Nou eerst niet. Voor mij verandert er weinig. Maar toen ik studeerde ging ik wel laat op pad. Wordt pas gezellig na 23 uur.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:08 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
En dan komt niet in je gedachten op dat als je toch niks mist...wat voor effect zou zo'n maatregel dan hebben?
Wat maakt het uit voor die maatregel dat je er hier over discussiert dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kun je fijn aan je empathisch vermogen werken iedere avond.
Dat bedoel ik, werk even aan je empathisch vermogen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat maakt het uit voor die maatregel dat je er hier over discussiert dan?
Echt helemaal niks.
Dat maakt mij niks uit, die bal hoor?quote:
Nou ja, ik ga werken.quote:
Ik denk niet zo in 'eerlijk versus oneerlijk' of verliezers enzo.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoelde alleen aan te geven dat het OMT dus echt nog andere mogelijkheden ziet en dat de avondklok er maar één van is. Volgens hen zijn er dus ook nog andere zaken, zoals het thuiswerken, dat beter kan. Ik vind ook dat daar mag worden ingegrepen. Horeca en winkels zijn nu ook de grote verliezers, waarom moeten werkgevers gespaard?
Huisartsen vaccineren zou wel nuttig kunnen zijn. Sinds maart is er (op mezelf na) maar één persoon bij m'n ouders in huis geweest: de arts van m'n moeder. En de enige persoon waar m'n vader af en toe naartoe gaat is zijn huisarts. Aangenomen dat het vaccin ook tegen besmetting beschermt...quote:Op dinsdag 19 januari 2021 08:35 schreef VoMy het volgende:
[..]
Walgelijk. En de kwetsbaren mogen weer wat langer wachten.
Ah jongens, wat is deze?!quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, die bal hoor?
Nou prettige voortzetting allemaal.
Stelletje wereldverbeteraars.
[..]
Nou ja, ik ga werken.
Fijne voortzetting nog.
Helemaal mee eens, fietste gister een in Amsterdam en zag dat er behoorlijk wat makelaarskantoren tot vol zaten met mensen die er aan het werk waren. Dat lijkt me juist een job die je vanuit huis of via lokatie bezoek kan doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik bedoelde alleen aan te geven dat het OMT dus echt nog andere mogelijkheden ziet en dat de avondklok er maar één van is. Volgens hen zijn er dus ook nog andere zaken, zoals het thuiswerken, dat beter kan. Ik vind ook dat daar mag worden ingegrepen. Horeca en winkels zijn nu ook de grote verliezers, waarom moeten werkgevers gespaard?
doe rustig joh. Is gehandicapt mannetje die op Hugo afrende.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
De regels gelden weer eens niet voor de elite.
Flikker op met je clownsschoenen.
Nee, man. Dit is toch fantastisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Die man laat zo zien dat je mensen met een geestelijke afwijking in een instelling niet uit gaat leggen dat ze zich aan regels moeten houden omdat ze echt geen idee hebben wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ook de achtergrond van deze foto? Is dit wel Hugo, waar en wanneer is deze foto genomen, wie is die andere persoon?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind eerlijk of oneerlijk ook niet de insteek, maar als er wordt gezegd dat het voor werkgevers een harde noot zou zijn, dan denk ik dat het dat voor iedereen is nu. En dat horeca en winkels nu ook zwaar de lul zijn, en sportscholen en verenigingen en het onderwijs. Dus mogen de werkgevers daar ook hun steentje aan bijdragen.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik denk niet zo in 'eerlijk versus oneerlijk' of verliezers enzo.
In tijden van crisis is je aanpak gewoon simpel lijkt mij, aanpakken waar het meeste effect heeft.
Treat what kills first zoals dat in de zorg heet.
Dan ga je dus als thuiswerken wel kan maar niet voldoende gedaan wordt, kijken wat er nodig is om dat te bewerkstelligen. Zo direct bij de bron als mogelijk is, ipv al die vage via via constructies.
Maar goed, geen politicus hier
Nu tijd voor koffie hier
Ik vond dat men te persoonlijk op jou doorging....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat maakt mij niks uit, die bal hoor?
Nou prettige voortzetting allemaal.
Stelletje wereldverbeteraars.
[..]
Nou ja, ik ga werken.
Fijne voortzetting nog.
OMT advies is al gegeven, vanavond is veiligheidsberaad, morgen kabinetoverleg.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Morgen komt pas het OMT advies.
Waarom dat zo lang niet duren is me ook een raadsel.
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Die man laat zo zien dat je mensen met een geestelijke afwijking in een instelling niet uit gaat leggen dat ze zich aan regels moeten houden omdat ze echt geen idee hebben wat er aan de hand is.
Nou, dan doeken we het forum maar op, niemand hier heeft enig invloed op het beleid dus het is allemaal zinloos....quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Wat maakt het uit voor die maatregel dat je er hier over discussiert dan?
Echt helemaal niks.
Dit is Hugo en de foto is genomen in een instelling voor mensen met een geestelijke beperking waar werd gevaccineerd. De andere persoon is een bewoner.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:17 schreef DW457 het volgende:
[..]
Heb je ook de achtergrond van deze foto? Is dit wel Hugo, waar en wanneer is deze foto genomen, wie is die andere persoon?
Ik denk dat ze er niet zo uitkomen hoe ze het precies gaan organiseren.quote:Op dinsdag 19 januari 2021 09:02 schreef Remco het volgende:
[..]
Morgen komt pas het OMT advies.
Waarom dat zo lang niet duren is me ook een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |