Ik vraag mij dan altijd af waar de naasten van deze man zijn en of ze hem niet beschermen tegen zichzelf?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:54 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Misschien is die man gewoon al aan het dementeren.
Aanzienlijke kans dat die het hebben opgegeven vanwege zijn aanhoudende waanbeelden... Sad but probably true.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan altijd af waar de naasten van deze man zijn en of ze hem niet beschermen tegen zichzelf?
Die relschoppers heb ik het niet over gisteren, dat is gewoon tuig zonder werk of toekomst.
Oude koppige kerel.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Aanzienlijke kans dat die het hebben opgegeven vanwege zijn aanhoudende waanbeelden... Sad but probably true.
Dit kan je toch niet menen hé. Wat had je verwacht, een privéschool?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef quirina het volgende:
Ze zetten nou ook tegenwoordig kinderopvangleidsters voor de klas. Niet normaal.
Hoorde net van een vriendin.
Je kind krijgt geeneens les.
Het is een Limburger, die zullen vast niet veel anders denken. Zie zijn vrouw.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan altijd af waar de naasten van deze man zijn en of ze hem niet beschermen tegen zichzelf?
Die relschoppers heb ik het niet over gisteren, dat is gewoon tuig zonder werk of toekomst.
Je kind naar school sturen en dan boos zijn dat er geen echte juf voor de klas staat. Om vervolgens te gaan klagen op Fok ......quote:Op maandag 18 januari 2021 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet menen hé. Wat had je verwacht, een privéschool?
Wees verdomme blij dat er wat geregeld is voor je, hier zit alle opvang vol. Pech gehad.
Pardon?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Gommers..
Kan die man asjeblieft een maandje uit?
quote:Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gommers baalt alleen maar omdat de harde waarheid eindelijk uitkomt, het grote complot is eindelijk bekend. Daar gaat z’n hard verdiende geld
Zijn we nu niet een beetje aan het doorslaan?quote:Welke extra ingrepen genomen moeten worden - gedacht wordt aan een avondklok, visiteverbod of reisbeperkingen rond de woonplaats - is nog onduidelijk. Dat deel van het OMT-advies is nog niet openbaar, ministers en burgemeesters vergaderen daar vandaag verder over.
Ja maar de Britse variant ?!?!quote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Zijn we nu niet een beetje aan het doorslaan?
Het lijkt wel alsof zorgelijk en ernstig niet meer bestaat, alleen zeer ernstigquote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik las een visverbod.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Eten, of vangen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het antwoord is: Ja. En waarom zie ik de kerst en oud & Nieuw contacten niet terug in de cijfers? Heeft iedereen zich goed aan de maatregelen gehouden? Als dat zo is, waarom dat nog een avond-klok?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
Daarom kan je niet versoepelen, dat valt prima te billijken. Maar we zitten reeds in een nagenoeg verticale lijn naar beneden qua besmettingen. Zelfs van die beloofde piek na de feestdagen is werkelijk niets terecht gekomenquote:
Meteen discriminatie toepassen, jij komt zeker ergens uit een klein bible belt dorpje in het Noord/Oosten van het land?quote:Op maandag 18 januari 2021 11:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Het is een Limburger, die zullen vast niet veel anders denken. Zie zijn vrouw.
Dat is een homeopathische 'arts'.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:44 schreef luxerobots het volgende:
Inspectie gezondheidszorg gaat een onderzoek instellen naar de arts die zegt dat anderen artsen faken.
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Nu toch al alles plat ligt kan je beter goed doorpakken, iets wat ze nog niet hebben gedaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ging dat er niet over dat er naast zorgmedewerkers nu ook 15.000 verpleeghuisbewoners en mensen met een beperking ingeënt worden?quote:Op maandag 18 januari 2021 10:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik hoor net op de radio dat er deze week maarliefst 15.000 mensen worden gevaccineerd.
quote:Eerste inentingen verpleeghuisbewoners in Nederland
Vandaag worden voor het eerst in Nederland bewoners van verpleeghuizen en zorginstellingen ingeënt tegen het coronavirus. Dit meldt het RIVM. De eerste 15 duizend vaccins (van BioNTech/Pfizer) worden vandaag naar twaalf grote zorginstellingen gebracht. Hiermee kan ongeveer 10 procent van de doelgroep van 155 duizend mensen een eerste dosis van het vaccin krijgen. De resterende bewoners krijgen, mits zij of hun (wettelijke) vertegenwoordigers toestemming geven de komende weken een prik.
Inmiddels zijn in Nederland 75 duizend mensen ingeënt tegen het nieuwe coronavirus. De eerste prik werd gezet op 6 januari. Sindsdien zijn 40 duizend ziekenhuismedewerkers gevaccineerd. Daarnaast hebben de GGD’s 35 duizend andere zorgmedewerkers, voornamelijk van verpleeghuizen, ingeënt. Nog zo’n 204 duizend zorgmedewerkers komen binnenkort in aanmerking voor een vaccin. https://www.volkskrant.nl(...)ng-ingeent~bc3d7782/
De oude variant, die nu nog dominant is, zit in een verticale lijn beneden. De Britse verspreid zich nog steeds en zal naar verwachting ergens rond eind maart/begin april voor een grote golf zorgen bij onveranderd beleid.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kan je niet versoepelen, dat valt prima te billijken. Maar we zitten reeds in een nagenoeg verticale lijn naar beneden qua besmettingen. Zelfs van die beloofde piek na de feestdagen is werkelijk niets terecht gekomen.
vissen is toch al kut met die kou nu, dus beter nu als in de lente/zomerquote:
Gewoon een viroloog voor de klas, jatoch.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit kan je toch niet menen hé. Wat had je verwacht, een privéschool?
Wees verdomme blij dat er wat geregeld is voor je, hier zit alle opvang vol. Pech gehad.
Vanwege die Britse variant willen ze de ziekenhuizen zo leeg mogelijk om dat op te kunnen vangen, maar het daalt al in een absurd tempo. Wat is dan de urgentie voor nog meer maatregelen, ook nog eens van een extreem kaliber,quote:Op maandag 18 januari 2021 11:17 schreef zoost het volgende:
[..]
Het antwoord is: Ja. En waarom zie ik de kerst en oud & Nieuw contacten niet terug in de cijfers? Heeft iedereen zich goed aan de maatregelen gehouden? Als dat zo is, waarom dat nog een avond-klok?
Het is natuurlijk goed mogelijk dat we wel een piek hebben gehad na de feestdagen, maar dat dat werd gecompenseerd door de maatregelen. Dat de cijfers dus nog lager waren geweest als er geen feestdagen waren geweest.quote:Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Daarom kan je niet versoepelen, dat valt prima te billijken. Maar we zitten reeds in een nagenoeg verticale lijn naar beneden qua besmettingen. Zelfs van die beloofde piek na de feestdagen is werkelijk niets terecht gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |