Dan kunnen ze beter Carlo daar neer zettenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
Wat we dachten van Joep Schreuder? Nou.
In mijn persoonlijke hel doet Joep Schreuder de interviewtjes. En die Thialf-DJ draait de liedjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
Wat we dachten van Joep Schreuder? Nou.
Wie presenteert en wie geeft commentaar?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:30 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In mijn persoonlijke hel doet Joep Schreuder de interviewtjes. En die Thialf-DJ draait de liedjes.
Tom 'Verwarde man' Egbersquote:Op zondag 17 januari 2021 14:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie presenteert en wie geeft commentaar?
Ik mis het publiek ook.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef RipCity het volgende:
Jezus dit is niet aan te gluren zonder publiek. Totaal geen spanning. Schaatsen was echt de bomb jaren 90+/00 maar daarna zo hard afgegleden. Vroeger keek half Nederland naar die ek/WK’s.
Ook nog met die pokke Borsato nu
Joep zelf.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Zit er ook maar één iemand te wachten op dit soort kutstukjes van Joep?
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaarquote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Tom 'Verwarde man' Egbers
Erik van Dijk samen met Jan 'OWOWOW' Roelfs
Epische wedstrijd.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaar
NOS heeft ook helemaal geen rechten voor die voetjebal flauwekul, maar wel een 'verslaggever' naar het stadion sturen om een paar uur voor de wedstrijd 'verslag te geven'.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Jaloezie.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met Joep Schreuder, behalve dat semi-gefluister?
De beste man zie je toch eens vijf minuten in een weekeinde, even tussen de sport door? Boeiend verder.
Koert! Die kun je helemaal niet hatenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In mijn hel geeft Koert Westerman commentaar
Heel veel. In zijn hoofd tollen permanent doremifasol gedachten rond.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:34 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er nou weer mis met Joep Schreuder, behalve dat semi-gefluister?
Joep zorgt er ook elke keer voor dat ie bij elke 'topper' of 'kraker' op het veld staat daar en popi jopie gaat doenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk geen darts, maar als voetbalcommentator is het verschrikkelijkquote:Op zondag 17 januari 2021 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Koert! Die kun je helemaal niet haten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |