Ik heb het ook net gezien. Zou het anders terugzettenquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen dagen niet zo oplettend
Toppertjes ben je ook!quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:08 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik heb het ook net gezien. Zou het anders terugzetten
Niets te klagen hier! Bij jou?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Toppertjes ben je ook!![]()
Hoe is het ermee?
Mijn administratie zit in een ander gebouw, dus zag mijn baas vroeger ook niet zo vaak. Mijn team mis ik wel een beetje.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou het aangeven dat het niet werkt en dat er verandering moet komen. Dat is de eerste stap.
[..]
sinds het thuiswerken is het wel minder geworden met het contact. Normaal zag je elkaar 2-3 keer per week omdat je op dezelfde verdieping aan het werk was. Maar het werkt. Hoewel ik ondertussen ook wel weer naar een dagje kantoor in de week verlang.
Begrijpelijk. Daarom blijf ik ook een beetje vaag over mijn eigen werkquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:57 schreef Amee het volgende:
[..]
Ik wil er niet teveel over uitweiden vanwege herkenbaarheid. Haha!
Had paul die eruit gehaald?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ah, de banner is weer terug in de OP![]()
![]()
Enige wat ik te klagen heb ik dat ik gister door mijn enkel gezwikt ben tijdens het lopen en er tijdens het naar huis fietsen van werk weer last van kreeg precies op die plek.quote:
Geerdquote:
Had je weer gezopen ?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat ik te klagen heb ik dat ik gister door mijn enkel gezwikt ben tijdens het lopen en er tijdens het naar huis fietsen van werk weer last van kreeg precies op die plek.
Voor de rest ook weinig te klagen
maar dat hoort ze niet als ze binnen zitquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:31 schreef hemarookworst het volgende:
Gelukkig kan je met een avondklok nog altijd in je voortuin halve liters klappen en kut naar de buuf roepen![]()
![]()
bellen dan maarquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat hoort ze niet als ze binnen zit
bij de buuf aanbellen, terug rennen naar je stoel en dan kut roepen.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij de buuf aanbellen, terug rennen naar je stoel en dan kut roepen.
Ik roep het altijd door de brievenbus. Dat terug rennen hoeft niet zo voor mijquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
bij de buuf aanbellen, terug rennen naar je stoel en dan kut roepen.
Ja maar als jij kut roept snapt ze het toch nietquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik roep het altijd door de brievenbus. Dat terug rennen hoeft niet zo voor mij
Lekker rustig met je scootmobiel terug rollen, velen malen relaxter!quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik roep het altijd door de brievenbus. Dat terug rennen hoeft niet zo voor mij
Het antwoord scheen 'nee' te zijn omdat het een zonde is als je je aan dat soort dingen begeeftquote:
Zie jij je regiomanager vaak? Ik heb weleens regiomanagers aangestuurd die je 1x in het jaar zag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:38 schreef Amee het volgende:
[..]
De regio manager. Ik ben zelf teamleider.
Ik gun iedereen zijn brood op de plank...quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik ken maar weinig managers die respect voor werknemers hebben en oprecht zijn naar hun.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |