abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197520133
quote:
Ja, alleen Ivanka en Kushner dus :')
-XOXO-
pi_197520165
Het zal een onpopulaire mening zijn, maar ik vind dat je als publiek persoon toch minimaal aan bepaalde cosmetische eisen moet voldoen. Je kan dan best wel lelijk of 'niet zo knap' zijn, dat maakt niet uit. Maar zoals die foto in de OP dan doe je gewoon niet meer mee. Misschien ergens in een achterkamertje aan de slag omdat je verder wel de competenties hebt maar laat alsjeblieft je gezicht niet zien dan.
pi_197520297
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Trump heeft nooit kritiek gekregen over zijn uiterlijk?? :') _O- Man de Late Night Shows draaide erop.

:D idd wat een plaat voor je kop moet je wel niet hebben dan als je denkt dat Trump niet op z'n uiterlijk is aangevallen. Van z'n haar tot z'n huid, van kleine handen tot luiers, van gewicht tot klein piemeltje, noem maar op. En dat alles ook door de grote mediakanalen. Wat is niet bespot zou je eerder kunnen vragen.
pi_197520321
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 20:56 schreef Sjemmert het volgende:
Zij droeg verzorgingshuizen in haar staat op om corona patienten te blijven opnemen maar haalde ondertussen wel haar eigen moeder uit zo'n verzorgingstehuis. 70% van de corona gerelateerde doden in haar staat verbleven in zo'n verzorgingstehuis.
[..]

https://nypost.com/2020/0(...)r-from-nursing-home/
Zit dus straks uitstekend op haar plek als politicus. Rules for thee, not for me
  woensdag 20 januari 2021 @ 00:48:06 #95
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197520736
Wat maakt het uit?
1. Dit is Amerikaanse politiek. Zullen we ons eerst eens druk maken om dat gevallen kabinet van ons?
2. Ook als ze wel is gekozen om haar kwaliteiten zal er altijd nog een commentaar zijn dat ze is gekozen want transgender. Dat hou je (helaas) altijd.
3. Als we het dan toch over Amerikaanse politiek hebben: alles beter dan Trump of Kanye aan het roer.
With love :*
pi_197520739
Wel toevallig dat een zekere groep uitgerekend bij deze mevrouw hun grote twijfels hebben over haar geschiktheid. Dat zie ik hen nou nooit doen bij andere aanstellingen over een aankomende regering aan de andere kant van de oceaan, hoe zou dat toch komen?
Incelfrikandel
pi_197520742
Ik mag die Biden nu al. Even een transgender een bepaalde positie geven en sommige mensen zijn gelijk getriggerd.

Al had ik dat eerder verwacht van Amerikaanse sneeuwvlokjes. Nederlanders had ik toch wel wat nuchterder verwacht met de moeten-zij-weten-mentaliteit. :7
ROBODEMONS..................|:(
pi_197520815
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 00:48 schreef girlnextdoor. het volgende:
Wat maakt het uit?
1. Dit is Amerikaanse politiek. Zullen we ons eerst eens druk maken om dat gevallen kabinet van ons?
2. Ook als ze wel is gekozen om haar kwaliteiten zal er altijd nog een commentaar zijn dat ze is gekozen want transgender. Dat hou je (helaas) altijd.
3. Als we het dan toch over Amerikaanse politiek hebben: alles beter dan Trump of Kanye aan het roer.
Amerikaanse politiek heeft meer invloed op je leven dan wie er in Nederland in het kabinet zit.
-XOXO-
pi_197520960
Wat vooral triest is, is dat wat ze ook bij gaat (proberen te) dragen, alle aandacht om haar heen alleen maar gaat naar haar gender. Op een klein percentage mensen na, stopt iedereen al met serieus nemen of überhaupt interesse tonen puur om wat ze is.

Ze kan hele topnotch van de bovenste plank pitches gaan geven en een mega deel van de daarbij belangrijke personen gaat afgeleid zijn omdat ze blijven hangen en gaan nadenken over het aangezicht van een man als vrouw die tegen ze staat te praten en die ze dan ook nog serieus moeten nemen. Hopelijk heb ik ongelijk.
pi_197521660
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 21:52 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ah deze reactie had ik precies verwacht. Lekker boeiend man. Kijkende naar d'r achtergrond lijkt het er op dat ze zomaar wel die kwaliteit zou kunnen beschikken.
Het is inderdaad vrij boeiend en zeer relevant. Het is namelijk erg problematisch als we mensen gaan aanstellen op basis van verscheidene nietszeggende aspecten van een identiteit, simpelweg omdat een stel linksgeoriënteerde progressievelingen denken daarmee het moreel verlichte te doen. Dit in plaats van te kijken naar de specifieke gevraagde kwaliteiten voor een bepaalde rol. En helaas voor deze SJWs: nee, huidskleur, seksuele voorkeur, geslacht en genderidentiteit zijn geen kwaliteiten an sich.

Als we eventjes naar de track record kijken van deze "vrouw" in kwestie binnen haar veld, is deze nu ook alles behalve indrukwekkend en zelfs discutabel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 23:38 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Alsof Trump anti LGBT is :')

https://www.brookings.edu(...)at-got-overshadowed/

Daarbij de eerste president ooit die zijn standpunt over homosensuele nooit heeft hoeven aanpassen.
Ik acht Trump inderdaad niet anti-LGBT. Dit is weer zo'n vreemd waanidee van mensen die een doorgeslagen haat jegens die man koesteren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2021 07:33:39 ]
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:09:46 #101
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197521905
Lijkt me toch moeilijk voor de conservatieven... Is het nou een verlies, want transgender ... "What will we tell the kids!?!" :o _O-
Of een overwinning omdat er zo toch meer mannen blijven/ komen ondanks de vrouwen quota. *)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197521947
Grappig hoe er bijna niemand (van de *O* _O_ reacties) in gaat op de terechte kritiek.
pi_197522017
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:32 schreef Dejannn het volgende:
Ik acht Trump inderdaad niet anti-LGBT. Dit is weer zo'n vreemd waanidee van mensen die een doorgeslagen haat jegens die man koesteren.
Of gewoon kijken naar z'n beleid. Of dat nou persoonlijke walging of puur voer voor z'n relifundamentalistische achterban is kunnen we natuurlijk niet beoordelen. Ik ga de moeite niet doen om je alles zelf weer voor te kauwen, dus hier is een gegoogled lijstje waarin wel veel beleidsmatige zaken wel opgesomd staan:
https://www.hrc.org/news/(...)-the-lgbtq-community
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197522351
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:20 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of gewoon kijken naar z'n beleid. Of dat nou persoonlijke walging of puur voer voor z'n relifundamentalistische achterban is kunnen we natuurlijk niet beoordelen. Ik ga de moeite niet doen om je alles zelf weer voor te kauwen, dus hier is een gegoogled lijstje waarin wel veel beleidsmatige zaken wel opgesomd staan:
https://www.hrc.org/news/(...)-the-lgbtq-community
Hier staan hele vreemde dingen tussen. Bijvoorbeeld een voorstel om te snijden in een budget om AIDS te bestrijden in het buitenland zou dus getuigen van een anti-LGBT visie? En zo staan er nog wel meer opmerkelijke punten tussen, zoals:

quote:
Eliminated language protecting LGBTQ children participating in the 4-H program: The Trump-Pence Administration ordered 4-H programs to remove a policy specifically welcoming LGBTQ children in the 4-H program, which led to the firing of an official who protested.
LGBT kinderen, lol :')

quote:
Appointed anti-LGBTQ judges: Trump has appointed anti-LGBTQ judges with alarming anti-LGBTQ records to appointments at every level of the judicial system, including anti-equality Supreme Court Justices Gorsuch and Kavanaugh and federal nominees Kacsmaryk, Mateer, Bounds, Vitter. Menashi and others.
Dus ik begrijp dat er voortaan moet worden gekeken of judges wel pro-LGBT zijn alvorens ze worden aangesteld? Hou op hoor _O-.

quote:
Banned transgender service members from the military: Against the expert advice of military leadership, medical authorities, budget analysts, 70% of Americans and the armed forces of allied countries, Trump and Pence banned transgender people from serving in the military.
Logische zet dit. Ik betwijfel of iemand die dagelijks aan zware hormoonkuren-en hormoononderdrukkende medicatie zit, fysiek geschikt is om in het leger te dienen.

quote:
Placed transgender incarcerated persons in the wrong prison: The Federal Bureau of Prisons (BOP) rolled back an Obama-era policy that housed transgender prisoners consistent with their gender identity. With transgender people experiencing sexual assault at higher rates than average, this decision only puts them at further risk of assault.
Kortom, men wordt dus eigenlijk op biologische sekse beoordeeld, zoals het ook hoort.

Vrij weinig overtuigende punten eigenlijk. Een krampachtig bijeengeschraapt lijstje wat geheid menig social justice-georiënteerd persoon zal triggeren, maar gelukkig val ik niet binnen die categorie. En als ik, als LGBT'er, deze punten al vrij overdreven vind, vraag ik mij sterk af waarom jij je er wél druk over zou maken. Misschien iets té woke? ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2021 08:52:34 ]
pi_197522406
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:32 schreef Dejannn het volgende:

Als we eventjes naar de track record kijken van deze "vrouw" in kwestie binnen haar veld, is deze nu ook alles behalve indrukwekkend en zelfs discutabel.
Zoals?
Incelfrikandel
pi_197522472
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:50 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hier staan hele vreemde dingen tussen. Bijvoorbeeld een voorstel om te snijden in een budget om AIDS te bestrijden in het buitenland zou dus getuigen van een anti-LGBT visie? En zo staan er nog wel meer opmerkelijke punten tussen, zoals:
[..]

LGBT kinderen, lol :')
[..]

Dus ik begrijp dat er voortaan moet worden gekeken of judges wel pro-LGBT zijn alvorens ze worden aangesteld? Hou op hoor _O-.
[..]

Logische zet dit. Ik betwijfel of iemand die dagelijks aan zware hormoonkuren-en hormoononderdrukkende medicatie zit, fysiek geschikt is om in het leger te dienen.
[..]

Kortom, men wordt dus eigenlijk op biologische sekse beoordeeld, zoals het ook hoort.

Vrij weinig overtuigende punten eigenlijk. Een krampachtig bijeengeschraapt lijstje wat geheid menig social justice-georiënteerd persoon zal triggeren, maar gelukkig val ik niet binnen die categorie. En als ik, als LGBT'er, deze punten al vrij overdreven vind, vraag ik mij sterk af waarom jij je er wél druk over zou maken. Misschien iets té woke? ;)
Ik verwachtte al dat je wilde cherrypicken, maar met name het terugdraaien van allerhande nondiscriminatievoorwaarden, tegen de equality act zijn, het terugdraaien van transgenders in het leger en ga zo maar door zijn vrij evident.
Het punt was ook vrij duidelijk, het is niet "Orange man bad", zoals ons identiteitszoekende postpubertje beweert, maar 'Orange man bad policy".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_197522485
Ik verwacht de komende 4 jaar veel van dit soort virtue signalling om af te leiden van het beleid.
pi_197527008
En nou gewoon normaal. Geen transfoob gezeik. Beste beentje voor ditdat. Kan me niet schelen welk gender.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197527031
Wie zegt dat er een gender is?
Vakman pur sang
pi_197527221
Nou en.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:24:16 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197527335
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 19:39 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Bijzonder dit. Ik weet niet of er nog in andere landen transgenders leidende regeringsposities bekleden.

https://en.wikipedia.org/(...)tical_office-holders

Er zijn genoeg transgenders op hoge posities :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197527363
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:13 schreef Scrummie het volgende:
Grappig hoe er bijna niemand (van de *O* _O_ reacties) in gaat op de terechte kritiek.
I'll play ball. Welke terechte kritiek?
"Pools are perfect for holding water"
pi_197527366
quote:
84s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]

https://en.wikipedia.org/(...)tical_office-holders

Er zijn genoeg transgenders op hoge posities :)
Zeker, maar dit is op het allerhoogste regeringsniveau in de VS.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_197527411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:25 schreef probeer het volgende:

[..]

I'll play ball. Welke terechte kritiek?
O.a. deze post van Sjemmert: NWS / Biden kiest transgender als onderminister volksgezondheid

(post van mij erboven zegt hetzelfde maar in een tweetje)
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:29:46 #115
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197527453
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:25 schreef rutger05 het volgende:

[..]

Zeker, maar dit is op het allerhoogste regeringsniveau in de VS.
Ja, daar heb je gelijk in :)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197527501
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 08:56 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Zoals?
quote:
Levine had a fellowship at New York City's Mount Sinai Hospital from 1988 to 1993[6] where she trained in pediatrics.[9] After moving from Manhattan to central Pennsylvania in 1993,[6] she joined the staff at Penn State Hershey Medical Center. During her tenure there, she created Penn State Hershey Medical Center's adolescent medicine division and eating disorders clinic. She was in charge of the latter when she was nominated for the position of Pennsylvania Physician General in 2015.[6]

In 2015, Levine was nominated by Pennsylvania Governor-elect Tom Wolf to be Pennsylvania's Physician General.[3] In her capacity as Physician General, Levine signed an order that allowed law enforcement officers to carry the anti-overdose medication naloxone. She has credited the drug with saving the lives of almost 1,000 opioid users who had overdosed.[3] She served as Physician General until 2017.

In July 2017 Governor Wolf appointed Levine as Secretary of Health,[10] and she was unanimously confirmed.[3]
Hoogste overheidsfunctionaris mbt gezondheidszorg van een staat, is blijkbaar niet indrukwekkend genoeg. Raar.
"Pools are perfect for holding water"
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:32:39 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197527521
Als je dan toch omgebouwd wordt mag je je tanden er ook wel bij laten doen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:35:14 #118
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197527585
Maargoed, het is niet of er willekeurig een transgender van de straat geplukt is om dit te gaan doen. Het is iemand met de juiste kwalificaties. Dus prima verder.

[ Bericht 21% gewijzigd door Lonaa op 20-01-2021 13:36:29 ]
  woensdag 20 januari 2021 @ 13:46:05 #119
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_197527788
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:27 schreef Scrummie het volgende:
O.a. deze post van Sjemmert: NWS / Biden kiest transgender als onderminister volksgezondheid

(post van mij erboven zegt hetzelfde maar in een tweetje)
Ook mooi hè. Een suggestieve vraag stellen en hem zelf even beantwoorden wordt tegenwoordig al 'terechte kritiek' genoemd. :D

We zakken wel af hoor.

Levine had ook aangegeven dat haar moeder niet in een 'nursing home' zat die door het beleid werden geraakt. De "terechte kritiek" van: "Je implementeert beleid waar je jouw eigen moeder niet aan wil boodstellen." was, heel verrassend, helemaal geen terechte kritiek.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_197527852
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:31 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

Hoogste overheidsfunctionaris mbt gezondheidszorg van een staat, is blijkbaar niet indrukwekkend genoeg. Raar.
De juiste kwalificaties, jarenlange ervaring, veel waardering van voormalige collega's. Gewoon prima geschikt voor deze functie dus, maar omdat ze toevallig de verkeerde achtergrond heeft moet ze wel om de verkeerde redenen aangesteld zijn. Dan lees ik ook die complottheorieën van NYP over die verzorgingstehuizen en haar moeder _O-. Laat mensen gewoon hun werk doen, zo moeilijk tegenwoordig.
Incelfrikandel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')