Hoezo is die toename niet erg?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
5% in Amsterdam of 5% van alle? Want de laatste berichten die ik heb gelezen was 1.5% landelijk en 5% regionaal. Wat opzcih dus helemaal niet erg is.
Ja middelbare scholen maar het argument voor de basisscholen dicht omdat de situatie het niet toe laat mis ik wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen rol is wat anders dan een kleine rol. Zelfs een kleine rol kan met deze huidige cijfers best een verschil maken. Daarnaast zijn er nog steeds genoeg andere experts die juist claimen dat scholen juist wel een grote rol spelen. Uiteindelijk is voorzichtigheid in dit geval wel iets beter denk ik, al is geen enkele oplossing ideaal te noemen. Zwaar kut voor ouders en de mensen die afhankelijk zijn van open scholen. En voor de leerlingen die uiteraard graag weer naar school willen.
90%.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef tja77 het volgende:
Hoe groot achten de mensen hier de kans op een avondklok?
Groot. Rutte regeert op angstbeelden uit de VK.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef tja77 het volgende:
100%quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef tja77 het volgende:
37.03 procent.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef tja77 het volgende:
Het wordt al een week gespind om iedereen aan het idee te laten wennen, dus minimaal 90%quote:Op zondag 17 januari 2021 16:19 schreef tja77 het volgende:
Maar vliegen er ondertussen nog steeds vliegtuigen van/naar de UK?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Groot. Rutte regeert op angstbeelden uit de VK.
Dus die gaat er komen. Ik denk ook zelfs de regel dat je max 15km buiten je woning mag reizen
Maar is dat dan hemelsbreed gemeten, of met de anwb routeplanner?quote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Ik denk ook zelfs de regel dat je max 15km buiten je woning mag reizen
Hadden ze eigenlijk gelijk daarna Goodnight Saigon moeten instartenquote:Op zondag 17 januari 2021 16:20 schreef 3rr0r het volgende:
Mooie fade-out naar zwart met nog wel helicoptergeluidenBedankt voor het vermaak AT5
Ik heb vooral te doen met de kinderen. School is veel meer dan alleen onderwijs. Ook al zijn er mensen die met droge ogen beweren dat de kinderen er wel goed uitkomen, ik denk dat het hoe langer het duurt alleen maar slechter afloopt.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Geen rol is wat anders dan een kleine rol. Zelfs een kleine rol kan met deze huidige cijfers best een verschil maken. Daarnaast zijn er nog steeds genoeg andere experts die juist claimen dat scholen juist wel een grote rol spelen. Uiteindelijk is voorzichtigheid in dit geval wel iets beter denk ik, al is geen enkele oplossing ideaal te noemen. Zwaar kut voor ouders en de mensen die afhankelijk zijn van open scholen. En voor de leerlingen die uiteraard graag weer naar school willen.
Omdat het echte doemscenario uitblijft waar de stijging alleen maar expotentieel is in de UK waar die versie dominant is.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk gelijk daarna Goodnight Saigon moeten instarten
Straks pas. Dick gaat kopje onder.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:06 schreef Oliver23 het volgende:
Is er niks bekend over het Catshuisoverleg van vandaag?
Kun je hier svp een bron voor aandragen? BVDquote:Op zondag 17 januari 2021 16:16 schreef luxerobots het volgende:
De Britse variant wordt helemaal niet overschat. Het is van een paar gevallen in Amsterdam naar 5% van alle besmettingen gegaan.
Nee man, Ride of the Valkyriesquote:Op zondag 17 januari 2021 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden ze eigenlijk gelijk daarna Goodnight Saigon moeten instarten
Als ze nou eens inzicht gaven in de data (zoals van Dissel in zijn technische briefings doet) kan je meer gevoel bij krijgen. Nu is het gewoon lastig waarom bepaalde besluiten genomen worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 16:38 schreef Kickinalfa het volgende:
Die 8 februari school opening kunnen we zo ook wel afschrijven als we slob zo horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |