abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197456069
Geneeskunde is big business en belangenverstrengeling ligt altijd op de loer. Wie krijgt geld van de farmaceutische industrie? Hoeveel? En waarom?

deze film gaat trouwens niet over het covid vaccin


The Greater Good (Het Grotere Goed) NL ondertiteld volledige film

'The Greater Good' is een bekroonde documentaire waarin via een aantal personen de culturele kruispunten worden verkend waarin ouderschap en moderne geneeskunde elkaar tegenkomen en individuele rechten in botsing komen met de politiek.

De film biedt ouders, artsen en beleidsmakers veilig de ruimte om openlijk te spreken, actief te luisteren, en van elkaar te leren. Met het mixen van 'cinema verité'beelden, intieme interviews, produktiefilms van de regering uit het jaren '50 tijdperk, en up-to-date tv-nieuwsrapportages, verweeft 'The Greater Good' de verhalen van gezinnen wier leven voor altijd door vaccinaties is veranderd.

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/

Duiten voor Dokters


Geneeskunde is big business en belangenverstrengeling ligt altijd op de loer. Wie krijgt geld van de farmaceutische industrie? Hoeveel? En waarom?

De Volkskrant legt het krachtenspel bloot.

Op recept: gesponsorde medicijnen

Internisten zijn geneigd vaker medicijnen voor te schrijven van farmaceuten waarmee ze een band hebben,
blijkt uit Volkskrant-onderzoek. 'Dit moet landelijk worden onderzocht.'

Topman VGZ: 'Artsen zijn ook maar mensen en ze zijn te beïnvloeden
'Hoe groot is de invloed van farmaceuten in het buitenland?

Farmaceuten betalen miljoenen aan artsen
Dit zeggen patiënten en artsen over betalende farmaceuten

Op recept: gesponsorde medicijnen

Internisten zijn geneigd vaker medicijnen voor te schrijven van farmaceuten waarmee ze een band hebben,
blijkt uit Volkskrant-onderzoek.
'Dit moet landelijk worden onderzocht.'
Topman VGZ: '
Artsen zijn ook maar mensen en ze zijn te beïnvloeden

Huisarts boycot dure diabetespil, farmaceuten lopen geld mis
Farmaceuten zetten alle middelen in om dure diabetes­medicijnen te slijten
Deze pil kost 1,50 om te maken, en toch kost hij 1000 euro
Artsen gebruiken sluiproute om on­gemerkt bij te klussen in de industrie

Transparantie­register zorgt voor verrassing: veel meer sponsoring dan verwacht
Patiënten­verenigingen zijn door chronisch geldtekort afhankelijk van medicijn­fabrikanten
Farmaceuten gebruiken ziekenhuis als reclamespotje
Directeur Long­fonds: 'Wij zijn totaal transparant'

https://www.volkskrant.nl/kijkverder/2016/duitenvoordokters/

https://stichtingvaccinvr(...)-vera-sharav-deel-1/
Home » COVID-19 »
Nazisme, COVID-19 en de vernietiging van de moderne geneeskunde -
een interview met Vera Sharav, deel 1

door Vertaalteam | 7 jan 2021 | COVID-19

Stand for Health Freedom (SHF) is een non-profit organisatie die zich inzet voor de

bescherming van fundamentele mensenrechten, grondwettelijke rechten en de rechten van ouders.

Stand for Health Freedom interviewde Vera Sharav - een overlever van de holocaust. Sharav is een gerenommeerde

voorvechter van mensenrechten en expert in biomedische onderzoeksethiek.

Ze trekt parallellen tussen wat er in nazi-Duitsland is gebeurd en wat er vandaag de dag in onze samenleving

gebeurt - en bespreekt waarom het belangrijker dan ooit is dat we een standpunt innemen.

(Nederlands ondertiteld)

filmpje bij het artikel.

en hier nog eentje...

[..]

en oké vooruit dan maar,, anders straks worden we allemaal depri :+
[..]
pi_197456204
twitter


twitter
pi_197456878
quote:
Lijkt wel of iedere keer hetzelfde gepost wordt hier. Heb deze toch al zeker 3x zien langskomen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zondag 17 januari 2021 @ 00:00:29 #4
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_197457227
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2021 22:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Laat dat nou juist mijn punt zijn.
Dat snap ik. Maar dat is niet wat je zei :*
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_197457610
pi_197457653
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:42 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben wel 4,5 miljoen mensen die wachten op behandeling. Het hoogste aantal ooit.

https://news.sky.com/stor(...)-in-england-12187542
Definitely not CIA
pi_197457655
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:42 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Nu spreekt toevallig iemand zich uit, met al die andere berichten moeten we maar geloven dat t allemaal klopt.
pi_197460112
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 00:42 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon matig journalistiek, door de context weg te halen.
Allichr heeft imperiaal college het format fase 4 dat jongeren voorrang krijgen. Lijkt me logisch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_197460324
https://www.bloombergquin(...)and-older-rise-to-29

Norway expressed increasing concern about the safety of the Pfizer Inc. vaccine on elderly people with serious underlying health conditions after raising an estimate of the number who died after receiving inoculations to 29.
...
for those with the most severe frailty, even relatively mild vaccine side effects can have serious consequences. For those who have a very short remaining life span anyway, the benefit of the vaccine may be marginal or irrelevant.

Gaat lekker daar. Voor jongeren schijnt het een minder groot probleem te zijn. Maar dan is de effectiviteit van het vaccin ook nihil.

Even ter vergelijking....:
How many people die from flu shots in the United States every year?
No exact numbers seem to be available. However, the two most common causes of death due to a flu shot are anaphylaxis and Guillain-Barre Syndrome, and from the information given by the CDC (Centers for Disease Control and Prevention) it is possible to work out an approximate number.

The CDC reports 1.31 cases of anaphylaxis per million flu shots given, so that would be about 183 cases per year in the US (on average, around 140 million Americans a year receive a flu shot). Anaphylaxis has a fatality rate of between 0.25% and 0.33%, so on average that would be one death every two or three years.


[ Bericht 0% gewijzigd door Sponsje88 op 17-01-2021 11:09:21 ]
pi_197461006
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:02 schreef Sponsje88 het volgende:
https://www.bloombergquin(...)and-older-rise-to-29

Norway expressed increasing concern about the safety of the Pfizer Inc. vaccine on elderly people with serious underlying health conditions after raising an estimate of the number who died after receiving inoculations to 29.
...
for those with the most severe frailty, even relatively mild vaccine side effects can have serious consequences. For those who have a very short remaining life span anyway, the benefit of the vaccine may be marginal or irrelevant.

Gaat lekker daar. Voor jongeren schijnt het een minder groot probleem te zijn. Maar dan is de effectiviteit van het vaccin ook nihil.

Even ter vergelijking....:
How many people die from flu shots in the United States every year?
No exact numbers seem to be available. However, the two most common causes of death due to a flu shot are anaphylaxis and Guillain-Barre Syndrome, and from the information given by the CDC (Centers for Disease Control and Prevention) it is possible to work out an approximate number.

The CDC reports 1.31 cases of anaphylaxis per million flu shots given, so that would be about 183 cases per year in the US (on average, around 140 million Americans a year receive a flu shot). Anaphylaxis has a fatality rate of between 0.25% and 0.33%, so on average that would be one death every two or three years.

Appels en peren.
Je vergelijkt een groep bestaande uit alle leeftijden
(https://www.statista.com/(...)-coverage-by-age-us/ en https://usafacts.org/arti(...)u-shots-vaccine-cdc/ )
Met een kleine groep ernstig zieke 80 plussers

[ Bericht 2% gewijzigd door devlinmr op 17-01-2021 11:45:10 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197461208
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:37 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Appels en peren.
Je vergelijkt een groep bestaande uit alle leeftijden
(https://www.statista.com/(...)-coverage-by-age-us/ en https://usafacts.org/arti(...)u-shots-vaccine-cdc/ )
Met een kleine groep ernstig zieke 80 plussers
183 cases per year
140000000 mensen laten zich jaarlijks vaccineren

0.25-0.33% van die 183 cases gaat dood

Op de hele bevolking, dan maakt het toch niet uit of je 80 bent? Er zijn maar 183 gevallen per jaar.

We hebben nu al 29 doden waarbij er 42000 gevaccineeerd zijn.

En jouw grafiek kan ik niet zien. Moet ik voor betalen of een account aanmaken. Heb je iets anders?
pi_197461211
twitter
pi_197461285
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:46 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

183 cases per year
140000000 mensen laten zich jaarlijks vaccineren

0.25-0.33% van die 183 cases gaat dood

Op de hele bevolking, dan maakt het toch niet uit of je 80 bent? Er zijn maar 183 gevallen per jaar.
jawel. Als al die doden in een de groep 80+ met ernstige ziektes vallen dan maakt dat zeker uit. Stel dat die groep van 183 de totale groep 80 + zou zijn geweest in de usa dan zou jij op een 100% dodelijkheid uitkomen
quote:
We hebben nu al 29 doden waarbij er 42000 gevaccineeerd zijn.

En jouw grafiek kan ik niet zien. Moet ik voor betalen of een account aanmaken. Heb je iets anders?
Heb een 2e toegevoegd

https://usafacts.org/arti(...)u-shots-vaccine-cdc/

Waarmee ik trouwens niet automatisch wil zeggen dat doden door vaccinatie of medicijnen per definitie acceptabel is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197461758
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 11:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

jawel. Als al die doden in een de groep 80+ met ernstige ziektes vallen dan maakt dat zeker uit. Stel dat die groep van 183 de totale groep 80 + zou zijn geweest in de usa dan zou jij op een 100% dodelijkheid uitkomen
[..]

Heb een 2e toegevoegd

https://usafacts.org/arti(...)u-shots-vaccine-cdc/

Waarmee ik trouwens niet automatisch wil zeggen dat doden door vaccinatie of medicijnen per definitie acceptabel is
Wat is dat voor een raar grafiek... Kan daar niks zinnigs uit opmaken.

Dus jij zegt dat van die 0.25% de 80 jarige zijn, dan nog kom je uit op 1 dode per 2/3 jaar. Dan kan je wel filteren op leeftijdsgroep maar het aantal doden blijven het zelfde.

Nu vallen er dus 29 doden na het vaccineren van 42000 mensen. Dat is nogal een verschil.
pi_197461867
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:17 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat is dat voor een raar grafiek... Kan daar niks zinnigs uit opmaken.

Dus jij zegt dat van die 0.25% de 80 jarige zijn, dan nog kom je uit op 1 dode per 2/3 jaar. Dan kan je wel filteren op leeftijdsgroep maar het aantal doden blijven het zelfde.
nee dat zeg ik niet, want dat kan je niet opmaken uit de grafiek, zeker niet omdat het gaat om 80+ en ernstig ziek
quote:
Nu vallen er dus 29 doden na het vaccineren van 42000 mensen. Dat is nogal een verschil.
Stel dat het bij die 29 blijft op de 5,4 miljoen inwoners in Noorwegen. Dan kom je op 0.0005%
Dus zelfs als 50% van de Noren zich laat vaccineren zit je nog maar op 0.001%. Dat zou je dat eventueel kunnen vergelijken met de cijfers uit de usa vwb de griepprik, maar zelfs dat is wetenschappelijk niet correct
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197462340
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:23 schreef devlinmr het volgende:

[..]

nee dat zeg ik niet, want dat kan je niet opmaken uit de grafiek, zeker niet omdat het gaat om 80+ en ernstig ziek
[..]

Stel dat het bij die 29 blijft op de 5,4 miljoen inwoners in Noorwegen. Dan kom je op 0.0005%
Dus zelfs als 50% van de Noren zich laat vaccineren zit je nog maar op 0.001%. Dat zou je dat eventueel kunnen vergelijken met de cijfers uit de usa vwb de griepprik, maar zelfs dat is wetenschappelijk niet correct
Zelfs met jouw gefantaseerde cijfers kom je op 5x meer sterfgevallen uit dan met de griep prik en dan ga je ervan uit dat er geen dode meer zullen vallen... Als 50% zich laat vaccineren is dit 10x. Het zal dus een stuk meer zijn. En let wel dit is pas prik 1.
pi_197462513
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zelfs met jouw gefantaseerde cijfers kom je op 5x meer sterfgevallen uit dan met de griep prik en dan ga je ervan uit dat er geen dode meer zullen vallen... Als 50% zich laat vaccineren is dit 10x. Het zal dus een stuk meer zijn. En let wel dit is pas prik 1.
Ik fantaseer niks. Ik probeer je alleen maar uit te leggen dat jouw vergelijking niet gemaakt kan worden. Appels met peren.
Ik geef expliciet aan waar ik aannames doe en ook dat het wetenschappelijk niet correct is wat ik doe.
Vwb 1 prik, de kans dat je de eerste prik geen allergische reactie krijgt en de 2e wel is volgens mij minimaal
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197462542
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:00 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik fantaseer niks. Ik probeer je alleen maar uit te leggen dat jouw vergelijking niet gemaakt kan worden. Appels met peren.
Ik geef expliciet aan waar ik aannames doe en ook dat het wetenschappelijk niet correct is wat ik doe.
Ik vergelijk de dodelijkheid van het vaccin. Dat jij dit wetenschappelijk niet correct vind is jouw probleem.
pi_197462574
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:01 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik vergelijk de dodelijkheid van het vaccin. Dat jij dit wetenschappelijk niet correct vind is jouw probleem.
Dat doe je dus niet. Jouw redenatie is een beetje in de trant van:
Alle baby's drinken moedermelk, alle baby's zijn mensen dus alle mensen drinken moedermelk

Klinkt logisch maar als je even nadenkt klopt er geen zak van
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197462600
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:00 schreef devlinmr het volgende:
Vwb 1 prik, de kans dat je de eerste prik geen allergische reactie krijgt en de 2e wel is volgens mij minimaal
Daar hoor ik verschillende geluiden over.
https://www.wcpo.com/news(...)the-first-dont-panic
pi_197462624
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:04 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Daar hoor ik verschillende geluiden over.
https://www.wcpo.com/news(...)the-first-dont-panic
"Might" belangrijk woord

Maar zoals ik al aangaf: " volgens mij" waarmee ik wil zeggen dat het mijn verwachting is, zonder enige onderbouwing, en ik kan er net zo goed naast zitten

Ps jouw stuk gaat niet over een allergische reactie maar over het immuunsysteem dat zijn ding doet

[ Bericht 8% gewijzigd door devlinmr op 17-01-2021 13:11:08 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197462745
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat doe je dus niet. Jouw redenatie is een beetje in de trant van:
Alle baby's drinken moedermelk, alle baby's zijn mensen dus alle mensen drinken moedermelk

Klinkt logisch maar als je even nadenkt klopt er geen zak van
Nee dat klopt niet. Ik heb berekend wat het percentage is van de doden die zijn gevallen met de griep prik. Zelfs met jouw vergelijking kom ik uit op 5x-10x meer doden en dat is dan gebaseert op de aanname dat er geen doden meer zullen vallen. De percentage tussen de huidige stand heb ik nog niet gemaakt, want dat is een valse aanname. Maar dus in het minst ergste geval kom je uit op 5x meer doden. De werkelijke aantallen zullen waarschijnlijk veel hoger liggen.

Als ik die berekening wel zou maken kom ik uit op 600x erger dan de griepprik.
pi_197462858
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

"Might" belangrijk woord

Maar zoals ik al aangaf: " volgens mij" waarmee ik wil zeggen dat het mijn verwachting is, zonder enige onderbouwing, en ik kan er net zo goed naast zitten

Ps jouw stuk gaat niet over een allergische reactie maar over het immuunsysteem dat zijn ding doet
En ik zeg dat ik daar dus verschillende geluiden over hoor.
pi_197462882
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee dat klopt niet. Ik heb berekend wat het percentage is van de doden die zijn gevallen met de griep prik.
in een andere groep dan de covid gevaccineerde
quote:
Zelfs met jouw vergelijking kom ik uit op 5x-10x meer doden en dat is dan gebaseert op de aanname dat er geen doden meer zullen vallen.
niet een conclusie die je kunt trekken daar je griepprik groep bestaat uit gewoon gezonde jonge mensen+ een groep ouderen waarvan het merendeel waarschijnlijk gewoon gezond is
quote:
De percentage tussen de huidige stand heb ik nog niet gemaakt, want dat is een valse aanname. Maar dus in het minst ergste geval kom je uit op 5x meer doden. De werkelijke aantallen zullen waarschijnlijk veel hoger liggen.

Als ik die berekening wel zou maken kom ik uit op 100x erger dan de griepprik.
Ik denk dat we dit soort berekeningen moeten overlaten aan mensen die er verstand van hebben.
Zoals ik al zei is mijn berekening niet wetenschappelijk correct en dus alleen maar om aan te tonen dat je logica van alle kanten rammelt.
Maar goed je conclusie past in jouw denkbeelden dus ik ben bang dat niks of niemand jou daarvan af kan brengen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197462909
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En ik zeg dat ik daar dus verschillende geluiden over hoor.
En ik zeg dat ik me er nog niet in verdiept heb en mijn aanname dus weleens onjuist zou kunnen zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197463139
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef devlinmr het volgende:
niet een conclusie die je kunt trekken daar je griepprik groep bestaat uit gewoon gezonde jonge mensen+ een groep ouderen waarvan het merendeel waarschijnlijk gewoon gezond is
Maar jij maakte toch een berekening op de hele bevolking? Dus ook gezonde mensen? Dan kom ik in het minst erge geval uit op 5x meer. Das dan met de aanname dat er geen dode meer zullen vallen.
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef devlinmr het volgende:
Ik denk dat we dit soort berekeningen moeten overlaten aan mensen die er verstand van hebben.
Je hebt helemaal gelijk, maar we worden erg makkelijk gemanipuleerd als het om cijfers en grafieken gaat. In dit geval heb ik inderdaad een fout gemaakt in mijn berekening... Ik heb 183 cases gebruikt ipv de 0.25% van de 183 cases, dus het wordt nog veel dramatischer.

quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:18 schreef devlinmr het volgende:
Maar goed je conclusie past in jouw denkbeelden dus ik ben bang dat niks of niemand jou daarvan af kan brengen.
Ik ben wie ik ben. Als ik fout zit hoor ik dat ook graag. Ik vind de vergelijking erg belangrijk om te maken om te zien hoe schadelijker het vaccin is. Het is toch wel belangrijk om te weten of het de goede kant op gaat of niet? Ik geloof in dit geval niet in de blauwe ogen van onze pharma specialisten.
pi_197463419
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:31 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Maar jij maakte toch een berekening op de hele bevolking? Dus ook gezonde mensen? Dan kom ik in het minst erge geval uit op 5x meer. Das dan met de aanname dat er geen dode meer zullen vallen.
[..]
daar zit je fout al, de groep die nu gevaccineerd wordt in Noorwegen bestaat voor het grootste deel uit ouderen en is geen doorsnee van de bevolking.
quote:
Je hebt helemaal gelijk, maar we worden erg makkelijk gemanipuleerd als het om cijfers en grafieken gaat. In dit geval heb ik inderdaad een fout gemaakt in mijn berekening... Ik heb 183 cases gebruikt ipv de 0.25% van de 183 cases, dus het wordt nog veel dramatischer.
[..]

Ik ben wie ik ben. Als ik fout zit hoor ik dat ook graag. Ik vind de vergelijking erg belangrijk om te maken om te zien hoe schadelijker het vaccin is. Het is toch wel belangrijk om te weten of het de goede kant op gaat of niet? Ik geloof in dit geval niet in de blauwe ogen van onze pharma specialisten.
Met alle respect maar zelfs als de mensen hier geconfronteerd worden met feiten die bewijzen dat ze fout zitten dan blijft men volharden in hun gelijk zonder het te kunnen onderbouwen.

Sowieso is een berekening waarmee je deze vaccinatie vergelijkt met een griepvaccin nutteloos. De vraag die je moet stellen is, wat vinden wij een acceptabele hoeveelheid of ernst van bijwerkingen tov de gevolgen van de ziekte

Ter vergelijking als je kanker hebt en je moet aan de chemotherapie, dan accepteer je wekenlange misselijkheid, haarverlies, pijn en ellende in de hoop dat je beter wordt.
Als je die bijwerkingen ook zou hebben bij paracetamol, dan zou niemand meer paracetamol nemen bij hoofdpijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_197463558
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:43 schreef devlinmr het volgende:
daar zit je fout al, de groep die nu gevaccineerd wordt in Noorwegen bestaat voor het grootste deel uit ouderen en is geen doorsnee van de bevolking.
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 12:23 schreef devlinmr het volgende:
Stel dat het bij die 29 blijft op de 5,4 miljoen inwoners in Noorwegen. Dan kom je op 0.0005%
Hier maak jij toch de bereking op de hele bevolking van noorwegen? En dan kom ik uit op 5x meer. Dat is in werkelijkheid nog veel meer aangezien ik een foutje had gemaakt door de aantal cases te pakken ipv de 0.25%. En er zullen ongetwijfeld nog meer doden vallen.

quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:43 schreef devlinmr het volgende:
Sowieso is een berekening waarmee je deze vaccinatie vergelijkt met een griepvaccin nutteloos. De vraag die je moet stellen is, wat vinden wij een acceptabele hoeveelheid of ernst van bijwerkingen tov de gevolgen van de ziekte
De griepprik is acceptabel. Dan is het, althans voor mij, interessant om te weten hoeveel doden daarbij gevallen zijn en hoe het gaat met de covid vaccin. Dat jij dit nutteloos vind, dat moet jij weten.

quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 13:43 schreef devlinmr het volgende:
Ter vergelijking als je kanker hebt en je moet aan de chemotherapie, dan accepteer je wekenlange misselijkheid, haarverlies, pijn en ellende in de hoop dat je beter wordt.
Als je die bijwerkingen ook zou hebben bij paracetamol, dan zou niemand meer paracetamol nemen bij hoofdpijn
Dit vind ik nou een nutteloze vergelijking. Ik zou de vergelijking tussen bv paracetamol en een andere pijnstiller en daar de % doden gevallen vergelijken. Als bij een andere medicatie 10x meer doden vallen, dan ga ik liever voor paracetamol.
pi_197463757
quote:
Wij zagen de Belgische arts John Schulpen bij de webinar van het opleidingsinstituut Prevenzis (zie onder) met een ontluisterend verhaal en besloten hem zelf te interviewen. Hij adviseert het Kenniscentrum in België over medicijnen, en houdt toezicht op klinische testen van medicijnen in ziekenhuizen. Hij waarschuwt dat de coronapandemie langzaam over is gegaan naar een machtsplandemie die niets meer met corona te maken heeft.
We hebben het over DNA-veranderende eigenschappen van coronavaccin, over het ingrediënt luciferase dat eenvoudig zichtbaar maakt wie wel en wie niet gevaccineerd is, en over de PCR testen.
https://www.bitchute.com/video/CIRPgHrx3VEP/
  zondag 17 januari 2021 @ 14:00:46 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197463786
DNA VERANDERENDE EIGENSCHAPPEN VAN HET VACCIN!!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_197464166
quote:
Wel een beetje jammer dat het met een aardappel wordt gebroadcast...

Maar er wordt dus ingegrepen door de politie :N
  zondag 17 januari 2021 @ 14:32:40 #33
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197464568
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wel een beetje jammer dat het met een aardappel wordt gebroadcast...

Maar er wordt dus ingegrepen door de politie :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_197465092
Leuk zo'n grillige burgermeester Halsema. Bij BLM-protest wordt er niet ingegrepen en gaat ze er zelfs bij staan omdat ze het 'te belangrijk' vindt. Maar nu wordt direct een noodbevel uitgevaardigd.
pi_197465136
pi_197465192
twitter
pi_197465829

Ze zijn nu ook het gazon aan het sproeien.
pi_197466293
En wie van de helden hier is aan het protesteren??
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197466766
quote:
5s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
En wie van de helden hier is aan het protesteren??
Pas maar op met jouw woorden. Groep wordt steeds groter. En met aanpak van de politie zal dit verder uitbreiden. Mijn bloed begint in ieder geval te kolken als ik zie hoe ze met geweld oudere mensen aan het neerknuppelen zijn. Wie weet sta ik er volgende keer ook gewoon bij en dat zegt veel aangezien ik allergisch ben tegen grote groepen.
pi_197466929
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Pas maar op met jouw woorden. Groep wordt steeds groter. En met aanpak van de politie zal dit verder uitbreiden. Mijn bloed begint in ieder geval te kolken als ik zie hoe ze met geweld oudere mensen aan het neerknuppelen zijn. Wie weet sta ik er volgende keer ook gewoon bij en dat zegt veel aangezien ik allergisch ben tegen grote groepen.
Oppassen voor wat? Internethelden?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197467025
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Oppassen voor wat? Internethelden?
Als je daar stopt met lezen, dan mis je inderdaad mijn punt.
  zondag 17 januari 2021 @ 16:05:33 #44
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197467177
Wat een dwazen. Met nitraten naar de politiepaarden gooien.. dan ben je echt niet wijs.
Huilen dan.
  zondag 17 januari 2021 @ 16:08:56 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197467288
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Pas maar op met jouw woorden. Groep wordt steeds groter.
Al met al blijft het een marginaal groepje.
quote:
En met aanpak van de politie zal dit verder uitbreiden. Mijn bloed begint in ieder geval te kolken als ik zie hoe ze met geweld oudere mensen aan het neerknuppelen zijn. Wie weet sta ik er volgende keer ook gewoon bij en dat zegt veel aangezien ik allergisch ben tegen grote groepen.
Hoop niet dat je dan onder mijn raam staat want dan loop je het risico op een nat pak. Dat brengt dat kokende bloed van je misschien wat tot bedaren?
Huilen dan.
pi_197467308
/ignore
  zondag 17 januari 2021 @ 16:09:52 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197467319
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:09 schreef Sponsje88 het volgende:
/ignore
Je kan mij helemaal niet op ignore zetten.
Huilen dan.
pi_197467372
quote:
10s.gif Op zondag 17 januari 2021 16:09 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Je kan mij helemaal niet op ignore zetten.
_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197467374
  zondag 17 januari 2021 @ 16:13:47 #50
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_197467421
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2021 15:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Pas maar op met jouw woorden. Groep wordt steeds groter. En met aanpak van de politie zal dit verder uitbreiden. Mijn bloed begint in ieder geval te kolken als ik zie hoe ze met geweld oudere mensen aan het neerknuppelen zijn. Wie weet sta ik er volgende keer ook gewoon bij en dat zegt veel aangezien ik allergisch ben tegen grote groepen.
Mooie opkomst, ik had dit eerlijk gezegd niet verwacht. Laat de trollen maar trollen in hun gif.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')