abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197491930
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je kunt je hond ook voor 8 uur uitlaten. Denk nu eens constructief mee in plaats van alles af te schieten. Zo krijgen we het virus nooit onder controle
Kom jij de pis opruimen?
Al gaat het daar niet om. Het is gewoon een achterlijke vrijheidberovende maatregel. Ik wens als onschuldige niet opgesloten te worden, onder geen enkel beding.
blablablabla
pi_197491934
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je geen controle? We hebben een reproductiegetal dat onder de 1 ligt.
Ja, en deel de gegevens eens uit in oude variant en Britse variant...
pi_197491939
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:18 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe precies helpt het als je je hont uitlaat om half 8 in plaats van half 11? :?
Voor de overzichtelijkheid.
pi_197491945
Ik woon vlakbij een kantorenpark. Tussen 12 en 1 ziet het zwart van de mensen die hun lunchwandeling doen, in grote groepen op minder dan 1,5m afstand. Pak dat eerst maar eens aan.
It's better to regret something you did than something you didn't do
  Moderator maandag 18 januari 2021 @ 19:20:27 #255
5428 crew  miss_sly
pi_197491953
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat strookt niet met het idee om te verzwaren als het aantal gevallen al daalt. Dan gaat het dus om extra besmettingen te voorkomen en dus niet om de doden.
Het idee achter het verzwaren is de verwachting dat de B.1.1.7 hier nog kan gaan woekeren.

Overigens ben ik niet voor verzwaren, maar ook niet voor versoepelen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_197491958
quote:

[..]

Hoe precies helpt het als je je hont uitlaat om half 8 in plaats van half 11? :?
Mortaxx heeft alleen een schele kater, die weet niks van honden.
blablablabla
  maandag 18 januari 2021 @ 19:20:38 #257
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_197491960
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Kom jij de pis opruimen?
Al gaat het daar niet om. Het is gewoon een achterlijke vrijheidberovende maatregel. Ik wens als onschuldige niet opgesloten te worden, onder geen enkel beding.
Het is schieten met hagel in de hoop dat ze ergens iets raken.
pi_197491966
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:19 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ja, en deel de gegevens eens uit in oude variant en Britse variant...
Valt niets zinnigs over te zeggen zonder complete data. Maar aan Engeland en Ierland (genoeg artikelen inmiddels gegeven) lijkt het vrij duidelijk beheersbaar.
pi_197491970
Ik zie misschien 3 mensen regelmatig, en wanneer? Juist, ‘s avonds. Als er straks een avondklok vanaf 8 uur is betekent dat dat ik sowieso 5 dagen per week alleen zit, en aangezien ik in februari doordeweekse vrije dagen heb, dan vermoedelijk 7 dagen per week (want die 3 vrienden moeten wel werken op die dagen) alleen zit.

En ik trek dat gewoon niet. Ik krijg echt een soort spanning op mn borst bij die gedachte. Ik wil gewoon die 10% van de leuke dingen die ik nog kan doen blijven doen. Ik hoef geen feestjes. Ik hoef niet perse nu weer naar kantoor. Ik hoef niet niet op vakantie. Ik hoef geen alcohol na 8 uur. Ik ben content met een vriend op de bank voor de tv met keurig 1,5e meter ertussen.

Ik hou me echt keurig aan elke regel en dat kost echt vaak moeite want lang niet iedereen snapt dat in mijn omgeving, maar als er een avondklok komt krijg ik liever covid dan echt alleen maar sleep work eat repeat. Dan teken ik wel een briefje dat ik geen opname hoef.
pi_197491974
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:17 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Onzin. Procentueel gezien sterft er een klein aantal aan Corona.....

Dat is gewoon te meten...
kijk even naar de chaos in Brazilië waar ze amper maatregelen hadden, gaat niet zo heel best daar.
en nu moeten er alsnog maatregelen komen.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197491980
quote:

[..]

Ik zou een uitzondering om je hond uit te laten zeer logisch vinden.
pi_197491992
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:05 schreef Confetti het volgende:

[..]

Een vliegverbod voor het VK is echt nog geen druppel op een gloeiende plaat. Klaver kwam ook al met die vergelijking maar die klopt van geen kant. Als regering werk je met macro-cijfers.
Stoppen met het binnen laten komen van passagiers uit risicogebied nr. 1 is een "druppel op een gloeiende plaat", maar een nutteloze maatregel als een avondklok is blijkbaar de heilige graal... :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197491999
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:20 schreef Zeester het volgende:
Ik zie misschien 3 mensen regelmatig, en wanneer? Juist, ‘s avonds. Als er straks een avondklok vanaf 8 uur is betekent dat dat ik sowieso 5 dagen per week alleen zit, en aangezien ik in februari doordeweekse vrije dagen heb, dan vermoedelijk 7 dagen per week (want die 3 vrienden moeten wel werken op die dagen) alleen zit.

En ik trek dat gewoon niet. Ik krijg echt een soort spanning op mn borst bij die gedachte. Ik wil gewoon die 10% van de leuke dingen die ik nog kan doen blijven doen. Ik hoef geen feestjes. Ik hoef niet perse nu weer naar kantoor. Ik hoef niet niet op vakantie. Ik hoef geen alcohol na 8 uur. Ik ben content met een vriend op de bank voor de tv met keurig 1,5e meter ertussen.

Ik hou me echt keurig aan elke regel en dat kost echt vaak moeite want lang niet iedereen snapt dat in mijn omgeving, maar als er een avondklok komt krijg ik liever covid dan echt alleen maar sleep work eat repeat. Dan teken ik wel een briefje dat ik geen opname hoef.
De regels slaan ook nergens op. Avondklok is, ondanks landen om ons heen, niet eens meetbaar de oplossing geweest

Het is niks anders dan de bevolking straffen voor het droeve beleid van de overheid
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197492003
quote:

[..]

Wellicht, maar het gaat niet om de mortaliteit van het virus zelf.
Ik had toch verwacht dat dat inmiddels wel een keertje duidelijk zou zijn.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197492005
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Elke straat heeft zometeen 1 hond, die de tijd van zn leven heeft want die gaat 24/7 aandacht krijgen :P
pi_197492007
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:21 schreef Predator40 het volgende:

[..]

kijk even naar de chaos in Brazilië waar ze amper maatregelen hadden, gaat niet zo heel best daar.
en nu moeten er alsnog maatregelen komen.
In Brazilië is sowieso altijd een chaos
pi_197492014
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:17 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Precies, omdat daar wel wordt gehandhaafd. Dat is iets waar Rutte cs. allergisch voor lijkt.
Ik ben ervan overtuigd dat meer handhaven op thuiswerken meer zoden aan de dijk zet dan een avondklok, maar Rutte legt dit soort dingen liever bij de burger dan bij werkgevers.
pi_197492015
quote:

Ik snap dat het zuur is. Maar het werkt dan tenminste wel, die avondklok. Iedereen die je ziet is een potentieel risico. Ook met anderhalve meter afstand.

En ik wil je best een advies geven, en dat is een beetje de regels ontduiken, maar misschien kan je ergens logeren, of iemand bij je laten logeren?
pi_197492016
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:21 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Stoppen met het binnen laten komen van passagiers uit risicogebied nr. 1 is een "druppel op een gloeiende plaat", maar een nutteloze maatregel als een avondklok is blijkbaar de heilige graal... :')
Net als dat vaccinatie de enige oplossing zou zijn :')

Dood hoort bij het leven.... deal with it en gewoon weer terug naar normaal
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_197492026
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:21 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, dan krijg je wildgroei.
pi_197492028
quote:

[..]

Het gaat nu even niet om hoe erg Corona is, het gaat erom dat de druk op de zorg naar beneden kan, dat dit nog steeds uitgelegd moet worden als basis informatie vind ik belachelijk, kennelijk is half Nederland te debiel om dat maar te begrijpen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_197492030
quote:

ik wil ook weer reizen, naar de dierentuin, familie/vrienden bezoeken na 4 maanden thuis.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 18 januari 2021 @ 19:23:57 #273
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_197492035
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:01 schreef Haags het volgende:

[..]

Wat fijn voor de medewerkers in bijvoorbeeld de zorg die net thuis zijn dan en geen zin hebben om te koken. Gaan we de supermarkten ook maar dichtgooien na 20.00?
En dan al om 4 uur open, ik kijk er al naar uit :(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_197492037
Let maar op dat wanneer de avondklok er is er weer een berg uitzonderingen bij komen.
Hierdoor kan iedereen die wil de regels weer omzijlen.

Wordt er dan sporafisch wel gehandhaafd dan weet je nu al dat overlastgevende jongeren toch genegeerd worden en iemand die even snel zijn hond 5 min te laat uit laat neergeknuppeld wordt.

Wordt een compleet fiasco wat weinig zoden aan de dijk zal zetten.
pi_197492038
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:20 schreef Luke83 het volgende:
Ik woon vlakbij een kantorenpark. Tussen 12 en 1 ziet het zwart van de mensen die hun lunchwandeling doen, in grote groepen op minder dan 1,5m afstand. Pak dat eerst maar eens aan.
Ja maar de jeeeeheeeeeugd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')