Dat laatste vooral.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:53 schreef KennyPowers het volgende:
Prima
Geen last van (tot het weer langer licht is)
heeft u een glazen bol ?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:57 schreef JohnDDD het volgende:
Vreselijke, onnodige maatregel die bovendien niet helpt.
Moest je niet toevallig naar een familielid om te mantelzorgen?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:27 schreef Ringo het volgende:
Tyft op met je avondklok.
Ik kom niet vaak buiten na achten sinds maart vorig jaar, maar ‘niet vaak’ is niet ‘nooit’ en ik behoud graag het recht om het te doen.
Nee, ik ‘moet’ gewoon naar buiten voor een rondje fietsen op een tijdstip dat het lekker rustig is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:30 schreef Wegenbouwer het volgende:
Moest je niet toevallig naar een familielid om te mantelzorgen?
40% werkte geen enkele dag thuisquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:36 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Ja eerste lockdown en 40%.
Ben het verder ook wel eens hoor, maar volgens mij zijn er geen juridische mogelijkheden om kantoren aan te pakken (wel eens gelezen oid)?
Ja dit dus hier precies hetzelfde maar ook omdat de inpakkers dan bijna alles alweer hebben aangevuld voor de volgende dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe m'n boodschappen om half tien 's avonds omdat het dan lekker uitgestorven is in de supermarkt. Nu moet ik met de rest van het volk
Ze moeten wel, om een ophokplicht en regioverbod te voorkomen. Dan is een avondklok "the lesser evil"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:57 schreef Houtenbeen het volgende:
PVDA en GL gaan de avondklok steunen in de tweede kamer.
Ze mogen best wel wat meer gaan controleren bij kantoren inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nou ben ik een vrij simpel persoon. Ik stap in de ochtend in de auto (drukke ochtendspits) en ga naderhand weer naar huis tijdens de drukke avondspits. Het is dus superdruk op kantoren, fabrieken en dergelijke.
Ik ga ook weleens s’avonds naar de supermarkt en zie een wandelaar met zijn hondje en een tiental mensen in de supermarkt.
Hoe gaat een avondklok contactmomenten verminderen terwijl, mijn inziens, de werkgevers mensen blijven aanmoedigen naar werk te komen tussen 08.00 en 18.00?
Nu weet Teletekst het:quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet niemand.
Ik hoop nooit.
'9 februari'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nu weet Teletekst het:
vanaf as vrijdagavond tm 9 februari wsch.
95 piek.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 17:02 schreef Starhopper het volgende:
Hoe hoog gaat de boete worden voor het overtreden van de avondklok?
20:00 tot 4:00 is een vrij vreemde keuze. Zijn er veel Nederlanders die om 4:00 uur de baan opmoeten?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |