Gaat zo moeilijk onder werktijd hé.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zou sowieso overdag rondje hardlopen, dat is toch wel leuker en veiliger dan overdag ?
De broekjes ook hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alle handschoenen zijn nu uit.
Dit is echt heerlijke televisiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Smack10 het volgende:
Hele week de bevolking op een avondklok voorbereiden via de talkshows.
Is het bijna zover, zitten nu bij Jinek Gommers, politievakbond en psycholoog die het niet willen.
Wat een giller dit.
En bij Op1 zitten dan weer Kuijpers, een voorzitter van een veiligheidsregio die dan weer bepleiten dat een avondklok toch echt nodig is. Iedere talkshow kiest het standpunt dat past bij het publiek?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Smack10 het volgende:
Is het bijna zover, zitten nu bij Jinek Gommers, politievakbond en psycholoog die het niet willen.
Wat een giller dit.
Wat zei die?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef DonDruiper het volgende:
Gommers flink kritisch op het kabinet..
We hebben OP1 nogquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Smack10 het volgende:
Wat een giller dit.
Gommers (bij Jinek): "met de huidige maatregelen kunnen we de Britse variant aan"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En bij Op1 zitten dan weer Kuijpers, een voorzitter van een veiligheidsregio die dan weer bepleiten dat een avondklok toch echt nodig is. Iedere talkshow kiest het standpunt dat past bij het publiek?
Maar daar komt het voorstel waar ik op reageer ook op neer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Die werd ook letterlijk opgesloten
NPO is staatstelevisie, dat is wellicht het verschilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
En bij Op1 zitten dan weer Kuijpers, een voorzitter van een veiligheidsregio die dan weer bepleiten dat een avondklok toch echt nodig is. Iedere talkshow kiest het standpunt dat past bij het publiek?
Kees voor PM sowieso. Eindbaas.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef Wereldgozer het volgende:
Kees de Kort roept dit al sinds maart
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gommers (bij Jinek): "met de huidige maatregelen kunnen we de Britse variant aan"
Kuijpers (bij Op1): "bij de Britse variant lopen de ziekenhuizen over".
Dit schuurt wel heel dicht tegen BNW aan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef _serial_ het volgende:
[..]
NPO is staatstelevisie, dat is wellicht het verschil
Good cop, bad copquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gommers (bij Jinek): "met de huidige maatregelen kunnen we de Britse variant aan"
Welk draagvlak?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Echt wat een shitshow. Ik snap dat zo’n Gommers onafhankelijk is en zich niet laat regisseren. Maar even de rijen sluiten, come on he.
Lekker voor het draagvlak dit soort ongein.
Als het alsnog leidt tot het niet invoeren van een avondklok dan juich ik dat toe, maar het kan echt niet wat ie doet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:
Maar is er dan niemand bij VWS of het RIVM die zo’n Gommers even vriendelijk doch dringend uitlegt hoe het werkt? Want die man lijkt me echt niet kwaadwillend ofzo. Maar dit is wel heel stupide.
Gewoon even niet komen? Als je de stukken niet kent moet je niet in een studio gaan zitten. Dat kan alleen maar mis gaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Ik vind het wel goed dat hij eerlijk blijft. Beter dan politiek correct draagvlak creëren voor iets waar je niet echt achter staat. Zeker als het zo'n ingrijpend iets is.
Kuipers is een angsthaas. Gommers meer een realistquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De rijen sluiten ook als er niks van klopt, zoals bij de toeslagen. Goed de Gommers onafhankelijk opereert.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:50 schreef trein2000 het volgende:
Maar is er dan niemand bij VWS of het RIVM die zo’n Gommers even vriendelijk doch dringend uitlegt hoe het werkt? Want die man lijkt me echt niet kwaadwillend ofzo. Maar dit is wel heel stupide.
Kuipers laat as we speak een toename zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:48 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Welke toename, Gommers zegt net dat het ook bij 18-24 is afgenomen waar dat 2 weken geleden nog niet het geval was.
Hij is eerlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het alsnog leidt tot het niet invoeren van een avondklok dan juich ik dat toe, maar het kan echt niet wat ie doet.
De manier waarop de regering de avondklok er doorheen wil drukken vind ik trouwens evengoed dubieus.
Dat zooitje weet dus zelf niet eens waar ze mee bezig zijn. Zal wel zo'n haantjesparade zijn dat OMT en alles eromheen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Realist 'scenario zwart' Gommers. *proest*quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef JosMert het volgende:
[..]
Kuipers is een angsthaas. Gommers meer een realist
Mee eens hoor. Ik ben ook tegen. Maar dit is toch wel heel bijzonder...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als het alsnog leidt tot het niet invoeren van een avondklok dan juich ik dat toe, maar het kan echt niet wat ie doet.
De manier waarop de regering de avondklok er doorheen wil drukken vind ik trouwens evengoed dubieus.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Woe zegt dat hij de stukken niet kent?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gewoon even niet komen? Als je de stukken niet kent moet je niet in een studio gaan zitten. Dat kan alleen maar mis gaan.
Nogal wiedes, het een grote teringbende.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:47 schreef DonDruiper het volgende:
Gommers flink kritisch op het kabinet..
Er is een verschil tussen eerlijk zijn en je onthouden van commentaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is eerlijk
En dan vinden we het weer niet kunnen
Kunnen we ze niet in een debat tegenover elkaar zitten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waar is de talkshow voor de niet zwart wit denker?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:49 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat hij het OMT advies niet gezien had?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:53 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Woe zegt dat hij de stukken niet kent?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij zag hier op FOK! erg goede argumenten voorbij komen.
We hebben onze taak weer gedaan
Ja, Gommers schippert nogal.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ah, bij Op1 gaat het over Gommers' optreden bij Jinek. Talkshowception.
Van der Wulp: "Oh, maar vorige week zei hij nog dat er een derde golf zou komen".
Ik vermoed dat Gommers ze wel gezien heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik begreep hier dat hij het OMT advies niet gezien had?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Van der Wulp: "Oh, maar vorige week zei hij nog dat er een derde golf zou komen".
Dit wordt een fittiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:54 schreef DireStraits7 het volgende:
Ready to Rumblequote:
Gommers heeft waarschijnlijk ook veel meer info als Kuipers als vast uitgenodigde expert.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Gommers ze wel gezien heeft.
Zie hier het probleem mbt draagvlak.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 22:51 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |