Geldt er een bezoekverbod tijdens de avondklok ja?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, je mag tijdens de avondklok niet bij iemand anders op bezoek. Ook niet met hond.
Zal ik doen. 😎quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:24 schreef DonDruiper het volgende:
Nee.
Een fabriek wel.
Te gast in een tv programma niet.
Als je dan zo'n grote bek hebt over maatregelen, begin dan ook bij jezelf en zeg studio bezoekjes af.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:25 schreef GemMagic het volgende:
Maar let wel, het werken op kantoor is nog altijd niet verboden, het staat je volledig vrij als je werkgever daar een veilige werkomgeving kan realiseren. Ben benieuwd of Rutte daar nog op terug komt.
Mag die niet blijven slapen dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldt er een bezoekverbod tijdens de avondklok ja?
Benieuwd wanneer ik mijn vriendin ga zien dan.
Ik denk dat hij "met pijn in zijn hart" deze moeilijke maatregel aan gaat kondigen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:22 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Rutte heeft nog nooit daadkracht getoond. Kiest altijd voor de easy way out, zelfs nu nog. Laat Schiphol lekker open voor vluchten uit de UK en de avondklok schuift hij gewoon in de schoenen van het OMT want 'we konden niet anders'.
Stukje femdom.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sommige mensen betalen daar dik geld voor. Ik bedoel maar...gat in de markt?
Dat het wederom bij een dringende oproep blijft op dat vlak. Dat denk ik zelf.quote:
Er zijn er wel een paar zelf nogal in gaan geloven dat het feit dat ze overal opduiken cruciaal is voor de bevolking.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Nee.
Een fabriek wel.
Te gast in een tv programma niet.
Als je dan zo'n grote bek hebt over maatregelen, begin dan ook bij jezelf en zeg studio bezoekjes af.
Je vergeet de diepe diepe zucht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "met pijn in zijn hart" deze moeilijke maatregel aan gaat kondigen.
Gaat toch alleen over het begeven in openbare ruimtes?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, je mag tijdens de avondklok niet bij iemand anders op bezoek. Ook niet met hond.
Zeer ernstige gezichtsuitdrukkingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:27 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Je vergeet de diepe diepe zucht.
Jawel.quote:
Volgens mij is het juist daarom begonnen. Minder visites in de avonduren. Vooral feestjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geldt er een bezoekverbod tijdens de avondklok ja?
Benieuwd wanneer ik mijn vriendin ga zien dan.
Precies.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:27 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Dat het wederom bij een dringende oproep blijft op dat vlak. Dat denk ik zelf.
Die kneuzen daar in Den haag met hun riante salaris zal de rekening later weinig boeienquote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wij moeten dat ook kunnen. Of in ieder geval de helft daarvan. Het is echt beschamend hoe deze crisis bestreden wordt.
Haha. Ja agent, ik laat mijn hond altijd met de auto uit. Hij heeft de voorkeur voor een bepaald gebied en van autorijden wordt hij heel rustig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen, pilsje bij een maat doen, even uitkijken met naar buiten gaan en dan ben ik "gewoon de hond uit aan het laten ".
Op de één of andere manier zijn voorstellen voor (strengere) handhaving op dit gebied nooit echt van de grond gekomen. Dat alleen al geeft het arbitraire van wél ingevoerde maatregelen aan. Dingen worden eens geopperd en daarna gaat het zijn eigen leven leiden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:25 schreef GemMagic het volgende:
Maar let wel, het werken op kantoor is nog altijd niet verboden, het staat je volledig vrij als je werkgever daar een veilige werkomgeving kan realiseren. Ben benieuwd of Rutte daar nog op terug komt.
'Het OMT zegt dat een avondklok mogelijk wel gaat helpen dus dat hebben we dan maar op te volgen'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Ik denk dat hij "met pijn in zijn hart" deze moeilijke maatregel aan gaat kondigen.
Ik neem gewoon alleen een riem mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha. Ja agent, ik laat mijn hond altijd met de auto uit. Hij heeft de voorkeur voor een bepaald gebied en van autorijden wordt hij heel rustig.
Als er een bezoekverbod was hadden ze dat wel benoemd.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist daarom begonnen. Minder visites in de avonduren. Vooral feestjes.
We wonen in dezelfde plaats hoor, sterker nog, dezelfde wijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha. Ja agent, ik laat mijn hond altijd met de auto uit. Hij heeft de voorkeur voor een bepaald gebied en van autorijden wordt hij heel rustig.
Moet je wel af en toe MENEER JANSEN roepen terwijl je die riem in je klauwen hebt he, anders is het niet geloofwaardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem gewoon alleen een riem mee.
Ja geen idee waar de hond is, was hem aan het uitlaten en ben hem nu kwijt'
Haha, die is ook goed! Ja daarom ben ik hem aan het zoeken, met de auto. Hij kan heel hard lopen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem gewoon alleen een riem mee.
Ja geen idee waar de hond is, was hem aan het uitlaten en ben hem nu kwijt'
We wachten het af. Volgens mij mag je niet meer over straat, tenzij voor werk, met werkgeversverklaring.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:27 schreef Drekkoning het volgende:
Gaat toch alleen over het begeven in openbare ruimtes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |