Yesterday there was a total of 7.338.859 #VTHO burned on the network.quote:
Matige wedstrijden vanavond. Morgen AZ-Ajax!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:54 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vanavond bekervoetbal
Dat vergeet ik steeds
Je zal wel weer vervelend zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog nooit iets tegen die man gezegd. Ik ben woedend.
Nog geen tweetje richting die man gedaan. Alleen aan die joeth watser dat Hendriks voor NAC speelt. (en daar kreeg ik keurig een like voor)quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zal wel weer vervelend zijn geweest.
Oh, dan weet ik het ook niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog geen tweetje richting die man gedaan. Alleen aan die joeth watser dat Hendriks voor NAC speelt. (en daar kreeg ik keurig een like voor)
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Feyenoord Transfermarkt
@:FeyenoordTM
You’re blocked
@:caland die neemt het ook wel allemaal wat serieus hé?
Ben jij daar ook door geblokkeerd?quote:
Jazeker. Al had ik wel een verklaarbare reden; ik zei iets dat ie er naast zat met Ie.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij daar ook door geblokkeerd?
Weekje van tevoren afzeggen dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:18 schreef Caland het volgende:
Krajicek heeft Nadal gestrikt @:lenny_leonard @:wereldgozer
Als dat alles is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker. Al had ik wel een verklaarbare reden; ik zei iets dat ie er naast zat met Ie.
Voetbal is wel essentieel toch?!?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Morgen dus de laatste avondwedstrijd samen met pa kijken voor de komende periode.
Je kan ook blijven logeren bij je oudersquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Morgen dus de laatste avondwedstrijd samen met pa kijken voor de komende periode.
Denk niet dat het naar huis rijden na een voetbalpotje op TV kijken onder essentieel valt. Maar ik ga het proberen!quote:
O ja, ze gaan ons ophokken.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
Geloof niet eens dat ze je zouden controleren en anders zeg je toch dat je mantelzorg doet, eigenlijk vind ik dat er wel onder vallen aangezien sociale contacten al zo zijn ingeperkt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Denk niet dat het naar huis rijden na een voetbalpotje op TV kijken onder essentieel valt. Maar ik ga het proberen!
Nee klopt, vooral hier denk ik niet dat er ook maar 1 keer controle is. Het is al heel wat als je hier na 18:00 een politiewagen ziet rijden. In het weekend is de post niet eens bemand.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof niet eens dat ze je zouden controleren en anders zeg je toch dat je mantelzorg doet, eigenlijk vind ik dat er wel onder vallen aangezien sociale contacten al zo zijn ingeperkt.
Krijg nog 1k van die lijer!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, ze gaan ons ophokken.
NOU IK LAAT ME NIET MUILKORVEN #OPRUTTE #WEGMETDEROVERHEID
ik denk dat jij nog wel een uitzondering zou kunnen krijgen gezien de toestand van je pa al heb ik geen idee hoe dat werktquote:Op dinsdag 19 januari 2021 16:24 schreef Scrummie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |