Ik zag haar foto op ISU results en kwam hierheen om te zien of iemand iets over dr gezegd had. Dankjewel.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:39 schreef Max23 het volgende:
Ziomek is wel schattig
https://www.instagram.com/kajaziomek/?hl=nl
Is goed te doen. Waarschijnlijk gaan Kok/Golikova rijden zoals de eerste deed bij de afsluitende 1000 bij het NK sprint.quote:
Leerdam gaat zelf normaal gesproken ook een stukje sneller dan gisteren, die zat echt vol missersquote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Max23 het volgende:
Golikova heeft straks een laatste binnenbocht op de 1000m dus die verwacht ik wel en stukje sneller dan gisteren.
Denk dat het nog lastig gaat worden voor Leerdam
Ja ik verwacht geen 1.14 van die tweequote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Is goed te doen. Waarschijnlijk gaan Kok/Golikova rijden zoals de eerste deed bij de afsluitende 1000 bij het NK sprint.
Wel de laatste afstand van het toernooi.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Max23 het volgende:
Golikova heeft straks een laatste binnenbocht op de 1000m dus die verwacht ik wel en stukje sneller dan gisteren.
Dat denk ik toch niet, met 3 afstanden in plaats van één afstand in de benen.quote:Op zondag 17 januari 2021 15:46 schreef Max23 het volgende:
Looksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |