wat werk je dan af?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:58 schreef JACM het volgende:
[..]
[..]
Opnametechniek / afwerking, dat soort dingen. Geen muziek
dbk gestofzuigd meen ikquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Daan is al veel eerder naar de DBK geroepen, voor iets anders.
Hey, ik ben ook DJ!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
DJ's hebben geen verstand van geluid, die verkloten het alleen maar
aufwachen, JETZT!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:01 schreef mario390 het volgende:
oke ik mis ook alles
om dat ik half 10
eingeslapen was
spannend nu
Voornamelijk TV-drama / seriesquote:
Niets tegen dj's, maar ik denk dat JACM het kan bevestigenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:01 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook DJ!![]()
![]()
(Wie niet tegenwoordig?!)
Hey wat leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:02 schreef JACM het volgende:
[..]
Voornamelijk TV-drama / seriesSoms wel eens een film. Af en toe nemen ze het daar ook slecht op maar wordt er verwacht dat het op TV of in de bioscoop wel weer goed klinkt
Bij BB moet je doen met krakende zenders, hoewel ze voor de TV-uitzending natuurlijk nog een deel kunnen opschonen
interessant!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:02 schreef JACM het volgende:
[..]
Voornamelijk TV-drama / seriesSoms wel eens een film. Af en toe nemen ze het daar ook slecht op maar wordt er verwacht dat het op TV of in de bioscoop wel weer goed klinkt
Bij BB moet je doen met krakende zenders, hoewel ze voor de TV-uitzending natuurlijk nog een deel kunnen opschonen
Ze heeft niets met thomasquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:04 schreef danilel het volgende:
naat helemaal als laatste laten zitten voor dik een uur, dan gaat die para
Dit is voor de eerste keer dat ik hen zie praten samen!quote:
If onlyquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:06 schreef danilel het volgende:
"NATHALIE, DE KIJKER HEEFT GESTEMD, PAK JE SPULLEN EN VERLAAT HET BB HUIS"
nick was nog niet wegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:07 schreef Sestra666 het volgende:
thomas: whoooee de game is on
nick is weer terug?
De Gouden Kooi?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Inzoomen is moeilijk zeker voor de cameraman
Als ik nu zou worden geroepen voor de dgk zou ik zeggen als grap nee want dan kom ik niet meer terug
Hoe bedoel je. Die heb ik nooit gekeken namelijkquote:
Factsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ff een uurtje weg en iedereen verdwijnt ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je. Die heb ik nooit gekeken namelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien worden ze ingeruild, zitten er straks nw bewonersquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben ff een uurtje weg en iedereen verdwijnt ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
Op basis van de COS:
09:18 uur Danielle moet naar de dagboekkamer, maar komt al vrij snel weer terug
10:10 uur Liese naar de dagboekkamer
10:18 uur Jill naar de dagboekkamer
10:23 uur Jowi naar de dagboekkamer
10:31 uur Rene naar de dagboekkamer
10:44 uur Els moet naar de dagboekkamer
10:53 uur Naomi moet naar de dagboekkamer
11:02 uur Danielle moet naar de dagboekkamer
11:07 uur Thomas moet naar de dagboekkamer
Zoey, Nathalie en Nick zitten nog in de woonkamer. Who's next?
Een aantal ervan moesten de voorraadkamer in, heel snel kwamen ze uit de DBK en verdwenen in de voorraadkamer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:12 schreef Benny het volgende:
Op basis van de COS:
Zoey, Nathalie en Nick zitten nog in de woonkamer. Who's next?
Geloof ik niet. Nathalie zit er nog.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien worden ze ingeruild, zitten er straks nw bewoners
friethepieplquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:14 schreef JACM het volgende:
[..]
Geloof ik niet. Nathalie zit er nog.
Denk dat ze eerder allemaal gered worden
Volgens mij gaat er eerst iemand naar de voorraadkamer voordat de volgende wordt genoemd. Ook te horen aan een deurquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:13 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Een aantal ervan moesten de voorraadkamer in, heel snel kwamen ze uit de DBK en verdwenen in de voorraadkamer.
Een spel waarbij je je nominatie weer ongedaan kan maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze gewoon een nominatiespel aan het spelen zijn. Beide cams op een soort van SL.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat haar haar kontje op groendijs
Als dat waar is Mag Liese winnenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een spel waarbij je je nominatie weer ongedaan kan maken.
Dit zou wel cool zijn, als er alsnog een vrijstelling verdiend kan worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat ze gewoon een nominatiespel aan het spelen zijn. Beide cams op een soort van SL.
En er weer opnieuw gestemd moet worden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:17 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Een spel waarbij je je nominatie weer ongedaan kan maken.
maar nu openlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:18 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En er weer opnieuw gestemd moet worden.
Power of veto hebben ze in de US, maar dat hebben ze hier nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit zou wel cool zijn, als er alsnog een vrijstelling verdiend kan worden.
Het liefst de hele dag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:22 schreef danilel het volgende:
nu nick, en daarna niemand meer, laat dat ding maar alleen zitten
gewoon helemaal niet mee laten doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
jajajaja.. Nathalie mag overblijven als laatste om het te verknallen !!
Brazilië loopt nu en verder Nederland/België. Dat zijn de enige op dit moment dacht ik.quote:
Ze worden allemaal 1 voor 1 opgeroepen naar de dagboekkamer, maar ze komen niet terug. Er is waarschijnlijk een opdracht / spel gaandequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is er aan de hand? Allemaal weg?
Het is altijd iemand anders, maar nooit natte Alie zelf!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef MissyZ het volgende:
Wat een draak die Nathalie, gisteren gaf ze compleet af op Nick.
hier was laatst een yt van een opdracht die t zelfde was als NL. Als ze allemaal dezelfde opdrachten krijgen kunnen we t snel achterhalenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brazilië loopt nu en verder Nederland/België. Dat zijn de enige op dit moment dacht ik.
ik dacht dat de haak opdracht afgelopen was?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Nat je haakt oude koeien uit de sloot
Uit de hot tub hé.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Nat je haalt oude koeien uit de sloot
nou een normaal gesprek kan ze niet houden,komt alleen geroddel uitquote:
wenn du schwierigkeiten hast mit etwas zu übersetzen, hilfe ich dich gerne!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is en duitse sproek als jemand
bang heeft
brasil nog niet,in en weekquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Brazilië loopt nu en verder Nederland/België. Dat zijn de enige op dit moment dacht ik.
Ohhhhquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Natte over Rene: Je bent niet met mij op die vibe, om die grap te maken...
ik had het al snel veranderd blijkbaar niet snel genoegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:25 schreef danilel het volgende:
[..]
ik dacht dat de haak opdracht afgelopen was?
Echt, two-headed snake!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:29 schreef JACM het volgende:
[..]
Zij is echt voer voor psychologen, damn
SPOILER: Volgorde naar DBKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De periode tussen Thomas en Zoey was het langst. Thomas zie ik ook wel als diegene die het langst twijfelt om een keuze te maken.
ja dat weet ik maar zou mooi zijn als hij nu even het kistje gaat bekijkenquote:
Ja en nu heeft ze m weerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Die heeft ze weer terug gedaan.
Nee ze heeft het toen straks weer gepakt!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Die heeft ze weer terug gedaan.
nur italie lopt nog ,al 130 dagenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze wel zwijgplicht dus je krijgt misschien hele vreemde streams met rare sfeer. Was in Utopia ook altijd zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Aamgezien nu iedereen zometeen hetzelfde heeft gedaan, zal het voor ons na afloop wel puzzelen worden wat ze precies gedaan hebben denk ik
Da's Nickquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
Er klonk geklap en iemand zong "dit is de laatste keer"
Dat was Nick.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:31 schreef cvketeltje89 het volgende:
In haar broekzakquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet iemand wat Nat daar mee gedaan heeft of neergelegd.
Dat zingen misschien, maar het klappen klonk als een groep mensen. Of hoor ik het verkeerd en was het hier rondom mijn huis ergens? Haha.quote:
Oh ja, zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:32 schreef danilel het volgende:
nick blijft alleen achter want die kan niet genomineerd worden.
Zou het idd een spel zijn voor een vrijstelling van nominatie?
Damnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:32 schreef danilel het volgende:
nick blijft alleen achter want die kan niet genomineerd worden.
Zou het idd een spel zijn voor een vrijstelling van nominatie?
Wat erg he, en op allebei de streams .quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:35 schreef suzi1 het volgende:
beter doen ze ondertussen een soundcheck. dit trek ik niet lang meer
Dat zal niet weg gaan als deze camera op de 'master' staat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:35 schreef suzi1 het volgende:
beter doen ze ondertussen een soundcheck. dit trek ik niet lang meer
echtniequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef JACM het volgende:
Theo wil weer echt terug het huis in en aan iedereen wordt zijn/haar mening gevraagd?
Neeeeeeeeee!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef JACM het volgende:
Theo wil weer echt terug het huis in en aan iedereen wordt zijn/haar mening gevraagd?
Laatste BB NL is lang geleden .. geen ideequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef mario390 het volgende:
is bb NL altijd zo geheim gewezen bij
de opdrachten?
ik zei maar ochtend het komt en opdracht
en altijd als op de selfde stream de wohnkamer is kregenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Dat zal niet weg gaan als deze camera op de 'master' staat.
Wat een Kneus ...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:36 schreef JACM het volgende:
"dat het hier fris is en ik wat wil doen" verstond ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
BB: "Nick, wat denk je?"
Nick: "<Onverstaanbaar gemompel>"
BB: "Kom naar de dagboekkamer"
dat het hier fris is en dak iets wil doenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:38 schreef Benny het volgende:
BB: "Nick, wat denk je?"
Nick: "<Onverstaanbaar gemompel>"
BB: "Kom naar de dagboekkamer"
Het was een grapje! Theo komt vast niet terug. Zowel dan ga ik klagen!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou als ze zo om kandidaten verlegen zitten dan stop ik ermee....
Ja, dat was bij de laatste 2 in ieder geval. Toen stond er ook nog een sanctie op praten over de nominaties. Als je dat deed, was je automatisch genomineerd. Een verademing.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Laatste BB NL is lang geleden .. geen idee
Flashbangs, smoke grenades, stun guns... dan trekken we hem zelf wel uit het huisquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef Sangha het volgende:
[..]
Het was een grapje! Theo komt vast niet terug. Zowel dan ga ik klagen!
40 minuten. Ze was eventjes teruggekeerdquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef Shola het volgende:
Maar Danielle is nu al meer dan twee uur weg?
Nou ja, de gameroom opdrachten laten ze nooit zien. Dit zal zoiets zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef Sestra666 het volgende:
nou ....... ze denken wel aan de streamers he.. not
ook niks op insta
oftewel fy streamers, kijk maar naar de uitzending
Els is de rechtervuist van Nathaliequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef Tourniquet het volgende:
Els over haar koffie:
https://www.instagram.com/p/CKOBsIoqtzv/
lekker wegblijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef JACM het volgende:
[..]
40 minuten. Ze was eventjes teruggekeerd
Als ik het goed zie zit er tussen Thomas en Zoey, Els en Naomi de langste tijd.??quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:40 schreef Benny het volgende:
11:21 uur Zoey moet naar de dagboekkamer
11:27 uur Nathalie moet naar de dagboekkamer
11:38 uur Nick moet naar de dagboekkamer
...En zo, was het huis helemaal leeg
an vliegtuig is niks spannendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef Benny het volgende:
Er is een vrachtwagen te horen die achteruit rijdt...
En vliegtuigen
Spannend, deze editie van BB
ja zou kunnenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:44 schreef spapaars het volgende:
De opdrachten die wij mogen zien zijn breien en een ballon vasthouden.
De rest wordt angstvallig verborgen gehouden voor 1½ minuut televisie.
Kan Els daar gaan roddelen. Lekker afgesloten. Slidings!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef danilel het volgende:
ik denk echt dat er nu een onderhoudsteam bezig is, wellicht wordt ook de sauna gefixed
Lijkt het wel opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef danilel het volgende:
ik denk echt dat er nu een onderhoudsteam bezig is, wellicht wordt ook de sauna gefixed
wowquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
an vliegtuig is niks spannend
als en hangar naast zit heeft
niks met bb te maken
Ik zie het voor me Els en Nat dagen in de sauna......roddelen en zweten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef danilel het volgende:
Echt hè! Het heeft nu wel lang genoeg geduurd!quote:
Ja, en de deur moet goed klemmen....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef Juan_Roman het volgende:
Te veel giftige gassen van die hottub daar in de lucht, dus moet de sauna gefixt worden.
Je zou het bijna denken, komt ook een beste storm met uitstoten van 75km . Dak er af bv.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben ze een tweedehands BB huis neergezet?
ja dat bedoel ik,maar en ongeluk gebeurd?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:55 schreef Shola het volgende:
[..]
BB zit naast de Arena, dus het kan zijn dat er vliegtuigen over komen. Niet zo bijzonder.
Nee hoor, die auto's staan er altijd. Vogelverschrikkers, dienstwagens om de vliegtuigen te slepen en dergelijke. Foto was waarschijnlijk om te tonen hoe druk het was omdat men over vliegtuigen begon.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik,maar en ongeluk gebeurd?
Nee, dan had je alleen maar sirenes gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Nee, zit vlak bij Schiphol en hier geen sirene gehoord.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat was te mooi wanneer ze weg isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:55 schreef MissyZ het volgende:
Ik vermoed dat ze een voor een een parcours op tijd moeten afleggen, en wie klaar is wacht op de rest. Zo kan niemand diegene beinvloeden die nog moet.
Nathalie is daarbij uitgegleden door een sliding van Els en viel op haar kin.
Er moeten hechtingen in dus ze word afgevoerd.
https://alarmeringen.nl/noord-holland/amsterdam-amstelland/quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:53 schreef Shola het volgende:
[..]
Allemaal in de rij om natte Alie op te vangen?
Ja, ik zit weer gelijk aan de telefoonquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef danilel het volgende:
@:JACM, nu kunnen we tenminste wel ff doorwerken
ik ben weer bezig met een koopovereenkomst, zaken gaan goedquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef JACM het volgende:
[..]
Ja, ik zit weer gelijk aan de telefoon
das een mooi berichtquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef danilel het volgende:
[..]
ik ben weer bezig met een koopovereenkomst, zaken gaan goed
makelaarskantoor/ taxatie en bouwkundige keuringen, is een gekkenhuis (zelfs hier in Limburg)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
das een mooi bericht![]()
heb je tips
.mbt zaken die goed gaan
Hopelijk heeft een van de bewoners de tegenwoordigheid van geest om nog aan ons streamers te denken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:10 schreef freaky40 het volgende:
En nu kan het grote vissen beginnen wat er gedaan is.
Tv hard en ventilatiesysteem uit...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ah landen op de buitenveldertbaan. Kunnen mensen weer gaan klagen over geluidsoverlast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |