SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
echt niet mijn ding, maar je kan er wel heerlijk dun mee schrijvenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een lekker geluidje.
Vroeger was het wel een statussymbool.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Zou niet meer dan twee tientjes uitgeven voor een pen, het is geen rocketscience
ligt er maar net aan waar hier is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom is er geen starbucks hier
die rotsen kunnen we mooi tussen ons in leggen in het grote king size bedquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was het wel een statussymbool.
Oranje pen dan maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tering, die niet lelijke kaweco's zijn wel duur om 'eens te proberen'
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef FranticDJ het volgende:
Tering, die kaweco's zijn wel duur om 'eens te proberen'
ja je hebt pennen van 1500e ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Zou niet meer dan twee tientjes uitgeven voor een pen, het is geen rocketscience
zie hier wel huizen en eet tentjes geen goede starbucksquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er maar net aan waar hier is.
Ik vind dit niet echt perse erotisch en warm.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
die rotsen kunnen we mooi tussen ons in leggen in het grote king size bed
Die zijn prima ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7
Die vrat ik altijd binnen twee dagen opquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op het werk altijd deze, schrijven echt fijn vind ik, net een stapje hoger dan een normale wegwerppen maar het is ook niet gelijk janken als je er eentje kwijt raakt https://www.penstore.nl/nl-nl/pilot-g2-7
Die eet tentjes hebben misschien ook wel koffie voor je.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zie hier wel huizen en eet tentjes geen goede starbucks
Ligt aan je fantasie . de rots beklimmen om echt bij je te komenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt perse erotisch en warm.
Doet me denken aan mn vulpotloden. Daar kan ik ook wel aardig me overweg. Pentel Graphgear ofzo. Vanavond eens kijken of die lui ook pennen hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn baas vind het wel leuk om een dure pen tevoorschijn te toveren; ik heb daar dan weer niet zoveel mee. Besteed het liever aan andere dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger was het wel een statussymbool.
Kijk!!! Deze vrouw weet dingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ligt aan je fantasie . de rots beklimmen om echt bij je te komen
Zou toch eerder een appel pakken denk ik.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vrat ik altijd binnen twee dagen op
verwent kut kind wil strabucks koffie maar die haalt US wel voor mijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die eet tentjes hebben misschien ook wel koffie voor je.
Ho ho, Starbucks heeft maar weinig met koffie te maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
verwent kut kind wil strabucks koffie maar die haalt US wel voor mij
Oude besjes hebben het vaak nog op dure pennen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn baas vind het wel leuk om een dure pen tevoorschijn te toveren; ik heb daar dan weer niet zoveel mee. Besteed het liever aan andere dingen.
ben je, of heb je een verwent kutkind?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik gedraag mij als een verwent nestquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je, of heb je een verwent kutkind?
Wat is dit allemaal voor enge praat?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je waait zo uit je stringquote:
Haha je bent haar slaafje.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dit allemaal voor enge praat?
ze hebben er wel koffiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, Starbucks heeft maar weinig met koffie te maken.
Ik had het meer over de regen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja je waait zo uit je string
Komt denk door dat stukje rubber waar je hem vast hebt, daar voel die een stuk dikker (huehue) aan en houdt prettig vastquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet me denken aan mn vulpotloden. Daar kan ik ook wel aardig me overweg. Pentel Graphgear ofzo. Vanavond eens kijken of die lui ook pennen hebben.
hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik gedraag mij als een verwent nest![]()
![]()
![]()
Zodra meer dan de helft van je bestelling uit siroop bestaat, vind ik het niet echt koffie meer.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze hebben er wel koffie
en bagels
Maar ik hoef niet extra naar een starbucks voor koffie
ja denk ik..quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt denk door dat stukje rubber waar je hem vast hebt, daar voel die een stuk dikker (huehue) aan en houdt prettig vast
Dat laatste ken ikquote:Krijg nu de neiging om om die site dat setje van 10 verschillende kleuren te bestellen maar ik heb helemaal geen pennen nodig
Je kunt daar ook gewoon een gitzwarte espresso halen hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ho ho, Starbucks heeft maar weinig met koffie te maken.
Pilot G2 Retractable 0.7 mmquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet me denken aan mn vulpotloden. Daar kan ik ook wel aardig me overweg. Pentel Graphgear ofzo. Vanavond eens kijken of die lui ook pennen hebben.
in een graf is het tenminste droogquote:
Weet ik, maar daarvoor ga je ook meestal niet speciaal naar een Starbucks.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt daar ook gewoon een gitzwarte espresso halen hoorAlleen wordt je dan een beetje raar aangekeken en hoeven ze je naam er niet op te schrijven omdat het zo klaar is
klopt. maar je kunt er ook gewoon koffie bestellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zodra meer dan de helft van je bestelling uit siroop bestaat, vind ik het niet echt koffie meer.
gewoon goede koffie caramelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe oud ben je?
en welke troep wil je allemaal in je koffie?
Ik heb 1 keer de fout gemaakt om een grote americano te bestellen, dan krijg je gewoon een completen koffiekanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt daar ook gewoon een gitzwarte espresso halen hoorAlleen wordt je dan een beetje raar aangekeken en hoeven ze je naam er niet op te schrijven omdat het zo klaar is
Nee klopt, maar die handvol keren dat ik bij een Starbucks ben geweest was meer omdat het de enige plek met snel koffie in de buurt was (ergens midden in een woestijn ofzo)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weet ik, maar daarvoor ga je ook meestal niet speciaal naar een Starbucks.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de fout gemaakt om een grote americano te bestellen, dan krijg je gewoon een completen koffiekan
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer de fout gemaakt om een grote americano te bestellen, dan krijg je gewoon een completen koffiekan
Ja en voordat je hem dan ophebt smaakt bij naar overleden hamster.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je die toch gaat halen kan je gelijk de koffie mee nemen tochquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef UitStraling het volgende:
Het regent hardop, ik ga echt geen koffie halen, whisky zou ik nog wel de deur voor uitgaan.
Je ontwijkt een vraagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
gewoon goede koffie caramel
is best kut, dan heb je je broodje en je muffin al op, maar je kunt nog een half uur op je telefoon staren omdat je nog een emmer koffie voor je neus hebtquote:
Ja, zin in koffie en het enige wat ik zo snel open zie, wil nog wel eens resulteren in Starbucks.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klopt, maar die handvol keren dat ik bij een Starbucks ben geweest was meer omdat het de enige plek met snel koffie in de buurt was (ergens midden in een woestijn ofzo)
Ik heb ook wel eens een espresso besteld en die kreeg ik in de beker van zo'n americano, dat was een heul zielig beetje danquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een espresso besteld en die kreeg ik in de beker van zo'n americano, dat was een heul zielig beetje dan![]()
Deze is te slim voor mijquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Als je die toch gaat halen kan je gelijk de koffie mee nemen toch
Oh die zoete troep heb ik daar ook wel eens, maar dan is het bewust omdat ik daar dan trek in heb, niet omdat ik trek heb in koffiequote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, zin in koffie en het enige wat ik zo snel open zie, wil nog wel eens resulteren in Starbucks.
En ik heb er wel eens warme chocomelk gehaald geloof ik. En uiteraard non-koffie, want ik hou best van zoete troep.
Die pre-mixed dingen zijn toch niet te hachelen johquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:23 schreef Karzai het volgende:
Zin om bacardi cola,s in de blikjes automaat te doen voor de gein
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh die zoete troep heb ik daar ook wel eens, maar dan is het bewust omdat ik daar dan trek in heb, niet omdat ik trek heb in koffie
Zit alcohol inquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die pre-mixed dingen zijn toch niet te hachelen joh
Daar is ook alles wel mee gezegd.quote:
In de meeste desinfecterende handgel ook, maar dat ga je ook niet opdrinken.quote:
Beetje stroperig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de meeste desinfecterende handgel ook, maar dat ga je ook niet opdrinken.
ik dus ook al nietquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden vandaag.
Het weer motiveert ook niet heel erg mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet echt nee met al die regenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het weer motiveert ook niet heel erg mee.
Ook niet helemaal mijn dag vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan zit ik gewoon binnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het weer motiveert ook niet heel erg mee.
Oh dat is snel, je zit in de risicogroep?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
moet vanavond eerste vaccinatie halen
nee werk in de zorgquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh dat is snel, je zit in de risicogroep?
Je moet dus erna ongeveer 15 tot 30 minuten in glazen hokhe zitten. Ivm kans op allergiequote:
quote:De actiegroep die aan de wieg stond van de demonstratie die zondag in Amsterdam volledig escaleerde, wil komende zondag demonstreren in Eindhoven.
https://www.bndestem.nl/b(...)-amsterdam~a8aaed49/
Verkeerde stadquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:37 schreef LTVDK het volgende:
@:UitStraling, feestje bij jou dit weekend
[..]
Oh wie was er hier dan van Eindje, was dat Koens?quote:
nope, @Bomenverzamelingquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh wie was er hier dan van Eindje, was dat Koens?
jij duudje altijd bezig met etenquote:
Ohja, maar die moet niet mee gaan rellen of livestreamen, die moet gewoon veilig binnen blijvenquote:
Anders blijf ik geen 250 kiloquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij duudje altijd bezig met eten
Ik heb heerlijk geslapen, maar ik had nog wel een uur of twee kunnen slapen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook niet helemaal mijn dag vandaag![]()
Vooral omdat ik best matig geslapen heb en van 9:00 tot 10:30 een presentatie gegeven heb.
ben je spaans?quote:
Nee, wel een kwart Friesquote:
nee, wel koffiequote:
Hoerenregen is warmquote:
De laatste tijd echt veel te vroeg wakker. Teveel werk hebben liggen en aan de slag willen gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, maar ik had nog wel een uur of twee kunnen slapen.
Scheelde ook weinig, blijkbaar per ongeluk de wekker uitgezet ipv snooze.
"dat heb je ook al eens geiler gezegd"quote:
Ligt eraan of ze van te voren nog even gespoeld heeft.quote:
Er gebeuren hier magische dingen met artikelen die niet bestaan.quote:
ik zit in een overleg. Splitscreen werken genot.quote:
Zo leer je nog wel eens iets over iemand.quote:
Sorry watquote:In 1985 konden vrouwen voor het eerst deelnemen aan de Elfstedentocht. Voor de schaatssters werd echter geen eigen klassement opgesteld. Ook in 1986 en 1997 gebeurde dat niet.
Hee Ama, ik lees net dat jij de slechtste mod van fok bentquote:
Ja klopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee Ama, ik lees net dat jij de slechtste mod van fok bent
Waar lees je datquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee Ama, ik lees net dat jij de slechtste mod van fok bent
Het stoort mij wel een beetjequote:
Goed zo grootste onzin ook!quote:
mij dus ook waar staat datquote:
slotje erop jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
KLB / Amarantha is de slechtste mod van FOK!
Als de grootste debiel van fok het zegt..
Misschien kan Ama hem weer even open gooien voor ons.quote:
Omdat het grootste onzin isquote:
Ach niet iedereen hoeft mij leuk te vinden. 😁quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Omdat het grootste onzin is
Ik ben het niet eens met het beleid dat dit soort mensen keer op keer maar weer terug mag komen op Fok en gewoon weer verder gaan met hetzelfde riedeltjequote:
Dat mag maar dan zon topic openenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach niet iedereen hoeft mij leuk te vinden. 😁
Door de windquote:
Tja haha. Eens maar ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het beleid dat dit soort mensen keer op keer maar weer terug mag komen op Fok en gewoon weer verder gaan met hetzelfde riedeltje
Nee? Topic is toch dicht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat mag maar dan zon topic openen
ja maar bedoel dat tong zon topic opent, om dit soort domme praat te verkondigenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met het beleid dat dit soort mensen keer op keer maar weer terug mag komen op Fok en gewoon weer verder gaan met hetzelfde riedeltje
Gewoon alles in één klassement neem ik aan?quote:
God, nu je het zegt. Al tijden geen topic over z'n jong gezien.quote:
Ja dat hoop ik dan nog wel, maar dat ze tot 1985 überhaupt niet mee mochten doen. Kan ik me nu weinig bij voorstellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon alles in één klassement neem ik aan?
Naja, daarvoor was het 1963, dus klopt an sich wel met het tijdsbeeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat hoop ik dan nog wel, maar dat ze tot 1985 überhaupt niet mee mochten doen. Kan ik me nu weinig bij voorstellen.
Ja hoe zat dat ook alweer, zelfmoord vrouw, depressieve nieuwe vrouw en dochter, twee kleine kinderen.quote:
dat is wel een tijdje geledenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, daarvoor was het 1963, dus klopt an sich wel met het tijdsbeeld.
Waaazig.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Al deden er daarvoor wel vrouwen mee (wiki heeft het over winnaressen in '40, '41 en '42), dus het zal allemaal wel.
zegt me niks eigenlijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat ook alweer, zelfmoord vrouw, depressieve nieuwe vrouw en dochter, twee kleine kinderen.
Ja, dochter met eerste vrouw, eerste vrouw dood, tweede vrouw prostituee en binnen twee maanden na de eerste bevalling weer zwanger.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe zat dat ook alweer, zelfmoord vrouw, depressieve nieuwe vrouw en dochter, twee kleine kinderen.
Honderd klonen, maar eigenlijk is het bij de eerste post wel duidelijk welke user het is.quote:
Die heb ik dan blijkbaar altijd gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Honderd klonen, maar eigenlijk is het bij de eerste post wel duidelijk welke user het is.
Wel knap van jequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik dan blijkbaar altijd gemist
HeY Haagsie eet smakelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ik ook. Gewoon een legendarische tocht en vroeger ook veelal individueel. Nu zal het nog commerciëler gaan zijn en wat teams die zichzelf kansen toe dichten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is wel een tijdje geleden
Op zich wel jammer dat er al zo lang geen elfstedentocht meer is geweest.
Op zich is er geen reet aan om naar mensen te kijken die zo'n afstand moeten schaatsen, amar ik weet nog dat ik het de laatste keer wel de hele dag heb gekeken met mn pa.
Die van DennisenKim. Of iets in die geest.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
HeY Haagsie eet smakelijk
Er zijn volwassenen die later geboren zijn dan de recentste tocht.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon een legendarische tocht en vroeger ook veelal individueel. Nu zal het nog commerciëler gaan zijn en wat teams die zichzelf kansen toe dichten.
Vrees dat het nooit meer gaat gebeuren wel
Bammetjes met kipfilet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:33 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Kun je gelijk naar de snackbar doorlopen voor een patatje waterval en een domme turk!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee ik loop zo even naar de super. Kies daar wel wat.
Jezus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn volwassenen die later geboren zijn dan de recentste tocht.
Wat je niet wilt horen als de broek omlaag gaat.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima vulmiddel voor dozen, maar niet om te eten
Die sloeg zijn vrouw toch altijd en gaf haar maar een tientje in de week voor boodschappen omdat hij anders bang was dat ze vreemd ging?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van DennisenKim. Of iets in die geest.
Plausibel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die sloeg zijn vrouw toch altijd en gaf haar maar een tientje in de week voor boodschappen omdat hij anders bang was dat ze vreemd ging?
Bedankt Dr_Flashpediaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Gisteren nog even die docu over de Elfstedentochwinnaressen gekekenLekker uitgeslapen nu. Welkom allen op deze regenachtige dag waar we de zon toch weer 2:45 langer mogen aanbidden dan gisteren.
De USA hebben nog nooit een oorlog verloren waarin muildieren ingezet werden.![]()
Misschien hadden ze dat in Vietnam moeten doen..
Ik slechts één.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus.
Ik ben al 3 elfstedentochten oud
ik heb 2 tientjes nodigquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die sloeg zijn vrouw toch altijd en gaf haar maar een tientje in de week voor boodschappen omdat hij anders bang was dat ze vreemd ging?
Ik moest even nazoeken wanneer de laatste elfsteden tocht was, maar ik ben er ook maar een oudquote:
Die vroeg een keer aan mij per PM of ik hem kon leren van zijn agressie af te komen en hoe het in hemelsnaam kon dat ik vrouwen vertrouwde, een hond was nog trouwer.quote:
Hey DerRabitquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest even nazoeken wanneer de laatste elfsteden tocht was, maar ik ben er ook maar een oud
ik ookquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jezus.
Ik ben al 3 elfstedentochten oud
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vroeg een keer aan mij per PM of ik hem kon leren van zijn agressie af te komen en hoe het in hemelsnaam kon dat ik vrouwen vertrouwde, een hond was nog trouwer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan er nog net vanafquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik heb 2 tientjes nodig
Er zit aardig wat tussen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moest even nazoeken wanneer de laatste elfsteden tocht was, maar ik ben er ook maar een oud
Daar kon 'ie zo te lezen wel wat hulp bij gebruiken ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die vroeg een keer aan mij per PM of ik hem kon leren van zijn agressie af te komen en hoe het in hemelsnaam kon dat ik vrouwen vertrouwde, een hond was nog trouwer.
Maar daar kunnen we je luxegoederen toch niet voor halen?quote:
Bij m'n Lush-bestelling zaten laatst van die maīszetmeel-wokkels die oplossen in water. Wel even mee lopen spelenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Prima vulmiddel voor dozen, maar niet om te eten
En die hebben ondertussen ook weer kinderenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zijn volwassenen die later geboren zijn dan de recentste tocht.
Dat is voor jullie eigen eten dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar daar kunnen we je luxegoederen toch niet voor halen?
Als ze mijn pakketjes gaan afvullen met wokkels, ga ik meer online bestellen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij m'n Lush-bestelling zaten laatst van die maīszetmeel-wokkels die oplossen in water. Wel even mee lopen spelen
omgquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
ik had warme witte chocolademelk en een appelbeignet als snack
Verdomme, ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die hebben ondertussen ook weer kinderenDe opa en oma van die baby's hebben de laatste Elfstedentocht meegemaakt
je loopt achter slowpoke, dat is vanochtend al gemeldquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Dr_Flash het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)erd-van-youtube.html
is lekkerquote:
Toen sliep ik nog poepharriequote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
je loopt achter slowpoke, dat is vanochtend al gemeld
WAL GE LIJKquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Verdomme, ja.![]()
Genoeg van die leeftijd met koters inderdaad.
je leest toch alles wel even bijquote:
Wokkels heb ik echt al lang niet meer gegetenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze mijn pakketjes gaan afvullen met wokkels, ga ik meer online bestellen.
Ik had een paar jaar eerdere geboren moeten wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit aardig wat tussen.![]()
Een jaar ouder en ik had er twee.
Wij hebben samen eindexamen gedaanquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Zapte gister langs LOTR op tv en die trilogie begon in 2001.
DAT IS BIJNA 20 JAAR GELEDEN
HET IS 20 JAAR GELEDEN DAT IK EINDEXAMEN DEED
Ja ik moet wel toegeven dat het m'n tweede keer wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wij hebben samen eindexamen gedaan
Het is nu 20 jaar geleden dat ik mijn eerste grotemensenbaan kreegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Zapte gister langs LOTR op tv en die trilogie begon in 2001.
DAT IS BIJNA 20 JAAR GELEDEN
HET IS 20 JAAR GELEDEN DAT IK EINDEXAMEN DEED
Gerriegoof.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
Gerriewim
Gerriedirk
Gerriehans
Gerriegerrit
Ik zat toen nog op de lagere schoolquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nu 20 jaar geleden dat ik mijn eerste grotemensenbaan kreeg
Hoe was je eerste keer? pijnlijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik moet wel toegeven dat het m'n tweede keer was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand zei vanmorgen dat je een kutkok bent.
Ik ben stokoudquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zat toen nog op de lagere school![]()
Die mag op een blokje lego stappen. Wie het ook isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je even teruglezen gerriegoof.
Die heb ik nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is nu 20 jaar geleden dat ik mijn eerste grotemensenbaan kreeg
+ op blote voeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die mag op een blokje lego stappen. Wie het ook is
Ik ging in 2001 wel al naar groep 8quote:
Haha jij bent senior.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben senior marketeer. Maar gelukkig heb ik een prutsalaris om die pijn te verzachten
Ik in 1989 of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ging in 2001 wel al naar groep 8
En jij? Thomas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het een goed boek?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
Boek over Tsjernobyl is binna uit. Nog 1 hoofdstuk. Weer eens op jacht naar een ander boek. Tips zijn welkom.
Ik wil een ook leuke functienaam hebben.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben senior marketeer. Maar gelukkig heb ik een prutsalaris om die pijn te verzachten
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En jij? Thomas?Die gaat volledig langs me heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker van voor mijn tijd.
Tap tap tap
'Freek.'quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil een ook leuke functienaam hebben.
Grey Wolf. Erg speculatief, maar wel boeiend.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef FranticDJ het volgende:
Boek over Tsjernobyl is binna uit. Nog 1 hoofdstuk. Weer eens op jacht naar een ander boek. Tips zijn welkom.
Ik was bij de Efteling "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken". Leuk genoeg denk je?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil een ook leuke functienaam hebben.
Je kent Thomas & Senior niet?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die gaat volledig langs me heenZeker van voor mijn tijd.
Beter dan 'Laaf algemene dienst'.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was bij de Efteling "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken". Leuk genoeg denk je?
Ja. @kwiwi kan dit bevestigenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was het een goed boek?
En ik kan je wel tips geven, maar ik denk dat ik een ander soort boeken lees.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kent Thomas & Senior niet?
Jij wel blijkbaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwam er natuurlijk wel op neer dat je voetveeg was en voor alle kutklusjes kon opdravenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter dan 'Laaf algemene dienst'.
Ik ben begonnen als "Medewerker projects and sales" en ben dat nog steedsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was bij de Efteling "Medewerker Algemene Dienst werkzaam binnen de afdeling Operationele Zaken". Leuk genoeg denk je?
ik ook niet hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stilstand is achteruitgang.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben begonnen als "Medewerker projects and sales" en ben dat nog steeds
Ik keek toen dit.quote:
Opa vertelt.quote:
Mja, in 1989 probeerde ik dat ook te kijken. Maar Thomas & Senior is uit 1985.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in 1989 probeerde ik dat ook te kijken. Maar Thomas & Senior is uit 1985.
Die was er altijd al hoor.quote:Mede door de coronacrisis heeft Picnic te maken met een constante aanwas van nieuwe potentiële klanten; er is zelfs een wachtlijst.
Daar ben ik al een jaar te oud voorquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval raad ik de Okki aan.
Nah, dan ben je wel toe aan de Hello You, toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In dat geval raad ik de Okki aan.
wauw, en ik dacht dat ik oud wasquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, in 1989 probeerde ik dat ook te kijken. Maar Thomas & Senior is uit 1985.
Eh, nee...quote:
Ik las na de Okki de Taptoequote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, dan ben je wel toe aan de Hello You, toch?
M'n opa had de Aktueel maar daar stonden ook vaak misdaadverhalen in dus die zat ik dan te lezen, en iedereen van wtf zit zij te lezen, pak dat afquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las na de Okki de Taptoe
En de Donald Duck
En stiekem de vieze blaadjes van mijn oom
Vergeet de Bobo niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Donald Duck
Ik had de vieze blaadjes van de buurvrouw gevonden en die zei toen "wil je dat ook?"quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Donald Duck
De blaadjes van mijn oom gingen wel wat verder dan de Aktueelquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n opa had de Aktueel maar daar stonden ook vaak misdaadverhalen in dus die zat ik dan te lezen, en iedereen van wtf zit zij te lezen, pak dat af
Is de Donald Duck nog steeds leuk?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Vergeet de Bobo niet!
En ik lees nog steeds de Donald Duck bij mijn ouders
En toen kreeg je een abonnement cadeau?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had de vieze blaadjes van de buurvrouw gevonden en die zei toen "wil je dat ook?"
Die zullen ze ook wel gehad hebben, maar die werden dan niet doorgegevenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De blaadjes van mijn oom gingen wel wat verder dan de Aktueel![]()
Ik vond de buurman veel aardiger.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toen kreeg je een abonnement cadeau?
Ik haal graag nog tijdschriften als we gaan kamperen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Mis dat eigenlijk wel. Dan ging m'n opa op vrijdag of zaterdag naar de boekhandel en kwam hij thuis met een tas vol tijdschriften die wij dan na een week kregen. Dan zaten we de hele zondag die tijdschriften door te lezen. Ook de Privé enzo, en de Libelle en Margriet, de Nieuwe Revu.
Verrassend genoeg: jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is de Donald Duck nog steeds leuk?
Ik heb ook nog de Fancy gelezen en de Yesquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:14 schreef CherryLips het volgende:
We kregen altijd de Donald Duck en de Tina, en daarna de Flair.
Fancy vond ik leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Verrassend genoeg: ja
[..]
Ik heb ook nog de Fancy gelezen en de Yes
O ja die hadden we soms ook. Helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Verrassend genoeg: ja
[..]
Ik heb ook nog de Fancy gelezen en de Yes
En toch kreeg ik minder van de Liraquote:Bibliotheken leenden 'fors meer' digitale boeken uit in 2020
Vorig jaar werden er fors meer e-boeken uitgeleend door de online bibliotheek, meldt de Koninklijke Bibliotheek (KB). Op de website zijn zo'n 33.000 e-books te vinden en 4400 luisterboeken. In 2020 werd ongeveer 5,6 miljoen keer een digitaal boeken uitgeleend tegenover 3,9 miljoen keer een jaar eerder.
BreakOutquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja die hadden we soms ook. Helemaal vergeten.
Zelf gingen we op koopavond op vrijdag naar de boekenzaak om daar door de BreakOut en de Bravo en de Smash Hits te bladen en te kiezen welke we meenamen. En de Big.
Ik koop wel nog altijd puzzelboeken als ik meer dan 2 uur moet reizen ergens heen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal graag nog tijdschriften als we gaan kamperen.
Zelfde met puzzelboekjes.
Ik las veel tijdschriften in badquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal graag nog tijdschriften als we gaan kamperen.
Zelfde met puzzelboekjes.
Ook.quote:
Utrecht-Amsterdam is ongeveer één Logikwisquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik koop wel nog altijd puzzelboeken als ik meer dan 2 uur moet reizen ergens heen.
Vroegah toen je nog een tijdschift kocht en de nietjes er uit peuterde voor de poster in het midden die je dan vol trots aan je muur kon hangenquote:
Dat goedkope kutpapier ook. De Bravo had dat ook, maar die had toffe posters.quote:
Ik lees nog weleens een Quest in bad, maar eerst flikkert er dan een bos aan foldertjes in het water.quote:
Ja, maar die bedoelde ik niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroegah toen je nog een tijdschift kocht en de nietjes er uit peuterde voor de poster in het midden die je dan vol trots aan je muur kon hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |