Zo te zien is het niet de meest geslaagde knipbeurt ooit geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)sisberaad~aec212e32/
![]()
![]()
In de link staat ook een filmpje.
Tenzij je toevallig thuis werktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het tijdstip van de persco wel bijzonder voor het bereik. Wie kan er nu 12:45 kijken, tenzij je toevallig thuiswerkt en geen (online) afspraken hebt en geen kinderen.
in duitsland....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Elan het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk geen avondklok.
Ik denk dat de verschillende websites je van minuut tot minuut gaan bijhouden met push berichten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het tijdstip van de persco wel bijzonder voor het bereik. Wie kan er nu 12:45 kijken, tenzij je toevallig thuiswerkt en geen (online) afspraken hebt en geen kinderen.
Meid, het is wat. Ben je ouder dan 80 of heb je longemfyseem?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:03 schreef Xenorium het volgende:
[..]
Ik ben nu al overgestapt naar ffp2 kapjes in de supermarkt.. als het allemaal nog erger wordt heb ik nog ffp3 van 3m. Gewoon lekker jezelf beschermen want veel andere mensen boeit het geen fuck. Komen veel te dichtbij en hebben hun mondkap half onder hun neus hangen. Ja doei!!
De wraak van de jarenlange bezuinigingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:10 schreef HPoi het volgende:
Slechte ontwikkeling, de zorgsector houdt ons in een wurggreep.
Hoelang denk je dat de opleiding tot IC verpleegkundige duurt?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:06 schreef Fred het volgende:
[..]
Als we een jaar geleden waren begonnen met opleiden hadden we nu best wel bruikbare mensen gehad.
GGD was niet de enige met een cijfer:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 18:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet juist, GGD claimde 40 tot 70%.
Die 30% is overigens ook nog niet zeker:quote:De Britse variant, eigenlijk een verzameling van verschillende mutaties, zou 30 tot 70 procent besmettelijker zijn dan het "gewone" coronavirus dat we tot nu toe kenden bij ons. Die inschatting is gemaakt op basis van epidemiologische cijfers in het Verenigd Koninkrijk, en werd bijgesteld van de oorspronkelijke 70 procent. Verder klinisch onderzoek is nodig om dat precies te kunnen bepalen, onderstreept viroloog Leen Delang (KU Leuven).
quote:“De waarheid tussen grotere besmettelijkheid en andere oorzaken voor de snelle verspreiding zal ergens in het midden liggen, denk ik. Dat zou bijvoorbeeld kunnen betekenen dat de variant misschien zo’n 30 tot 35 procent besmettelijker is. Over een tot twee weken moet Nederlands onderzoek meer uitsluitsel geven. Maar elke toename van besmettelijkheid is natuurlijk slecht nieuws.” https://www.parool.nl/ned(...)t-de-zomer~bff203be/
Het is hopen dat die 30% blijft staan, of dat het zelfs nog iets lager komt te liggen. Maar lager is gezien het tempo waarin deze variant in Groot-Brittannië opkwam niet echt logisch.quote:Aanvankelijk werd er gesproken over zo'n 50 tot zelfs 70 procent. Maar op basis van nieuwe informatie zou het eerder gaan over 30 tot 50 procent. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210118_95533131
Op kantoren, in fabrieken etc. zal men vast rekening houden hiermee omdat het voor iedereen consequenties heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tenzij je toevallig thuis werkt.
Lekkere poppenkast voor die toeslagenaffaire dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Omdat ze lekker daadkrachtig over willen komen voor de verkiezingen en je niet kunt verliezen hiermee.
Loopt het toch uit de hand zijn ze er snel bij geweest met maatregelen en komen ze goed over.
Gebeurt er niks dan zijn ze er snel bij geweest om het in de kiem te smoren want die afname is dan mede dankzij de extra maatregelen.
Het punt is dat na de persco er dan gelijk een kamerdebat kan plaatsvindenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel slim trouwens, die persconferentie niet om 19.00 als heel Nederland aan z'n avondrondje bezig is.
Taken opsplitsen in kleine stukjes, dan kan zelfs een pallet schuiver werken op den IC.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoelang denk je dat de opleiding tot IC verpleegkundige duurt?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Wel slim trouwens, die persconferentie niet om 19.00 als heel Nederland aan z'n avondrondje bezig is.
Waarom zou je het niet kunnen kijken als je kinderen hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Tegan het volgende:
Jij bent 's avonds als ze je aanhouden gewoon de maatregelen-compliance journalistiek aan het onderzoeken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb een KvK-inschrijving en ik werk in Media/Journalistiek, dus ik zie genoeg mogelijkheden.
Dat is geen werkbare situatie. Het is een IC, geen sociale werkplaats.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:12 schreef HPoi het volgende:
[..]
Taken opsplitsen in kleine stukjes, dan kan zelfs een pallet schuiver werken op den IC.
Ja ik!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:07 schreef Tegan het volgende:
Zet lekker je deur open dan, ga in de tuin zitten. Met +3 graden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs frisse lucht wordt ons straks afgepakt
Mag je na een dag werken en binnen zitten niet eens even een blokje om lopen
Nee dat is lekker gezond
Je hebt geen volledig opgeleide mensen nodig om patiënten te draaien, infuus aan te brengen of de verschillende monitoren af te lezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef Elan het volgende:
Hoelang denk je dat de opleiding tot IC verpleegkundige duurt?
Je kan altijd nog een marathon lopen op je balkon of in je woonkamer, velen in Spanje en Italië zijn je al voor gegaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs frisse lucht wordt ons straks afgepakt
Mag je na een dag werken en binnen zitten niet eens even een blokje om lopen
Nee dat is lekker gezond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Omdat je ze bijvoorbeeld moet helpen met schoolwerk en/of de online les?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet kunnen kijken als je kinderen hebt?
Oh met men bedoelde je de VRT. Stom van mij dat ik dat niet begreep.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
GGD was niet de enige met een cijfer:
Dan doe je dat om 19:00 dan is er toch geen persconferentiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 19:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Omdat je ze bijvoorbeeld moet helpen met schoolwerk en/of de online les?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |