Ik herinner me Ruud nog met z'n handdoekjes en dat Willem uiteindelijk z'n medebewoners naaide.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:06 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ook BB 1 vond het zo leuk dat BB terug kwam maar het is om te jenken.
FF knuffelen.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:08 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik herinner me Ruud nog met z'n handdoekjes en dat Willem uiteindelijk z'n medebewoners naaide.
Is dat Vlaams voor scharen?quote:Op maandag 18 januari 2021 19:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Naomi wil wel tegen Lieze Atten. Lieze grijnst breed.
Ja en Kellyquote:Op maandag 18 januari 2021 19:08 schreef JACM het volgende:
[..]
Ik herinner me Ruud nog met z'n handdoekjes en dat Willem uiteindelijk z'n medebewoners naaide.
Ah shit, sorry, volgende keer hou ik me afzijdig.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Nouhouuu ik was aan het bedenken en invullen was iemand mij voor
Lingerie show met Els en Nathaliequote:Op maandag 18 januari 2021 19:10 schreef Benny het volgende:
Maandag: Modeshow
Dinsdag: ?
Woensdag: ?
Donderdag: Weerwolven
Vrijdag: Idols
Zaterdag: Blinddoek
Zondag: ?
Ik ga even in m'n mond overgevenquote:Op maandag 18 januari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lingerie show met Els en Nathalie
De andere werden steeds beter....en gebeurde ook veel meer. zwerver erin. (was acteur) zwangere meisje die daar bevallen is. En dan een ex van een bewoner erin. Meer drank.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:08 schreef JACM het volgende:
[..]
Maakt niet maar had alles klaar en toen ging het nietquote:Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ah shit, sorry, volgende keer hou ik me afzijdig.
schrumpfborst en dickkontquote:Op maandag 18 januari 2021 19:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lingerie show met Els en Nathalie
Wel kijken hoorquote:
Spelletje met een blinddoek... Of in hun geval met de slaapmasker.quote:
Ja. Een modeshowquote:Op maandag 18 januari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er gaat iets gebeuren ik voel het.
quote:Op maandag 18 januari 2021 19:15 schreef JACM het volgende:
Jill "ik wist niet eens dat het een tokum heette"
Thomas "Token.."
quote:
ja dat was een regel van Nick savonds wat leuks doen samen met de groepquote:Op maandag 18 januari 2021 19:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Er gaat iets gebeuren ik voel het.
Dank u.quote:Op maandag 18 januari 2021 19:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Spelletje met een blinddoek... Of in hun geval met de slaapmasker.
Dat deden ze van de week... Spullen verstoppen, wie het eerst het voorwerp vind, terwijl diegene een slaapmasker draagt, vind... die wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |