Nee natuurlijk nietquote:Op maandag 18 januari 2021 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij een paar jaar geleden laten testen of Feyenoord daadwerkelijk in je DNA zat?
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleen al de suggestie dat je een club kiest is pertinent fout. Het is altijd opvoeding en/of de regio waar je vandaan komt
Al het andere kan ik niet serieus nemen
Voor de oorlog ?quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Je zoekt het elders als Feyenoorder. Begrijp ik wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef Scrummie het volgende:
Wat een kutdag.
Gelukkig is er vanavond haxball @:Coco
dat is wel treurig inderdaad, die dvd ook wel in 05/06quote:Op maandag 18 januari 2021 17:14 schreef GGMM het volgende:
Als ik aan Feyenoord denk moet ik altijd denken aan die open dag dat mensen zelf commentaar mochten geven bij de 4-2 overwinning op Ajax
En dan denk ik oh, wat zielig.
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel gedeeltelijk eens al heeft een 5 jarige nu veel meer info tot z'n beschikking dan in bijvoorbeeld mijn tijd, dus ook niet zo vreemd als ze clubs als Real Madrid kiezen
Beter dan Feyenoord en Trencin.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn neefje van 5 denkt dat de keuze tussen Barcelona en Ajax is.
Als je de stukjes leest die hij over Feyenoord schrijft (zou ik niet doen) krijg je niet het idee dat hij een supporter is.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Neequote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
Bietjesquote:Op maandag 18 januari 2021 17:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben snert aan het maken.
ik heb die wedstrijd op een mobieltje in slowakije gekeken toenquote:Op maandag 18 januari 2021 17:21 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:Caland jij was bij die partij in Trencin toen, toch?
Heb je daar nog je snikkel in Slowaakse gehangen?
Dat gaat in ieder geval een mooi boekje opleveren.quote:Op maandag 18 januari 2021 17:49 schreef AFCNiels het volgende:
Een mooi voorbeeld van wat er gebeurt met snitches.
https://www.ad.nl/binnenl(...)-informant~a1c967e5/
Natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |