SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
voorlezen vond ik altijd leuk. Ik heb mijn zoon tot zijn 14e voorgelezen. Toen ook uit boeken die ik zelf leuk vond. Zo heb ik de trilogie van Thea Beckman aan hem voorgelezen.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:36 schreef just me het volgende:
[..]ik leg mijn kleinkinderen altijd liefdevol in bed, lees nog 'n verhaaltje voor enzo
Hallo mede-aso's!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Wij zijn inmiddels ook ingeschakeld.
We kwamen onverwacht in een mooie film terecht.
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Wij zijn inmiddels ook ingeschakeld.
We kwamen onverwacht in een mooie film terecht.
Ik lees ook graag voor, het is een mooie afsluiting van de dagquote:Op maandag 18 januari 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
voorlezen vond ik altijd leuk. Ik heb mijn zoon tot zijn 14e voorgelezen. Toen ook uit boeken die ik zelf leuk vond. Zo heb ik de trilogie van Thea Beckman aan hem voorgelezen.
Doen we hierna dan.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:43 schreef livelink het volgende:
Money for Nothing - Dire Straits
If I were a rich man van ????
Publieke Werken. We wilden Verborgen Verleden met Rifka Lodeizen van zaterdag terugkijken en zagen toen bij NPO start staan: films met Rifka en zagen aan de foto dat het een historische film moest zijnquote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:48 schreef MadMaster het volgende:
De volgende kies ik zelf, dan kan ik ondertussen even snel koffie halen of zo...
Ik had er nog nooit van gehoord (van film noch boek), maar het was dus mooi?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Publieke Werken. We wilden Verborgen Verleden met Rifka Lodeizen van zaterdag terugkijken en zagen toen bij NPO start staan: films met Rifka en zagen aan de foto dat het een historische film moest zijn
Ja, heftig verhaal, verfilming was mooi gedaan, ik gok dat ik niet door het boek heen zou komen. Mijn familie van vaders kant komt uit de streken rondom Hoogeveen en waren ook turfstekers, dus leuk om dat stukje ook te zien, naast de beelden van ‘Amsterdam’quote:Op maandag 18 januari 2021 21:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord (van film noch boek), maar het was dus mooi?
Maar drink rustig je koffie opquote:Op maandag 18 januari 2021 21:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, geen idee dat dat het geval was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |