Mijn vragen zijn ook voor jou makkelijk te beantwoorden hoor. Zie DM.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik woon nu in Den Haag en nog maar kort. Dan ga ik een verkapt Wiki/Google verhaal vertellen.
Ik vind het nog even lastig wat te doen.
O vergeten de naam te noemen. Veel kleiner maar wel aan de overkant. In Brabant. Er heerst wel een soort strijd over welke Hollandse stad ouder is Dordrecht of Geertruidenberg. Over die laatste weet ik meer. Al ben ik opgegroeid in de Drechtsteden.quote:
Herkenbaar. Gewilde dorpjes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whut woon jij in Wijk?
Geboren en getogen en van plan om terug te keren
[..]
Precies waar wij nu zoekenal een paar keer geboden ook maar we komen er nog niet tussen
Geboren en getogenquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Whut woon jij in Wijk?
Geboren en getogen en van plan om terug te keren
[..]
Precies waar wij nu zoekenal een paar keer geboden ook maar we komen er nog niet tussen
Ik wilde al zeggen, Cothen is geen Wijk hèquote:Op woensdag 20 januari 2021 21:51 schreef Muck het volgende:
[..]
Geboren en getogen![]()
Door half Nederland gewoond, nu noodgedwongen in Cothen, om precies de reden die jullie ook al noemen![]()
Maar dat ontken ik gewoon hoor, ik woon in de gemeente Wijk
Ik vind Cothen ook een verschrikkelijk dorp, al woon ik er alweer 5 jaarquote:Op woensdag 20 januari 2021 22:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, Cothen is geen Wijk hèMaar officieel wel ja inmiddels (ik geloof al 20 jaar,25 jaar maar het zit diep
) Ik wil wel echt in Wijk wonen en niet in Cothen. Ik heb er jarenlang gewerkt en heb het wel gezien daar
Wel een goede snackbar daar
U heeft DMquote:Op woensdag 20 januari 2021 23:25 schreef fietsie het volgende:
Geboren en deels opgegroeid in Gouda hier, en jaren op zaterdagen er gewerkt.
Zijn hele makkelijke vragen hoorquote:Op donderdag 21 januari 2021 12:48 schreef Leonos het volgende:
Als het niet te lastige vragen zijn, kan ik Leiden wel doen.
Ik kan Leiden aanvullen voor je en tevens Oegstgeest en van langer geleden Sneekquote:Op donderdag 21 januari 2021 13:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zijn hele makkelijke vragen hoorIk zet je erbij
Zodra ik klaar ben met gouda ga ik verder met leiden, je hebt DM! Voor oegstgeest heb ik je er er ook bijgezetquote:Op donderdag 21 januari 2021 16:48 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik kan Leiden aanvullen voor je en tevens Oegstgeest en van langer geleden Sneek
Ik zet je erbijquote:Op donderdag 21 januari 2021 18:47 schreef soapie het volgende:
Hagenees hier, geboren en getogen. Woon er nu niet meer, maar werk er wel nog steeds!
ik heb je op m'n lijstje gefrotquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |