SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Als met Gravenberch de enige middenvelder met enige creativiteit eruit gaat - en nog wel voor Ekkelenaids - dan krijg je dit.
Als dan ook nog Mazraoui, je beste speler vandaag, moet wisselen.
Pijnlijk."The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Laten zich toch meetrekken in het moeras van slecht voetbal. Als ze gewoon doorvoetballen zoals ze van start gingen dan is er niets aan de hand.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Wat een schandalige wedstrijd. Mag hopen dat die wissels vanwege de fysieke staat noodzakelijk waren, want er is geen touw aan vast te knopen.
Aanvallend de laatste twintig minuten had niks meer met voetbal te maken![]()
![]()
![]()
Dit was echt verschrikkelijk om te zien. Als je ziet hoe een Alvarez zelfs bij een counter en een Ekkelenkamp die al in volle sprint was nog niet eens een bal naar voren durft te geven. hoe Ekkelenkamp, Labyad en Promes werkelijk geen bal kunnen raken en hoe waanzinnig slecht het spel in z'n geheel is dan mag je spreken van een godswonder dat we gewonnen hebben![]()
Je kan niet voetballen met Ekkelenkamp, Alvarez , Promes en noem ze allemaal maar opquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef manny het volgende:
Laten zich toch meetrekken in het moeras van slecht voetbal. Als ze gewoon doorvoetballen zoals ze van start gingen dan is er niets aan de hand.RED ONS HENNIEGOD![]()
Vorig jaar kwamen we ook walgelijk slecht uit de winter. Wat doet Erik dan? Niks? Bier zuipen met z'n allen?![]()
Die wissels jaquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een schandalige wedstrijd. Mag hopen dat die wissels vanwege de fysieke staat noodzakelijk waren, want er is geen touw aan vast te knopen.
Aanvallend de laatste twintig minuten had niks meer met voetbal te maken![]()
Waanzinnig
![]()
Het was niet best aan het einde, Ajax had allang met 3 - 0 moeten voor staan. Uiteindelijk is Feyenoord wel gepasseerd en heeft Ajax 3 punten binnen. Als we zo gewoon kampioen worden hoor je niemand klagen.![]()
Echt welquote:Op zondag 17 januari 2021 18:48 schreef coronatus het volgende:
Als we zo gewoon kampioen worden hoor je niemand klagen.![]()
Donny bankt ook weer zoals gewoonlijk. Wanneer halen we die terug?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik zou alvast lijntje uitleggen mocht Promes echt vertrekkenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef Monolith het volgende:
Donny bankt ook weer zoals gewoonlijk. Wanneer halen we die terug?![]()
Erg benieuwd naar het interview met Ten Hag.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Waarom dan niet Martinez brengen voor Gravenberch. Kun je Blind eventueel nog doorschuiven en Martinez achterin zetten. Ten Hag snapt er echt helemaal niets meer van.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aanvallend de laatste twintig minuten had niks meer met voetbal te maken
Hij heeft gewonnen dus hij zal het zelf allemaal wel weer briljant vinden maar het sloeg nergens op.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Erg benieuwd naar het interview met Ten Hag.![]()
Cl binnen, spelers willen sneller komen omdat je cl speelt. Je krijgt geld binnen en je bent weer regerend landskampioen.quote:![]()
Jaar ervoor ook, toen kwam na Madrid de omslag.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vorig jaar kwamen we ook walgelijk slecht uit de winter. Wat doet Erik dan? Niks? Bier zuipen met z'n allen?Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Die is toch financieel nooit haalbaar man. Denk je dat Manchester daar ff 20 miljoen verlies op gaat pakkenquote:Op zondag 17 januari 2021 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou alvast lijntje uitleggen mocht Promes echt vertrekken
Maar is toch ook niet nodig? Je vertelde me eerder vandaag nog dat we een prima bank hebben![]()
Als wij met rukvoetbal kampioen worden hoor je dat echt wel hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 18:50 schreef coronatus het volgende:
[..]
Cl binnen, spelers willen sneller komen omdat je cl speelt. Je krijgt geld binnen en je bent weer regerend landskampioen.![]()
Ik zie het alweer voor me als die weggaat :''We hebben Scherpen en Kotarski en die zijn er klaar voor''quote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die redt je nog even in de slotfase inderdaad. Dat was echt een goede reddingRED ONS HENNIEGOD![]()
Alvarez viel wel prima in
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit was zo slechtquote:Op zondag 17 januari 2021 18:47 schreef Heeinz het volgende:
Dit was echt verschrikkelijk om te zien. Als je ziet hoe een Alvarez zelfs bij een counter en een Ekkelenkamp die al in volle sprint was nog niet eens een bal naar voren durft te geven.Ekkelenkamp stond dan vrij voor de keeper
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Normaal gesproken zou je woedend moeten zijn na zo een wanprestatie van Ajax. Maar zo een onverdiende, gestolen overwinning tegen Feyenoord is natuurlijk altijd lekker![]()
Vandaag zagen we nogmaals waarom Ajax géén kampioen gaat worden, ondanks het feit dat ze nu bovenaan staan. Deze verdediging is echt waardeloos. Wat een open kansen heeft Feyenoord gehad vandaag zeg, veel andere eredivisieploegen hadden er minimaal twee gemaakt tegen dit Ajax. Maar die afgekeurde goal en die bal op de lat in de 97ste minuut, toch puur genot
En dan die arrogantie van die clowneske Ten Hag, eventjes je drie beste spelers wisselen en einde wedstrijd met een veredeld B-elftal tegen de nummer 2 spelen, aanmatigend gewoon. Maar het pakt vandaag toevallig goed uit, tenminste qua resultaat. En in deze fase, in deze cruciale januarimaand telt alleen het resultaat. Ajax pakt hier vandaag drie kostbare cruciale punten. Zeven punten uit deze drie lastige wedstrijden is meer dan ik op had gerekend.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Zat er soms als enige prima tussen. Dat hij aanvallend niks bracht (maar dan ook echt niks) staat boven water maar voorin werd de bal toch niet vastgehoudenquote:![]()
Exact dit. Wat de fuck was Hag aan het wisselen???quote:Op zondag 17 januari 2021 18:46 schreef SamCooke het volgende:
Als met Gravenberch de enige middenvelder met enige creativiteit eruit gaat - en nog wel voor Ekkelenaids - dan krijg je dit.
Als dan ook nog Mazraoui, je beste speler vandaag, moet wisselen.
Pijnlijk.
Alleen Gravenberch had een blessure natuurlijk (10min nadat ik zei dat hij een beest is die er altijd staat).We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
En dan schaamteloos omdraaien en een tikkie terug geven. Waanzinnigquote:Op zondag 17 januari 2021 18:53 schreef MaxC het volgende:
[..]
Dit was zo slechtEkkelenkamp stond dan vrij voor de keeper
![]()
Ja net als bij Frank de Boer die 4 x achter elkaar kampioen wordt met voetbal wat niet aan te gluren was. Iedereen staat voor aan de eerste rij te juichen totdat hij het niet meer wordt.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als wij met rukvoetbal kampioen worden hoor je dat echt wel hoor![]()
Niet gelezen en toch weet ik al dat dit complete onzin isquote:Op zondag 17 januari 2021 18:54 schreef Shreyas het volgende:
Normaal gesproken zou je woedend moeten zijn na zo een wanprestatie van Ajax. Maar zo een onverdiende, gestolen overwinning tegen Feyenoord is natuurlijk altijd lekker![]()
Vandaag zagen we nogmaals waarom Ajax géén kampioen gaat worden, ondanks het feit dat ze nu bovenaan staan. Deze verdediging is echt waardeloos. Wat een open kansen heeft Feyenoord gehad vandaag zeg, veel andere eredivisieploegen hadden er minimaal twee gemaakt tegen dit Ajax. Maar die afgekeurde goal en die bal op de lat in de 97ste minuut, toch puur genot
En dan die arrogantie van die clowneske Ten Hag, eventjes je drie beste spelers wisselen en einde wedstrijd met een veredeld B-elftal tegen nummer 2 spelen, aanmatigend gewoon. Maar het pakt vandaag toevallig goed uit, tenminste qua resultaat. En in de fase, in deze cruciale januarimaand telt alleen het resultaat. Ajax pakt hier vandaag drie kostbare cruciale punten. Zeven punten uit deze drie lastige wedstrijden is meer dan ik op had gerekend.![]()
Ook wel weer zo ja, als het dan zo moet, dan maar zo tegen Feyenoord.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:54 schreef Shreyas het volgende:
Normaal gesproken zou je woedend moeten zijn na zo een wanprestatie van Ajax. Maar zo een onverdiende, gestolen overwinning tegen Feyenoord is natuurlijk altijd lekker
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Hij heeft een aantal keer gedaan waarvoor hij werd ingebracht jaquote:Op zondag 17 januari 2021 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat er soms als enige prima tussen. Dat hij aanvallend niks bracht (maar dan ook echt niks) staat boven water maar voorin werd de bal toch niet vastgehouden![]()
Dat is al meer dan wat 80% deedquote:Op zondag 17 januari 2021 18:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal keer gedaan waarvoor hij werd ingebracht ja
Nondeju waar heb ik naar gekeken.![]()
Daar heb je zeker gelijk in beste man maar voor mij blijven die horrormomenten vooral hangen. Dit was echt weerzinwekkendquote:Op zondag 17 januari 2021 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is al meer dan wat 80% deed
Nondeju waar heb ik naar gekeken.![]()
Ik was net ff aan het kijken in Feijenoord topic , ik werd er een beetje bang van , zoveel boze mensen
Ik ben inmiddels overleden![]()
Mazraoui was daadwerkelijk goed overigens maar ja...quote:Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in beste man maar voor mij blijven die horrormomenten vooral hangen. Dit was echt weerzinwekkend![]()
Half jaartje huurbasis. Voor zijn EK-kansen.quote:Op zondag 17 januari 2021 18:51 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Die is toch financieel nooit haalbaar man. Denk je dat Manchester daar ff 20 miljoen verlies op gaat pakken
Maar is toch ook niet nodig? Je vertelde me eerder vandaag nog dat we een prima bank hebben
Mits iedereen fit is ja en op niveau speelt. Helaas is dat nu niet zo.![]()
Leek ook wel of iedereen er helemaal doorheen zat.
Woensdag voor de beker maar lekker met Ekkelenkamp en cs gaan spelen, beker boeit toch niet zo.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Nou die bekerpot kan je wel schriftelijk afdoenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Leek ook wel of iedereen er helemaal doorheen zat.
Woensdag voor de beker maar lekker met Ekkelenkamp en cs gaan spelen, beker boeit toch niet zo.![]()
Wat had je dan verwacht? Dat ze blij waren?quote:Op zondag 17 januari 2021 18:57 schreef Enchanter het volgende:
Ik was net ff aan het kijken in Feijenoord topic , ik werd er een beetje bang van , zoveel boze mensen
Feyenoord verliest zeer onverdiend, dus die boosheid is te begrijpen.
Ajax mag wat dat betreft ook niet klagen over geluk. Tegen PSV mag je blij zijn dat je na een 0-2 achterstand toch nog een punt pakt. Tegen FC Twente word je gered door Huntelaar in de 91e minuut en tegen Feyenoord zorgt de lat er voor dat je toch drie punten pakt in plaats van één.
Het resultaat is dus goed, maar de manier waarop is zorgwekkend. Vooral omdat Ten Hag nu denkt dat hij goed bezig is, het tactisch goed heeft neergezet, zijn wisselbeleid subliem is en dat er geen versterkingen nodig zijn. Niets is minder waar helaas. En precies dat gaat Ajax de titel kosten, die gaat naar PSV.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Az was gisteren op zijn zachts gezegd ook niet erg overtuigend tegen ADO.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:00 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou die bekerpot kan je wel schriftelijk afdoen![]()
Varen denk ik wel bij dat Ajax altijd wil domineren en er veel ruimte is voor Boadu en Stengs.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az was gisteren op zijn zachts gezegd ook niet erg overtuigend tegen ADO.
En Erik mag even aangesproken worden op zijn wisselbeleid. Je had gewoon Martinez voor Gravenberch moeten brengen. Ekkelenkamp is wel klaar.![]()
Nee maar we zijn standaard ruk in de beker, er zullen ongetwijfeld wat spelers rust krijgen en dan speel je ook nog tegen AZ. Dan ben ik er wel vrij zeker vanquote:Op zondag 17 januari 2021 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az was gisteren op zijn zachts gezegd ook niet erg overtuigend tegen ADO.![]()
Hoelang is het trouwens geleden dat we na de winterstop goed begonnen ?
In mij beleving is het in januari en februari al een jaar of 20 dramatisch (al valt het nu qua punten nog wel mee maar dar gaat niet lang meer duren).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als nu trouwens nog niet duidelijk is dat er iets op het middenveld moet gebeuren, dan weet ik het ook niet meer. Als iedereen fit is, volstaat Gravenberch-Kudus-Klaassen zeker, maar daarachter zit echt werkelijk waar he-le-maal niets. Of je geeft Taylor nu uitzicht en probeert hem a la Gravenberch te brengen of je moet nog minstens 1 fatsoenlijke middenvelder halen.![]()
Die heeft toen ie erin kwam echt wel verdedigend heel veel bijgedragen...quote:
Die had je beter in kunnen brengen in de rust dan Ekkelenkamp voor die positieOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat gaat echt nog zo'n thriller wordenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee maar we zijn standaard ruk in de beker, er zullen ongetwijfeld wat spelers rust krijgen en dan speel je ook nog tegen AZ. Dan ben ik er wel vrij zeker van
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Nou ga ik er dan ook wel anders voor zitten (beker is leuk maar geen ramp als je eruit wordt gegooid) dus het zal niet zo erg zijn als deze verschrikkingquote:Op zondag 17 januari 2021 19:06 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Dat gaat echt nog zo'n thriller worden
![]()
Toch al best wat jaar ja. Ze kwamen een keer overtraind terug van een trainingskamp.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Hoelang is het trouwens geleden dat we na de winterstop goed begonnen ?
In mij beleving is het in januari en februari al een jaar of 20 dramatisch (al valt het nu qua punten nog wel mee maar dar gaat niet lang meer duren).![]()
Klaassen zit ook weer op zijn normale niveau trouwens, voegt ook weinig meer toe,Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Weer typische Amsterdamse arrogantie, "spelers rust geven". Zijn die spelers 60 ofzo?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee maar we zijn standaard ruk in de beker, er zullen ongetwijfeld wat spelers rust krijgen en dan speel je ook nog tegen AZ. Dan ben ik er wel vrij zeker van🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Sommige spelers wekken die indruk wel maar niet dat ik weetquote:Op zondag 17 januari 2021 19:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Weer typische Amsterdamse arrogantie, "spelers rust geven". Zijn die spelers 60 ofzo?![]()
Laat me even weten, wellicht dat we ze in het Feyenoord topic kunnen aanbieden voor weinigquote:Op zondag 17 januari 2021 19:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Sommige spelers wekken die indruk wel maar niet dat ik weet
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Ga maar verder trollen in hun topicquote:Op zondag 17 januari 2021 19:09 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat me even weten, wellicht dat we ze in het Feyenoord topic kunnen aanbieden voor weinig![]()
Brazilië was dat volgens mij.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Toch al best wat jaar ja. Ze kwamen een keer overtraind terug van een trainingskamp.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Met die kleine oranje bal had ie gezeten.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Slim om de lat op die hoogte te hangen.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
Maar laten we ook even positief zijn. Je staat na een halve competitie 4,6 en 7 punten voor op je grootste concurrenten, al denk ik dat Vitesse ook nog heel lang aan blijft haken.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Nee, niemandquote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij de wissels van Ten Hag uitleggenWe know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Mazraoui speelde op een ander level en beschadigde het zelfvertrouwen van zijn medespelers.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij de wissels van Ten Hag uitleggen![]()
Erik had te veel gedronkenquote:Op zondag 17 januari 2021 19:13 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand mij de wissels van Ten Hag uitleggen![]()
Dit smaakt naar gravelquote:Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mazraoui speelde op een ander level en beschadigde het zelfvertrouwen van zijn medespelers.![]()
Mazraoui had blijkbaar zoals vaak de laatste tijd pijntjes. Die kun je dan tegen zo'n matige tegenstander beter sparen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mazraoui speelde op een ander level en beschadigde het zelfvertrouwen van zijn medespelers.![]()
Als dat zo is mogen we wel van geluk spreken dan Ten Hag gekozen heeft voor Schuurs in plaats van Klaiber.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mazraoui had blijkbaar zoals vaak de laatste tijd pijntjes. Die kun je dan tegen zo'n matige tegenstander beter sparen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat interview van Ten Hag bij de NOS!
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Hoelang kan dit nog doorgaan ?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Grootste probleem blijft Promes in mijn ogen, dan kunnen mensen wel op jonkies als Ekkelenkamp zeiken die in moest vallen op wat niet zijn sterkste positie is, maar Promes heeft er echt persoonlijk voor gezorgd dat je aanvalsspel niet uit de verf kwam...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ten Hag vond het helemaal top.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
![]()
Niet gezien, wat zegt ie?quote:Op zondag 17 januari 2021 19:18 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Wel opvallend dat Klaiber er nu al een paar keer niet meer in komt...quote:Op zondag 17 januari 2021 19:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mazraoui had blijkbaar zoals vaak de laatste tijd pijntjes. Die kun je dan tegen zo'n matige tegenstander beter sparen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ekkelenkamp kun je het niet kwalijk nemen dat hij er niets van kan. Je kan het Overmars en Ten Hag wel kwalijk nemen dat ze deze speler van KKD-niveau onderdeel laten zijn van de selectie van Ajax 1.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Grootste probleem blijft Promes in mijn ogen, dan kunnen mensen wel op jonkies als Ekkelenkamp zeiken die in moest vallen op wat niet zijn sterkste positie is, maar Promes heeft er echt persoonlijk voor gezorgd dat je aanvalsspel niet uit de verf kwam...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Wij willen hem ook nietquote:Op zondag 17 januari 2021 19:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga maar verder trollen in hun topic
Makkelijk eerste![]()
Ik ben ondertussen wel klaar met die man.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2364(...)-eruit-gesleept.html![]()
Ez tegen feyenoord
Met ekkelenkamp speelde we met 10 man dus nog een goede prestatiegraag op anoniem![]()
Kan je wel een spits van 20milj halen, maar als het middenveld geen normale bal naar hem kan geven dan heb je er nog niks aan.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
De beker moet je maar gewoon laten gaan dit seizoen met dit moordende schema, gooi de 2e keus er woensdag maar in...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Was met name de schuld van Promes, die kreeg geen bal bij m of liep in de wegquote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan je wel een spits van 20milj halen, maar als het middenveld geen normale bal naar hem kan geven dan heb je er nog niks aan.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Feyenoord speelde lange tijd ook met 10 man. Diemersgod.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:26 schreef KingRoland het volgende:
Ez tegen feyenoord
Met ekkelenkamp speelde we met 10 man dus nog een goede prestatie![]()
Met Gravenberch en Kudus heb je in de basis twee prima middenvelders en Klaassen kan op zich ook nog wel als ie een beetje in vorm is. Daarachter heb je echter Promes, Labyad of Ekkelenkamp. Eventueel nog Martinez of Alvarez, maar daar wordt het voetballend ook niet beter van.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:28 schreef MatthijsDJ het volgende:
Kan je wel een spits van 20milj halen, maar als het middenveld geen normale bal naar hem kan geven dan heb je er nog niks aan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Timber en Mazraoui waren ook prima, vond Haller ook niet slecht maar die kreeg weinig fatsoenlijke ballen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef Scorpie het volgende:
Cijfers geven is simpel; allemaal een 4 behalve Onana. En ten Hag een 2, wat een mongool.![]()
Van de week maar gewoon spelers sparen lijkt me. Denk dat je eerder blij mag zijn uit de beker te liggen dan nog paar extra wedstrijden te moetenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Met die laatste twee wordt het verdedigend in elk geval wel beter.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Gravenberch en Kudus heb je in de basis twee prima middenvelders en Klaassen kan op zich ook nog wel als ie een beetje in vorm is. Daarachter heb je echter Promes, Labyad of Ekkelenkamp. Eventueel nog Martinez of Alvarez, maar daar wordt het voetballend ook niet beter van.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Gravenberch ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Timber en Mazraoui waren ook prima, vond Haller ook niet slecht maar die kreeg weinig fatsoenlijke ballen.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
quote:wat een fijne speler is dat
Het was gewoon over zonder Gravenberch.. Toen had eigenlijk Klaassen op moeten staan om de bal vast te houden en rust te brengen.quote:Op zondag 17 januari 2021 19:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met Gravenberch en Kudus heb je in de basis twee prima middenvelders en Klaassen kan op zich ook nog wel als ie een beetje in vorm is. Daarachter heb je echter Promes, Labyad of Ekkelenkamp. Eventueel nog Martinez of Alvarez, maar daar wordt het voetballend ook niet beter van.
Of desnoods Blind een linie naar voren.. Maar nu stopte alles op het middenveld waardoor we niet eens aan aanvallen toe kwamen.Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: