Niet alleen in dit topic, echt op het hele internetquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
De irritatie richting Tijl in de topic![]()
Ik hoop dat Emma dit seizoen wint maar anders graag Tijl, voor de reacties hier
Die heeft dit spel bijna op een wiskundige manier geanalyseerd, las ik op RTL.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik hoop dat Andries vrijdag wint 😀😘
Ja, op twitter en dergelijke had ik het wel enigszins verwacht, zoals je zelf ook al aangaf in een oude reactie in dit topiek. Maar op FOK!...quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Niet alleen in dit topic, echt op het hele internet
Wel tekenend voor wat een burgerlijk landje we zijn geworden.
Dat we vanuit een (feitelijk ook al niet al te hippe) internet-community iets archaïsch al een TV programma bespreken zegt wat dat betreft toch al genoeg? Het feit dat je hier gezellig mee post is ook niet echt avant garde. De boter op ons hoofd is nader dan de rok.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:24 schreef Chiappucci het volgende:
Wel tekenend voor wat een burgerlijk landje we zijn geworden.
Dit programma is ook gewoon amusement. Die vragen somsquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
De irritatie richting Tijl in de topic![]()
Ik hoop dat Emma dit seizoen wint maar anders graag Tijl, voor de reacties hier
Ik zou wat kunnen veranderen in de relatie als ie dat kan waarderen, met zn tijlquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:57 schreef lily het volgende:
[..]
Dit programma is ook gewoon amusement. Die vragen somsen de willekeur wie welke simpele/belachelijke vragen krijgt.
Ik heb al jaren een antipathie tegen Tijl. Dus ik ben bevooroordeeld.
Mijn echtgenoot ook, al jaren, maar tijdens dit programma kan hij juist wel sympathie opbrengen voor Tijl. Hij vindt zijn gedrag en uitingen hier eigenlijk wel leuk.
En ach, wat maakt het uit wie er wint. Het gelul erover is voor ons al amusement genoeg.
https://www.instagram.com/p/CJb7CoRF0CZ/quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:27 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die heeft dit spel bijna op een wiskundige manier geanalyseerd, las ik op RTL.
quote:
Cee!quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:41 schreef Cee het volgende:
Even de teloorgang van Tijl bekijken.
(Ik heb het met deze post gejinxt).
Was wellicht een grap. Wel een goeie.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:45 schreef la_perle_rouge het volgende:
Flip in de war vanwege de verkeerde uitspraak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |