Zelfs als je een groot covid-ziekenhuis bouwt en alle mensen met covid daar stopt, heb je ook nog artsen met andere kennis nodig. Dit omdat covid-patiënten vaak nog andere ziektes en aandoeningen hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:15 schreef Fred het volgende:
[..]
Tot nu toe is elke organisatie dat bij schaalergroting heeft ingezet op herziening de taakverdeling succesvol geweest.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het in crisistijd met veel ziekenhuis- en IC opnames ook voor ziekenhuizen efficiënter werkt om de taken te herzien en opnieuw te verdelen.
We moeten hier doorheen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:16 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Even volhouden hoor! We doen dit allemaal samen!!
Nopequote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef Fred het volgende:
[..]
Je handelt nog sneller en adequater als je niet bezig hoeft te zijn met het verdelen van medicijnen, draaien van patiënten of het inbrengen van een buis...
Maar we komen er doorheen.quote:
Had je dit 3 maanden of 8 maanden geleden gezegd, was je voor gek uitgemaakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:10 schreef DeVerzamelaar het volgende:
- Het is maar twee weken binnenblijven
- Het is maar een maand binnenblijven
- Het is maar een verzoek om een masker te dragen
- Het is maar twee maanden huisarrest
- Het is alleen in het openbaar vervoer verplicht
- Het is maar één vrijwillige vaccinatie
- Het is maar drie maanden huisarrest
- Het is maar een verzoek om minder bezoek te ontvangen
- Het is maar een half jaar huisarrest
- Het is maar een maskerplicht
- Het is maar een verbod op meer dan een paar mensen op bezoek
- Het is maar een paar weken avondklok
- Het is maar een jaar huisarrest
Like, comment en subscribe voor de wekelijkse update.
WW2 grapjes mag je achterwege laten, we leven in een vrij land. Met kledingvoorschriften, een avondklok, huisarrest en streng gereguleerde sociale contacten.
Dat lijkt me wel hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
1 bezoeker, betekent dat je dan ook geen stel meer op bezoek mag hebben?
Zulke taakverdelingen heb je al. IC-verpleegkundigen doen de relatief eenvoudige dingen zoals patiënten verleggen en machines besturen. Doctoren en artsen doen dit ook wel, maar denken tevens na over hoe verdere behandelingen eruit moeten zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:17 schreef Fred het volgende:
[..]
Je handelt nog sneller en adequater als je niet bezig hoeft te zijn met het verdelen van medicijnen, draaien van patiënten of het inbrengen van een buis...
Je hoort die mensen ook nu niet meer die zeiden van we moeten even een korte strenge lockdown van twee wekenquote:
Nee tuurlijk wel. Wie zijn zij om dat te bepalen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
Dan maar een topic.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Aangezien dit een druk topic is:
Ik moet F5'en om de nieuwe berichten te zien in een topic.
Nog meer mensen last van?
Jawel, maar dan moeten ze 1 voor 1 binnenkomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
Dus je mag geen ouders meer uitnodigen :-|. Nee, dan mag er maar 1 van de twee komen. Dat heeft zin, kunnen ze elkaar thuis besmetten. Weet zeker dat veel mensen zich daar aan zullen houden.quote:
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
Sow zeg dat wel. Komen wij hier aan met onze bullshitmaatregelenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef Jojoke het volgende:
De Duitsers hebben echt een logisch coronabeleid.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verplicht~ab7c2bd6/
Ik ben jaloers.
Ik geef de monitor dan een klap en dan komen ze wel tevoorschijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:12 schreef Zipportal het volgende:
Aangezien dit een druk topic is:
Ik moet F5'en om de nieuwe berichten te zien in een topic.
Nog meer mensen last van?
99% is gesloten. Verders wel eens met je.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:21 schreef Xqtress het volgende:
[..]
En in de kerk zingen we nog vrolijk mee.
De SGP heeft ook haar zin gekregen. Geen trio's meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
Maar als alleenstaande kun je wel bij dat stel langs.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:23 schreef mir1986 het volgende:
Ik mag wel naar mijn ouders, maar mijn ouders niet naar mij. Lekker nuttig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar als alleenstaande kun je wel bij dat stel langs.
Dan ga je je ouders toch bij hen thuis besmetten bezoeken?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 20:25 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Dus je mag geen ouders meer uitnodigen :-|. Nee, dan mag er maar 1 van de twee komen. Dat heeft zin, kunnen ze elkaar thuis besmetten. Weet zeker dat veel mensen zich daar aan zullen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |