SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FPCL Croky Cup:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:![]()
Dat wordt niet veelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zakarin
Barbier R.
Gilbert
Kelderman
Lopez
Jakobsen
Oomen
Vanmarcke
Geoghegan Hart
Odd Christian Eiking
Benjamin Thomas
Prima team met Formolo, Demare en Mohoric. Turgis ook een hele goede, die had ik vorig jaar en ondanks dat er natuurlijk geen spel was, heb ik toch op hem gelet. Pakte behoorlijk wat goede resultaten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:32 schreef Faraday01 het volgende:
Niemand die mijn team zelfs maar een analyse waard vindt
Trentin was in het eerste jaar (toen ik hem had) 1 van de allerbeste renners voor dit spel. En in de 3e editie ook. Dus ik hoop dat ie het nog 1 keer kanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Middenmoot. Geen echte topper, wel redelijke sprokkelaars.
Wel prima, maar wellicht kwetsbaar in de rondes met een WT-rittenkoers?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:32 schreef hhh38 het volgende:
Kragh Andersen
Trentin
Felline
Rickaert
Boudat
Malucelli
Mezgec
De Buyst
M. Hoelgaard
Steimle
Guerreiro
Valter
Manzin
Mosca
Wil iemand hier nog iets over zeggen? Ik heb zelf best hoge verwachtingen
Jakobsen, ik vind het nogal wat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zakarin
Barbier R.
Gilbert
Kelderman
Lopez
Jakobsen
Oomen
Vanmarcke
Geoghegan Hart
Odd Christian Eiking
Benjamin Thomas
Daar wou ik in de vorige ronde voor gaan, tot ik zag dat ie op de ski's had gestaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jakobsen, ik vind het nogal wat.
Al zag ik dat iemand ook gewoon miljoenen over de balk heeft gesmeten voor Edje Prades. Liefdadigheid, zo zullen we het maar noemen.
Wel aardig wat (ex)b-keus van Ineos. Redelijk allround team lijkt mij. Liever in een ronde met wat Belgische wedstrijden tegen jou dan een heuvelkoers.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand die iets over mijn team kwijt wil?
Michael Matthews
Aleksandr Vlasov
Chris Froome
Amaury Capiot
Gianni Moscon
Marc Sarreu
Jhonatan Narvaez
Kristoffer Halvorsen
Aurelien Paret-Peintre
David de la Cruz
Diego Rosa
Kevin Geniets
Jimmy Janssens
Riccardo Minali
quote:
Het was beetje met themateam in achterhoofd; "Met vallen en opstaan" zou mn team gaan heten. Ik wou daarom ook Groenewegen hebben. Helaas werd mijn fantastische plan gedwarsboomd door vervelende users hierquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al zag ik dat iemand ook gewoon miljoenen over de balk heeft gesmeten voor Edje Prades. Liefdadigheid, zo zullen we het maar noemen.
Ik ben inderdaad wel enigzins voor de 'revival' gegaan van een aantal renners als Froome, Moscon en Halvorsen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel aardig wat (ex)b-keus van Ineos. Redelijk allround team lijkt mij. Liever in een ronde met wat Belgische wedstrijden tegen jou dan een heuvelkoers.
Matthews en Sarreau zijn prima voor dit spel. Vlasov ook fijne renner als hij zijn resultaten door kan trekken. Hangt voor jou vooral af of Vroem en Moscon benen vinden in 2021quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef GotenSSJ het volgende:
Niemand die iets over mijn team kwijt wil?
Michael Matthews
Aleksandr Vlasov
Chris Froome
Amaury Capiot
Gianni Moscon
Marc Sarreu
Jhonatan Narvaez
Kristoffer Halvorsen
Aurelien Paret-Peintre
David de la Cruz
Diego Rosa
Kevin Geniets
Jimmy Janssens
Riccardo Minali
Prima 3de ronde zo erbijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:43 schreef ijs_beer het volgende:
Ackermann
Politt
Kanter
Storer
Vermeersch
___
Keukeleire
Debusschere
De Gendt
Terpstra
Geniez
Roosen
Sbaragli
Er moest nogal wat reparatiewerk gedaan worden deze ronde. Nu nog twee uilskuikens binnen zien te hengelen in de volgende.
Froome verwacht ik niets van, maar voor 3,5 miljoen durfde ik de gok wel te nemen. Liever een gok als Froome dan een of andere c-keus in de 3de of 4de rondequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Matthews en Sarreau zijn prima voor dit spel. Vlasov ook fijne renner als hij zijn resultaten door kan trekken. Hangt voor jou vooral af of Vroem en Moscon benen vinden in 2021
Ja dan heb ik geluk nodig met de loting of dat ze elkaar net goed afwisselen. Trentin, De Buyst, Felline en Kragh Andersen hebben allemaal wel eens veel punten gescoord in WT rittenkoersenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel prima, maar wellicht kwetsbaar in de rondes met een WT-rittenkoers?
Is wel vooral voor de rondjes zonder hooggebergtequote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geluk nodig met de loting of dat ze elkaar net goed afwisselen. Trentin, De Buyst, Felline en Kragh Andersen hebben allemaal wel eens veel punten gescoord in WT rittenkoersen
Je had dan ook budget genoeg.quote:
Zonder val was Edje (voor mij) eerste ronde materiaal dus dan ga ik nu niet meer moeilijk doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ben ik met joun eens.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zonder val was Edje (voor mij) eerste ronde materiaal dus dan ga ik nu niet meer moeilijk doen.
Als mn tegenstander iemand met top 5 GC heeft in zo'n ronde ben ik gezien inderdaad, maar die kans is niet heel groot.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is wel vooral voor de rondjes zonder hooggebergte
Geen laatste worden is daarom een prachtige doelstelling.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat ben ik met joun eens.
Maak je niet druk, Slob doet ook mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Geen laatste worden is daarom een prachtige doelstelling.
Wat is eigenlijk het idee achter Zwiehoff? Oprecht benieuwd. Volgens PCS heeft die gast precies 1 semiprofkoers gereden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:47 schreef Chiappucci het volgende:
Mijn team is voor de verandering ook eens na biedronde 3 al compleet. Meer dan middenmoot zit er waarschijnlijk niet in, maar ik laat me graag verrassen.
Tim Wellens
Tiesj Benoot
Michael Woods
Mike Teunissen
Danny van Poppel
Mikkel Honoré
Dries De Bondt
Casper Pedersen
Ben Zwiehoff
Loïc Vliegen
Piotr Havik
Taco van der Hoorn
Sergio Samitier
Emils Liepins
Bagger baas ook. Denk niet dat een rondje overslaan hem helpt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Slob doet ook mee.
Een mountainbiker, dus ik denk dat ie hoe op Kessiakoff-tafarelen. Typische high risk high reward aankoop.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het idee achter Zwiehoff? Oprecht benieuwd. Volgens PCS heeft die gast precies 1 semiprofkoers gereden.
Ja, ik was hem net aan het googelen. Wel interessante keuze.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een mountainbiker, dus ik denk dat ie hoe op Kessiakoff-tafarelen. Typische high risk high reward aankoop.
Zou je met de best scorende renner van de afgelopen twee jaar laatste kunnen worden?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maak je niet druk, Slob doet ook mee.
Het wordt een prachtig doelsaldo, maar Roglic rijdt natuurlijk niet veel koersen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:05 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zou je met de best scorende renner van de afgelopen twee jaar laatste kunnen worden?
Met een beetje pech rijden Mezgec, De Buyst en Trantèn grotendeels in dienst van hun snellere ploeggenoten. Met een beetje geluk niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:32 schreef hhh38 het volgende:
Kragh Andersen
Trentin
Felline
Rickaert
Boudat
Malucelli
Mezgec
De Buyst
M. Hoelgaard
Steimle
Guerreiro
Valter
Manzin
Mosca
Wil iemand hier nog iets over zeggen? Ik heb zelf best hoge verwachtingen
Bij De Buyst verwacht ik dat de situatie niet veranderd zal zijn, tenzij Oldani ineens keihard doorbreekt. Dat vond ik in ieder geval de moeite waard. Zelfde geldt voor Mezgec.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met een beetje pech rijden Mezgec, De Buyst en Trantèn grotendeels in dienst van hun snellere ploeggenoten. Met een beetje geluk niet.
Gecorrigeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:10 schreef Aguero het volgende:
@:wimderon
Volgens mij is mijn bod op Taco niet goed doorgekomen (waarschijnlijk door de gehandicapte opmaak van mijn PM)
Donderdag.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:13 schreef Felagund het volgende:
Ik heb al bijna weer een lijstje van 10 renners, wanneer is de deadline?
Merci.quote:
Neem Rune Herregodts.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:11 schreef Slobeend het volgende:
Jezus wat genant dat Marit al gekocht was. Geen idee wat ik denkende was.
De Buyst is wel de belangrijkste man voor Ewan. Als die daadwerkelijk drie grote rondes gaat rijden bestaat er wel een mogelijkheid dat De Buyst er twee rijdt ofzo. Als Ewan de Vuelta rijdt en De Buyst niet ben je spekkoper in de Belgische najaarskoersen. Mezgec heeft nu natuurlijk Matthews erbij gekregen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij De Buyst verwacht ik dat de situatie niet veranderd zal zijn, tenzij Oldani ineens keihard doorbreekt. Dat vond ik in ieder geval de moeite waard. Zelfde geldt voor Mezgec.
Trantèn is even afwachten
https://streamable.com/4rndtrquote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:19 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ben vol, 5 man prutsers zijn binnen. Jammer dat mijn hoogste bod het niet is geworden en er iemand 18 miljoen voor keukenlade bood.
Ik hoop maar voor je dat Roglic niets overkomt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:23 schreef Slobeend het volgende:
Primoz Roglic
Richie Porte
Diego Ulissi (💔)
Dimitri Claeys
Kevin Vermaerke
Imerio Cima
Pascal Eenkhoorn
Jonas Iversby Hvideberg
Keegan Swirbull
Kevin Colleoni
Roger Adria
Niklas Larsen
Topshow.gif
Krauw en Tranten zijn wel prima in de rondjes van een week.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Is wel vooral voor de rondjes zonder hooggebergte
Mezgec heeft zelf in interviews aangegeven een dienende rol te accepteren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij De Buyst verwacht ik dat de situatie niet veranderd zal zijn, tenzij Oldani ineens keihard doorbreekt. Dat vond ik in ieder geval de moeite waard. Zelfde geldt voor Mezgec.
Trantèn is even afwachten
Dat riep ik meteen al, 3 seconden goochelen en je weet dat die jongen totaal in de kreukels ligt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik schat dit team rond de middenmoot in.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:40 schreef Aguero het volgende:
1. Tom Dumoulin
2. Oliver Naesen
3. Alberto Bettiol
4. Egan Bernal
5. Elia Viviani
6. Gino Mäder
7. Lilian Calmejane
8. Lawrence Naesen
9. Taco van der Hoorn
10. Kevin Rivera
11. Joao Rodrigues
12. Attilio Viviani
13. Baptiste Planckaert
14. Santiago Umba
Is dit wat?
Naast de momenten dat ie wel voor eigen succes mag gaan (lees ik nu pas hoor).quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mezgec heeft zelf in interviews aangegeven een dienende rol te accepteren.
Had er ook op willen bieden, die kerel trapte onwerkelijke wattages bij online evenementen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 23:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het idee achter Zwiehoff? Oprecht benieuwd. Volgens PCS heeft die gast precies 1 semiprofkoers gereden.
Edit; zie dat het een niet onverdienstelijk mountainbiker is. Kan een redelijke gok zijn dan.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:10 schreef Aguero het volgende:
@:wimderon
Volgens mij is mijn bod op Taco niet goed doorgekomen (waarschijnlijk door de gehandicapte opmaak van mijn PM)
Dit was de reden inderdaad. Hij viel me ineens op als winnaar van zo'n Zwift evenement tussen de profs en een verleden als MTB'er is natuurlijk een garantie voor succes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Had er ook op willen bieden, die kerel trapte onwerkelijke wattages bij online evenementen.
Ik kon gelukkig nog wel bieden op Anton Palzer, de langlaufer die 1 april bij Bora start en gelijk voor de Tour of the Alps gepland staatquote:Op woensdag 20 januari 2021 08:38 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dit was de reden inderdaad. Hij viel me ineens op als winnaar van zo'n Zwift evenement tussen de profs en een verleden als MTB'er is natuurlijk een garantie voor succes.
Leek me geen kwaad kunnen om er in ronde 2 nog 0,1 miljoen op te bieden. Wie weet pakt het goed uit.
Dat kan ook nog wel eens een succes worden inderdaad. Bora hoopt blijkbaar ook op het Roglic-effect.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:40 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik kon gelukkig nog wel bieden op Anton Palzer, de langlaufers die 1 april bij Bora start en gelijk voor de Tour of the Alps gepland staat
Lijkt me juist vrij logisch. Is wel het team waar iedereen meeste vrijheid krijgt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 08:46 schreef Chiappucci het volgende:
Wel enigszins verrassend dat Sunweb/DSM het populairste team blijkt te zijn. Nog maar 4 renners over.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:00 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Lijkt me juist vrij logisch. Is wel het team waar iedereen meeste vrijheid krijgt.
Als er een ploeg is waar je in een dwangbuis wordt gestopt is het Sunweb/DSM wel met pastoor Iwan als opzichter. Ja, bij de Tour gingen ze aanvallend koersen maar qua planning voor het jaar en het aanpassen in de wedstrijd zijn ze niet zo heel flexibel. Verre van.quote:
Oh ja Nieve was ik vergeten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Behalve dan dat je Snow hebt in plaats van Petit en Dré Stokbrood.
Ben bang dat dit niet het winnende team isquote:Op woensdag 20 januari 2021 09:31 schreef Sabata het volgende:
Kuss
Powless
Schelling
Kruijswijk
Sivakov
Stybar
Poels
Pernsteiner
O'Connor
Oliveira
Tanfield
Madrazo
Champion
nog 1 klöns binnen te hengelen
Ik denk dat dit jaar iedereen wel zijn kansjes gaat krijgen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een ploeg is waar je in een dwangbuis wordt gestopt is het Sunweb/DSM wel met pastoor Iwan als opzichter. Ja, bij de Tour gingen ze aanvallend koersen maar qua planning voor het jaar en het aanpassen in de wedstrijd zijn ze niet zo heel flexibel. Verre van.
Toch verdacht dat de organisator het steeds zo goed doet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat @:Momo en @:wimderon wel de favorieten zijn
Zeg het! Spreek je uit! Hou je niet in!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch verdacht dat de organisator het steeds zo goed doet.
It's a fraud! Recount!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg het! Spreek je uit! Hou je niet in!
Die van mij ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:00 schreef Steven184 het volgende:
Mijn team laat zich goed samenvatten:
[youtube]
https://youtube.com/watch?v=gLLP9sjt_sA&feature=share
[/youtube]
Herkenbaar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:00 schreef Steven184 het volgende:
Mijn team laat zich goed samenvatten:
[youtube]
https://youtube.com/watch?v=gLLP9sjt_sA&feature=share
[/youtube]
Maar waarom blijf je insinueren dat ik dit niet wist?quote:Op woensdag 20 januari 2021 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat riep ik meteen al, 3 seconden goochelen en je weet dat die jongen totaal in de kreukels ligt.
Dit heeft in alle kranten gestaanquote:Op woensdag 20 januari 2021 10:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baptiste Planckaert, die deze winter Bingoal-Wallonie Bruxelles inruilde voor Intermarché-Wanty-Gobert, moet dit jaar noodgedwongen passen voor de voorjaarklassiekers. Een knieblessure houdt de 32-jarige Belg aan de kant.
Kan best dat je het wel wist hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar waarom blijf je insinueren dat ik dit niet wist?
Gelukkig heb ik z'n broer als back-up.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:58 schreef noodgang het volgende:
Oei @:Aguero
https://www.wielerflits.n(...)ht-op-hartproblemen/
Deze mooie jongens zijn het daar niet mee eensquote:
Ik vond het ook wel lastig, een half goed seizoen kan nog beter zijn dan een heel seizoen een prutser. Ik heb ook op Krieger geboden terwijl die geblesseerd is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan best dat je het wel wist hoor.
Dan nog vind ik het vreemd dat je er op gaat bieden, maar dat is jouw eigen keuze. Als ie in augustus aan het schroeien is is mijn ongelijk bewezen.
Wait whut?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel lastig, een half goed seizoen kan nog beter zijn dan een heel seizoen een prutser. Ik heb ook op Krieger geboden terwijl die geblesseerd is.
Ik wil jullie al wel vast mijn laatste aanwinst voorstellen:quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:33 schreef knijn1985 het volgende:
Er wordt gewacht met ploegenpresentaties totdat iedereen vol is?
Deze gaat bij iedere overwinning voorbijkomen hèquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben hier erg content mee
Ja absoluut, dit is puur goudquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Deze gaat bij iedere overwinning voorbijkomen hè
Florian gaat in zijn eentje het Vlaamse voorjaar betwisten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Deze mooie jongens zijn het daar niet mee eens
Ik hoop toch zeker wel op de top 5 te kunnen mikken.
Tadej Pogacar
Joao Almeida
Richard Carapaz
Florian Vermeersch
Olav Kooij
Brandon McNulty
Jakub Mareczko
Emmanuel Morin
Alexander Krieger
Nicolas Roche
Natnael Tesfatsion
Juan Sebastian Molano
Anton Palzer
Zeker, maar het zijn ook maar een paar weken waar dat echt een issue is lijkt me.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Florian gaat in zijn eentje het Vlaamse voorjaar betwisten?
Vaak toch zo'n 7-8 speelrondes. Als je met deze namen vanaf de AGR even niet meeneemt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zeker, maar het zijn ook maar een paar weken waar dat echt een issue is lijkt me.
Ja klopt ook wel, in alle eerlijkheid heb ik gewoon de keuze gemaakt om in ronde 2 slecht te gokken op wat sprintende sprokkelaars. Ik hoop overigens dat Krieger weer fit is in het voorjaar, wat me redelijk lijkt met een elleboog en arm kwetsuur op 28 december.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vaak toch zo'n 7-8 speelrondes. Als je met deze namen vanaf de AGR even niet meeneemt.
Ik vond dit de zwakste selectie van Wim in al die jaren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Steven184 het volgende:
Ik denk dat @:Momo en @:wimderon wel de favorieten zijn
De renner die ik afgelopen ronde vermeden heb op grond van sowieso kansloos om binnen te halen zit er nog steeds in.quote:
Wie nog meer dan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:44 schreef Sabata het volgende:
Het is trouwens wel goed opletten met de hulpsheet: een aantal renners die al geclaimd zijn worden nog als beschikbaar gemeld (Tanfield bv)
Ik herken me hierinquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De renner die ik afgelopen ronde vermeden heb op grond van sowieso kansloos om binnen te halen zit er nog steeds in.
Eens, maar er zijn dit jaar weinig gebalanceerde teams.quote:Op woensdag 20 januari 2021 14:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vond dit de zwakste selectie van Wim in al die jaren.
We gaan voortaan altijd zo koersen! We gaan niet meer voor een klassementsrenner (of vol voor groen)!quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er een ploeg is waar je in een dwangbuis wordt gestopt is het Sunweb/DSM wel met pastoor Iwan als opzichter. Ja, bij de Tour gingen ze aanvallend koersen maar qua planning voor het jaar en het aanpassen in de wedstrijd zijn ze niet zo heel flexibel. Verre van.
Dus Bardet gaat niet meer voor een klassementquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
We gaan voortaan altijd zo koersen! We gaan niet meer voor een klassementsrenner (of vol voor groen)!
-Bardet voor 2 jaar naar DSM.
1 groot balansteam heb ik er van proberen te makenquote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Eens, maar er zijn dit jaar weinig gebalanceerde teams.
Ik heb klimmers en sprinters! En Mclay.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dat is toch ook een sprinter, of althans iemand die denkt dat hij een sprinter is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik heb klimmers en sprinters! En Mclay.
Ik vind mijn team redelijk gebalanceerd qua typen renners, al vraag ik me af of het sterk genoeg is.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij aan dezelfde renner dachten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
De renner die ik afgelopen ronde vermeden heb op grond van sowieso kansloos om binnen te halen zit er nog steeds in.
Mijn team is wel redelijk gebalanceerd op zich. Inclusief brandhout.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:04 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Buiten het klassieke voorjaar gaat je core prima scoren. Quintana/Landa/Barguil/Schachmann is goed voor de rondjes van een week en het heuvelwerk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind mijn team redelijk gebalanceerd qua typen renners, al vraag ik me af of het sterk genoeg is.
Quintana, Landa en Barguil als klimmers, Cimolai, Bonifazio en Hodeg als sprinters, Van Emden en Sutterlin als tijdrijders, Schachmann voor de heuvelklassiekers, Declercq en Devenyns voor de andere klassiekers. En dan nog De Marchi en Brambilla als aanvallende renners. Van alles wat.
Ik heb alleen niemand voor het continentale circuit, maar dat wordt misschien toch voor een groot deel afgelast.
Mijn team is echt 0 gebalanceerd. Ik heb alleen maar toppers.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:36 schreef Steven184 het volgende:
Mooi hoe iedereen nu komt met hoe gebalanceerd hun team is
Ja de kasseiklassiekers e.d. zijn wel een beetje mijn zwakke punt, daarom wilde ik ook graag die twee Belgen uit de Wolfpack erbij hebben, dan heb ik tenminste nog wat kans op gesprokkel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Buiten het klassieke voorjaar gaat je core prima scoren. Quintana/Landa/Barguil/Schachmann is goed voor de rondjes van een week en het heuvelwerk.
Haha, ja. Ik vond het wel een grappig idee, omdat het spel toch altijd al een beetje een loterij is. Maar na de eerste ronde heb ik het toch maar weer in eigen hand genomen.quote:Random.org is een fantastische biedstrategie.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had De Plus op kunnen pikken,maar dacht dat mensen daar wel veel geld voor zouden bieden. Toch iemand waarvan je verwacht dat hij in z'n eentje 3 a 4 rondes voor je pakt.quote:
Ik heb ten minste een godon-team. Even kijken of ik nog plek heb voor Runegodt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 15:09 schreef Steven184 het volgende:
Gisteren trouwens enkel op Sosa geboden omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen om 14 mln op Barbero, Touze of Godon te bieden.
Gaat Godon gewoon voor 15mlm weg. En gaan ze natuurlijk alle drie een wereldseizoen draaien.
Even doorspelen aan @Koffieplanter en @mani89. Godenduo volgend jaar in Hunted.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:12 schreef Fretwork het volgende:
Volgens mij is random.org ook een prima strategie voor Hunted
Als De Bie even zijn wonderjaar nadoet dan wordt het totaal anders natuurlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb renners die veel in beeld gaan komen en er niks van kunnen (Gogl, Perez, Mauri) en ik heb renners die niet in beeld gaan komen en er ook niks van kunnen (Godon, De Bie, Barcelo). Dit gaat goed komen.
Random.org zou ook een goede renner kiezen uit de lijst.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Even doorspelen aan @:koffieplanter en @:mani89. Godenduo volgend jaar in Hunted.
Dat random.org krijgt nog wat van mij te horen dan, ik had hem zeker achteraf gezien nodig gehad voor de balans.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja de kasseiklassiekers e.d. zijn wel een beetje mijn zwakke punt, daarom wilde ik ook graag die twee Belgen uit de Wolfpack erbij hebben, dan heb ik tenminste nog wat kans op gesprokkel.
[..]
Haha, ja. Ik vond het wel een grappig idee, omdat het spel toch altijd al een beetje een loterij is. Maar na de eerste ronde heb ik het toch maar weer in eigen hand genomen.Dat legde me geen windeieren met Quintana en het drietal sprinters.
Nog sorry @:rellende_rotscholier voor het wegkapen van Landa, het moest van random.org.
Zeg je nou dat Mauri er niks van kan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb renners die veel in beeld gaan komen en er niks van kunnen (Gogl, Perez, Mauri) en ik heb renners die niet in beeld gaan komen en er ook niks van kunnen (Godon, De Bie, Barcelo). Dit gaat goed komen.
Mijn selectie heeft er ook al een met hartproblemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)artonderzoek-ulissi/
@:Slobeend
Ik verwacht een blind paardquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeg je nou dat Mauri er niks van kan?
Vooral bij Ineos vraag je je af waarom.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
In zo'n vierde biedronde zie je ook mooi wat een ongekende middelmaat er bij veel ploegen rondrijdt.
We kunnen niet wachten he.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
Mijn teamnaam verzonden. Het is weer een kunstwerkje.
Ik zag nog een neo die vreselijk gaat schroeien.quote:Op donderdag 21 januari 2021 19:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
Je zou maar niet mee doen met deze biedronde
Mijn favoriete is gruwelijk blessaquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:05 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik zag nog een neo die vreselijk gaat schroeien.
wel van gezicht?quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:25 schreef heywoodu het volgende:
Mijn hoogste bod in een poging om nog vier renners binnen te halen is ruim een half miljoen! De helft van mijn potentiele renners in de vierde ronde kende ik overigens niet eens van naam.
Ze zien er allemaal hetzelfde uitquote:
Ik moet er 1, maar zie het wel weer gebeurenquote:Op donderdag 21 januari 2021 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als ik nu niet klaar ben moet ik echt de krochten in. Walgelijk zou dat zijn
Het is wel een jaarlijks hoogtepunt, ja.quote:
Ik hoop dat ik ze nu wel heb.quote:Op donderdag 21 januari 2021 20:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik moet er 1, maar zie het wel weer gebeurenAls ik ronde 6 in moet neem ik gewoon Rune Herregodt vanwege zijn naam.
Er hoeven nog maar 38 renners gekozen te worden.quote:
Dat wil ik wel wetenquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb op een partij narigheid geboden, dat willen jullie niet weten.
Zullen we zien dat we op dezelfde renners hebben geboden.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Van eentje word ik zelfs treurig. Dus die zal ik wel krijgen
Ik heb woord gehouden en vooral op Afrikanen geboden.quote:
Jij hebt ook nog maar 0.56 miljoen, dan moet je wel op narigheid bieden.quote:
Dat is toch geen narigheidquote:Op donderdag 21 januari 2021 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb woord gehouden en vooral op Afrikanen geboden.
Ik had gewoon De Plus moeten hebben. Dat was zo veel beter geweest.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog maar 0.56 miljoen, dan moet je wel op narigheid bieden.
Koersen ze daar wel nu?quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb woord gehouden en vooral op Afrikanen geboden.
Bongo Bongo en Rwanda zijn verplaatst.quote:
Daar willen we foto's/filmpjes van.quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef Fretwork het volgende:
Hoe lang denken we dat Wim nodig heeft? Speel met de gedachte om even een pannetje popcorn te maken die precies samenvalt met de onvermijdelijke meltdown.
Ik vermoed dat ik hier een bod op heb.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:01 schreef Fretwork het volgende:
Als jullie maar met je flikken van mijn nummer 1 afgebleven zijn.
Top 25: Giro dell'Appennino
Top 25: Memorial Marco Pantani
Top 15: Trofeo Matteotti
Top 20: Giro dell'Emilia
Top 20: Il Lombardia
Top 15: Gran Piemonte
Top 30: Milano - San Remo
Top 20 Gran Trittico Lombardo
Top 20: Royal Bernard Drome Classic
Top 10 : Faun Ardeche
En nog wat top 10 plekjes
Marginal gains en ik ben spekkoper
Ik heb net je budget gecheckt en ben nog niet in paniekquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik hier een bod op heb.
Van Vleuten?quote:
Ik heb een uitstekende al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
Ben vooral benieuwd naar jullie leuke teamnamen
Als je punten zou krijgen voor trainingskampen bij de mannen was dit een behoorlijk goede keuzequote:
Oh ja, dat moet ook nog.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
Ik moet hier nog even over nadenken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
Die komt straks samen met mijn ploegenpresentatiequote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
De mijne is heel simpel, niet spannend, maar wel met een dubbele betekenis die bij mijn team past en bij mijn visie over wielrennen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
Eerst het bordje van de tegenstander opeten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De mijne is heel simpel, niet spannend, maar wel met een dubbele betekenis die bij mijn team past en bij mijn visie over wielrennen.
Een veelgehoorde kreet op WLR, maar er zijn hardleerse tegenstanders van deze filosofie.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Eerst het bordje van de tegenstander opeten?
Ed, Eth & Eddie ft Down met Dylanquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:07 schreef Momo het volgende:
Ed, Eth & Eddie ft Bob zou ik het noemenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ed, Eth & Eddie ft Down met Dylan
Wim was zo attent om me een berichtje te sturen dat ik GEFAALD had omdat ik om onbegrijpelijke redenen dacht dat Viviani II nog beschikbaar was..quote:Op donderdag 21 januari 2021 21:54 schreef Fretwork het volgende:
Hoe lang denken we dat Wim nodig heeft? Speel met de gedachte om even een pannetje popcorn te maken die precies samenvalt met de onvermijdelijke meltdown.
Aw, had je op vrouwen geboden?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Wim was zo attent om me een berichtje te sturen dat ik GEFAALD had.
Oei , ook nog een optie. Doet wel tekort aan Dylan.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ed, Eth & Eddie ft Bob zou ik het noemen
quote:
Genotquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:28 schreef wimderon het volgende:
Arme KUDUS.
3 biedingen en uiteindelijk nog geen onderdak vinden.
Het was bij mij de nr. 6 van het lijstje, dus dat is in ieder geval een redelijk goed teken.quote:
Anti genotquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:31 schreef wimderon het volgende:
@:ijs_beer en @:Immerdebestebob worden gered door doorschuifantigenot.
Toch geen ronde 5.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:31 schreef wimderon het volgende:
Toch geen ronde 5.
quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:31 schreef wimderon het volgende:
Toch geen ronde 5.
Iedereen zit in de 5e ronde behalve @ijs_beer en @Immerdebestebobquote:
Wie was het? Afgelopen jaar was sowieso geen goede graadmeter toch?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Niet te geloven dat er dus nog minstens 1 iemand op een lul zonder 1 top-20 klassering afgelopen jaar heeft geboden
Dat komt zometeen welquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was het? Afgelopen jaar was sowieso geen goede graadmeter toch?
Ja ik heb gewoon mijn 2019 lijstje erbij gepaktquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wie was het? Afgelopen jaar was sowieso geen goede graadmeter toch?
Halve Nederlander?quote:
Toen ik dit las, dacht ik al dat we nagenoeg hetzelfde zouden hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een veelgehoorde kreet op WLR, maar er zijn hardleerse tegenstanders van deze filosofie.
Florez was er al uit helaas zoals @showtimer zei, dus Rochas moet er dan in bij mij.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:41 schreef wimderon het volgende:
De teams:
https://www.dropbox.com/s(...)20ronde%204.xls?dl=0
We wachten nog op de teamnamen van @:Chiappucci, @:DecoAoreste, @:Felagund, @:Fretwork, @:hhh38, @:Max23, @:Mexicanobakker, @:Rellende_Rotscholier en @:showtimer
Ik sta mn Plan P graag af, maar pas wel een beetje op m hèquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hmm, had mijn geld misschien iets beter kunnen verdelen, maar dit is ook prima.
David van der Poel, Jelle Vanendert en Lukas Postlberger
Mooi dat Amanuel alsnog een eigenaar heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch nog een mooie lul in mijn teamDank voor het afstaan @:Rellende_rotscholier
Ik weet het, maar hij stond er dus nog wel tussenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:46 schreef knijn1985 het volgende:
Florez al in mijn team @:slobeend
Natuurlijk ook duidelijk 1e ronde materiaal
Bij dezen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Florez was er al uit helaas zoals @:showtimer zei, dus Rochas moet er dan in bij mij.
Helaas had ik er maar 2 nodig.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:50 schreef hhh38 het volgende:
Koning van plek 15 Hugo Houle nu nog voor een luttele 1.1 weg in deze ronde
Na de eerste ronde wilde je toch al opnieuw beginnen?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:52 schreef Slobeend het volgende:
De tweede en vierde ronde waren drama.
Hmmm, zo laten?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hmm, had mijn geld misschien iets beter kunnen verdelen, maar dit is ook prima.
David van der Poel, Jelle Vanendert en Lukas Postlberger
Boris Vallee heeft ook 3 biedingen zonder dag ie ergens onderdak vindt. Nu maar hopen dat ie niet opeens gaat WINNEN (al is die kans niet zo groot..)quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helaas had ik er maar 2 nodig.
Nog een sympathieke jongen voor het teamquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mooi dat Amanuel alsnog een eigenaar heeft.
geen bod voor Armirail?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Julian Alaphilippe
Jasper Philipsen
Sam Bennett
Chris Lawless
Pierre Latour
Alessandro Fedeli
Luis Leon Sanchez
Omar Fraile
Silvan Dillier
Alexys Brunel
Juan Jose Lobato
Oscar Rodriguez
Reinardt Janse van Rensburg
Louis Meintjes
Nou.
Ik heb het twee jaargangen met Carl uitgehouden, nu mag hij gaarne mn ongelijk bewijzenquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carl Fredrik Hagen is wel mooi over het hoofd gezien door iedereen. Die gaat natuurlijk schroeien bij de bejaardenbende van Israel.
Gelukkig heb ik Meintjes, hahaha.
Oh.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Helaas had ik er maar 2 nodig.
Vorige ronde wel gezien dat hij nog vrij was maar wat heb je nou aan zo'n saaie Noor?quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Carl Fredrik Hagen is wel mooi over het hoofd gezien door iedereen. Die gaat natuurlijk schroeien bij de bejaardenbende van Israel.
Hagen stond wel op mijn lijst van de hoop. Daarnaast overwogen op Baskaquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb op Kreuziger geboden, misschien dat hij bij Gazprom nog wat kan in de herfst van zijn carrière.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hagen stond wel op mijn lijst van de hoop. Daarnaast overwogen op BaskaEn Huys
te bieden.
Twan Huys?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hagen stond wel op mijn lijst van de hoop. Daarnaast overwogen op BaskaEn Huys
te bieden.
Laurens denk ik.quote:
Het Draait Vaak Niet, nee die had beter bij mijn team gepast.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan geen leuke naam verzinnen.
AlaPhilipsen, dat is een schot voor open doel. Maar dan ben je er nog niet.
De crux zit hem hier in het woord weleer.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:05 schreef wimderon het volgende:
Opvallend dat notoire puntenpakker van weleer Finetto thuisloos is gebleven.
quote:
Dit dus. Wel een aardige coureur. Hij had dit jaar beloofd wat later in vorm te geraken. Echter besloten om dit jaar van de types Warlop, Devriendt, Vallee, Weemaes af te blijven.quote:
Kudus vind ik nog opvallender. Had die als een van de populairste renners verwacht, samen met wat vage neo’s.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:05 schreef wimderon het volgende:
In het RARE vorige jaar toch ook nog in vijf rondes punten gepakt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De crux zit hem hier in het woord weleer.
Ik heb jou wel paar keer in de weg gezetenquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:16 schreef Bill_Hillie het volgende:
Best een leuk teampje...mist misschien een kopman voor de rondjes.
Hagen heb ik overwogen maar vond ik toch teveel een eendagsvlieg.quote:Op donderdag 21 januari 2021 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
een onmogelijke Baskische naam natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan geen leuke naam verzinnen.
AlaPhilipsen, dat is een schot voor open doel. Maar dan ben je er nog niet.
Aukera berriakquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
een onmogelijke Baskische naam natuurlijk
TWC De Dommekrachten p/b Feltetquote:Op donderdag 21 januari 2021 22:41 schreef wimderon het volgende:
De teams:
https://www.dropbox.com/s(...)20ronde%204.xls?dl=0
We wachten nog op de teamnamen van @:Chiappucci, @:DecoAoreste, @:Felagund, @:Fretwork, @:hhh38, @:Max23, @:Mexicanobakker, @:Rellende_Rotscholier en @:showtimer
Dan had ik wel Gorka, Ion en Pello moeten hebben.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Aukera berriak
Geen dank.
istiluen ikasleaquote:Op donderdag 21 januari 2021 23:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan had ik wel Gorka, Ion en Pello moeten hebben.
Ik heb op Ion en Pello geboden, tevergeefs.
student van rellenquote:
Diego Rota, is dat een samenvoeging van Lorenzo Rota en Diego Rosa?quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:42 schreef Fretwork het volgende:
Bij deze presenteer ik u graag Wuyts' Worst Nightmare
Tadej Pogacar
João Almeida
Richard Carapaz
Florian Vermeersch
Olav Kooij
Brandon McNulty
Jakub Mareczko
Emmanuel Morin
Alexander Krieger
Nicolas Roche
Natnael Tesfatsion
Juan Sebastian Molano
Anton Palzer
Diego Rota
Evenepoel durft z'n fiets nog niet aan te kijken, van Aert zit nog 4 jaar lang vast in z'n knechtenrol en nen Greg rijdt in een Burger King outfit. Het jaar had niet slechter kunnen beginnen voor Michel Wuyts (64). Waar dit het jaar had moeten worden waarin hij ongegeneerd met zijn blinde chauvinisme had kunnen zwaaien, ziet Michel het somber in. Deze depressie wordt verder aangewakkerd door het nieuwe FPCL team; WWN. Bovenstaande 14 jongens gaan Michel het leven zuur maken in 2021, 13 doordat ze alles van de Belgen afpakken, en 1 doordat hij steeds Gianni genoemd wordt. ...Gênant
[ afbeelding ]
Klopt en met name dat minimale over-bod op Ciccone. Cosnefroy zit ik bij nader inzien wat minder meequote:Op donderdag 21 januari 2021 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb jou wel paar keer in de weg gezetenzal heb je wel Kung ingepikt.
Die heeft ook wel eens beter gefietst natuurlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:05 schreef wimderon het volgende:
quote:Op donderdag 21 januari 2021 23:42 schreef Fretwork het volgende:
Bij deze presenteer ik u graag Wuyts' Worst Nightmare
Tadej Pogacar
João Almeida
Richard Carapaz
Florian Vermeersch
Olav Kooij
Brandon McNulty
Jakub Mareczko
Emmanuel Morin
Alexander Krieger
Nicolas Roche
Natnael Tesfatsion
Juan Sebastian Molano
Anton Palzer
Diego Rota
Evenepoel durft z'n fiets nog niet aan te kijken, van Aert zit nog 4 jaar lang vast in z'n knechtenrol en nen Greg rijdt in een Burger King outfit. Het jaar had niet slechter kunnen beginnen voor Michel Wuyts (64). Waar dit het jaar had moeten worden waarin hij ongegeneerd met zijn blinde chauvinisme had kunnen zwaaien, ziet Michel het somber in. Deze depressie wordt verder aangewakkerd door het nieuwe FPCL team; WWN. Bovenstaande 14 jongens gaan Michel het leven zuur maken in 2021, 13 doordat ze alles van de Belgen afpakken, en 1 doordat hij steeds Gianni genoemd wordt. ...Gênant
[ afbeelding ]
Oops, Lorenzo uiteraardquote:Op vrijdag 22 januari 2021 00:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Diego Rota, is dat een samenvoeging van Lorenzo Rota en Diego Rosa?
Lijkt mij valsspelen.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 07:36 schreef knijn1985 het volgende:
Tijdens deze zeer korte onderbreking ontvangt Jeroen, commentator van dienst, een lekkere versnapering, maar weet hij deze niet gelijk thuis te brengen. Hij omschrijft het als een cake met een hard plakkaat aan de bovenkant, roze van kleur. Als hij de naam mocht bedenken zou hij het een roze koek noemen. Wel lekker!
Is dat een teken dat we het topic vol moeten gooien?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 10:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ploegpresentatie in volgend topic
Ik ben benieuwd naar de fotosoep van Maniquote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Is dat een teken dat we het topic vol moeten gooien?
Ben benieuwd naar wat R_R ons weer weet voor te schotelen.
zal ik hem dan nog keer posten zo?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaal is gevuld, popcorn en drank is uitgedeeld! De presentaties kunnen gaan beginnen!
Heeft iedereen wel eigen bakjes?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zaal is gevuld, popcorn en drank is uitgedeeld! De presentaties kunnen gaan beginnen!
Uiteraard. Alle coronamaatregelen zijn in acht genomen. Looplijnen, stoelen op anderhalve meter afstand, mondkapjes.quote:
Ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard. Alle coronamaatregelen zijn in acht genomen. Looplijnen, stoelen op anderhalve meter afstand, mondkapjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |