Al onze verkleedkleding komt hier van opa en oma. Oma koopt zich wat dat betreft suf op markten en in tweedehands winkels. Juul loopt met grote regelmaat rond in haar prinsessenjurk met brandweerhelm op. Dan is ze Skye Marshalquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:29 schreef minilot het volgende:
Volgens mij loop ik wat achter qua verkleedkleding, maar Günther was vanmorgen een uur lang een schildpad met een wasmand op z'n rug en pikt tot vervelens toe de plantenspuit als -ie brandweerman wil wezen, dus het gemis zit tot dusver niet heel erg in de weg van fantasiespel
@:Exode Dude hier vraagt bijna elke dag of de Efteling alweer open is, maar daar kwamen we dan ook elke drie weken.. Het kan 'm overigens volgens mij weinig schelen dat het antwoord nu steeds 'nee' is, dus dat scheelt
Groot gelijk hoor, extra reden is ook dat B en Juul om 19:00 in principe op bed liggen.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:43 schreef minilot het volgende:
Hier kijken we de persconferenties wél met Günther erbij en ik leg wat er gezegd wordt realtime op peuterniveau uit, zoals we eigenlijk altijd met alles wel doen. Günther vindt het vooral leuk dat de televisie aan staat (dat is hier in huis nog altijd een zeldzaamheid), staat enthousiast de doventolk te imiteren en weet dat Rutte de 'nu de door de meeste mensen uitgekozen baas van het land is'Hij snapt ook dat corona iets is waar je ziek van kunt worden (soms een beetje, soms heel erg), dat mensen elkaar aan kunnen steken omdat het besmettelijk is, dat we daarom op straat een beetje afstand houden en dat ik een mondkapje op heb als we de supermarkt binnen stappen en dat er een prikje kan worden gegeven dat ervoor zorgt dat je geen corona krijgt.
Ik vind er overigens best iets voor te zeggen hoor, om dit soort zaken buiten de belevingswereld van ukkies te houdenMaar de koter hier is nou eenmaal intens nieuwsgierig naar alles, vraagt de hele dag waarom dingen zijn zoals ze zijn (en neemt helaas geen genoegen met 'daarom' of 'dat is gewoon zo!'
) dus onze aanpak voelt voor deze peuter als de beste optie.
quote:Op woensdag 3 februari 2021 13:47 schreef Takkie88 het volgende:
Sofie wordt met de persconferenties helemaal als Hugo in beeld komtgeen idee waarom maar ze is dan al juichend zijn naam aan het roepen. Het is toch echt niet dat wij van die cda-fans zijn...
Ah ja, ik zou mijnes er ook niet voor wakker houden hoor. Maar die gaat pas tegen een uur of half negen naar bed, dus vandaarquote:Op woensdag 3 februari 2021 15:56 schreef exode het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor, extra reden is ook dat B en Juul om 19:00 in principe op bed liggen.
Leukste was bij iemand huis: ik heb geen Corona hoor, het is hier gewoon heel stoffig.quote:Op woensdag 3 februari 2021 15:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, ik zou mijnes er ook niet voor wakker houden hoor. Maar die gaat pas tegen een uur of half negen naar bed, dus vandaar
Wat een verdraaid lastige periode voor B'tje voor astma en allergieën. Is überhaupt niet prettig natuurlijk, maar dat je als kleine koter nou ineens je nies en hoest moet gaan verdedigen, pfoe! Goed te horen dat dat 'm wel goed lukt, stoer hoor!
Overigens aaaargh @ volwassenen die boos kijken naar een kleuter met een snotneus, wat ben je dan voor 'n eikel?!![]()
Mijm en S. hebben net een half uur op de grond liggen schuifelen, want ze waren haaienquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:29 schreef minilot het volgende:
Volgens mij loop ik wat achter qua verkleedkleding, maar Günther was vanmorgen een uur lang een schildpad met een wasmand op z'n rug en pikt tot vervelens toe de plantenspuit als -ie brandweerman wil wezen, dus het gemis zit tot dusver niet heel erg in de weg van fantasiespel
@:Exode Dude hier vraagt bijna elke dag of de Efteling alweer open is, maar daar kwamen we dan ook elke drie weken.. Het kan 'm overigens volgens mij weinig schelen dat het antwoord nu steeds 'nee' is, dus dat scheelt
quote:Op woensdag 3 februari 2021 17:08 schreef LeSage het volgende:
[..]
Mijm en S. hebben net een half uur op de grond liggen schuifelen, want ze waren haaiendaar hadden ze niet eens een accessoire voor nodig vandaag
Hier ook zo, ze vindt het jammer dat ze niet naar Ballorig en zo kan, maar vermaakt zich gelukkig thuis en met papa en mama ook opperbest. Ik heb gezegd dat ze een wat langere vakantie heeft van de peuterspeelzaal en haar verder nog niet ingelicht over Corona. Ik kijk zelf ook die persconferenties niet, ben dan sowieso altijd aan het sporten, lees het later wel terug. Ik kan het sowieso nog aardig relativeren hoe goed ik het heb; een dak boven het hoofd, eten en drinken genoeg, genoeg vermaak in en rondom ons huis. Het rotste vind ik het voor mensen die een eigen zaak hebben en de boel langzamerhand kapot zien gaanquote:Op woensdag 3 februari 2021 11:56 schreef FlyingFish het volgende:
Hier vinden ze het jammer dat zwembad en dierentuin (en musea) dicht zijn, maar ze draaien zich om en spelen verder. Zelfs toen we na veel gehype vorig jaar Disney op het laatste moment moesten cancelen (2 dagen voor vertrek) vonden ze dat heel jammer maar was het na twee minuten alweer vergeten. Wij vinden het vervelender dat alles dicht is/gecanceld wordt denk ik.
Heerlijk ook hoe blij ze kunnen zijn met zoiets kleins héquote:Op woensdag 3 februari 2021 18:11 schreef LeSage het volgende:
Ik moet trouwens zo lachen om Mijm. Vorige week bestelden we Spaans afhaaleten en daar zat kruidenkaas bij. Dat is zijn lievelings. Maar dat was dus met andere kruiden dan normaal. En hij vond het niets.
We eten vanavond soep met stokbrood en kruidenkaas en Mijm roept al de hele middag: ‘Jaaaa, we eten Nederlandse kruidenkaas!’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 10:00 schreef exode het volgende:
Nou, zo loopt Juul er dus bij. Superblij met haar nieuwe jurk, hier gecombineerd met haar truckerspet.
Oh die is leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze kijkt er ook wel stoer bij
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
Als het echt koud is krijgt Sofie er, naast haar gewone kleding, een thermo-legging onder aan en haar winterjas er overheen. Met temperaturen boven 0 haar gewone kleding met een dik vest.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef rena het volgende:
Er zijn hier meer mensen die Ielm pakken hebben toch? Wat trekken jullie de kinderen er onder aan? Hun gewone kleding of nog een extra laag?
Heb vandaag nog even snel een wollen shirt en legging besteld voor C, hopelijk heb ik het binnen voor de echte kou losbarst. Als het goed is krijgen we weer een keer veel sneeuw, ik vind het nu wel leuk nu ik toch nergens heen hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |