quote:
Op beelden van de demonstratie is te zien dat een van de actievoerders rondloopt met zo’n ploertendoder. Dat is een wapenstok met aan het einde een zware metalen knop, die zwaar letsel toe kan brengen. Om die reden valt het wapen onder categorie I van de Wet wapens en munitie en is het verboden om te bezitten, laat staan om te gebruiken.
De Amsterdamse politie laat weten dat er een verdachte met een ploertendoder is aangehouden. Hij viel daarmee een politiepaard aan. Het dier raakte daarbij gewond, laat de Amsterdamse politie desgevraagd aan De Telegraaf weten. Met de opzittende ruiter gaat het naar omstandigheden goed.
Daar kwamen mensen ook echt ook om te rellen met wapens en vuurwerk zoals deze idioten.... o wacht...quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
Met blm demonstraties was de me nergens te bekennen walgelijk selectief beleid
Dit zeggen alle mensen die niet nadenken ja.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
Die demonstratie was dan ook niet op voorhand verboden.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
En de antifascisten demonstranten hielden zich netjes aan de 1,5 meterquote:Op zondag 17 januari 2021 21:45 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dit zeggen alle mensen die niet nadenken ja.
1. Dat was een heel andere periode in juni met veel minder besmettingen.
2. De anti fascisme demonstratie van vorige week werd ook verboden op het Museumplein. Ze kregen de mogelijkheid om met max. 500 mensen in het Westerpark te demonstreren. Hier gingen ze mee akkoord.
3. De organisatie van vandaag kreeg ook deze mogelijkheid,maar wees dit af. Zij gingen ondanks het verbod naar het Museumplein.
Nee maar wel oproepen tot geweld zoals meneer akwasi maar ja die is daarna overal met fluwelen handschoen aangepakt want zielig.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:42 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Daar kwamen mensen ook echt ook om te rellen met wapens en vuurwerk zoals deze idioten.... o wacht...
Dat is de enige redenatie van dit soort mensen.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die demonstratie was dan ook niet op voorhand verboden.
Maar wat ik al in een eerder topic zei, valt iets goed te praten met als redenering van hullie deden dat ook, dus het is niet eerlijk dat wij dat met andere omstandigheden niet mogen?
Klopt het ene valt niet goed te praten met het andere.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die demonstratie was dan ook niet op voorhand verboden.
Maar wat ik al in een eerder topic zei, valt iets goed te praten met als redenering van hullie deden dat ook, dus het is niet eerlijk dat wij dat met andere omstandigheden niet mogen?
Ze mochten vandaag op het westerpark demonstreren hoor. Alleen wilden ze dat niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Klopt het ene valt niet goed te praten met het andere.
Maar de reden dat die niet op voorhand verboden werd kwam omdat pistolen paultje t onderwerp wel aan stond
Ze is er weerquote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef VelitoX het volgende:
O jee "de live" is beëindigd, wat mot ik nu verder met mn leven nu ik niet meer tokkies over sterrenmuntthee kan horen keuvelen.
Ik wil zo graag reageren op de idiote commentaren. Het lukt me nog steeds om mijn waffel te houden.quote:
Daar is ze weer:https://www.facebook.com/revrouwlutie/videos/1577080359165841quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef VelitoX het volgende:
O jee "de live" is beëindigd, wat mot ik nu verder met mn leven nu ik niet meer tokkies over sterrenmuntthee kan horen keuvelen.
Weer Live: https://nl-nl.facebook.com/revrouwlutie/videos/1577080359165841/quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef VelitoX het volgende:
Volgensmij was de reden meer dat ze de omvang van die demonstratie overschat hebben en dat deze alleen maar uit de hand had kunnen lopen door de inzet van ME.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:49 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Klopt het ene valt niet goed te praten met het andere.
Maar de reden dat die niet op voorhand verboden werd kwam omdat pistolen paultje t onderwerp wel aan stond
Blm hoefde ook niet op een achteraf veldje.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze mochten vandaag op het westerpark demonstreren hoor. Alleen wilden ze dat niet.
Omdat er niet zoveel mensen verwacht werden.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:54 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Blm hoefde ook niet op een achteraf veldje.
Blm werd niet op voorhand verboden en toen er 10.000 geen 1500 nee 10.000 mensen de regels overtraden werd t allemaal met de fluwelen handschoen aangepakt.
Pistolen Paultje zei ditquote:Op zondag 17 januari 2021 21:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij was de reden meer dat ze de omvang van die demonstratie overschat hebben en dat deze alleen maar uit de hand had kunnen lopen door de inzet van ME.
Oftewel zag ze toen geen reden te verplaatsen te ontbinden of wat dan ook want t doel was te belangrijk.quote:Maar de demonstratievrijheid is een heel groot goed. De Veiligheidsdriehoek ziet geen grond de demonstratie te ontbinden. Het doel is ook te belangrijk. En uiteindelijk zijn de mensen zelf verantwoordelijk’, zei ze tegen AT5.
De politie was gewoon aanwezig hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:40 schreef Nicksanders het volgende:
Die lui zullen het nooit leren dat zie je in alle filmpjes, als je jezelf ziet als een soort verzetsstrijder dan is er iets goed mis.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is de enige redenatie van dit soort mensen.
Ze denken dat ze hiermee geen verantwoordelijkheid hoeven af te leggen voor hun eigen gedrag.
quote:Op zondag 17 januari 2021 22:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
De politie was gewoon aanwezig hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk uit hoor! Straks kom je ook op Viderequote:Op zondag 17 januari 2021 22:08 schreef Nicksanders het volgende:
[..]om op hun knieeen te zitten niet om boetes uit te delen aan mensen die de corona regels overtraden
Bedoelingquote:
quote:
Bedoeningquote:
'Rechts' of beter gezegd 'Populist' kan geen demonstratie organiseren omdat de manier waarop deze georganiseerd word bijwijze al als provocerend beschouwd word, daarom komt 'Links' er wel mee weg aangezien deze wegen al 40 jaar bewandeld en precies weet wat wel en niet kan, kwa aankondiging, communicatie etc.quote:Op zondag 17 januari 2021 21:58 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Pistolen Paultje zei dit
[..]
Oftewel zag ze toen geen reden te verplaatsen te ontbinden of wat dan ook want t doel was te belangrijk.
Oftewel het viel in haar linkse straat en dit tegen de maatregelen los wat je van die gasten vind niet
En dit mag in maart ook naar de stembus...quote:Op zondag 17 januari 2021 20:11 schreef StephanL het volgende:
Nog meer genot
Was ook te zien bij AT5 van boven
Dat sowiesoquote:
Dat en de agenda van Femkequote:Op zondag 17 januari 2021 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'Rechts' of beter gezegd 'Populist' kan geen demonstratie organiseren omdat de manier waarop deze georganiseerd word bijwijze al als provocerend beschouwd word, daarom komt 'Links' er wel mee weg aangezien deze wegen al 40 jaar bewandeld en precies weet wat wel en niet kan, kwa aankondiging, communicatie etc.
Dat BLM wel kon en vandaag niet heeft er puur mee te maken dat de autoriteiten vandaag voorbereid waren, bij BLM werden ze overrompeld, en als ze dan op deze manier hadden ingegrepen was het geescaleerd.
Tuurlijk rechts is meteen populist of extreem je bent goed opgevoed door de talkshows.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
'Rechts' of beter gezegd 'Populist' kan geen demonstratie organiseren omdat de manier waarop deze georganiseerd word bijwijze al als provocerend beschouwd word, daarom komt 'Links' er wel mee weg aangezien deze wegen al 40 jaar bewandeld en precies weet wat wel en niet kan, kwa aankondiging, communicatie etc.
Dat BLM wel kon en vandaag niet heeft er puur mee te maken dat de autoriteiten vandaag voorbereid waren, bij BLM werden ze overrompeld, en als ze dan op deze manier hadden ingegrepen was het geescaleerd.
Ik ben er ook klaar mee maar na de beelden van vanmiddag kan ik er weer 6 maanden tegen.quote:Op zondag 17 januari 2021 22:14 schreef VelitoX het volgende:
"De bevolking heeft echt laten zien dat ze er klaar mee zijn, chapeau!"
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |