abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197768987
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij kijken uit naar de foto's voor PEUTERFOTODINSDAG! *)

[ afbeelding ]
O+ wat een plaatje
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_197769916
Mooi meisje NJ! O+

Ik heb deze nog van afgelopen weekend, mijn poppendokter :') O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197770681
Laten jullie die kleine (niet schoolplichtig) weer gaan als de scholen openen de 8ste? ZIt heel erg in twijfel, mede door besmettingen hier in het dorp (moeders van kinderen die noodopvang krijgen op de school) en de OMT/media verhalen.
pi_197770953
quote:
0s.gif Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
Laten jullie die kleine (niet schoolplichtig) weer gaan als de scholen openen de 8ste? ZIt heel erg in twijfel, mede door besmettingen hier in het dorp (moeders van kinderen die noodopvang krijgen op de school) en de OMT/media verhalen.
Ja, maar mijn kinderen gaan nu ook al naar school/noodopvang.

Fleur wat een lieve poppendokter! Zo schattig met het kapje op zijn hoofd ook.
Hier lopen er twee elke dag rond etenstijd met een koksmuts op hun hoofd omdat ze graag willen helpen met koken.
pi_197771158
quote:
Yes, nu voor Juul deels al noodopvang. We zullen ook wel 'moeten'. Het werk roept zeg maar.
pi_197772090
quote:
Ja, ik kijk nu al uit naar dat kindloze halfuurtje als ik vrij ben en de peuters weer op de opvang zitten en kleuter nog net op school.

Wij hebben voor de kerstvakantie al een flinke besmetting op school gehad. Via BSO-juf naar verschillende juffen naar kdv (kindje van een zieke juf, dus niet via kdv besmet) uiteindelijk, en toen zijn ze ook gewoon gegaan. Bij ons is het grootste deel van de gewone leraren dus voorlopig immuun, maar ook zonder dat waren ze gewoon gegaan omdat het goed voor ze is om weer met andere kinderen in een andere omgeving te zijn.
pi_197772924
Hier hadden ze onder de leidsters een corona-uitbraak op de noodopvang, toen kwamen er aanvullende maatregelen voor de kinderen en andere leidsters. Ik was toevallig die week vrij maar anders had ie er ook gewoon naartoe gemoeten want ik kan m niet meenemen :P

@aapieannie wat leuk die koksmutsen! Dit was de eerste keer dat ie dit op z’n hoofd wilde uit zichzelf, ik vind het wel schattig :P
pi_197773649
PFD dus, mijnes deze ochtend met hysterisch vest (zelf alle knoopjes vastgemaakt!), z'n geliefde
volkoren krentenbol, wallen na een kort nachtje en een enthousiast coronakapsel :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En meeeeeeh, voorlopig laatste dinsdagochtend samen - volgende week de peuterspeelzaal weer open. Snif. Leuk en goed voor de koter natuurlijk, maar stiekem voor mezelf vind ik er nog steeds geen klap aan }:| :')
Dude is intussen wel plaszindelijk overdag geworden in de paar weken dat -ie nu 3 is; ik ben benieuwd of dat ook straks op de peuterschool goed gaat *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197773843
@NicolasJoy wat een heerlijk vrolijke snoet! :D

@LaBelleFleur27 oh wat zoet O+

@minilot wel een goed hysterisch vest! *O* En ik ben jaloers op Günthers krullen hoor.

Ik doe ook weer eens mee: samen werken aan de keukentafel. :)
SPOILER
pi_197773894
Wat een leuke foto's weer!

Ik maak me qua quarantaine etc drukker om de school bij B. Daar moe de hele klas 5 dagen thuisblijven bij een positieve test van een leerling. Het wordt een onrustige periode denk ik.

Juul haar lievelingskleur is groen, dus alles moet groen. We hebben sinds dit weekend een printer en dat er kleurplaten van Skye en Everest uit kunnen rollen, vindt ze het grootste wonder ter wereld. Alle kleurplaten worden nu dus groen. _O-
SPOILER
Ik heb gisteren een prinsessenjurk besteld voor Juul, ze heeft een roze van de Efteling maar die wordt te klein. Ze draagt hem het liefste elke dag. Wat een uitdaging om een groene te vinden zeg. Er is nu 1 van Anna van Frozen onderweg, die keurde mevrouw goed.
pi_197774664
@exode Etsy staat er vol mee hoor!
En niet per se wanstaltig duur, zie bijvoorbeeld: https://www.etsy.com/list(...)-queen-princess-tutu
Te laat voor nu, maar anyway.. En kijk dat nou zoet kleuren! O+
pi_197775164
Leuke foto’s iedereen, allemaal knappe koppies O+
Ik vergeet telkens dat ik ook in het peutertopic hoor haha. ;(

Doe ook maar weer eens mee!

SPOILER
pi_197777458
Thanks voor de tip Minilot, ze wilt vast nog heel vaak en heel veel jurken dus komt goed.
pi_197779649
Ik ben ook maar eens begonnen met het aanleggen van een verkleedkist O+ een brandweerhelm, een haaienpak, een pruik, een pilotenpakje, een zwaard, een ooglapje en een pijp. Wel lastig met steeds wisselende maten, dus ik koop voornamelijk accessoires :P anders blijf ik bezig.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_197779906
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 10:57 schreef Framblij89 het volgende:
Leuke foto’s iedereen, allemaal knappe koppies O+
Ik vergeet telkens dat ik ook in het peutertopic hoor haha. ;(

Doe ook maar weer eens mee!

SPOILER
Gewoon samen in het baby- en peutertopic straks weer. :* O+

O+ O+
pi_197780050
Ik kan geen foto's meer uploaden. De site waarmee ik dat deed is ermee gestopt, en van imgur begrijp ik niet hoe ik de foto's hier krijg..

Anyway, qua verkleedkleding hebben ze dus allebei een koks outfit. Ook hebben ze allebei een tuinbroekje, die waren vorig jaar met carnaval nog veel te groot en nu we geen carnaval kunnen vieren passen ze perfect haha!
Verder voldoen de prinsessenjurken van grote zus ook prima als verkleedkleding. Vincent loopt regelmatig met een tiara op zijn hoofd :+

Ik vind de overgang naar niet slapen en regenachtig weer wel vervelend trouwens, ze zitten elkaar aardig in de weg. We zijn heel even buiten geweest. Maar Vincent roept op alles wat nat is bah, en nadat Jeremy languit in de modder lag zijn we maar naar binnen gegaan. Jeremy vond het prachtig trouwens onder de modder, alleen Vincent rende steeds heel hard bah gillend bij hem weg.. de prinses _O-
pi_197780671
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met het aanleggen van een verkleedkist O+ een brandweerhelm, een haaienpak, een pruik, een pilotenpakje, een zwaard, een ooglapje en een pijp. Wel lastig met steeds wisselende maten, dus ik koop voornamelijk accessoires :P anders blijf ik bezig.
Leuk!
Over een paar weken gaat er vast veel carnavalskleding in de sale, kan je nog meer aanvullen.
pi_197781456
Oh wat een leuke peuters hier O+

Ik ben zelf wel blij dat de psz weer open gaat, en momenteel echt puur en alleen voor C d’r ontwikkeling en omgang met leeftijdsgenootjes. Gister was er hier een vriendje wat we af en toe zien en ze waren zo leuk aan het spelen dat ik haar gewoon zag opbloeien door het contact met een leeftijdsgenootje :) O+

Samen naar de vogels kijken in de tuin, én in prinsessenjurk Exode _O- T is een vreselijk kitsch ding maar ze is er verzot op _O-
SPOILER
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_197790462
Lala is ook dol op haar prinsessenjurk. Die hebben we twee jaar geleden in Disneyland Parijs gekocht (of nouja, hebben ze van opa gekregen daar). Het liefst zou ze er in slapen. Em daarentegen trekt hem wel graag even aan, maar geregeld ook net zo snel weer uit. Ze zijn op de groei gekocht toen en dat vind ik dan wel weer een voordeel aan jurken, daarbij maakt te groot niet zoveel uit. Ik hoop dat de jurken het nog 1,5 jaar redden tot opa weer mee gaat naar Disney en ze een nieuwe uit mogen kiezen. Verder hebben we qua verkleedkleding een bumba-pak,safari-hoedjes en een doktersoutfit. Vooral die laatste wordt veel mee gespeeld, inclusief prikken en toettoet auto Ans Ambulance die komt helpen. En dat natuurlijk wel in Paw Patrol-thema, want dat wordt hier de hele dag nagespeeld, en tegenwoordig kunnen ze dat zonder ruzie zo een uur volhouden met zn drieën.

Van het weekend waren ze vroeg wakker, heb ik ze kleding gegeven, tanden nagepoetst en een beker water voor ze neergezet, en ik kon nog even een uurtje terug naar bed. Ik had ze beloofd dat we koekjes zouden gaan bakken als ze geen ruzie zouden maken en dat werkte perfect. Ze hebben lekker gekleurd en met duplo gebouwd zag ik achteraf. Ik ben zo blij dat ze ouder worden! Lala kan ook al echt heel geconcentreerd netjes binnen de lijntjes kleuren, en het liefst alle kleuren van de regenboog. Em houdt het meestal bij twee of drie kleuren en ook al redelijk netjes. Stukken beter dan hun grote broer in ieder geval, die ook pas net op dat niveau zit. Zo apart dat dat zo kan verschillen per kind, vooral omdat broer en Lala qua karakter wel redelijk op elkaar lijken (meer dan Em en Lala op elkaar lijken).
pi_197792821
Leuke PFD weer O+
SPOILER
Onze keukenmachine draait nog altijd overuren.

Banaan is niet helemaal fit en heeft wat bultjes. Geen idee waar hij wat opgelopen kan hebben, maar goed.
Nou is het ineens echt gedoe dat hij niet alleen wil slapen. Ik deed twee pogingen door bij hem te blijven maar dan lukte het in slaap vallen net niet. En beneden huilt hij dan weer dat hij zo moe is en wil slapen maar niet alleen. Hij heeft gisteren dus uren tv gekeken want anders was het huilen. :{
Vandaag is hij al net zo gezellig.

Ik kijk sowieso uit naar de opening van de peuterspeelzaal. Het is voor hem ook goed om lekker met kindjes te spelen en, laten we eerlijk zijn, ruzie te maken. ;)

Leuk die verkleedkisten, ik ga na carnaval op zoek naar kortingen. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197792947
Oooooooh Disney, FF. Daar willen wij zo graag weer heen.
pi_197794082
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 09:23 schreef exode het volgende:
Oooooooh Disney, FF. Daar willen wij zo graag weer heen.
Onze kinderen ook. Dat is echt wat ze het allerleukste ooit vinden, er wordt bijna dagelijks gevraagd wanneer we weer gaan. Het argument “niet zoveel toiletpapier gebruiken/licht aan laten staan/kraan aan laten staan, want dat kost allemaal geld en dan duurt het langer voordat we genoeg geld hebben gespaard om weer naar Mickey Mouse te gaan” werkt hier altijd erg goed, ze spreken zelfs elkaar daar op aan tegenwoordig. Gelukkig hebben ze ouders die ook heel graag naar pretparken gaan. We hebben toevallig maandag de gok genomen en Disney voor de meivakantie geboekt. Ons bezoek vorig jaar zomer tijdens Corona-tijd is zo goed bevallen dat we toevallig maandag voor de meivakantie weer geboekt hebben, in de hoop dat we dan kunnen gaan (en zo niet zijn ze heel soepel met geld terug/omboeken is onze ervaring). Deze keer slapen we bij centerparcs, want dat scheelde een flinke bak geld, en 2 dagen park is voor dit jaar ook voldoende. We gaan voor het eerst zonder opa’s of oma’s.
pi_197794372
quote:
0s.gif Op woensdag 3 februari 2021 10:49 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Onze kinderen ook. Dat is echt wat ze het allerleukste ooit vinden, er wordt bijna dagelijks gevraagd wanneer we weer gaan. Het argument “niet zoveel toiletpapier gebruiken/licht aan laten staan/kraan aan laten staan, want dat kost allemaal geld en dan duurt het langer voordat we genoeg geld hebben gespaard om weer naar Mickey Mouse te gaan” werkt hier altijd erg goed, ze spreken zelfs elkaar daar op aan tegenwoordig. Gelukkig hebben ze ouders die ook heel graag naar pretparken gaan. We hebben toevallig maandag de gok genomen en Disney voor de meivakantie geboekt. Ons bezoek vorig jaar zomer tijdens Corona-tijd is zo goed bevallen dat we toevallig maandag voor de meivakantie weer geboekt hebben, in de hoop dat we dan kunnen gaan (en zo niet zijn ze heel soepel met geld terug/omboeken is onze ervaring). Deze keer slapen we bij centerparcs, want dat scheelde een flinke bak geld, en 2 dagen park is voor dit jaar ook voldoende. We gaan voor het eerst zonder opa’s of oma’s.
Same here, wij vinden de Efteling en Disney echt geweldig. Wij zouden eigenlijk afgelopen meivakantie naar Legoland gaan, enorm veel zin in. Was omgeboekt naar komende meivakantie maar toch maar geld teruggevraagd, ik wil nog even niet naar het buitenland.
Disney zijn we 1,5 jaar geleden geweest in de zomervakantie, geweldig! We riepen meteen, doen we weer als Juul wat ouder is. De Efteling vond ze ook echt zo leuk.
pi_197794664
Volgens mij loop ik wat achter qua verkleedkleding, maar Günther was vanmorgen een uur lang een schildpad met een wasmand op z'n rug en pikt tot vervelens toe de plantenspuit als -ie brandweerman wil wezen, dus het gemis zit tot dusver niet heel erg in de weg van fantasiespel :+

@exode Dude hier vraagt bijna elke dag of de Efteling alweer open is, maar daar kwamen we dan ook elke drie weken.. Het kan 'm overigens volgens mij weinig schelen dat het antwoord nu steeds 'nee' is, dus dat scheelt :)
pi_197794941
Sofie zegt regelmatig dat ze ‘zo verdrietig’ is omdat de dierentuin/Efteling/zwembad dicht is. En nu mag ze opa en oma ook al sinds 20 januari niet zien omdat ze in quarantaine is. We hebben een beetje uitgelegd dat dit door het virus is. Dus nu zegt ze ook dat ze boos is op het virus.
Ach, daar is ze vast niet alleen in ;)

Leuk al die foto’s!
Wij hebben nog helemaal niks qua verkleedkleding. Nu ze iets meer in een peutermaat zit ook maar eens voor gaan kijken. In babymaten is er niet veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')