Tuurlijk klopt, maar die man is er schijnbaar oprecht bang voor (en als je de berichten uit Noorwegen leest kan ik het nog snappen ook).quote:
Whahahaha. Doe nou niet zo verrast. Dat is algemeen bekend. Laatst werden ziekenhuizen ook boos omdat ze geld werden beloofd maar dat niet meer kregen van de overheid:quote:Op zondag 17 januari 2021 15:55 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Artsen krijgen 20.000 van elke patiënt![]()
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:00 schreef D_A het volgende:
Ahw die verslaggever
"Ik ben een beetje bang voor paarden, dus hoop niet dat ze naar mij toekomen".
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:00 schreef D_A het volgende:
Ahw die verslaggever
Ik vind hem wel lekker zen voor verslag van zoietsquote:Op zondag 17 januari 2021 16:00 schreef D_A het volgende:
Ahw die verslaggever
In Noorwegen hebben mensen die van elk zuchtje zouden sterven een vaccin gekregen, ik denk dat dat niet heel erg handig was nee. Gezien het een extra belasting is, tijdelijk, voor je immuunsysteemquote:Op zondag 17 januari 2021 15:59 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt, maar die man is er schijnbaar oprecht bang voor (en als je de berichten uit Noorwegen leest kan ik het nog snappen ook).
Ze worden natuurlijk weggezet als nutcases maar wie help je daarmee?
Dat er depressie s zijn bij scholieren geloof ik ook wel, maar dat schuiven we allemaal aan de kant.
Het enige wat ik er zelf aan overhoudt is dat de vrijheid en tolerantie echt ver te zoeken is in de samenleving.
Vriendin van mij is er ook zo ingerold. Kwam een tijd terug 'uit de kast' in onze whatsapp vriendengroep daarover. Dat corona nep is enzo.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt schokkend dat dit soort waanzinverhalen blijkbaar rondgaan en dat er mensen zijn die erin meegaan.
Vergeet de reptilians niet... Dat was ook helemaal hot een jaar of tien, elf geleden.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik volg die wappies (in het algemeen) nu ookal wel 15-20 jaar en het is elke paar jaar iets anders.
Ik weet nog dat Chemtrails helemaal in waren bijvoorbeeld. Vliegtuigen zouden gas spuiten om ons allemaal zwak en volgzaam te maken.
Nu zijn het vaccinaties die dat zouden doen. Wel grappig want het is eigenlijk een stap terug op technologisch gebied. Waarom vaccinaties als je ook gas uit vliegtuigen kan spuiten
Die zit vanavond met Roethof bij Op1quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoe heet die "vrouw"? Marga?@:tong80
Damnquote:Op zondag 17 januari 2021 16:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vriendin van mij is er ook zo ingerold. Kwam een tijd terug 'uit de kast' in onze whatsapp vriendengroep daarover. Dat corona nep is enzo.
Maar: heeft al 10 jaar een burn-out/psychische problemen. Gaat constant van het ene extreme (drugs en alcohol) naar het andere extreme (super vegan en 0 drugs en alcohol). Toen een kerel leren kennen die denkt dat je van licht kan leven () en zo is ze dus opeens compleet een wappie geworden.
Ontvriendenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
DamnIk kan daar echt helemaal niks mee, he. Wat moet je nou met zulke leipo's?
Vooral niet teveel aandacht en tijd insteken.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Weten wij (als vriendengroep) ook niet echt. We zaten allemaal op dezelfde school en (deels) HBO, dus het is niet het gebrek aan scholing ofzo. Nadat ze geroosterd werd in de app groep is ze zelf eruit gegaan. Nu heeft niemand meer contact met haar. Tsja.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik las het hier ook maar ken de precieze berichtgeving niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
In Noorwegen hebben mensen die van elk zuchtje zouden sterven een vaccin gekregen, ik denk dat dat niet heel erg handig was nee. Gezien het een extra belasting is, tijdelijk, voor je immuunsysteem
Dat kan je ook mooi zien in de grafieken die ik dagelijks postquote:Op zondag 17 januari 2021 15:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het zijn de naar datum gecorrigeerde cijfers zoals je de recentste ook op pletdecurve kunt zien, maar dan hoe de aantallen door de tijd heen ontwikkeld zijn. Zo zie je ook de maandagpiek mooi terugkeren, en kun je een beetje inschatten op welk 'niveau' we daadwerkelijk zitten: Afgaand op de beschrijving zitten we nu al op minder dan 5000 besmettingen per dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |