.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ekkelenkamp met dat gebogen ruggetje, ik kan NIETS met die jongen.
Hij zal best sympathiek zijn, maar dan krijg je toch weer een teringhekel aan zo'n speler omdat hij maar de kans blijft krijgen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ekkelenkamp met dat gebogen ruggetje, ik kan NIETS met die jongen.
Balletjes afwachten genot.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je merkt altijd pas na een eeuwigheid dat hij op het veld staat.
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen praten bedenk ik me net.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zal best sympathiek zijn, maar dan krijg je toch weer een teringhekel aan zo'n speler omdat hij maar de kans blijft krijgen.
Leuk voor tegen de lamme en de blinde, verder niet.quote:
Er is voor een journalist ook nog nooit een reden geweest om hem te willen interviewen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb hem eigenlijk nog nooit horen praten bedenk ik me net.
Hij heet Ryan weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL / Ryan Gravenberch #1: In Oranje en dat is terecht
Die Ronaldo worp.quote:Op woensdag 20 januari 2021 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is voor een journalist ook nog nooit een reden geweest om hem te willen interviewen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |