Koekoek @GGMMquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou uitnodigen voor een verjaardag?
Ik zou het ook liever andersom zien maar goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh. Er is toch morgenmiddag pas debat? Of maakt dat allemaal niets uit?
Oke, zie nu je edit.
Vrees dat het langer gaat duren makker.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb overigens niet zoveel moeite met een avondklokje, mits hij maximaal voor twee weken is.
Dat is iets voor boomers.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou iemand jou uitnodigen voor een verjaardag?
Oh, de rest wel hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent jarig EN WIJ HEBBEN GEEN UITNODIGING GEHAD????????????????????????
[..]
Meh, dat is toch niet uit te leggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vrees dat het langer gaat duren makker.
Oh jaquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, doe dat dan even na mijn verjaardag.
Donderdag. Net als @Jojoortjequote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was ik niet vergeten
Even zodat onlogisch het ook snapt: ben je vandaag jarig of binnenkort?
Je hebt de kerkklok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Moest even opzoeken wat een avondklok eigenlijk is dacht een speciale klok lol
Leer mij dit kabinet kennen ouwe reus, dan verzinnen ze wel wat nieuws. In de landen om ons heen is het ook al vrij lang toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, dat is toch niet uit te leggen.
Argument nu is volgens mij 'ja maar britse variant, ziekenhuizen moeten sneller leeg zodat er ruimte voor die instroom is wanneer het nodig is'. En dat snap ik nog wel, maar dat argument vervalt als de ziekenhuizen 'leeg' zijn, en daar is nu al even een daling gaande.
Appels met perenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt de kerkklok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt.
Wees maar niet bang, op een gesloten afdeling wijzigt er niet zoveel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:50 schreef KingRoland het volgende:
Moest even opzoeken wat een avondklok eigenlijk is dacht een speciale klok lol
Duitsland weet ik niet zo, op 1 regio na die hem onlangs weer afschafte. België wel volgens mij, maar erg verschillend per regio. Antwerpen had 'm vroeg maar inmiddels vanaf 0:00, dus dan valt het nog mee. Frankrijk heeft 'm laatst vervroegd van 20:00 naar 18:00. Engeland heeft er geen, maar daar mag je in principe niet meer naar buiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leer mij dit kabinet kennen ouwe reus, dan verzinnen ze wel wat nieuws. In de landen om ons heen is het ook al vrij lang toch?
Niet gelezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Duitsland weet ik niet zo, op 1 regio na die hem onlangs weer afschafte. België wel volgens mij, maar erg verschillend per regio. Antwerpen had 'm vroeg maar inmiddels vanaf 0:00, dus dan valt het nog mee. Frankrijk heeft 'm laatst vervroegd van 20:00 naar 18:00. Engeland heeft er geen, maar daar mag je in principe niet meer naar buiten.
Maar je hebt wel gelijk, daar is het allemaal stukken langer. Enige verschil is dat daar die Britse variant niet het argument is, en hier wel.
Maar goed we zullen zien. Kan me hier ook nog voorstellen dat ze de grote steden harder aanpakken met een avondklok dan onze regio's.
Oh okequote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Duitsland weet ik niet zo, op 1 regio na die hem onlangs weer afschafte. België wel volgens mij, maar erg verschillend per regio. Antwerpen had 'm vroeg maar inmiddels vanaf 0:00, dus dan valt het nog mee. Frankrijk heeft 'm laatst vervroegd van 20:00 naar 18:00. Engeland heeft er geen, maar daar mag je in principe niet meer naar buiten.
Maar je hebt wel gelijk, daar is het allemaal stukken langer. Enige verschil is dat daar die Britse variant niet het argument is, en hier wel.
Maar goed we zullen zien. Kan me hier ook nog voorstellen dat ze de grote steden harder aanpakken met een avondklok dan onze regio's.
Niet gelezenquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Walgelijk hoe je probeert een conflict tussen @maxi-mus en mij te creëren. Je misbruikt zelfs je modrechten ervoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos figuur. @:Scrummie zal je nog eens wat uitleggen.
Ik ben gisteren vrij druk geweest dus heb vandaag besloten geen FA-werkzaamheden uit te voeren.quote:
Blijf van zijn post af, tyfusdebiel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waardeloos figuur. @:Scrummie zal je nog eens wat uitleggen.
Heb ik een meme gemist?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Je moeder op een driewieler achterlijke teringmongool.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Blijf van zijn post af, tyfusdebiel.
Hallo zegquote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder op een driewieler achterlijke teringmongool.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
Ik verdeel het veld altijd in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan probeer ik dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'mijn' zone, ga ik erachter aan, en anders blijf ik er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 users alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan mij. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 1-2-2 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
En toch ligt in deze onzin de basis voor onze verbeterde samenwerking ouwe reus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
Niet gelezen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:14 schreef GGMM het volgende:
Beetje gay van je hoor, om een post aan te passen zodat je mad kunt doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 14:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je moeder op een driewieler achterlijke teringmongool.
Eens. Om die reden ook een note gezet.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Beetje gay van je hoor, om een post aan te passen zodat je mad kunt doen.
Fijnquote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:59 schreef Scrummie het volgende:
Oke, vanaf nu ga ik geen (te) lange posts meer plaatsen in de SC.
Oh okequote:Op dinsdag 19 januari 2021 15:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Fijn
Nog fijner als je helemaal niet meer post
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst was het IC's, toen besmettingsaantallen, nu buitenlandse mutaties.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, dat is toch niet uit te leggen.
Argument nu is volgens mij 'ja maar britse variant, ziekenhuizen moeten sneller leeg zodat er ruimte voor die instroom is wanneer het nodig is'. En dat snap ik nog wel, maar dat argument vervalt als de ziekenhuizen 'leeg' zijn, en daar is nu al even een daling gaande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |