Dat zal vooral van Leerdam moeten komen.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef -XOR- het volgende:
benieuwd hoeveel EK's en WK's het echtpaar Verweij/Leerdam nog bij elkaar gaat sprokkelen.
Zal toch afhankelijk zijn van Jutta, Koentje wint niet veel meer.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef -XOR- het volgende:
benieuwd hoeveel EK's en WK's het echtpaar Verweij/Leerdam nog bij elkaar gaat sprokkelen.
Dat Roest nog steeds met Victoria is, is eerder vandaag al bevestigd door de heer Dijkstra, Herbie.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Patrick is kennelijk nog wel met Victoria
Wie of wat ga je het meest missen?
"Dat vind ik een lastige. Uiteindelijk mis ik de meeste mensen nu al. Ik heb mijn vriendin (Victoria Stirnemann, red.) bijvoorbeeld al drie maanden niet gezien, de laatste keer was tijdens het trainingskamp in Inzell, waar we na een paar dagen alweer weg moesten. Victoria heeft zich helaas niet geplaatst voor de World Cups en voor mij is het ook niet mogelijk om die kant op te gaan.
Geloven we dit?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
"Dat vind ik een lastige. Uiteindelijk mis ik de meeste mensen nu al. Ik heb mijn vriendin (Victoria Stirnemann, red.) bijvoorbeeld al drie maanden niet gezien, de laatste keer was tijdens het trainingskamp in Inzell, waar we na een paar dagen alweer weg moesten. Victoria heeft zich helaas niet geplaatst voor de World Cups en voor mij is het ook niet mogelijk om die kant op te gaan.
En in Annamarie Thomas.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zag meer in die malle condoomschaats
Tuurlijk wel. Victoria beweegt dan technisch wel niet zo lekker, maar ze heeft wel die echte ausdauer.quote:
Lol Patrick snapt niet dat het uit is.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |