Maar wat is ze lekker gewoon gebleven he.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
Goede reden om het te doen ook wel.
[ twitter ]
Nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Niet eens een vinkje bij haar Twitter account. Die nemen we dus niet serieus.quote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat een gaar wijf zegquote:Op maandag 18 januari 2021 15:49 schreef AFCNiels het volgende:
[ twitter ]
Wat vind je van dit nummerquote:Op maandag 18 januari 2021 16:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik zou graag in de armen van mevrouw Ploumen kruipen en dat zij dan over mijn bolletje aait en zegt dat alles goed komt.
Ik ben op moment van schrijven even niet in staat om te klikken en luisteren, ik zet hem op mijn to do-list (en hopelijk haar later ook).quote:
Niet gekliktquote:
Het siert je dat je andere individuen de kans gunt om in de spotlights te staanquote:Op maandag 18 januari 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, maar wel terecht. Fes is een baas.
Waren er maar meer mensen zoals Fes
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.quote:Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb liever zo'n zwarte zeehond dan tong van onze belastingcenten
maar dat kan aan mij liggen
Komt Bobbie Eden niet uit limburg ?quote:Op maandag 18 januari 2021 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan Limburgers echt op geen enkele manier serieus nemen.
KOEKOEKquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
bepaal jij nietquote:Op maandag 18 januari 2021 16:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ligt idd aan jou. En het is Tong. Met je kut Bitcoins.
Ik bepaal wanneer ik het tijd vind. Ik bepaal zelfs je beste vriendin.quote:
uiteraard al zijn er altijd uitzonderingenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Die Krabbendam is echt een debiel.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Krabbie komt licht geagiteerd over.
Zoals ?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening.
Alles beter dan Amsterdam.
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moederquote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Krabbendam is echt een debiel.
De vraag blijft dus. 'Is ze goed in bed?'quote:Op maandag 18 januari 2021 16:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n hekel heb ik nou ook weer niet aan m'n moeder
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef tong80 het volgende:
Iemand nog een jonge moeder ? Heb al te lang niet geneukt.
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In die podcast komt hij wel sympathiek over maar voetbalinhoudelijk wordt het al snel vrij lastig.
Ik stel een normale vraag.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij in de positie bent om eisen te stellen.
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond hem in die Pak Schaal podcast ook niks toen hij langs kwam.
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij krijgt altijd een waasje bij het woord 'Ajax'.
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Dat is zeker grappig!quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.
Verder stikt het overal van de Feyenoorders.quote:Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook de enige clubwatcher bij VI die echt fan is van de club die hij moet volgen.
Krabby is geen Feyenoord supporter?quote:Op maandag 18 januari 2021 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is het grappige, dat is hij dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |