abonnement Unibet Coolblue
pi_197474660
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_197474710
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:59 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Reageer eens inhoudelijk in plaats van een link posten. Welke feiten kloppen niet?
Daar mag je zelf achter komen, ik heb namelijk niet de illusie jou in een discussie te kunnen overtuigen. Daar ben je te geïndoctrineerd voor.

quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:00 schreef Summers het volgende:

[..]

In jouw gekozen linkjes met knippen en plakken ongetwijfeld
Haha, tuurlijk. Je ziet hem letterlijk liegen, maar jij stopt liever je vingers in je oren en schreeuwt hard "LALALA!".

Zo voorspelbaar, die Trumpistjes. :D :D :D
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:06:19 #3
426493 crew  PippenScottie
pi_197474795
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 20:56 schreef Ixnay het volgende: [..] 0 oorlogen. Laagste werkloosheid ooit. Betere kansen voor zwarten en hispanics. Terughalen van soldaten. De veel te snelle groei van China ten koste van de VS stilzetten. Minder criminaliteit (zie ook cijfers drugs- en wapenhandel) dankzij betere controles en de muur. Vrede tussen Israël en verschillende Arabische landen. Terugtrekken uit het Parijs akkoord en de NAFTA. Wat alleen maar nadelen had voor de VS. En voor China gelden andere regels. Best president ever. Maar jij bent natuurlijk Obama aanhanger. :W Fantaseer lekker verder. En laat de media je maar vooral vertellen wie een slechte president is.
Koerden verraden. Afghanistan in chaos achtergelaten. Taliban gelegitimeerd.


De werkloosheid is hoger dan toen Trump aantrad

We hebben gezien hoe blij de zwarte bevolking was met Trump en zijn aanhangers. Ik neem hun mening iets serieuzer dan de jouwe.

Soldaten zijn nu hard nodig om Amerikaanse steden te beveiligen tegen binnenlandse terroristen.

Gefeliciteerd met Mohammed bin Salman

China geen strobreed in de weg gezeten. De vrije hand gegeven om Oeigoeren op te sluiten in co concentratiekampen en hard op te treden in Hong Kong.

Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik zou mijn geld terug vragen als ik jou was.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:09:18 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197474865
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:00 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zegt hij toch, kiesmannen?

Die heeft hij in 2020 verloren.

Zowel in 2016 als in 2020 heeft hij echter de popular vote verloren. Dat dat geen invloed heeft op de verkiezingen, is leuk en aardig, maar hij zou het er zelf ook inwrijven als hij die wel gewonnen had.
Waarom begin je de hele tijd over die popular vote? Wat boeit dat wie dat wint en waarom zou dat moeten boeien?

Een staat is een democratie. De inwoners mogen daar middels een democratisch systeem zeggen wat zij willen dat hun staat doet. Zij hebben echter niets te zeggen over de VS. Dat doen de afgevaardigden waar zij op gestemd hebben. In de EU werkt dat ook zo.

Als je dat wil veranderen dan kan een staat zich onafhankelijk verklaren en dan kiezen ze hun eigen (Republiekeinse) leider.

California riep heel stoer in 2016 dat ze zelfstandig zouden worden omdat ze Trump niet wilden. In dat geval hadden de democraten nooit meer de verkiezingen kunnen winnen met de overige 49 staten, dus zijn ze maar veilig bij de VS gebleven. Bluffers.
pi_197474893
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom begin je de hele tijd over die popular vote? Wat boeit dat wie dat wint en waarom zou dat moeten boeien?
Dat geeft mooi aan dat Hillary Clinton een stuk populairder was, en dat Biden dat ook is! :)
pi_197474897
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:00 schreef Summers het volgende:

[..]

In jouw gekozen linkjes met knippen en plakken ongetwijfeld
Als Trump dit zegt:

My father is German, right?
Born in a very wonderful place in Germany.


Hoe wil je dit dan precies opvatten?

Je moet wel heel achterlijk zijn om een dergelijke leugen te vertellen die echt binnen 2 seconden onderuit is gehaald. :D
pi_197474921
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:09 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Een staat is een democratie. De inwoners mogen daar middels een democratisch systeem zeggen wat zij willen dat hun staat doet.
Zo werkte het inderdaad voorheen. Helaas hebben diverse republikeinse afgevaardigden dit jaar laten merken dat systeem niet langer te erkennen als de uitslag hen niet bevalt, dan willen ze opeens de uitslag van andere staten aanpassen of niet erkennen.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:12:49 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197474963
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Als Trump dit zegt:

My father is German, right?
Born in a very wonderful place in Germany.


Hoe wil je dit dan precies opvatten?

Je moet wel heel achterlijk zijn om een dergelijke leugen te vertellen die echt binnen 2 seconden onderuit is gehaald. :D
Ik houd me niet bezig met shownieuws linkjes met roddeltjes
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197474988
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik houd me niet bezig met shownieuws linkjes met roddeltjes
Waar dan wel mee, de 2e presidentstermijn van Trump? _O-
pi_197475016
Mooi ook dat zijne oranjigheid echt helemaal in de vergetelheid is geraakt, hij is niet eens president-af of hij is al half vergeten.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:14:24 #11
426493 crew  PippenScottie
pi_197475020
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:12 schreef Summers het volgende:

[..]

Ik houd me niet bezig met shownieuws linkjes met roddeltjes
Maar steun wel reality tv president onvoorwaardelijk _O_
  zondag 17 januari 2021 @ 21:18:21 #12
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197475126
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:06 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Koerden verraden. Afghanistan in chaos achtergelaten. Taliban gelegitimeerd.


De werkloosheid is hoger dan toen Trump aantrad

We hebben gezien hoe blij de zwarte bevolking was met Trump en zijn aanhangers. Ik neem hun mening iets serieuzer dan de jouwe.

Soldaten zijn nu hard nodig om Amerikaanse steden te beveiligen tegen binnenlandse terroristen.

Gefeliciteerd met Mohammed bin Salman

China geen strobreed in de weg gezeten. De vrije hand gegeven om Oeigoeren op te sluiten in co concentratiekampen en hard op te treden in Hong Kong.

Ik weet niet waar jij je nieuws vandaan haalt, maar ik zou mijn geld terug vragen als ik jou was.
Waarom is de VS verantwoordelijk voor de Koerden. Is dat niet iets voor de NAVO of de VN? Idem voor Afghanistan. Nederland zit daar gewoon toekomstige terroristen op te leiden.

Die werkloosheid komt door covid. In alle landen is het hoger nu. Vlak voor covid was er de laagste werkloosheid ooit. Dankzij Trumps handelstrategie met China.

Zwarten en hispanics, vaak laag opgeleid hadden weer een baan. Doordat Trump China aanpakte kwamen er weer banen vrij en konden fabrieken groeien. Zwarten en hispanics niet meer afhankelijk van criminaliteit. VS veiliger.

De reden dat Trump in 2016 won kwam door zwarten ja, die Clinton in de pocket dacht te hebben.

Binnenlandse terroristen heten Antifa en Black Lifes Matter.

Waarom moet Trump iets doen voor de Oeigoeren en Hong Kong. Hij staat voor de VS, dat is zijn taak. De rest is andermans verantwoordelijkheid.

Ik wil mijn geld inderdaad terugvragen van de NOS. Zij verspreiden nepnieuws met mijn belastinggeld.
pi_197475256
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom is de VS verantwoordelijk voor de Koerden. Is dat niet iets voor de NAVO of de VN? Idem voor Afghanistan. Nederland zit daar gewoon toekomstige terroristen op te leiden.

Die werkloosheid komt door covid. In alle landen is het hoger nu. Vlak voor covid was er de laagste werkloosheid ooit. Dankzij Trumps handelstrategie met China.

Zwarten en hispanics, vaak laag opgeleid hadden weer een baan. Doordat Trump China aanpakte kwamen er weer banen vrij en konden fabrieken groeien. Zwarten en hispanics niet meer afhankelijk van criminaliteit. VS veiliger.

De reden dat Trump in 2016 won kwam door zwarten ja, die Clinton in de pocket dacht te hebben.

Binnenlandse terroristen heten Antifa en Black Lifes Matter.

Waarom moet Trump iets doen voor de Oeigoeren en Hong Kong. Hij staat voor de VS, dat is zijn taak. De rest is andermans verantwoordelijkheid.

Ik wil mijn geld inderdaad terugvragen van de NOS. Zij verspreiden nepnieuws met mijn belastinggeld.
Trumps handelsstrategie met China. _O- Hij denkt dat China de tariffs betaalt, maar in feite wordt dat gewoon betaald door de Amerikaanse bedrijven, en die berekenen het weer door op de klant.

Het zou helpen als je niet alleen Trump's woord voor waarheid neemt, maar daadwerkelijk een klein beetje onderzoek doet. :D
  Moderator zondag 17 januari 2021 @ 21:24:39 #14
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197475274
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom is de VS verantwoordelijk voor de Koerden. Is dat niet iets voor de NAVO of de VN? Idem voor Afghanistan. Nederland zit daar gewoon toekomstige terroristen op te leiden.

Die werkloosheid komt door covid. In alle landen is het hoger nu. Vlak voor covid was er de laagste werkloosheid ooit. Dankzij Trumps handelstrategie met China.

Zwarten en hispanics, vaak laag opgeleid hadden weer een baan. Doordat Trump China aanpakte kwamen er weer banen vrij en konden fabrieken groeien. Zwarten en hispanics niet meer afhankelijk van criminaliteit. VS veiliger.

De reden dat Trump in 2016 won kwam door zwarten ja, die Clinton in de pocket dacht te hebben.

Binnenlandse terroristen heten Antifa en Black Lifes Matter.

Waarom moet Trump iets doen voor de Oeigoeren en Hong Kong. Hij staat voor de VS, dat is zijn taak. De rest is andermans verantwoordelijkheid.

Ik wil mijn geld inderdaad terugvragen van de NOS. Zij verspreiden nepnieuws met mijn belastinggeld.
Maar Trump vind wel dat hij iets moet doen aan Hong Kong, dat zegt hij zelf. Dus wat lul je nu eigenlijk?

quote:
"No special privileges, no special economic treatment and no export of sensitive technologies," said the president, who first announced in May that his administration would begin paring back the territory's special status.

He also told reporters he had signed the Hong Kong Autonomy Act, which passed unanimously in Congress earlier this month.

"This law gives my administration powerful new tools to hold responsible the individuals and the entities involved in extinguishing Hong Kong's freedom," Mr Trump told the news conference.


https://www.bbc.com/news/world-us-canada-53412598
Je lijkt steeds verder af te dwalen in desinformatie.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:24:43 #15
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197475278
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom is de VS verantwoordelijk voor de Koerden. Is dat niet iets voor de NAVO of de VN? Idem voor Afghanistan. Nederland zit daar gewoon toekomstige terroristen op te leiden.

Die werkloosheid komt door covid. In alle landen is het hoger nu. Vlak voor covid was er de laagste werkloosheid ooit. Dankzij Trumps handelstrategie met China.

Zwarten en hispanics, vaak laag opgeleid hadden weer een baan. Doordat Trump China aanpakte kwamen er weer banen vrij en konden fabrieken groeien. Zwarten en hispanics niet meer afhankelijk van criminaliteit. VS veiliger.

De reden dat Trump in 2016 won kwam door zwarten ja, die Clinton in de pocket dacht te hebben.

Binnenlandse terroristen heten Antifa en Black Lifes Matter.

Waarom moet Trump iets doen voor de Oeigoeren en Hong Kong. Hij staat voor de VS, dat is zijn taak. De rest is andermans verantwoordelijkheid.

Ik wil mijn geld inderdaad terugvragen van de NOS. Zij verspreiden nepnieuws met mijn belastinggeld.
Precies van de NOS zou ik mijn geld ook terug willen vragen en alleen nog maar geld krijgen van degene die ze nog geloven en daarvoor kiezen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197475306
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Precies van de NOS zou ik mijn geld ook terug willen vragen en alleen nog maar geld krijgen van degene die ze nog geloven en daarvoor kiezen ^O^
Offtopic, my sweet summer child.

Hier graag de ondergang van Trump bespreken. ^O^

:P
  zondag 17 januari 2021 @ 21:27:25 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197475348
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:14 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Maar steun wel reality tv president onvoorwaardelijk _O_
reality tv president ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197475375
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Summers het volgende:

[..]

reality tv president ?
Die term is je geheel onbekend? :')
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:28:26 #19
426493 crew  PippenScottie
pi_197475381
Je spreekt jezelf nogal tegen. Hij staat voor de VS, de rest is andermans verantwoordelijkheid. Maar dan wel een verdrag tussen Israël en Saudi-Arabië noemen? Ok, een mens kan zich een keer vergissen.

Maar dan wijt je de hoge werkloosheid aan COVID, omdat de werkloosheid wereldwijd hoog is, maar vond je de eerdere lage werkloosheid een verdienste van Trump, terwijl wereldwijd de werkloosheid historisch laag was.

Ik krijg de indruk dat jij niet helemaal oprecht en integer discussieert. Of je kan niet logisch nadenken. Geen zorgen, met dat laatste kan ik helpen.

Verder. De binnenlandse terroristen in de VS zijn overwegend witte nationalisten. Dit is al langer bekend bij de veiligheidsdiensten, maar na de aanval op het capitool maakt de FBI eindelijk werk om deze groeperingen aan te pakken.

De base van Trump zijn laag opgeleide mensen. Zij moeten de stemmen opleveren zodat de donoren van de Republikeinse partij belastingverlaging kunnen krijgen. Daar zitten ook zwarten en latino’s bij, maar hun aandeel in de steun voor de Republikeinse partij is marginaal. De basis is de niet opgeleide witte man.
  zondag 17 januari 2021 @ 21:29:20 #20
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_197475412
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Trumps handelsstrategie met China. _O- Hij denkt dat China de tariffs betaalt, maar in feite wordt dat gewoon betaald door de Amerikaanse bedrijven, en die berekenen het weer door op de klant.

Het zou helpen als je niet alleen Trump's woord voor waarheid neemt, maar daadwerkelijk een klein beetje onderzoek doet. :D
Doe ik. Jij kijkt gewoon NOS.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:29:34 #21
426493 crew  PippenScottie
pi_197475419
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:27 schreef Summers het volgende:

[..]

reality tv president ?
De man met dat gekke haar die een paar jaar een succesvol zakenman speelde op tv en van zijn presidentschap één grote reality soap maakte. Je weet wel
  zondag 17 januari 2021 @ 21:30:48 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197475450
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:29 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De man met dat gekke haar die een paar jaar een succesvol zakenman speelde op tv en van zijn presidentschap één grote reality soap maakte. Je weet wel
Ok ik dacht dat je het over de toekomst had
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197475463
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat je het over de toekomst had
Zie hier een Trumpist die weer helemaal het spoor bijster is. :P
pi_197475483
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:29 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Doe ik. Jij kijkt gewoon NOS.
Och, wat pijnlijk weer om dit te zien. :X

Je ziet me de afgelopen paar uur zo'n minimaal 5 bronnen citeren, maar nee hoor, iedereen die het niet met de sprookjes van Trump eens is, kijkt alleen maar NOS! _O-

Tering, doet het pijn om zo te leven? :P
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 januari 2021 @ 21:32:40 #25
426493 crew  PippenScottie
pi_197475500
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 21:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Ok ik dacht dat je het over de toekomst had
Nee joh. Nog drie dagen, dan is er weer een echte president.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')