quote:Op maandag 1 februari 2021 20:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij kijken uit naar de foto's voor PEUTERFOTODINSDAG!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar mijn kinderen gaan nu ook al naar school/noodopvang.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
Laten jullie die kleine (niet schoolplichtig) weer gaan als de scholen openen de 8ste? ZIt heel erg in twijfel, mede door besmettingen hier in het dorp (moeders van kinderen die noodopvang krijgen op de school) en de OMT/media verhalen.
Yes, nu voor Juul deels al noodopvang. We zullen ook wel 'moeten'. Het werk roept zeg maar.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
Laten jullie die kleine (niet schoolplichtig) weer gaan als de scholen openen de 8ste? ZIt heel erg in twijfel, mede door besmettingen hier in het dorp (moeders van kinderen die noodopvang krijgen op de school) en de OMT/media verhalen.
Ja, ik kijk nu al uit naar dat kindloze halfuurtje als ik vrij ben en de peuters weer op de opvang zitten en kleuter nog net op school.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:13 schreef Sfancta het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En meeeeeeh, voorlopig laatste dinsdagochtend samen - volgende week de peuterspeelzaal weer open. Snif. Leuk en goed voor de koter natuurlijk, maar stiekem voor mezelf vind ik er nog steeds geen klap aan![]()
![]()
Dude is intussen wel plaszindelijk overdag geworden in de paar weken dat -ie nu 3 is; ik ben benieuwd of dat ook straks op de peuterschool goed gaat
Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren een prinsessenjurk besteld voor Juul, ze heeft een roze van de Efteling maar die wordt te klein. Ze draagt hem het liefste elke dag. Wat een uitdaging om een groene te vinden zeg. Er is nu 1 van Anna van Frozen onderweg, die keurde mevrouw goed.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:57 schreef Framblij89 het volgende:
Leuke foto’s iedereen, allemaal knappe koppies![]()
Ik vergeet telkens dat ik ook in het peutertopic hoor haha.![]()
Doe ook maar weer eens mee!Gewoon samen in het baby- en peutertopic straks weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben ook maar eens begonnen met het aanleggen van een verkleedkisteen brandweerhelm, een haaienpak, een pruik, een pilotenpakje, een zwaard, een ooglapje en een pijp. Wel lastig met steeds wisselende maten, dus ik koop voornamelijk accessoires
anders blijf ik bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onze keukenmachine draait nog altijd overuren.
Banaan is niet helemaal fit en heeft wat bultjes. Geen idee waar hij wat opgelopen kan hebben, maar goed.
Nou is het ineens echt gedoe dat hij niet alleen wil slapen. Ik deed twee pogingen door bij hem te blijven maar dan lukte het in slaap vallen net niet. En beneden huilt hij dan weer dat hij zo moe is en wil slapen maar niet alleen. Hij heeft gisteren dus uren tv gekeken want anders was het huilen.![]()
Vandaag is hij al net zo gezellig.
Ik kijk sowieso uit naar de opening van de peuterspeelzaal. Het is voor hem ook goed om lekker met kindjes te spelen en, laten we eerlijk zijn, ruzie te maken.![]()
Leuk die verkleedkisten, ik ga na carnaval op zoek naar kortingen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Onze kinderen ook. Dat is echt wat ze het allerleukste ooit vinden, er wordt bijna dagelijks gevraagd wanneer we weer gaan. Het argument “niet zoveel toiletpapier gebruiken/licht aan laten staan/kraan aan laten staan, want dat kost allemaal geld en dan duurt het langer voordat we genoeg geld hebben gespaard om weer naar Mickey Mouse te gaan” werkt hier altijd erg goed, ze spreken zelfs elkaar daar op aan tegenwoordig. Gelukkig hebben ze ouders die ook heel graag naar pretparken gaan. We hebben toevallig maandag de gok genomen en Disney voor de meivakantie geboekt. Ons bezoek vorig jaar zomer tijdens Corona-tijd is zo goed bevallen dat we toevallig maandag voor de meivakantie weer geboekt hebben, in de hoop dat we dan kunnen gaan (en zo niet zijn ze heel soepel met geld terug/omboeken is onze ervaring). Deze keer slapen we bij centerparcs, want dat scheelde een flinke bak geld, en 2 dagen park is voor dit jaar ook voldoende. We gaan voor het eerst zonder opa’s of oma’s.quote:Op woensdag 3 februari 2021 09:23 schreef exode het volgende:
Oooooooh Disney, FF. Daar willen wij zo graag weer heen.
Same here, wij vinden de Efteling en Disney echt geweldig. Wij zouden eigenlijk afgelopen meivakantie naar Legoland gaan, enorm veel zin in. Was omgeboekt naar komende meivakantie maar toch maar geld teruggevraagd, ik wil nog even niet naar het buitenland.quote:Op woensdag 3 februari 2021 10:49 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Onze kinderen ook. Dat is echt wat ze het allerleukste ooit vinden, er wordt bijna dagelijks gevraagd wanneer we weer gaan. Het argument “niet zoveel toiletpapier gebruiken/licht aan laten staan/kraan aan laten staan, want dat kost allemaal geld en dan duurt het langer voordat we genoeg geld hebben gespaard om weer naar Mickey Mouse te gaan” werkt hier altijd erg goed, ze spreken zelfs elkaar daar op aan tegenwoordig. Gelukkig hebben ze ouders die ook heel graag naar pretparken gaan. We hebben toevallig maandag de gok genomen en Disney voor de meivakantie geboekt. Ons bezoek vorig jaar zomer tijdens Corona-tijd is zo goed bevallen dat we toevallig maandag voor de meivakantie weer geboekt hebben, in de hoop dat we dan kunnen gaan (en zo niet zijn ze heel soepel met geld terug/omboeken is onze ervaring). Deze keer slapen we bij centerparcs, want dat scheelde een flinke bak geld, en 2 dagen park is voor dit jaar ook voldoende. We gaan voor het eerst zonder opa’s of oma’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |