Check dit: https://www.rijksoverheid(...)innen-eu-en-schengenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:45 schreef z80 het volgende:
[..]
Sorry maar de uitzending kan ik niet zien. Ben aan het werk. En lees met een schuin ook fok mee.
En de uitzondering voor zakenreizigers is wat anders dan werkpaarden. Als dit namelijk gaat gelden voor elke grensovergang en voor al het werkvolk gaan het nog feest worden. Dit betekend namelijk dat de ziekenhuizen in de grensregio de deuren kunnen sluiten.
Zeik niet. Ik heb dat al gemeld bij de mods. En ben je een beetje brak of zo? Doe eens ff normaal reageren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:54 schreef z80 het volgende:
Dit is geen reeks. Je hebt hem gesloopt door op het verkeerde konopje te rammen.
MOD. Doe er even iets aan aub
Was imo een heel feitelijke constatering van z.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeik niet. Ik heb dat al gemeld bij de mods. En ben je een beetje brak of zo? Doe eens ff normaal reageren.
Heb je een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden..quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:08 schreef fietsie het volgende:
Oehwf @:Barreltje jij kan zo'n beetje permanent in quarantaine...
Ik denk dat je t best vanavond even op rijksoverheid.nl kunt kijken, zag net nog bij een page refresh zomaar wat tekstregels veranderen daar, dus ze zijn vast hard aan 't werk alles precies uit te werken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:30 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Ik kan het zo snel niet vinden..
Moet nu ook al 10 dagen in quarentaine als ik naar NL kom..
Niet dat ik ergens heen ging
Waarom? Er moet toch getankt kunnen worden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Pompstations zullen dan denk ook om 20.15u sluiten, naast de afhaalrestaurants.
Oh ik bedoel de shops bij het pompstation. Niet helemaal duidelijk idd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Er moet toch getankt kunnen worden.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat je t best vanavond even op rijksoverheid.nl kunt kijken, zag net nog bij een page refresh zomaar wat tekstregels veranderen daar, dus ze zijn vast hard aan 't werk alles precies uit te werken.
Dan zul je alsnog de brandstof moeten betalenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oh ik bedoel de shops bij het pompstation. Niet helemaal duidelijk idd.
Daar heb je al jaren pinautomaten aan de pomp voor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zul je alsnog de brandstof moeten betalen
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getanktquote:Op woensdag 20 januari 2021 16:18 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daar heb je al jaren pinautomaten aan de pomp voor.
Ik tank nog maar bij 1 pomp, een onbemand pompenplein hier vlakbij. Viel laatst de stroom uit tijdens het tanken... Zie je zo de pompen naast je 1 voor 1 door hun noodstroom raken, tot mijne ook plat ging....quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getankt
En toen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik tank nog maar bij 1 pomp, een onbemand pompenplein hier vlakbij. Viel laatst de stroom uit tijdens het tanken... Zie je zo de pompen naast je 1 voor 1 door hun noodstroom raken, tot mijne ook plat ging....
Ik heb gefascineerd staan kijken; eerst sloeg de pomp af, toen kwam er op het (tv-display station) scherm dat er een stroomstoring geconstateerd was; mijn pin transactie werd keurig afgehandeld, en vervolgens kwam er een countdown teller op het scherm en ging ook dat uit, en daarna ging de volgende pomp hetzelfde proces in.quote:
Ik ken geen pompen die 24 uur open zijn met bemande kassa eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ook bij 24uurs pompen? Geen idee, ik zou niet weten wanneer ik voor het laatst in NL heb getankt
Oh okay, want volgens mij wordt er altijd eerst ¤100 gereserveerd ofzo op de bankrekening toch? Hoop gedoe als je dat geld terug zou moeten vragen...quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb gefascineerd staan kijken; eerst sloeg de pomp af, toen kwam er op het (tv-display station) scherm dat er een stroomstoring geconstateerd was; mijn pin transactie werd keurig afgehandeld, en vervolgens kwam er een countdown teller op het scherm en ging ook dat uit, en daarna ging de volgende pomp hetzelfde proces in.
Mocht ik op papendal geprikt worden heb ik nog best een uitdaging. Weet niet zeker of de bus daarheen gaat momenteel. En fietsen is best een pokke eindquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:33 schreef fietsie het volgende:
Daarbij begreep ik ook dat de perceptie "dat veel vaccins op de plank liggen maar niet geprikt worden" komt omdat er al afspraken in de toekomst zijn gepland, waarbij de vaccins die er nu dus fysiek liggen daarmee zijn "opgebruikt".
En dat klinkt logisch, want je kunt niet plannen op "nu" of "gisteren" want die mensen moeten ook hun verplaatsing naar de priklokatie nog gaan regelen enzo.
Klopt inderdaad. Ze hadden nu het zo ingericht dat de tweede dosis al gereserveerd is voor iedereen die een eerste dosis krijgt, zodat het niet kan gebeuren dat je alles gebruikt voor eerste dosissen, er dan leveringsproblemen ontstaan en al die mensen niet op tijd hun tweede prik kunnen krijgen. Van wat ik begrijp laten ze dat nu dus ook een beetje los, omdat door de tijd ertussen van 3 naar 6 weken te zetten er dan alweer nieuwe dosissen binnen zijn gekomen ruim op tijd voor die tweede prik ronde én weegt het geringere risico van toch niet op tijd alles binnen op tegen het zo snel mogelijk zoveel mogelijk kwetsbaren en hun verzorgers inenten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:33 schreef fietsie het volgende:
Daarbij begreep ik ook dat de perceptie "dat veel vaccins op de plank liggen maar niet geprikt worden" komt omdat er al afspraken in de toekomst zijn gepland, waarbij de vaccins die er nu dus fysiek liggen daarmee zijn "opgebruikt".
En dat klinkt logisch, want je kunt niet plannen op "nu" of "gisteren" want die mensen moeten ook hun verplaatsing naar de priklokatie nog gaan regelen enzo.
Dat ben je niet, je vindt het alleen een 'fris tegengeluid'quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Ben benieuwd of hij wel een oorlog gaat beginnen...
Wat een verademing, in zoveel opzichtenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:43 schreef borisz het volgende:
Weer eens wat anders dan een scheldende president.
Wanneer Papendal in mijn eigen gemeente , dan is het voor mij 45 min ovquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn gemeente krijgt een eigenste priklocatie![]()
Zou mooi zijn als ik daar terecht kan. Het is het verschil tussen 45 autominuten of 5 fietsminuten.
Klopt, Yankistan kan me eigenlijk aan de aars oxideren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dat ben je niet, je vindt het alleen een 'fris tegengeluid'
nee hij boekte keurig het goede bedrag af. Want dat vertelde mn telefoon me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh okay, want volgens mij wordt er altijd eerst ¤100 gereserveerd ofzo op de bankrekening toch? Hoop gedoe als je dat geld terug zou moeten vragen...
quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer Papendal in mijn eigen gemeente , dan is het voor mij 45 min ov
Leukquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:14 schreef Myraela het volgende:
@:Sarabi Ik zit klaar voor de pubquiz van Upbeatles.
Veel plezier! Die wil ik ook nog een keer doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukwij doen (natuurlijk) ook weer mee.
Heel benieuwd wat je er van vindt. De mannen kunnen nogal bijzonder zijn
Oja dat is dan wel een mooi momentquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Veel plezier! Die wil ik ook nog een keer doen.
Maar niet deze week. Vanaf vanavond elke avond zoomen (2 keer koor en 1 keer pubquiz vanuit het werk).
Misschien volgende week, als ik aan zee zit met vriendin.
Net de siroop gemaakt en de biertjes zijn binnen. Vrijdag de cocktails makenquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag nog een keer gemaakt, vond ze erg lekker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Net de siroop gemaakt en de biertjes zijn binnen. Vrijdag de cocktails maken
Ik ben benieuwd. Hopelijk brengen de siropen net dat beetje zoet dat ik meestal misquote:Op woensdag 20 januari 2021 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb ze zondag nog een keer gemaakt, vond ze erg lekker.
Vooral de Ginger Fun.
Ik vind het leuk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waterzooi was het, maar weet niet of dat hetzelfde is?quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het leuk.![]()
![]()
We zijn wel rampzalig slecht. Al had ik vol au vent natuurlijk wel. Tenminste, als dat goed was, ik zat net te hard te knagen om de antwoorden te horen.
Gaat het nu wel weer wat beter? Hopelijk kan je wel wat slapenquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Slaap lekker Isa!
@:Candaasje ik lag vandaag in bed te creperen van de baarmoederkrampen, dus je brief wordt morgen. Wat een martelgang, ik heb vanavond mooi weer m'n pil geslikt na een stop'week' van drie dagen, t is wel mooi geweesten ik ben maar wat blij dat ik m vrij lang door kan slikken voor er een doorbraakbloeding komt.. nu vier maanden sinds ik in juni even 2.5 maand was gestopt, hopelijk volgende keer weer nog langer.
Goeiemorgen miniquote:Op donderdag 21 januari 2021 06:51 schreef minilot het volgende:
Ik trap dan maar af met de eerste goeiemorgen, Isa!
Jeej, een knuffel! Hoe voel je je nou? Zenuwachtig of gaat het wel?quote:Op donderdag 21 januari 2021 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit gedoucht en fris op bed te wachten op iemand van het bedden transport. Niets bij gelezen. Gisteravond gezellig hele avond met mijn neef gekletst. Hopelijk kom ik snel melden dat alles goed is gegaan. Dikke knuffel voor wie dat wil
Zenuwen vallen mee op zich wel meequote:Op donderdag 21 januari 2021 06:54 schreef minilot het volgende:
Jeej, een knuffel! Hoe voel je je nou? Zenuwachtig of gaat het wel?
Hier dus ook. Tot nu toe had Leiden max 2 bezoekers per dag, sinds gisteren dus 1. En ze schijnen er ook echt streng me te zijn. Vrouw van neef moest na een uur weg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:29 schreef vlindertje89 het volgende:
Maar Rutte zei toch echt dat die van 2 naar 1 pers op bezoek onmiddellijk in gaat.
Anyway, het zij zo. Hopelijk heeft het het gewenste effect.
Mn ouders beweren al maanden dat er maar 1 mag komen (degene die de patïent brengt) dus dat niemand anders daarna mag komen behalve diegene.quote:Op donderdag 21 januari 2021 07:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier dus ook. Tot nu toe had Leiden max 2 bezoekers per dag, sinds gisteren dus 1. En ze schijnen er ook echt streng me te zijn. Vrouw van neef moest na een uur weg.
Jross was er van kwart over 1 tot iets na vieren, maar vooruit
Fijn dat je afleiding had! Balen van de gemiste slaap en succes voor het OK team en voor jou en neef vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2021 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit gedoucht en fris op bed te wachten op iemand van het bedden transport. Niets bij gelezen. Gisteravond gezellig hele avond met mijn neef gekletst. Hopelijk kom ik snel melden dat alles goed is gegaan. Dikke knuffel voor wie dat wil
Hey, geen probleem! Ik heb nog meer hulp gekregen, dus no worries en kom eerst maar eens een beetje bijquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:26 schreef vlindertje89 het volgende:
Slaap lekker Isa!
@:Candaasje ik lag vandaag in bed te creperen van de baarmoederkrampen, dus je brief wordt morgen. Wat een martelgang, ik heb vanavond mooi weer m'n pil geslikt na een stop'week' van drie dagen, t is wel mooi geweesten ik ben maar wat blij dat ik m vrij lang door kan slikken voor er een doorbraakbloeding komt.. nu vier maanden sinds ik in juni even 2.5 maand was gestopt, hopelijk volgende keer weer nog langer.
De fuck.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:21 schreef Candaasje het volgende:
En mijn fiets op campus zetten, bij een vorige huisgenoot hadden ze die in hun garage gezet tijdens dat geschil over schimmel/borg.
Ik werd er ook wakker van jaquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wind vannacht. Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven niet kon slapen door het weer.
Ja, hier ook! Eerste keer in deze woning, dus dat gaf wat nieuwe geluiden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een wind vannacht. Ik geloof dat ik voor het eerst in mijn leven niet kon slapen door het weer.
Nou dit. Vond het op een of andere manier maar eng.quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Succes vandaagquote:Op donderdag 21 januari 2021 06:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Avontuurlijk!quote:Op donderdag 21 januari 2021 08:55 schreef sigme het volgende:
Mogge!
@:Isabeau succes vandaag!
Ik was van plan om deze ochtend te gaan fietsen van huis 1 naar huis 2 (wind mee), maar dat leek me toch te gevaarlijk. Dan maar met de auto. Na 750m lag er een boom over de weg. Dat was dan 500m achteruit over de donkere smalle weg voordat ik een dam had waarop ik kon keren. Dus nu werk ik toch maar vanuit huis 1.
Oh dat is mijn horrorscenario. Ik ben echt baggerslecht in achteruit rijdenquote:Op donderdag 21 januari 2021 08:55 schreef sigme het volgende:
Mogge!
@:Isabeau succes vandaag!
Ik was van plan om deze ochtend te gaan fietsen van huis 1 naar huis 2 (wind mee), maar dat leek me toch te gevaarlijk. Dan maar met de auto. Na 750m lag er een boom over de weg. Dat was dan 500m achteruit over de donkere smalle weg voordat ik een dam had waarop ik kon keren. Dus nu werk ik toch maar vanuit huis 1.
Ik vind het al lastig met een Daihaitsu Cuorequote:Op donderdag 21 januari 2021 09:44 schreef derLudolf het volgende:
Met een enkelassige aanhanger lijkt me dat ook kut ja, verder geen problemen met (recht) achteruit rijden.
Een trekker met dumper is makkelijker als met een auto en aanhangerquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:45 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind het al lastig met een Daihaitsu Cuore![]()
Nah ok, minder lastig dan met een grotere auto. Want in dat koekblik had je wel overzicht. Lekkere grote ramen in verhouding.
Ah.quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een trekker met dumper is makkelijker als met een auto en aanhangerDoordat je boven de achteras zit. Dumper stukje omhoog zodat je er onderdoor kunt kijken. Lage versnelling zodat je geen koppeling in hoeft te trappen
Imago maar aanpassen. Ik heb over 2020 ook nog geen uur trekker geredenquote:Op donderdag 21 januari 2021 09:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah.
Maar Ludolf, een trekker past niet bij mijn imago
2021? bedoel je 😉quote:Op donderdag 21 januari 2021 09:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Imago maar aanpassen. Ik heb over 2020 ook nog geen uur trekker gereden
Dus dat je op de weg staat en de parkeerplek rechts van je is?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het moeilijker om rechts van de straat in te parkeren dan links.
Oh wacht, bij gewoon parkeerplaatsparkeren boeit het me niet heel veel, geloof ik. Of in ieder geval niet bewust, ik jas m overal in.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:08 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dus dat je op de weg staat en de parkeerplek rechts van je is?
Grappig, dat vind ik juist makkelijker! Bij gewoon inparkeren doe ik het beide kanten op, maar bij fileparkeren keer ik om zodat ik de parkeerplek rechts van me heb. Die kant op kan ik t heel goed, de andere kant op heb ik er veel minder gevoel voor ofzo..
Boks, en ik heb geen camera.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:19 schreef Myraela het volgende:
Ik kan gewoon sowieso niet parkeren. Ik wil nooit meer zonder een achteruitrijcamera want dat zou niet goed gaan.
Haha wat grappig. Ik vind dus links fileparkeren veeeeeeel lastiger. Ben jij ook links toevallig?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh wacht, bij gewoon parkeerplaatsparkeren boeit het me niet heel veel, geloof ik. Of in ieder geval niet bewust, ik jas m overal in.
Maar fileparkeren ja, dat is aan de rechterkant echt veeeeeeeeel lastiger vind ik.![]()
Ja. Dus ik denk wel dat daar een link zit.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:21 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha wat grappig. Ik vind dus links fileparkeren veeeeeeel lastiger. Ben jij ook links toevallig?
Ik rij ook rustig door als ik een plek ergens te klein vind. En dat vind ik al snel.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:21 schreef gcjoel het volgende:
Boks, en ik heb geen camera.
Dus ik parkeer altijd om de hoek ipv voor de deur want om de hoek zijn vakken en niet file parkeren
Ah dat denk ik dan ook ja. Want ik ben rechts.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Dus ik denk wel dat daar een link zit.
Rechtshandig en áls het dan moet, liever aan m'n rechterhand ja.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah dat denk ik dan ook ja. Want ik ben rechts.
Ook linkshandigen die juist liever rechts fileparkeren of rechtshandigen die liever links fileparkeren in the house hier of klopt Lonaa's en mijn theorie?
Oh, als 'ie in het vak past en ik kom er nog uit, vind ik het wel best. Heen en weer wiebelen helpt toch niks.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een kei in fileparkeren, totaal scheef staan. En dan 20 keer gaan wiebelen naar voor en achter, en gewoon net zo scheef blijven staan. Dat is wel een gave.
Die gave bezit ik ook dus als het niet lukt (aan de rechterkant...) dan probeer ik het of van voor af aan nog een keer of FUCK YOU en dan keer ik gewoon en dan doe ik het aan de linkerkant.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:25 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook een kei in fileparkeren, totaal scheef staan. En dan 20 keer gaan wiebelen naar voor en achter, en gewoon net zo scheef blijven staan. Dat is wel een gave.
Nee, heeft met zicht te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:23 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ah dat denk ik dan ook ja. Want ik ben rechts.
Ook linkshandigen die juist liever rechts fileparkeren of rechtshandigen die liever links fileparkeren in the house hier of klopt Lonaa's en mijn theorie?
Ik moet altijd lachen op Reddit als een Amerikaan weer een SCHANDALIG KLEINE parkeerplek post.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:24 schreef derLudolf het volgende:
Parkeerplaatsen in NL zijn ook idioot klein
Die zag ik ook. Krijg ik er dan ook een extra huiskamer bij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef fietsie het volgende:
"Zo richt je een thuiswerkplek goed in"
[ afbeelding ]
Lekker, met je rug naar de ruimte, zodat alles en iedereen je van achteren kan naderen, ongezien.
En die m2 krijg je dan bij de bureaustoel geleverd? En de ramen ook?
Je zit in je eigen huis, dat alles en iedereen je van achter kan naderen zal wel meevallenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, met je rug naar de ruimte, zodat alles en iedereen je van achteren kan naderen, ongezien.
Tenzij je in de jungle zit, lijkt dat me niet zo'n probleem.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef fietsie het volgende:
Met die ruimte zou ik de tafel 180 graden draaien en een stukje verder de ruimte zetten. Als daarvoor de binnentuin opgeofferd moet worden, dikke prima.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:30 schreef fietsie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit hier wel met 'm'n rug naar het huiskamerdeel/grote raam. En tegenover me een muur. Maar ik kijk ook zo op het keukenbalkon en een open ruimte.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huuuu werkplekken met rug naar de ruimte
Daar kan ik heel slecht tegen.
Zelfs thuis zit ik nu met mijn gezicht naar de keuken ipv naar het raam. Want dan zou IEDEREEN mij ongemerkt kunnen besluipen
Het probleem is erquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zit in je eigen huis, dat alles en iedereen je van achter kan naderen zal wel meevallen
Miew?quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het probleem is er![]()
It is real
Met mn rug naar een open ruimte zitten is echt de garantie om van me af te komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je zit in je eigen huis, dat alles en iedereen je van achter kan naderen zal wel meevallen
Ik kom wel halen bij de brouwerijquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:
We zijn trouwens weer aan het inventariseren of/waar we gratis onze biertjes gaan bezorgen dus mochten hier nog mensen interesse hebben, let me know 🍻
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tenzij je in de jungle zit, lijkt dat me niet zo'n probleem.
Wil je ons niet zienquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kom wel halen bij de brouwerij
Twee redenen om niet bij de brouwerij te halenquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wil je ons niet zien![]()
Grote kans dat er daar trouwens na de 4e er geen meer staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Opgelucht gevoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ergens. Ergens ook veel exisential dreadquote:
Ja bier graag !quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:
We zijn trouwens weer aan het inventariseren of/waar we gratis onze biertjes gaan bezorgen dus mochten hier nog mensen interesse hebben, let me know 🍻
Misschien wat te ver voor gratis bezorging...quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja bier graag !
Neem ik het zelf wel de grens mee over![]()
Komt vast weer goedquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ergens. Ergens ook veel exisential dread
Ik heb nog een paar maanden de tijd om te kiezen tussen rentenieren en pensioen en daar een plan voor op te stellenquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:07 schreef Tele6 het volgende:
@:DancingPhoebe wat ga je nu doen? Al ideeën?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
We weten de wegquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja bier graag !
Neem ik het zelf wel de grens mee over![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]Fijne manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb geloof al vaker genoemd dat ik deze sowieso niet verdien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ik kan me niet voorstellen dat hij energie heeft om tegen 2 vrouwen zo veel te praten als hij tegen mij doet. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk nietquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:59 schreef Candaasje het volgende:
Nu lekker amdekhaken DP, er dropt vanzelf wel iets op je pad!![]()
![]()
Hebben wij dezelfde man trouwens?
Is het gebeurd?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:10 schreef Blues het volgende:
Ik moet wel steeds denken aan @:Isabeau en neef.
Vandaag iig, nu, of al klaar gok ik zo.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het gebeurd?
Ik was fok even een paar dagen kwijt.
Ik soms een hele week. Heerlijk rustig en het levert veel tijd opquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was fok even een paar dagen kwijt.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik soms een hele week. Heerlijk rustig en het levert veel tijd op![]()
Jezus, wat spannend!quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Vandaag iig, nu, of al klaar gok ik zo.
Amdekhaken? kan er niet zo veel van maken. Hé het rijmt wel.🤪quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:59 schreef Candaasje het volgende:
Nu lekker amdekhaken DP, er dropt vanzelf wel iets op je pad!![]()
![]()
Hebben wij dezelfde man trouwens?
Als alles volgens planning is verlopen is het voor haar nu klaar en is neef aan de beurt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:13 schreef Blues het volgende:
[..]
Vandaag iig, nu, of al klaar gok ik zo.
Ah fijn dat je ons even laat wetenquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Jross appt dat Isa op de verkoever/uitslaapkamer is en dat haar operatie goed gegaan is.
Jeuj!quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi. Jross appt dat Isa op de verkoever/uitslaapkamer is en dat haar operatie goed gegaan is.
Net verschoond en besloten dat dit de laatste dag is dat ie ingepakt zitquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:26 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat zal het zijnKon er niks van maken.
Hoe is het met je hand?
quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Fijn om te weten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Staat nog niet op de website, volgens mij?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:39 schreef Sarabi het volgende:
@:myraela hoeveelste zijn jullie uiteindelijk geworden met de quiz? Wij 37e.
141e van de 180 dus zeker niet onderaanquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Staat nog niet op de website, volgens mij?
Waarschijnlijk ergens onderaan. We waren De Spetterkroketjes.
Ach, het was vooral wel tof. Al haakte ik bij de laatste ronde af, ik heb niets met dat soort oude muziek. Misschien over een paar weken weer meedoen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:53 schreef Sarabi het volgende:
141e van de 180 dus zeker niet onderaan
you're kidding me? Een uurtje?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:58 schreef fietsie het volgende:
Mooi land, Nederland. "Laten we een avondklok instellen om te voorkomen dat mensen met allerlei zelf verzonnen redenen toch bij elkaar op bezoek blijven gaan, van 20:30 tot 6:00."
En als compromis komen we dan op van 23:30 tot 0:30, dan hebben zo min mogelijk mensen er last van, en is er toch een avondklok.
Nou de kamer is er nog over aan het onderhandelen, maar er gaan al avond tijdstippen van 22:00 of 22:30 langs de revue, en 6:00 zou alweer te laat zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
you're kidding me? Een uurtje?
aiaiaiaia..
Op zn Nederlands dus.quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Het zal uiteindelijk wel zo'n halfbakken middenweg worden.
En dan kunnen de tegenstanders straks roepen: zie je het had geen effect!!
Een vervolgens een halfbakken compromis dat eigenlijk niet helpt? Wel de lasten, niet de lusten.quote:
Ping!quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Dus kunnen we net zo goed alles opengooien!quote:Op donderdag 21 januari 2021 13:05 schreef gcjoel het volgende:
Het zal uiteindelijk wel zo'n halfbakken middenweg worden.
En dan kunnen de tegenstanders straks roepen: zie je het had geen effect!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Lekker aan de lucht laten drogen als mogelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:32 schreef Sarabi het volgende:
Net verschoond en besloten dat dit de laatste dag is dat ie ingepakt zit
Op zich ziet het er allemaal goed uit. Wel nog een paar stukjes die moeten vervellen en ik hoop dat het rode ooit gaat bijtrekken.
En een galblaasquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch wel een raar SCULfeitje. Dat we hier zitten met 2 mensen die een nier hebben gedoneerd
Alles om het aantal nieren in deze SC op een even aantal te houdenquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch wel een raar SCULfeitje. Dat we hier zitten met 2 mensen die een nier hebben gedoneerd
Bij ander bier, zeker! (Sorryquote:Op donderdag 21 januari 2021 10:42 schreef Sarabi het volgende:
Mijn Drankgigant doos van 15 kilo kwam net binnen, eerste biertje ligt inmiddels in de koelkastquote:
Stil.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn Drankgigant doos van 15 kilo kwam net binnen, eerste biertje ligt inmiddels in de koelkast![]()
Ja de muziek was deze keer niet zo leukquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, het was vooral wel tof. Al haakte ik bij de laatste ronde af, ik heb niets met dat soort oude muziek. Misschien over een paar weken weer meedoen.
Je hebt toch na je beslissing geen schone onderbroek meer aangetrokken hè? Voor het eckte werkschuwe tuig effectquote:
Giev.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn Drankgigant doos van 15 kilo kwam net binnen, eerste biertje ligt inmiddels in de koelkast![]()
Die zou ik wel eens gehad moeten hebben. Maar ja, bier van later op de avond onthouden enzo.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:22 schreef sigme het volgende:
Na een jaar thuiswerken en met extra lockdown met koters thuis is geloof ik de rek bij online samenwerken eruit.
De kasteelheer is licht overspannen en zit thuis () en nu zijn m'n koks in dramamodus geschoten.
Eens even zien hoe zich dat de komende werkdagen ontwikkelt.
Ja idem hierquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zou ik wel eens gehad moeten hebben. Maar ja, bier van later op de avond onthouden enzo.
Ach en wee weer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:22 schreef sigme het volgende:
Na een jaar thuiswerken en met extra lockdown met koters thuis is geloof ik de rek bij online samenwerken eruit.
De kasteelheer is licht overspannen en zit thuis () en nu zijn m'n koks in dramamodus geschoten.
Heel sigmes werk is niet perse een grap, maar wel lachwekkendquote:
Haar werk of wat ze schrijft qua werk? Heb dat laatste iig niet zo voor ogen geloof ikquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heel sigmes werk is niet perse een grap, maar wel lachwekkend
Beide.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Haar werk of wat ze schrijft qua werk? Heb dat laatste iig niet zo voor ogen geloof ik
Uh-oh.....quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:22 schreef sigme het volgende:
Maar met overspannen thuiszitten is hij nog niet van z'n koters afquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:22 schreef sigme het volgende:
Waarschijnlijk wel. Peterselie is een tweejarige plant. Komend jaar schiet hij in bloei en sterft dan. Je kunt voor de bloei nog oogsten. Tijdens de bloei ook maar planten die bloeien worden over het algemeen bitter omdat alle energie dan naar de bloei gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef Molo het volgende:
Overleeft peterselie dit weer en vorst eigenlijk beetje?
Staat een flinke bos van in de tuin namelijk en nul groene vingers/kennis hier
Wat een leuk project! slim!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nu de trotse eigenaar van 450 gram zelfgemaakte bouillonpoeder. Ik heb na de zomer alle groenterestjes* maar gedroogd omdat ik ze nergens anders meer in kwijt kon. Nu is alles vermalen en gemengd. Ik neem straks een bouillonnetje, volgens mij smaakt het prima. Best een leuk project. Er is geen merk groentebouillon dat ik mag dus ik eet al jaren uitsluitend kip of rund. Dit is toch een betere optie.
*champignons, courgette, wortel, prei, knolvenkel, peterselie, lavas, selderij.
Ik heb dat ook wel eens gemaakt, op de luie manier, met gesneden soepgroenten. Ik vond het erg lekker, maar hier komt dan zijkwijf om de hoek, het lost niet op zoals "echte" bouillon, dus had ik friebels in m'n mond. Heb het daarna veel gebruikt in soepen, stoven etc.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben nu de trotse eigenaar van 450 gram zelfgemaakte bouillonpoeder. Ik heb na de zomer alle groenterestjes* maar gedroogd omdat ik ze nergens anders meer in kwijt kon. Nu is alles vermalen en gemengd. Ik neem straks een bouillonnetje, volgens mij smaakt het prima. Best een leuk project. Er is geen merk groentebouillon dat ik mag dus ik eet al jaren uitsluitend kip of rund. Dit is toch een betere optie.
Dat is echt fantastischquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Hier gaat de 'moestuin' niet verder dan eetbare dingen in de tuin zetten en er vervolgens nooit iets van eten. Of gillend wegwennen omdat er een beestje op m'n blaadje basilicum zat. Dus nu ben ik weer pro-kruiden binnen in het keukenraam.
Kreeg eens van een vriendin een paar kroppen sla mee (ja hoor ik heb ze goed gewassen je kan het zo eten). Had ze in de fietsmand gedaan, kom thuis, 4 (!!!!) slakken in mijn fietsmand. Die waren eruit getrild Kroppen meteen weggegooidquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:31 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vriendje moet hier alles goed wassen voor mij
Speciaal ook een sla centrifuge voor gekocht zodat we alles grondig kunnen wassen en dat het dan niet zeiknat is.
Hoe lang droog je dat dan en op welke temperatuur?quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
tot knisper en ik deed het op geloof 45 gr. Hangt er heel erg vanaf hoe fijn het gesneden is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang droog je dat dan en op welke temperatuur?
Ik vraag dit voor een vriendin
Gebruik je matjes of rechtstreeks op de roosters?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
tot knisper en ik deed het op geloof 45 gr. Hangt er heel erg vanaf hoe fijn het gesneden is.
Haha, ok. Het ligt er aan wat je droogt. Kruiden een uur of 4 op 40 graden. Groente zo'n 8-12 uur op 60 graden, tot ze knisperend aanvoelen. Ik heb alles apart van elkaar gedroogd, of in elk geval apart op een droogrek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe lang droog je dat dan en op welke temperatuur?
Ik vraag dit voor een vriendin
Ik had er ook een zak soepgroente bij, van een Too Good To Go. Daar moest ik eerst alle witte stukken prei uit halen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens gemaakt, op de luie manier, met gesneden soepgroenten. Ik vond het erg lekker, maar hier komt dan zijkwijf om de hoek, het lost niet op zoals "echte" bouillon, dus had ik friebels in m'n mond. Heb het daarna veel gebruikt in soepen, stoven etc.
Zo begon mijn moestuin ook. De hobby bleef plakken dus toen hebben we er maar een huis bij gekocht.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een leuk project! slim!
Ik wil ook zo'n gestroomlijnd tuinproject als ik later groot ben!
Hier gaat de moestuin echt op basis van waar we zin in hebben en wat ons leuk lijkt, totaal ongepland en chaotisch.
Ik had niet de siliconen matjes (voor fruitleer) maar bbq matjes, dus kleinere openingen als de roosters, maar veel groter dan de matjesquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebruik je matjes of rechtstreeks op de roosters?
Bijna altijd matjes. Dat is ook makkelijker met in een zak of doos schuiven.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gebruik je matjes of rechtstreeks op de roosters?
Ik kan op zich wel tegen ongedierte maar groenten die in losse krop groeien is wel vragen om problemen. Die heb ik dan ook niet, het moet wel leuk blijven. Een incidentele slak over het aanrecht is acceptabel maar ze worden niet uitgenodigd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kreeg eens van een vriendin een paar kroppen sla mee (ja hoor ik heb ze goed gewassen je kan het zo eten). Had ze in de fietsmand gedaan, kom thuis, 4 (!!!!) slakken in mijn fietsmand. Die waren eruit getrild Kroppen meteen weggegooid
Duurde best lang voordat ik op de markt weer een krop sla kocht, zakken zijn toch (hoop ik) sla en beestjes loosquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan op zich wel tegen ongedierte maar groenten die in losse krop groeien is wel vragen om problemen. Die heb ik dan ook niet, het moet wel leuk blijven. Een incidentele slak over het aanrecht is acceptabel maar ze worden niet uitgenodigd.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had niet de siliconen matjes (voor fruitleer) maar bbq matjes, dus kleinere openingen als de roosters, maar veel groter dan de matjes
quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijna altijd matjes. Dat is ook makkelijker met in een zak of doos schuiven.
90% zout mist wellicht?quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat zal ik zeggen. Het smaakt anders. Niet naar Unilever dus er mist iets. Na een paar slokken werd ik er wel tevreden mee maar het is geschikter om mee te koken dan om te drinken. Ik begin straks met risotto.
Hebben jullie al een droger? Je kunt er echt enorm veel mee. Kaatje en Uhmp doen echt leuke dingen als kaas drogen of fruitleer maken. Ik ben wat praktischer en gebruik hem puur functioneel zoals het project van vandaag.quote:
Ongetwijfeld. Ik zit op 20% en heb nog een beetje toegevoegd tijdens het proeven van de bouillon.quote:
Ik kwam er ook niet uit. Er moest best veel zout bij. Maar het mondgevoel was wat ik er voornamelijk tegen had.quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ergens. Ergens ook veel exisential dread
Welquote:Op donderdag 21 januari 2021 11:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heb geloof al vaker genoemd dat ik deze sowieso niet verdien.
quote:
Ah, toch maar de zut invriezen dan, lekker door de soep endezoquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Peterselie is een tweejarige plant. Komend jaar schiet hij in bloei en sterft dan. Je kunt voor de bloei nog oogsten. Tijdens de bloei ook maar planten die bloeien worden over het algemeen bitter omdat alle energie dan naar de bloei gaat.
Ik denk dan, misschien hadden ze oorspronkelijk ook 21 uur gewild, maar dan eerst 20 uur zeggen, toen 20.30 en nu is "men" blij dat ze dat eruit hebben kunnen krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:04 schreef fietsie het volgende:
Ah, de avondklok is met klepel en al goedgekeurd, begrijp ik dat goed?
Dat klinkt... Matig, denk ik? 😅quote:
Ja jij hebt er nooit bij in bed gelegen. Weet je hoe veel vingerdiscipline je moet hebben voor al die instrumenten met al die snaren?quote:
Ik zit beetje tussen jou en LS in. Of nou ja, dat denk ik. Ik ben NU heel gestroomlijnd. En dan vanaf mei ontzettend chaotisch. Ik heb ook nog nooit een nateelt gehad bijv.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat een leuk project! slim!
Ik wil ook zo'n gestroomlijnd tuinproject als ik later groot ben!
Hier gaat de moestuin echt op basis van waar we zin in hebben en wat ons leuk lijkt, totaal ongepland en chaotisch.
Oehquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ja jij hebt er nooit bij in bed gelegen. Weet je hoe veel vingerdiscipline je moet hebben voor al die instrumenten met al die snaren?
Wat leuk!!quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh ja....er worden vooral appelchips mee gemaakt op het momentquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hebben jullie al een droger? Je kunt er echt enorm veel mee. Kaatje en Uhmp doen echt leuke dingen als kaas drogen of fruitleer maken. Ik ben wat praktischer en gebruik hem puur functioneel zoals het project van vandaag.
Goed bezig zegquote:Op donderdag 21 januari 2021 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
sinaasappels drogen, tot poeder malen, en dat poeder in een cakequote:Op donderdag 21 januari 2021 17:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh ja....er worden vooral appelchips mee gemaakt op het momentIk zoek inspiratie voor G om andere dingen te doen
Ik ren ook altijd naar m'n vriend om alles goed te wassen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:31 schreef gcjoel het volgende:
Vriendje moet hier alles goed wassen voor mij
Speciaal ook een sla centrifuge voor gekocht zodat we alles grondig kunnen wassen en dat het dan niet zeiknat is.
Ik vind dat zo'n rare naam voor een merk hèquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:00 schreef AnneX het volgende:
Alle HF maaltijden zijn op en nu ga ik zelf maar weer eens sleutelen aan een pizza uit de oven. Ja, wel makkelijk met tante fanny’s pizzadeeg.
Wordt vast wel smakelijk.
Bohhhhh lekker man!quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:02 schreef Myraela het volgende:
Ik had vanavond weer een lekkere Marley Spoon maaltijd.Het is wel tof, het zijn elke keer de maaltijden waar ik het minst naar uitkijk, die juist toch het lekkerste zijn.
Gebakken aubergine Szechuanstijl met spicy tofu-pindacrumble en rijst
[ afbeelding ]
Ik dm even wat screenshots.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Bohhhhh lekker man!
Mag ik het recept?![]()
Hier hamburgers uit de green egg van de afhaaltoko hier uit de buurt, Koos komt net aanlopen ermee
Nou heeft uitgerekend de kasteelheer het minste last van het hebben van koters, want die zijn 18 en 19 jaar oud ofzo. Die hangen niet aan je rokken. De andere met kinderen gezegende collega's hebben ze tussen de 1 en de 10 jaar oud - da's andere koek.quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar met overspannen thuiszitten is hij nog niet van z'n koters af
quote:Op donderdag 21 januari 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Heel sigmes werk is niet perse een grap, maar wel lachwekkend
Ik durf het feuilleton nog niet bij te werken, ik heb geen idee welke kant zich dit op gaat ontwikkelen. Natte scheet is ook een realistische optie. De dramaaaaaaaatische kok is voorlopig uit beeld, want z'n vrouw moet komende week alle dagen werken en ze hebben twee lieftalligequote:Op donderdag 21 januari 2021 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ach en wee weer.
Wel een goede reminder om je feuilleton weer bij te lezen.
Ik heb een paar kiezen gedoneerd. Compleet nieuw en ongebruikt uit de verpakking gehaald door een chirurg.quote:Op donderdag 21 januari 2021 14:07 schreef Blues het volgende:
[..]
En een galblaas![]()
![]()
![]()
aan de researchverpleegkundige na mijn operatie
Doe een beetje Mononatriumglutamaat\ve tsin\E621 bij. Dit is een smaakversterker die je mist.quote:Op donderdag 21 januari 2021 16:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ik zit op 20% en heb nog een beetje toegevoegd tijdens het proeven van de bouillon.
Misschien heb ik dat nog ergens.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:51 schreef z80 het volgende:
[..]
Doe een beetje Mononatriumglutamaat\ve tsin\E621 bij. Dit is een smaakversterker die je mist.
Wij beginnen ook steeds weer met een heel goed plan en indeling. Mja dan ineens hebben we nieuwe zaadjes die moeten dan ook meteen enz. Hahaquote:Op donderdag 21 januari 2021 17:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zit beetje tussen jou en LS in. Of nou ja, dat denk ik. Ik ben NU heel gestroomlijnd. En dan vanaf mei ontzettend chaotisch. Ik heb ook nog nooit een nateelt gehad bijv.
Mijn vader heeft ook een moestuin, op een volkstuin complex. Dus daar kwam echt heeeel veel vandaan vroeger voor het eten. Dus ben wel redelijk over die angst heen gegroeid daarmee. Maar wil wel alles er zo goed mogelijk uit wassen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Daarom ben ik na 2 jaar ook maar gestopt met de moestuindurf het toch niet te eten.
Dit is mijn tweede jaarquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij beginnen ook steeds weer met een heel goed plan en indeling. Mja dan ineens hebben we nieuwe zaadjes die moeten dan ook meteen enz. Haha
Maar goed we gaan het derde jaar nu in dus goede hoop. En we hebben straks een kas dus nog meer opties
Wacht even, de dramakok is gekwetst omdat de weifelkok het werk heeft gedaan wat de dramakok niet kon doen omdat kinders?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:32 schreef sigme het volgende:
De andere kok is wat weifelhaft, die heeft werk overgenomen dat bleef liggen omdat dramakok dus ook vandaag en morgen niet werkt wegens&
. Maar dramakok is dus gekwetst want hij had het zelliuf willen doen. Hij zal wel de hele dag "Neehee willik zelluf doen!" horen en dat nog als enige referentie hebben.
Ja, precies dat. Heb ik dat toch niet zo wollig opgeschreven als ik vreesdequote:Op donderdag 21 januari 2021 19:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Wacht even, de dramakok is gekwetst omdat de weifelkok het werk heeft gedaan wat de dramakok niet kon doen omdat kinders?dramakok zou weifelkok op z'n blote knietjes mogen danken..
Is het ook. Het werkt wel marcom technisch gezien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n rare naam voor een merk hè![]()
Ik had het vorige week bij mijn zusje, vond het geen aanrader maar wel even lekker makkelijk en snel. Prefereer de kant en klare afbakbodem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@sigme de gang van zaken in het kasteel zou ik eraan toevoegen. Sterkte ondertussen.
Is je laptop al gefikst?
Goed bezig geweest Lucky👍🏼 En misschien is de tip van Zet de juiste?
Nee laiverd, die laptop is naar de schroot. Ik heb wel een nieuwe. Een goedkoopje met een klein niet bijster scherp schermpje. Gelukkig heb ik een betere van de baas, dus die gebruik ik privé.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:48 schreef AnneX het volgende:
@sigme de gang van zaken in het kasteel zou ik eraan toevoegen. Sterkte ondertussen.
Is je laptop al gefikst?
Ik vind dit eigenlijk wel heel liefquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:47 schreef sigme het volgende:
Even tussendoor, ik denk dat jullie dit even goed moeten doorlezen, dan weet je wat je te doen staat
https://www.rijksoverheid(...)-corona/wijdoenhetzo
Haha nee ik vond het erg duidelijk beschreven hoor!quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, precies dat. Heb ik dat toch niet zo wollig opgeschreven als ik vreesde.
Laiverd...zij zei laiverd.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee laiverd, die laptop is naar de schroot. Ik heb wel een nieuwe. Een goedkoopje met een klein niet bijster scherp schermpje. Gelukkig heb ik een betere van de baas, dus die gebruik ik privé.
Mooie pizza!
Oeh, zou eten.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:54 schreef gcjoel het volgende:
Dit was lekker
https://foxilicious.nl/20(...)rij-en-big-mac-saus/
Wel met kaas anders is het geen kapsalon.
Ja maar doe bist ook echt een laiverdquote:Op donderdag 21 januari 2021 19:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Laiverd...zij zei laiverd.
Mijn oma in Grun zei laiverd.
Daarom vind ik simple een heel fijn boek van hem. Maar het grootste deel zijn toch vaak kruiden en specerijen en die maken het zo lekkerquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik ben eens door de Plenty More aan het bladeren. Maar ik schrik echt af van die lange ingredientenlijsten vol met dingen die ik doorgaans niet in huis heb.Ik ben echt een te luie kok, vrees ik.
Zijn de recepten daaruit wel geschikt voor een gemiddelde Albert Heijn? Ik heb niet zo'n moeite met verschillende kruiden en specerijen, zeker niet van langer houdbare dingen. Maar bessen, paddenstoelen of andere dingen waar ik naar een speciaalzaak zou moeten, haak ik wel een beetje af.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:25 schreef gcjoel het volgende:
Daarom vind ik simple een heel fijn boek van hem. Maar het grootste deel zijn toch vaak kruiden en specerijen en die maken het zo lekker
Ja want ik ga zelf ook nooit naar een speciaalzaak. Meeste is echt goed te koop bij de supermarkt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn de recepten daaruit wel geschikt voor een gemiddelde Albert Heijn? Ik heb niet zo'n moeite met verschillende kruiden en specerijen, zeker niet van langer houdbare dingen. Maar bessen, paddenstoelen of andere dingen waar ik naar een speciaalzaak zou moeten, haak ik wel een beetje af.
Ohquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:28 schreef Blues het volgende:
Ik at echte Indiaase rotigemaakt en gebracht door een Indiaase kok.
Ik heb hem besteld.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:37 schreef gcjoel het volgende:
Ja want ik ga zelf ook nooit naar een speciaalzaak. Meeste is echt goed te koop bij de supermarkt.
Foei.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij eten Surinaamse roti zaterdag bij vrienden. We gaan de coronaregels overtreden door hen te helpen verhuizen.
Tijd voor een nieuw klokje zo te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:05 schreef derLudolf het volgende:
We hadden zojuist een bijzonder moment.
21:21:21 uur op de 21e dag van het 21e jaar in de 21 eeuw
Pinkt traantje weg.
In welke tijdszone zit je?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:05 schreef derLudolf het volgende:
We hadden zojuist een bijzonder moment.
21:21:21 uur op de 21e dag van het 21e jaar in de 21 eeuw
Pinkt traantje weg.
I know! Het is niet andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
I know! Het is niet andersWe krijgen Surinaams dus daar overtreed ik wel een regel voor.
We kijken De Slimste van gisteren. Ik heb nog nooit zo hard gehoopt dat iemand verliest.Dat deed ik al voor sat hij hier aan meedeedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ja ik ook. Maar ik dacht dat het een van mijn oorzaakloze ergernissen was en dat hij zich wel kon revancheren. Dus niet.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat deed ik al voor sat hij hier aan meedeed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |