Dat is niet leuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
Van 2 mensen uit mijn team is het contract niet verlengd (vorig jaar reorganisatie start)
Ik kan je zeggen dat er een grimmige sfeer hangt.
Over paar weken heb ik mijn gesprek.
Succes/sterkte maatquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
Van 2 mensen uit mijn team is het contract niet verlengd (vorig jaar reorganisatie start)
Dramadinsdag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
Ik zal voor je duimen Coco . @KingRoland even bidden graag.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
Ik neem aan dat jij je dusdanig hebt ingelikt dat je niet in de gevarenzone zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
vervelend en tot wanneer loopt jouw contract?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
1 Aprilquote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
vervelend en tot wanneer loopt jouw contract?
Spannend kerel.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
Yamanneyquote:
Ja voor mij is het ook ontbijt, maar ik noem het lunch omdat het 12:00 isquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik wil net aan mijn ontbijt beginnen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja voor mij is het ook ontbijt, maar ik noem het lunch omdat het 12:00 is
Komt goed, ik ga zondag voor je bidden vriendquote:Op dinsdag 19 januari 2021 10:44 schreef Coco het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij je dusdanig hebt ingelikt dat je niet in de gevarenzone zit.
Succes ermee in ieder geval.
Graag picsquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Zo visje halen @:Caland @:kapiteintje
Hopelijk post @RamboDirk een hele leuke Aziatische meidquote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het rapport van @:rambodirk
Onderzoek gedaan en twijfelachtig akkoord bevonden.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 12:59 schreef fetX het volgende:
[..]
We wachten allemaal op het rapport van @:rambodirk
Die hebben vaak de lichaamsbouw en seksappeal van een 12 jarige koorknaapje. Is veel mis mee.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hopelijk post @:rambodirk een hele leuke Aziatische meid
Prima research en uitleg. Goede post, een like.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en twijfelachtig akkoord bevonden.
Dit betreft een talentvolle 25-jarige actrice die door het leven gaat als Brandi Bae. Ondanks haar verbouwingen is dit een vrouw. We kennen haar onder andere van "Wives addicted to BBC" "Sneaky Sex" "Big Anal Asses 7" "Cum Fiesta" en haar hoofdrol in "Helpless Teens"
[ afbeelding ]
Het predicaat Dit.is.een.vrouw krijgt zij voornamelijk op haar spontaniteit. Het is Brandi niet snel te gek, en ze heeft veelal zin. Je kunt haar er goed bij hebben zou ome Theo zeggen.
Ondanks dat ze zichzelf verbouwd heeft ter waarde van een BMW 3 serie uit 2018 blijft haar uiterlijk sec gezien twijfelachtig. Een voldoende 6/10.
Zaak als afgedaan beschouwen.
Iemand die deze films gezien heeft en een review kan posten?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
We kennen haar onder andere van "Wives addicted to BBC" "Sneaky Sex" "Big Anal Asses 7" "Cum Fiesta" en haar hoofdrol in "Helpless Teens"
@Muskusboktor57quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die deze films gezien heeft en een review kan posten?
Op basis van de titels ben ik het meest benieuwd naar Sneaky Sex.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand die deze films gezien heeft en een review kan posten?
Zeer veel dank hiervoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:13 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Onderzoek gedaan en twijfelachtig akkoord bevonden.
Dit betreft een talentvolle 25-jarige actrice die door het leven gaat als Brandi Bae. Ondanks haar verbouwingen is dit een vrouw. We kennen haar onder andere van "Wives addicted to BBC" "Sneaky Sex" "Big Anal Asses 7" "Cum Fiesta" en haar hoofdrol in "Helpless Teens"
[ afbeelding ]
Het predicaat Dit.is.een.vrouw krijgt zij voornamelijk op haar spontaniteit. Het is Brandi niet snel te gek, en ze heeft veelal zin. Je kunt haar er goed bij hebben zou ome Theo zeggen.
Ondanks dat ze zichzelf verbouwd heeft ter waarde van een BMW 3 serie uit 2018 blijft haar uiterlijk sec gezien twijfelachtig. Een voldoende 6/10.
Zaak als afgedaan beschouwen.
Huh. Er is toch morgenmiddag pas debat? Of maakt dat allemaal niets uit?quote:
https://www.ad.nl/politie(...)aatregelen~ac540db2/quote:Of dat betekent dat er een avondklok van kracht gaat worden, is allerminst zeker. Het kabinet wacht momenteel nog een nader advies van het OMT af, waaruit de ‘opbrengst’ zou moeten blijken.
Je bent jarig EN WIJ HEBBEN GEEN UITNODIGING GEHAD????????????????????????quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook, doe dat dan even na mijn verjaardag.
quote:
Dat OMT wil een avondklok.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)aatregelen~ac540db2/
Waarom zou iemand jou uitnodigen voor een verjaardag?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 13:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent jarig EN WIJ HEBBEN GEEN UITNODIGING GEHAD????????????????????????
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |