SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Het was een barre tocht naar het gemeentehuis...quote:Op zondag 17 januari 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, ging alles destijds wel goed op de trouwdag? Want het was natuurlijk extreem weer
Het was natuurlijk heel koud en een aantal vrienden van mijn vader kwam met hun schaatsspullen naar de receptie omdat ze direct daarna afreisden naar Friesland om de Elfstedentocht te rijden.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Livelink, ging alles destijds wel goed op de trouwdag? Want het was natuurlijk extreem weer
Jij maakte niet stiekem ijsballen toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier is aan het hoesten. Zou het iets met gisteravond te maken kunnen hebben?
[ afbeelding ]We zaten sneeuwballen naar elkaar te gooien!
Bizar, maar op zich ook wel weer mooi.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Het was natuurlijk heel koud en een aantal vrienden van mijn vader kwam met hun schaatsspullen naar de receptie omdat ze direct daarna afreisden naar Friesland om de Elfstedentocht te rijden.
Maar verder heb ik niet gehoord van dingen die fout zijn gegaan of mensen die het niet gelukt was om te komen.
Mijn moeder had het vooral heel koud in haar trouwjurk.
Denk het toch niet ? Niets gezonder dan buiten te zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 09:49 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier is aan het hoesten. Zou het iets met gisteravond te maken kunnen hebben?
Eentje, maar die gooide ik stuk voor zijn voeten, en de stukken daarvan gooide hij weer terug naar mij!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Jij maakte niet stiekem ijsballen toch?
Er komen al zeehonden op de lokroep af gehobbeld naar ons huis toe!quote:Op zondag 17 januari 2021 09:52 schreef just me het volgende:
[..]
Denk het toch niet ? Niets gezonder dan buiten te zijn
Stoute papaquote:Op zondag 17 januari 2021 09:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Eentje, maar die gooide ik stuk voor zijn voeten, en de stukken daarvan gooide hij weer terug naar mij!
Dat valt qua sneeuw hoeveelheid ook wel mee.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
Zelfde foto origineel niet zo ingezoomd.
[ afbeelding ]
Wat wordt hij toch al grootquote:Op zondag 17 januari 2021 09:54 schreef ToT het volgende:
Zelfde foto origineel niet zo ingezoomd.
[ afbeelding ]
Ja dit was toen het gisteren net begon te sneeuwen. Nu ligt er wel meer, maar het is wel aan het smelten.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat valt qua sneeuw hoeveelheid ook wel mee.
Hier iets meer gisteren, maar ook niet overdreven veel...
Hier rossen ze met de slee gewoon over de stenen in de straat.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dit was toen het gisteren net begon te sneeuwen. Nu ligt er wel meer, maar het is wel aan het smelten.Hier zijn buurtkinderen elkaar met slee voort aan het trekken, maar ZO'N dik pak ligt er nou ook weer niet!
2 jaar en 4 maanden.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat wordt hij toch al groot![]()
Hou oud is hij nou, ToT?
Op de foto's ziet hij er anders goed uit. Het komt vast goed allemaal, het zijn fases ! De oudste kabouter is ook erg licht en klein voor haar leeftijd maar ze doet het prima en dat is het belangrijkstequote:Op zondag 17 januari 2021 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
2 jaar en 4 maanden.Maar hij is wel aan de lichte en kleine kant voor zijn leeftijd. Hij eet echt te weinig en sowieso absoluut geen groenten.
Zelfs de kleinste stukjes die ergens in verwerkt zijn spuugt hij vol walging uit en blijft dan nog een paar minuten na-tuffen.
quote:Op zondag 17 januari 2021 09:57 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je hier al weinig sneeuw meer, maar in het thuisland van zijn moeder nog minder. En soit, sneeuw blijft gewoon tof om mee te klieren als het kan.
Lekker van genieten met mini-Theo Thee.
quote:Op zondag 17 januari 2021 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier rossen ze met de slee gewoon over de stenen in de straat.
Daar ligt helemaal niks meer...
Dat is minder inderdaad. Bij mijn kinderen hielp het wel om hen gewoon een stuk broccoli of bloemkool in de hand te geven. Dan verder geen aandacht meer aan schenken en dan ging dat handje zo af en toe onwillekeurig toch naar de mond. Dus juist niet verwerken in het eten zelf, maar echt los.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
2 jaar en 4 maanden.Maar hij is wel aan de lichte en kleine kant voor zijn leeftijd. Hij eet echt te weinig en sowieso absoluut geen groenten.
Zelfs de kleinste stukjes die ergens in verwerkt zijn spuugt hij vol walging uit en blijft dan nog een paar minuten na-tuffen.
De kabouters hebben groenten andere namen gegeven, broccoli zijn boompjes geworden en nu vinden ze het leuk om te etenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is minder inderdaad. Bij mijn kinderen hielp het wel om hen gewoon een stuk broccoli of bloemkool in de hand te geven. Dan verder geen aandacht meer aan schenken en dan ging dat handje zo af en toe onwillekeurig toch naar de mond. Dus juist niet verwerken in het eten zelf, maar echt los.
Uiteindelijk komt het wel goed en gaan ze toch groenten eten.
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:08 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Violin Concerto in E Major, Op. 8, No. 1, RV 269, La Primavera. I. Allegro
Ik ben blij dat we dit soort titels niet hoeven te raden bij Melting...
Dan gaat hij er in z'n speelgoedkeukentje mee koken en verdwijnt het hier achter de computerschermen!quote:Op zondag 17 januari 2021 10:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is minder inderdaad. Bij mijn kinderen hielp het wel om hen gewoon een stuk broccoli of bloemkool in de hand te geven. Dan verder geen aandacht meer aan schenken en dan ging dat handje zo af en toe onwillekeurig toch naar de mond. Dus juist niet verwerken in het eten zelf, maar echt los.
Uiteindelijk komt het wel goed en gaan ze toch groenten eten.
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:08 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Violin Concerto in E Major, Op. 8, No. 1, RV 269, La Primavera. I. Allegro
Ik ben blij dat we dit soort titels niet hoeven te raden bij Melting...
Gaat allemaal goedkomen, er zijn genoeg trucjes, van aan tafel eten en gebruik maken van een "beloningsbord", consequent zijn en dat soort dingen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan gaat hij er in z'n speelgoedkeukentje mee koken en verdwijnt het hier achter de computerschermen!Achter de tv-meubel past niets meer sinds ik de boel verplaatst heb, maar wat ik DAAR allemaal terug heb gevonden. Bijna alles wat we kwijt waren, behalve het bankpasje van zijn mama!
Anyway, over anderhalve week gaan we naar de diëtiste.
Ja consequent zijn wil ik ook zo veel mogelijk doen, maar ja; cultuurverschillen enzo!quote:Op zondag 17 januari 2021 10:18 schreef just me het volgende:
[..]
Gaat allemaal goedkomen, er zijn genoeg trucjes, van aan tafel eten en gebruik maken van een "beloningsbord", consequent zijn en dat soort dingen.
![]()
oh ja dat is lastig maar één lijn trekken is wel belangrijk maar dat zal de diëtiste allemaal wel zeggenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja consequent zijn wil ik ook zo veel mogelijk doen, maar ja; cultuurverschillen enzo!
Ik probeerde ook dat hij op deze leeftijd zo min mogelijk suiker binnen zou krijgen, maar daar begin ik nu van af te stappen. Dan maar wat meer suiker; hij eet dan tenminste wel meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Volgens mij zijn het de violen die mij zo rakenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:23 schreef MadMaster het volgende:
MadMaster plays Ludwig van Beethoven - Romance No. 1 Op. 40
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:23 schreef livelink het volgende:
Dit stuurden mijn ouders ons net nav hun trouwdag met de melding dat we altijd moeten koesteren wat echt belangrijk is in het leven.Een waarheid als een koe, mooi beschreven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:23 schreef livelink het volgende:
Dit stuurden mijn ouders ons net nav hun trouwdag met de melding dat we altijd moeten koesteren wat echt belangrijk is in het leven.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ik ken het niet, maar ik snap je wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:25 schreef just me het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het de violen die mij zo raken
Het is ook 'n stukje rust dat deze muziek voor mij uitstraalt, alleen naar de muziek luisteren en niet naar de tekst. Beetje mijmeren op de zondagmorgen !quote:Op zondag 17 januari 2021 10:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar ik snap je wel.
Dit soort stukken zetten je altijd aan het denken.
Tenminste, bij mij wel...
Kijk maar uit met je gedans... straks heb je geen energie meer voor op de golfbaan.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk maar uit met je gedans... straks heb je geen energie meer voor op de golfbaan.
Moet je niet over nadenken, gewoon toelatenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe en wat weet ik niet maar deze komt altijd wel binnen bij mij,
Kan me wel voorstellen hoor. Het doet mij ook wel wat.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:36 schreef Rafeiro het volgende:
Hoe en wat weet ik niet maar deze komt altijd wel binnen bij mij,
Dat klinkt niet goed.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Past goed, zo hang ik sinds vrijdagavond al op de bank
Je weet dat ze pijn heeft en dat ze haar lichaam eigenlijk geen plezier doet met dit soort fratsen, maar wat ziet het er toch mooi uitquote:
Klinkt inderdaad behoorlijk droevig.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heb ik wel op heel veel uitvaarten gehoord...
Mijn vader had gekozen voor de uitvoering van Charles Aznavour en dat werd door een vriend van hem op 't orgel gespeeldquote:Op zondag 17 januari 2021 10:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit heb ik wel op heel veel uitvaarten gehoord...
Dat klopt ook wel, het zijn nu bepaalde ''bewegingen'' van een stuk.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef MadMaster het volgende:
In mijn herinnering zijn al die klassieke stukken uren lang.
Maar bij de meeste is het maar een paar minuten...
Die werden misschien vanaf een elpee gedraaid ? En dan kan het lang doorgaanquote:Op zondag 17 januari 2021 11:04 schreef MadMaster het volgende:
In mijn herinnering zijn al die klassieke stukken uren lang.
Maar bij de meeste is het maar een paar minuten...
Ik heb ooit geprobeerd de Mattheus Passion te beluisteren, ik viel in slaap...quote:Op zondag 17 januari 2021 11:06 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, het zijn nu bepaalde ''bewegingen'' van een stuk.
Als je de volledige suite luistert van een stuk is meestal wel een half uur of langer
Ik heb zelf in een vlaag van enthousiasme een LP box set gekocht van Händel Der Messias. Dat zijn ''maar'' 3 LP'squote:Op zondag 17 januari 2021 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit geprobeerd de Mattheus Passion te beluisteren, ik viel in slaap...
Ik denk niet dat je buren er ook zo over denken.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:15 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt me ook wel lekker om even op die pauken te mogen rammen...
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:15 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik heb zelf in een vlaag van enthousiasme een LP box set gekocht van Händel Der Messias. Dat zijn ''maar'' 3 LP's
Maar naar 1,5 lp geluisterd te hebben hield ik het ook niet meer echt vol. (Maar dan ben je wel een dik uur verder)
Dan moet Mad er nou dus doorgeen gaan brabbelen.quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan moet Mad er nou dus doorgeen gaan brabbelen.
Absoluut, hoewel God Save The Queen ook een ruk song is...quote:Op zondag 17 januari 2021 11:30 schreef livelink het volgende:
Dit is toch een stuk inmposanter dan het Wilhelmus?
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dank u, dat was een leuke verjaardagsochtend. Nu gaan we schaatsen kijken
Het is je vergevenquote:Op zondag 17 januari 2021 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de afsluiter voor vanmorgen.
Heb bewust voor deze versie gekozen, omdat ik dit op 10-jarige leeftijd of zo voor het eerst hoorde bij mijn neef en sindsdien ben ik gek op alles wat synthesizer is.
Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen...
Zeker niet. Het is mooi om te weten waar je liefdes vandaan komen en dat te eren.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit is de afsluiter voor vanmorgen.
Heb bewust voor deze versie gekozen, omdat ik dit op 10-jarige leeftijd of zo voor het eerst hoorde bij mijn neef en sindsdien ben ik gek op alles wat synthesizer is.
Ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen...
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Absoluut, hoewel God Save The Queen ook een ruk song is...
Sorry, maar dit moest even, wat mij betreft.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:35 schreef just me het volgende:
[..]
Het is je vergeven
Heel veel plezier straks.
Hopelijk kennen je nichtjes jou nog. Veel plezier met de hernieuwde kennismaking en dank je wel voor een mooi koffieconcertquote:Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit moest even, wat mij betreft.
Het zonnetje is in ieder geval doorgekomen, het ochtendconcert heeft gewerkt!![]()
En dank je wel, ik ben benieuwd of ik mijn nichtjes nog herken.
Hoef je geen sorry voor te zeggen, je hebt ook gedraaid wat wij graag wilden horen dus mag je dan eindigen met je eigen voorkeur, tuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit moest even, wat mij betreft.
Het zonnetje is in ieder geval doorgekomen, het ochtendconcert heeft gewerkt!![]()
En dank je wel, ik ben benieuwd of ik mijn nichtjes nog herken.
quote:09:30 : Edvard Grieg - Peer Gynt Suite No.1, Op.46, Morgenstimmung
09:34 : Richard Strauss - Also Sprach Zarathustra, Op. 30, TrV 176. I. Einleitung
09:36 : Pyotr Ilyich Tchaikovsky - The Nutcracker Suite, Op. 71a. III. Waltz of the Flowers
09:43 : Georges Bizet - Carmen, Act I. Prelude
09:45 : Wolfgang Amadeus Mozart - Die Zauberflote, K. 620, Act II. Der Holle Rache Kocht in Meinem Herzen, The Queen of the Night Aria
09:48 : Giacomo Puccini - Turandot, Act III. Nessun Dorma
09:51 : Carl Orff - Carmina Burana. Fortuna Imperatrix Mundi (O Fortuna)
09:53 : Khachaturain - Sabre Dance
09:55 : Bournemouth Symphony Orchestra - Saint-Saëns - Op. 40 - Dance Macabre in G minor.mp3
10:02 : Johann Sebastian Bach - Toccata and Fugue in D Minor, BWV 565. I. Toccata
10:05 : Giacomo Puccini - Tosca, Act III. E Lucevan Le Stelle
10:08 : Antonio Vivaldi - The Four Seasons, Violin Concerto in E Major, Op. 8, No. 1, RV 269, La Primavera. I. Allegro
10:11 : Modest Mussorgsky - A Night on Bare Moutain
10:23 : Ludwig van Beethoven - Romance No. 1 Op. 40
10:30 : Johannes Brahms - 21 Hungarian Dances, WoO 1. No. 5 in G Minor
10:32 : Gustav Mahler - Adagietto. Sehr Langsam
10:43 : Alberto Lizzio: London Festival Orchestra - Tchaikovsky: The Nutcracker Suite, Op. 71A - 3. Dance Of The Sugar Plum Fairy
10:45 : Alberto Lizzio: London Festival Orchestra - Tchaikovsky: The Nutcracker Suite, Op. 71A - 4. Trepak (Russian Dance)
10:46 : Alberto Lizzio: London Festival Orchestra - Tchaikovsky: Swan Lake Suite, Op. 20A - 1. Dance Of The Swans
10:50 : Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Sonata No. 11 in A Major, K. 331. III. Alla Turca, Turkish Rondo
10:53 : Julius Fucik - Einzug der Gladiatoren (The Entry of the Gladiators), Op. 68, Triumph March
10:56 : Johannes Brahms - 16 Waltzes, Op. 39. No. 15 in A Flat Major
10:57 : Johann Sebastian Bach - Orchestersuite Nr. 2 (BWV 1067) - Badinerie
10:58 : Charles-Fran_ois Gounod - Ave Maria
11:01 : Luigi Boccherini - String Quintet in E Major, Op. 11, No. 5, G. 275. III. Minuetto
11:04 : Pyotr Ilyich Tchaikovsky - Serenade for Strings in C Major, Op. 48. II. Valse
11:08 : Giuseppe Verdi - Aida, Act II. Gloria all'Egitto, ad Iside
11:15 : Giuseppe Verdi - Nabucco, Act III. Va', Pensiero, Sull'ali Dorate, Chorus of the Hebrew Slaves
11:20 : Giuseppe Verdi - Rigoletto, Act III. La Donna e Mobile
11:22 : Mantovani - Greensleeves
11:25 : Sir Edward William Elgar - Pomp and Circumstance Military Marches, Op. 39. No. 1 in D Major
11:31 : Tomita - Boléro
Zo erg is dat toch niet ?quote:Op zondag 17 januari 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
Dit topic loopt wel ERG rustig tegenwoordig!
Op zich wel logisch dat er alleen veel gepost wordt als er uitzendingen zijn, toch? Anders wordt het gewoon een SC-topic en dat zijn we in principe niet.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
Zondagavond is sowieso een beetje een dood moment in de Radio 49-week. We zoeken nog een goede gothic-DJ met een voorliefde voor Wolfsheim en Noorse zangeressen.quote:Op zondag 17 januari 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
Dat was het vroeger stiekem wel!quote:Op zondag 17 januari 2021 20:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Op zich wel logisch dat er alleen veel gepost wordt als er uitzendingen zijn, toch? Anders wordt het gewoon een SC-topic en dat zijn we in principe niet.
quote:Op zondag 17 januari 2021 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zondagavond is sowieso een beetje een dood moment in de Radio 49-week. We zoeken nog een goede gothic-DJ met een voorliefde voor Wolfsheim en Noorse zangeressen.
Haha!quote:Op zondag 17 januari 2021 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon draaien, je kan nooit alle monden voeden.
Maar wel veel...
En wat voor een week.quote:Op maandag 18 januari 2021 06:57 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Raf en brother52
De week is alweer begonnen.
Ja, ik ken dat soort weken, waarbij je hoopt dat het al weer vrijdag is voordat de week begonnen is.quote:Op maandag 18 januari 2021 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat voor een week.
Ben bang dat het vandaag een lange dag wordt.
Moet morgen voor het werk naar Amsterdam wat problemen oplossen. Dus moet vandaag wat zaken in orde maken die ik morgen mee moet nemen. Morgen zal ik ook wel niet vroeg thuis zijn.
We gaan het meemaken.
Blijf wel,goed op jezelf passenquote:Op maandag 18 januari 2021 06:59 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat voor een week.
Ben bang dat het vandaag een lange dag wordt.
Moet morgen voor het werk naar Amsterdam wat problemen oplossen. Dus moet vandaag wat zaken in orde maken die ik morgen mee moet nemen. Morgen zal ik ook wel niet vroeg thuis zijn.
We gaan het meemaken.
Haha okee dan!quote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef just me het volgende:
Vandaag een kabouterdagje, we gaan zo meteen een ketting maken van pinda's maar er moet ook huiswerk gemaakt worden
Deze zijn 6 en 4!quote:Op maandag 18 januari 2021 14:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha okee dan!
Hoe oud is kabouter nu?
Strenge meesteres lieve juf just mequote:Op maandag 18 januari 2021 11:13 schreef just me het volgende:
Vandaag een kabouterdagje, we gaan zo meteen een ketting maken van pinda's maar er moet ook huiswerk gemaakt worden
Ik heb ‘m met oudjaar bij Jools’ Hootenanny gezien en gehoord, nog ontzettend goed bij stemquote:Op maandag 18 januari 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Dat op je 80'e er toch nog even uitpleuren.
Wil ik ook wel.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:14 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie ook zo te doen met die tennisster in Australië die in quarantaine zit?
Nee, ik heb wel vaag iets gehoord van tennissers in Australië, maar weet niet het hoe of wat.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:14 schreef peaceman het volgende:
Hebben jullie ook zo te doen met die tennisster in Australië die in quarantaine zit?
Nee, net zo min als met al die voetballers die elke week weer een nieuw kek kapseltje hebben... 🤔quote:Op maandag 18 januari 2021 18:14 schreef peaceman het volgende:
Vanessa Sierra (wie? Ja, ik ken haar ook niet) is not amused dat ze hetzelfde toilet moet gebruiken als haar vriend en dat ze zelf haar haar moet wassen, want dat doet ze nooit.quote:Op maandag 18 januari 2021 18:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel vaag iets gehoord van tennissers in Australië, maar weet niet het hoe of wat.
Ja, vorig jaar zou ik hem zien in de zicho doom, dit jaar zie ik het ook niet gebeurenquote:Op maandag 18 januari 2021 16:43 schreef Rafeiro het volgende:
Dat op je 80'e er toch nog even uitpleuren.
Taakjes zijn af voor vandaag, dochterlief heeft hier haar "conference call"' in alle rust kunnen doen en nu heb ik rustquote:Op maandag 18 januari 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi juffrouw!
Alle taakjes weer af?
Maar één conference call?quote:Op maandag 18 januari 2021 20:10 schreef just me het volgende:
[..]
Taakjes zijn af voor vandaag, dochterlief heeft hier haar "conference call"' in alle rust kunnen doen en nu heb ik rust
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar één conference call?
Ik had er vandaag 11...
Daarom maar even wat muziek draaien, om wakker te blijven...quote:
Vooruit dan maar...quote:Het was eigenlijk haar vrije dag vandaag.
Ja!quote:Waren de nichtjes gisteren blij jullie weer te zien ?
Herkenbaar, eerst zwemdiploma en dan iets andersquote:Op maandag 18 januari 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja!![]()
Die zijn een eind gegroeid, hebben zwemdiploma's gehaald en mogen nu op paardrijden.
Zwemdiploma halen was de voorwaarde...
wie weet in de toekomstquote:Op maandag 18 januari 2021 20:13 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb geen webcam en doe heel stug alsof ik niet weet hoe dat kan met de mobiel.
Maar hoeft bij mij dan ook niet voor werk
quote:
Ik moet het met muizenstapjes proberen, halverwege het jaar weer herkeuring. Althans dat is de planning.quote:Op maandag 18 januari 2021 20:16 schreef just me het volgende:
[..]
Herkenbaar, eerst zwemdiploma en dan iets anders
[..]
wie weet in de toekomst
met muizenstapjes kom je er vast wel en idd niet te hard willen gaanquote:Op maandag 18 januari 2021 20:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik moet het met muizenstapjes proberen, halverwege het jaar weer herkeuring. Althans dat is de planning.
De laatste tijd was het steeds 1 stap vooruit en dan 2 terug. Das niet leuk, dus nu echt met muizenstapjes proberen weer wat lekkerder te gaan. En woensdag met verpleegkundig specialist weer een keer naar medicatie kijken.
Blue zat in de titel van de eerste plaat, we associëren van plaat naar plaat.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
Even om mij op weg te helpen, nu zou dus "time is on my side" mogen?
Die moest ik even snel zoeken...quote:Op maandag 18 januari 2021 20:44 schreef just me het volgende:
Even om mij op weg te helpen, nu zou dus "time is on my side" mogen?
quote:Op maandag 18 januari 2021 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die moest ik even snel zoeken...
Het hoeft niet het laatste woord te zijn, maar gewoon iets wat qua titel een opvolging kan zijn van de vorige song.quote:
Hallo!quote:
• Blue Mondayquote:Het hoeft niet het laatste woord te zijn, maar gewoon iets wat qua titel een opvolging kan zijn van de vorige song.
Kan een gelijk woord zijn of iets wat in het verlengde ligt van de voorgaande song...
Wel mooi maar voorlopig maar nietquote:Op maandag 18 januari 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Dit wil mw. MM tijdens haar uitvaart gedraaid hebben...
Je zou eerder zeggen dat ze dat dan op jouw uitvaart zou willen draaienquote:Op maandag 18 januari 2021 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Dit wil mw. MM tijdens haar uitvaart gedraaid hebben...
Ik wil 'Where The Streets Have No Name' (U2), 'The First Rebirth' (Jones & Stephenson) en 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehen' van Rammstein.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou eerder zeggen dat ze dat dan op jouw uitvaart zou willen draaien
Whatever...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef livelink het volgende:
Wil je de suggesties in DM of in het topic, Mad?
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil 'Where The Streets Have No Name' (U2), 'The First Rebirth' (Jones & Stephenson) en 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehn' van Rammstein.
En tijdens dat laatste nummer kom ik dan brandend vanuit de oven weer omhoog de aula in...
Goed voor nachtmerries voor de rest van mijn leven zou dat zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil 'Where The Streets Have No Name' (U2), 'The First Rebirth' (Jones & Stephenson) en 'Wollt Ihr Das Bett In Flammen Sehn' van Rammstein.
En tijdens dat laatste nummer kom ik dan brandend vanuit de oven weer omhoog de aula in...
OK, je krijgt dan geen kaart, maar mag online meekijken.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed voor nachtmerries voor de rest van mijn leven zou dat zijn.
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, je krijgt dan geen kaart, maar mag online meekijken.
Kan je het tegen het einde uitzetten...
Deal. Maar wacht nog maar vooral heel lang.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, je krijgt dan geen kaart, maar mag online meekijken.
Kan je het tegen het einde uitzetten...
quote:
Goodbye Stranger van Supertramp, maar die is wel wat wreedquote:Op maandag 18 januari 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
• Blue Monday
• New Moon On Monday
• Hijo de la Luna
• Son Of A Preacherman
• Say A Little Prayer
• Say When
• Tell Me When
• Don't Tell Me
• Don't Waste My Time
• Time Is On My Side
• Who's Side Are You On
• I've Been Thinking About You
• With Or Without You
• Without Your Love
• Your Song
• Immigrant Song
Ik weet zelf wel een volgende, jullie ook?
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Even tussendoor:
Wappie zijn tast je hersenen en daardoor je schrijfvaardigheid zeker aan.
Een restant van de demonstratie gisteren op het Museumplein...
[ afbeelding ]
Fonetisch kan het wel...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:15 schreef livelink het volgende:
Bruce Willis met Under the Boardwalk is misschien wat vergezocht?
Kan ook een creatieve combinatie tussen vrijheid en haat zijn, maar ik hou het op domheid.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Even tussendoor:
Wappie zijn tast je hersenen en daardoor je schrijfvaardigheid zeker aan.
Een restant van de demonstratie gisteren op het Museumplein...
[ afbeelding ]
Englishman in New York?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:11 schreef MadMaster het volgende:
• Blue Monday
• New Moon On Monday
• Hijo de la Luna
• Son Of A Preacherman
• Say A Little Prayer
• Say When
• Tell Me When
• Don't Tell Me
• Don't Waste My Time
• Time Is On My Side
• Who's Side Are You On
• I've Been Thinking About You
• With Or Without You
• Without Your Love
• Your Song
• Immigrant Song
Ik weet zelf wel een volgende, jullie ook?
quote:
quote:
quote:
One hand in my pocket van Alanis Morisette?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
Volgende nummer iets met hands of fingers, maar ik kom er niet zo snel op.
MadMaster plays Angie Gold - Third Finger Left Handquote:Op maandag 18 januari 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
Volgende nummer iets met hands of fingers, maar ik kom er niet zo snel op.
Jij kwam met Englishman In New York, maar we waren al verder.quote:
Ah!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kwam met Englishman In New York, maar we waren al verder.
Dat is van Godley & Creme en zo kwam ze bij Under Your Thumb van hen uit.
Gok ik...
Klopte helemaal.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij kwam met Englishman In New York, maar we waren al verder.
Dat is van Godley & Creme en zo kwam ze bij Under Your Thumb van hen uit.
Gok ik...
Oeps!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet wel luisteren om actueel te zijn...
Ik google actief mee en geen idee wat het is want ik ga natuurlijk niet luisteren wat het isquote:Op maandag 18 januari 2021 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar ik heb het in huis (op een slecht kwaliteit weliswaar)...
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, jij was het...![]()
Druk, druk, druk!
Nooit helemaal de functie van het witte knopje doorgehad.quote:
Mute!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nooit helemaal de functie van het witte knopje doorgehad.
Volgens mij kon je het gesprek daar tijdelijk mee wegdrukkenquote:Op maandag 18 januari 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Reset of zo?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor Reset drukt ik gewoon op de knoppen onder de hoorn. Dat tijdelijk wegdrukken is het misschien, maar dat heb ik dan nooit gebruikt.quote:
Gewoon openschroeven en de speaker of microfoon er uit halen...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!En wij maar de hand op de hoorn houden!
Beetje vervelend, zo tijdens een gesprek!quote:Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon openschroeven en de speaker of microfoon er uit halen...
Ja, dat deed ik dus ook. Echt nooit geweten en toendertijd nooit durven vragen ook.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!En wij maar de hand op de hoorn houden!
Bij een lang saai gesprek had je tijd zat...quote:Op maandag 18 januari 2021 21:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje vervelend, zo tijdens een gesprek!
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij een lang saai gesprek had je tijd zat...
Oh wacht, ik dacht dat er bad in de titel zatquote:
Crooked Smile van J. Cole???quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef MadMaster het volgende:
Dit is Crocket's Theme (Ben Liebrand Minimix).
Succes met de volgende...
quote:Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef ToT het volgende:
Ja ff de koter z'n nest in slingeren hier.
jep maar komt niet in de titel voorquote:
Dat maakt niet uit toch?quote:Op maandag 18 januari 2021 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
jep maar komt niet in de titel voor
Nee, jij luisterde naar de gesproken tekst in de song.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:37 schreef just me het volgende:
[..]
jep maar komt niet in de titel voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |