SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
cafe Del Mar was op de radio, in d three 'n one remix.quote:
Hee, laten we even ophouden met die DTS aids hier een dingetje te maken okee? Straks komt al die onzin ook nog hierheen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij verbastering van blok, gebruikt in DTS als iemand post zonder de voorganger een punt te gunnen
Modus houdt van rollenspellen gok ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Modus houdt van rollenspellen gok ik
Hoe weet jij datquote:[quote]Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Modus houdt van rollenspellen gok ik
Vanmiddag op StuBru gewoon Derb - Derbquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cafe Del Mar was op de radio, in d three 'n one remix.
midden in de heftigste sneeuwval van vandaag
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag op StuBru gewoon Derb - Derb
Zit geloof ik niet bij Ziggo.quote:
Ja ik ken topradio wel, daar was vroeger ook de stream van The Oh! opquote:
Yup! naja die haal je hier gewoon uit de lucht. dus heb die met regelmaat aan staan in de auto. komen er ook nog wel eens verborgen juweeltjes terug naar boven.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken topradio wel, daar was vroeger ook de stream van The Oh! op
Negativ, soy una maquina.quote:
Zag net wel op Discovery een reclame van 'visit Saudi Arabia', lekker moment om nu toeristische reclames uit te zendenquote:
discovery maakt hun programmering wel 3 jaar vooruit ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net wel op Discovery een reclame van 'visit Saudi Arabia', lekker moment om nu toeristische reclames uit te zenden
De reclameblokken toch nietquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
discovery maakt hun programmering wel 3 jaar vooruit ofzo
No one is ever safe.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lo sabía.
ya estoy aquí
meses para hablar con las máquinas?
Ja klopt, die komt eens in de zoveel maanden vaak een keertje random langs en dan ben je het alweer vergeten als die een jaar later weer eens langs komtquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nou die Saudi reclame hadden ze een jaar geleden iig ook al
idd.. waterontharder is veel hardnekkiger.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja klopt, die komt eens in de zoveel maanden vaak een keertje random langs en dan ben je het alweer vergeten als die een jaar later weer eens langs komt
Die heb ik echt nog nooit gezien bij Discoveryquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
idd.. waterontharder is veel hardnekkiger.
nee op RTL :pquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gezien bij Discovery
Wel dat schijtirritante slecht nagesynchroniseerde kutkind met 'wij zijn een ecologisch gezin snap je'
Daar ook nog nooit gezienquote:
Je vergeet het omgekeerde vraagtekenquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lo sabía.
ya estoy aquí
meses para hablar con las máquinas?
Het is soms jammer dat je kinderen niet mag slaan. Mogen best uitzonderingen gemaakt worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik echt nog nooit gezien bij Discovery
Wel dat schijtirritante slecht nagesynchroniseerde kutkind met 'wij zijn een ecologisch gezin snap je'
awwwquote:Op zondag 17 januari 2021 01:10 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJbPtPVjyQU/?igshid=yyy1mk80ibf3
Is weer hard aan het veranderen in grauwe nattigheidquote:Op zondag 17 januari 2021 08:36 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Dat in de verwachtingen overdreven laagje sneeuw van een paar mm is hier alweer weg.
@LTVDKquote:Op zondag 17 januari 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Ditr is wel een van de betere aanzoeken![]()
https://9gag.com/gag/aAbVMmZ
Hier is het gewoon nat. De paar vlokjes sneeuw die zijn blijven liggen, zijn al wegquote:Op zondag 17 januari 2021 09:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is weer hard aan het veranderen in grauwe nattigheid
Zoals vanoudsquote:Op zondag 17 januari 2021 09:22 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 16-01-2021
nr / aantal posts / gebruiker
01 187 bitterbal
02 179 UitStraling
03 081 Jacquelinehasselbaink
04 061 Citizen.Erased
05 060 dud0r
06 056 Lospedrosa
07 052 liesje1979
08 051 Dr_Flash
08 051 gianni61
10 049 mschol
11 040 Koen66
12 038 LTVDK
13 036 Budapestenaar
14 025 FranticDJ
15 022 EttovanBelgie
16 021 CherryLips
17 018 DaMart
18 015 crv
19 014 Bomenverzameling
20 011 m1st1g
21 010 Modus
22 009 aloa
23 007 Karzai
24 006 Amarantha
25 005 Muck
26 001 scrupuleus
26 001 Leonos
26 001 DerRabbit
26 001 M.Ritcher
klik hier voor meer stats
*noteertquote:
Op de auto's en planten ligt nog wat, maar de weg en de stoep is helemaal vrij.quote:Op zondag 17 januari 2021 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier is het gewoon nat. De paar vlokjes sneeuw die zijn blijven liggen, zijn al weg.
Hier liggen nog net wat verdwaalde restjes tussen de planten en dat is het welquote:Op zondag 17 januari 2021 09:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de auto's en planten ligt nog wat, maar de weg en de stoep is helemaal vrij.
Hoef ik niet naar buiten te vegen en te strooien
Ik had toch liever gehad dat het nu nog een beetje vroor, nu is het gewoon nat en ik wilde nog een uurtje of 2 gaan wandelenquote:Op zondag 17 januari 2021 09:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier liggen nog net wat verdwaalde restjes tussen de planten en dat is het wel
Volgens buienradar gaat het zo tenminste weer gewoon lekker regenen ...quote:Op zondag 17 januari 2021 09:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik had toch liever gehad dat het nu nog een beetje vroor, nu is het gewoon nat en ik wilde nog een uurtje of 2 gaan wandelen
Voor een dag of tienquote:Op zondag 17 januari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het zo tenminste weer gewoon lekker regenen ...
Ik zoek wel een binnen activiteitquote:Op zondag 17 januari 2021 09:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens buienradar gaat het zo tenminste weer gewoon lekker regenen ...
Stofzuigen en dweilen ofzo.quote:
gelukkig is mijn huis niet zo groot dat ik een uur aan het stofzuigen benquote:
Als ik mijn instagram stories moet geloven heeft ongeveer heel nederland hier gisteravond naar gekekenquote:Op zondag 17 januari 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe waren de Vrienden van Amstel?
brrr fris?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Autootje staat weer aan de laadpaal. Even stukje omlopen voor en koffie en dan weer snel bij de verwarming gaan zitten
Hebben ze die koe ook op gegeten daarnaquote:Op zondag 17 januari 2021 10:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen vriendjesop deze dag kunnen we alweer 2:36 langer van de zon genieten dan gisteren
![]()
In 1740 werd in Frankrijk een koe schuldige bevonden aan hekserij en opgehangen
Nu even douchen en aankleden
Ik heb het ze niet gevraagd maar ik denk het wel.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hebben ze die koe ook op gegeten daarna
Zou de magie dan niet van het koeienvlees in de mensen komen?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het ze niet gevraagd maar ik denk het wel.
Meh, alleen het wiegende kontje van Maan kan ik me nog heugen.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe waren de Vrienden van Amstel?
Zit die dichter bij jouw leeftijd of die van je dochters?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meh, alleen het wiegende kontje van Maan kan ik me nog heugen.
Meer bij mijn leeftijd, wel de leeftijd dat vrouwen op hen mooist zijn denk ik dan.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit die dichter bij jouw leeftijd of die van je dochters?
23, ik denk dar vrouwen dat ergens rond hun 30ste zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer bij mijn leeftijd, wel de leeftijd dat vrouwen op hen mooist zijn denk ik dan.
Jij hebt test materiaal.quote:Op zondag 17 januari 2021 10:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
23, ik denk dar vrouwen dat ergens rond hun 30ste zijn.
Na de dertig takelen ze toch vaak af hčquote:Op zondag 17 januari 2021 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer bij mijn leeftijd, wel de leeftijd dat vrouwen op hen mooist zijn denk ik dan.
Dat klopt. Maar het is meer in algemene zin natuurlijk. Dan zijn vrouwen toch weer iets meer ontwikkeld.quote:
Gelukkig zijn mannen zoals wijn en worden met de jaren beterquote:Op zondag 17 januari 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Na de dertig takelen ze toch vaak af hč
je gebruikt een openbare laadpaal?quote:Op zondag 17 januari 2021 10:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Autootje staat weer aan de laadpaal. Even stukje omlopen voor en koffie en dan weer snel bij de verwarming gaan zitten
Kijk maar naar darters.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen zoals wijn en worden met de jaren beter
Yep. Geen eigen oprit hier in de stad. Wel altijd plek, want de keuze is reuze.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je gebruikt een openbare laadpaal?
Dat zijn eerder sixpacks schultenbrau dan wijn.quote:
ja is nog een beetje wat mij tegen houdt om elektirsch/hybride te gaan rijden zolang ik in dat appartement woon.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Geen eigen oprit hier in de stad. Wel altijd plek, want de keuze is reuze.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is meer in algemene zin natuurlijk. [b]Dan zijn vrouwen toch weer iets meer ontwikkeld.[/b]
2 straten lopen maakt voor mij niet zoveel uit. Mocht ik ooit nog naar kantoor gaan kan ik daar ook nog laden als het nodig is.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja is nog een beetje wat mij tegen houdt om elektirsch/hybride te gaan rijden zolang ik in dat appartement woon.
elektrische auto's mogen sowieso niet in de parkeergarage. maar ook niet echt behoefte om 4 straten te lopen om te stekkeren(kan auto wel op 't werk achter een hek laten laden, maar dat is op de sattelietlocatie)
ja ik ben luiquote:Op zondag 17 januari 2021 11:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 straten lopen maakt voor mij niet zoveel uit. Mocht ik ooit nog naar kantoor gaan kan ik daar ook nog laden als het nodig is.
Range is iets meer dan 400km. En dat soort ritjes maak ik niet iedere dag.
Ik word liever vergeleken met een goede whisky dan met wijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig zijn mannen zoals wijn en worden met de jaren beter
Teveel gegeten gisteren? Of is het weer tijd om de offers aan Beelzebub te brengen?quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Na de dertig takelen ze toch vaak af hč
Bitterballen ouder dan 30 jaar daar ben je wel een kwartiertje op aan het kauwen, met open mond.quote:
Ja taai daarom veel mayo er bijquote:Op zondag 17 januari 2021 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterballen ouder dan 30 jaar daar ben je wel een kwartiertje op aan het kauwen, met open mond.
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Goed haha, moet nog zeven keer een dosis nemen.
Jup en dat kan ook wel de oorzaak zijn.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je weer bezig met die antibioticakuur?
Misschien ben jij de uitzonderingquote:
tering hahaquote:Op zondag 17 januari 2021 11:38 schreef Amarantha het volgende:
Inmiddels dik zeventig antibiotica pillen gehad. Tel ik die niet afgemaakte kuur voor kerst nog niet mee haha.
* dud0r doet een flinke klodder mayo op bitterbal en neemt een hapquote:
Altijd fijn als dat gebeurd.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op werk hadden ze mij nog jonger ingeschat :p
Nog 3.5 dag. Eigenlijk 3 dagen maar ben vrijdagavond vergeten haha oeps.quote:
Waarvoor ben je eigenlijk antibiotica aan her slikkenquote:Op zondag 17 januari 2021 11:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nog 3.5 dag. Eigenlijk 3 dagen maar ben vrijdagavond vergeten haha oeps.
Ik heb helicobacter pylori in mijn maag. Naja denk nu niet meer maar moet kuur afmaken uiteraard. Meestal is na één week wel weg maar mijn huisarts wil liever twee weken kuur geven voor de zekerheid.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:43 schreef dud0r het volgende:
W
[..]
Waarvoor ben je eigenlijk antibiotica aan her slikken
Hopelijk na de kuur wel beter dan.quote:Op zondag 17 januari 2021 11:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup en dat kan ook wel de oorzaak zijn.
Klinkt engquote:Op zondag 17 januari 2021 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb helicobacter pylori in mijn maag. Naja denk nu niet meer maar moet kuur afmaken uiteraard. Meestal is na één week wel weg maar mijn huisarts wil liever twee weken kuur geven voor de zekerheid.
yes want drogist..quote:Op zondag 17 januari 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
kruidvat is open geloof ik he, wil even wat nieuwe borsteltjes halen voor mijn tandenborstel
quote:Op zondag 17 januari 2021 11:56 schreef Karzai het volgende:
Ga ook even langs mijn moeder die had spaghettisaus voor me
Zo lekker opdrinken uit de panquote:Op zondag 17 januari 2021 11:56 schreef Karzai het volgende:
Ga ook even langs mijn moeder die had spaghettisaus voor me
Meh.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:04 schreef bitterbal het volgende:
het nummer Fade van Kanye West is niet slecht
quote:Op zondag 17 januari 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Kanye West is een psychiatrische patiënt, niet luisteren.
Ja maar ja, wie nietquote:Op zondag 17 januari 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
Kanye West is een psychiatrische patiënt, niet luisteren.
Maar dan klinkt het nog wel engquote:
Paar best goede albums. Alleen is hij tussendoor helemaal loco.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:11 schreef bitterbal het volgende:
nou ja luister niet echt naar zijn muziek maar geloof dat hij wel een talent heeft voor muziek
Psssttt.....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 januari 2021 12:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Psssttt.....oeeeeh lavalampSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Psssttt.....Originele van Mathmos? Die van mij mis ik af en toe nog steedsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Psssttt.....Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drie kraaien wie daar chefkok isquote:Op zondag 17 januari 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Uitstraling heb je ooit gegeten bij Oonivoo in Uden?
[..]
Psssttt.....Precies degene die ik ook wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ken ik niet eens, aanrader?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Uitstraling heb je ooit gegeten bij Oonivoo in Uden?
Jaquote:Op zondag 17 januari 2021 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Originele van Mathmos? Die van mij mis ik af en toe nog steeds
Ik moet ook nog iets voor mijn werkkamer bedenken voor als ik muziek aan het maken ben.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja![]()
Deze had ik bedacht voor op de werkkamer. Misschien koop ik er nog wel een.
Gaat bij mij ook op het lijstje, volgens mij heb ik hun kreeftensoep wel eens op bij iemand trouwens.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ik van andere mensen hoor wel. Staat nog op het lijstje hier.
Weet je nog die leuke winkel aan de Grote Markt vroegah? Daar hadden ze die dingen meters lang naast elkaar staan. Stond ik mij daar aan te vergapen, kon ik natuurlijk nooit niet betalenquote:
Ik vind de Telstar ook vrij bazigquote:Op zondag 17 januari 2021 12:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet ook nog iets voor mijn werkkamer bedenken voor als ik muziek aan het maken ben.
Was dat niet een expo? Ik herinner me die winkel in ieder geval wel. Ik had ooit zo'n namaak ufolamp met van die sprietjes.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je nog die leuke winkel aan de Grote Markt vroegah? Daar hadden ze die dingen meters lang naast elkaar staan. Stond ik mij daar aan te vergapen, kon ik natuurlijk nooit niet betalen
Nee, ik kan niet bedenken hoe die heet (komt vanzelf wel weer omhoog drijven). Hadden ze inderdaad die ufo dingen ook en heel veel g-shock watches en van die felgekleurde koekoeksklokken. Ik vond daar vroeger altijd 'alles cool'quote:Op zondag 17 januari 2021 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat niet een expo? Ik herinner me die winkel in ieder geval wel. Ik had ooit zo'n namaak ufolamp met van die sprietjes.
Altijd eerst voor het iconische origineel gaanquote:Op zondag 17 januari 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja fijn, breng me maar weer aan het twijfelen.
Zo bezie ik mezelf wel jaquote:Op zondag 17 januari 2021 12:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Altijd eerst voor het iconische origineel gaan
Ze willen je hier als burgemeester trouwens had je dat gelezen?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:47 schreef Ygritte het volgende:
Ik koop ook geen dar/rar/daw/lar enz. maar gewoon ooit een lounge
Wat bestel je daar zoal?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
Weer een stapel spul bij ome Ali besteld. Nu weer twee maanden wachten tot het er is
Je moet iets als de Action niet open is.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
Weer een stapel spul bij ome Ali besteld. Nu weer twee maanden wachten tot het er is
Vast een blonde interieur architect die je daarmee helpt toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja fijn, breng me maar weer aan het twijfelen.
Oh lol.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze willen je hier als burgemeester trouwens had je dat gelezen?
Heb je wel een groot huis om met mooie spulletjes te vullen
Ik in ieder geval niet... dat heb ik in mei ook gedaan. Moet het nodig weer eens afstoffenquote:Op zondag 17 januari 2021 12:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Zolder weer omgebouwd tot fitness ruimte.
Kinderzooi eruit, stationaire swiftrainer, bench, gewichten, 3 grote schermen, grote ventilators erin.
Let the lockdown begin and look who is getting out the strongest.
Mag een brunette dat ook doen?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast een blonde interieur architect die je daarmee helpt toch?
In Groningen daar?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus mensen op mijn fb en die zijn naar Hongerge Wolf verhuist. Hoe vet is die naam
Wat een ellende.... daar ga je echt dood zo erg niks te doen in die regio.....quote:Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dus mensen op mijn fb en die zijn naar Hongerge Wolf verhuist. Hoe vet is die naam
Mee eens, zolang je de regenpijp maar goed bijhoud zodat ik omhoog kan klimmen.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh lol.![]()
Ik blijf eigenlijk liever aan mijn casa aan zee met de cocktailbar om de hoek.
van die plekken die ze gewoon moeten opheffen, 30 inwonersquote:Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
nee die naam kan je niet opheffen :pquote:Op zondag 17 januari 2021 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
van die plekken die ze gewoon moeten opheffen, 30 inwoners
En 600 koeien?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:54 schreef mschol het volgende:
[..]
van die plekken die ze gewoon moeten opheffen, 30 inwoners
Van mij wel. Ik heb geen specifieke voorkeur.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag een brunette dat ook doen?
Of een roodharige?
Volgens mij is dat de geboorteplaats van een bijzondere vrouw die hier eerst wel eens mee kwaakte.quote:
Heb kleding hangers, haakjes en een opbergdoos voor m'n magic deckboxen en playmat besteld.quote:
Klopt. Behalve die doos voor m'n magic spullen. Die hebben ze niet bij de actionquote:Op zondag 17 januari 2021 12:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet iets als de Action niet open is.
Dat is een gehucht boven Bad Nieuweschans toch?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag een tijdje terug een huis op Funda in het plaatsje Rectumquote:Op zondag 17 januari 2021 12:50 schreef bitterbal het volgende:
Ooit in een nabijgelegen toekomst, ooit gaat Frantic daar wonenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug een huis op Funda in het plaatsje Rectum
ik heb echt geen idee waar het isquote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is een gehucht boven Bad Nieuweschans toch?
Met zijn geliefde, Siswetquote:Op zondag 17 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit in een nabijgelegen toekomst, ooit gaat Frantic daar wonen
tussen dat schijtvolk daar? dacht het nietquote:Op zondag 17 januari 2021 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit in een nabijgelegen toekomst, ooit gaat Frantic daar wonen
pfft, de belgen hebben de anaal driehoekquote:Op zondag 17 januari 2021 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zag een tijdje terug een huis op Funda in het plaatsje Rectum
Nood-oost-groningenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar het is
Reet - Kontich - Aarselaarquote:Op zondag 17 januari 2021 13:14 schreef mschol het volgende:
[..]
pfft, de belgen hebben de anaal driehoek
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:15 schreef FranticDJ het volgende:
Trouwens. Wij hebben hier boerenhol en boerengat
en turkeye
Neem die Belgische psychologe.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag een brunette dat ook doen?
Of een roodharige?
Die kijkt een beetje teveel als een ANWB fietstas.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem die Belgische psychologe.
2 vliegen in één klap.[ afbeelding ]
Goede tettenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neem die Belgische psychologe.
2 vliegen in één klap.[ afbeelding ]
Jansen en Jansen. Ineens heb je het....quote:Op zondag 17 januari 2021 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat niet een expo? Ik herinner me die winkel in ieder geval wel. Ik had ooit zo'n namaak ufolamp met van die sprietjes.
Die zijn alleen leuk als je jong bent....quote:
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die zijn alleen leuk als je jong bent....![]()
Uiteindelijk staart dat sipjes naar beneden en komt het ongeveer tot aan je navel
Daarom hebben mannen handenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uiteindelijk staart dat sipjes naar beneden en komt het ongeveer tot aan je navel
oprollen als danerolle croissantjesquote:Op zondag 17 januari 2021 13:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik zoekquote:Op zondag 17 januari 2021 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ben op jacht naar fietstassen voor de boodschappen enzo.
Voorwaarden: waterdicht, makkelijk afneembaar en terug te plaatsen zonder al te veel bandjes vast te moeten maken. En niet te lelijk.
https://webwinkel.anwb.nl(...)sen/fietstassen.htmlquote:Op zondag 17 januari 2021 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
Ben op jacht naar fietstassen voor de boodschappen enzo.
Voorwaarden: waterdicht, makkelijk afneembaar en terug te plaatsen zonder al te veel bandjes vast te moeten maken. En niet te lelijk.
Ja!quote:Op zondag 17 januari 2021 13:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jansen en Jansen. Ineens heb je het....
Of met ducttape aan de schouders vastplakkenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oprollen als danerolle croissantjes
ja fietstassen enzo kan ik zelf ook wel googelenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://webwinkel.anwb.nl(...)sen/fietstassen.html
over de schouders zwieperen en beide tepels aan elkaar met een wasknijper achter de nek.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of met ducttape aan de schouders vastplakken
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
over de schouders zwieperen en beide tepels aan elkaar met een wasknijper
Oh dan heb je aan mij niks, heb niet eens een fietsquote:Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja fietstassen enzo kan ik zelf ook wel googelenmaar gebruikservaringen JWZ.
Oh die heb ik niet... ik heb niet eens een bagagedragerquote:Op zondag 17 januari 2021 13:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja fietstassen enzo kan ik zelf ook wel googelenmaar gebruikservaringen JWZ.
Scheelt je wel uren tijd als je zou fietsen in plaats van lopen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan heb je aan mij niks, heb niet eens een fiets
Ja ik heb sinds deze week een nieuwe omdat dat m'n primaire vervoersmiddel gaat wordenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh die heb ik niet... ik heb niet eens een bagagedrager
edit: wel een hippe fiets... te lang al niet gebruikt WANT IK KOM NERGENSSSSS!!!!111!EINZ
Mij kennende zou ik dan gewoon qua tijd net zo lang fietsenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Scheelt je wel uren tijd als je zou fietsen in plaats van lopen.
op de fiets naar bal?quote:Op zondag 17 januari 2021 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mij kennende zou ik dan gewoon qua tijd net zo lang fietsen
Ik presteer het nog om met de auto naar de supermarkt te gaan die denk ik nog minder dan 300 meter verderop zit.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja ik heb sinds deze week een nieuwe omdat dat m'n primaire vervoersmiddel gaat worden
maar is dan wel handig om een fietstas te hebben voor de boodschappen die je dan in je winkelwagentje zwiepert. En die ik dan zo van mn fiets af kan klikken om mee naar boven te nemen.
Dat is qua tijd wel ongeveer wat ik nu op een dag loop jaquote:
Ja dat ken ik en zal ik zelf ook blijven doen hoor. Maar voor de 'dagelijkse boodschappen' gaat het wel zoveel mogelijk fietsen worden.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik presteer het nog om met de auto naar de supermarkt te gaan die denk ik nog minder dan 300 meter verderop zit.![]()
Ik kan serieus lopend net zo snel als met de auto, maar geen zin om met zware stuf te leuren.
Herkenbaarquote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik presteer het nog om met de auto naar de supermarkt te gaan die denk ik nog minder dan 300 meter verderop zit.![]()
Ik kan serieus lopend net zo snel als met de auto, maar geen zin om met zware stuf te leuren.
Zelf train ik best veel maar voor boodschappen pak ik ook altijd de autoquote:Op zondag 17 januari 2021 13:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga ik meestal lopen.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat ken ik en zal ik zelf ook blijven doen hoor. Maar voor de 'dagelijkse boodschappen' gaat het wel zoveel mogelijk fietsen worden.
https://www.basil.com/nl/urban-dry-double-bag-mat-zwart.html
dit is nog wel een kanshebber
oooh led [/bitterbal]quote:Op zondag 17 januari 2021 13:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan ga ik meestal lopen.
Ik had deze voor je bedacht![]()
https://www.fietstas.com/(...)mik-ba-s108-zw.html#
dat vind ik alleen iets voor mensen die wat aan hun poten mankerenquote:Op zondag 17 januari 2021 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik laat de boodschappen gewoon brengen. Ook nooit gezeik met karretjes en families die door de winkel rennen en shit.
Doe ik ook momenteel.quote:Op zondag 17 januari 2021 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat vind ik alleen iets voor mensen die wat aan hun poten mankeren
quote:Op zondag 17 januari 2021 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat ken ik en zal ik zelf ook blijven doen hoor. Maar voor de 'dagelijkse boodschappen' gaat het wel zoveel mogelijk fietsen worden.
https://www.basil.com/nl/urban-dry-double-bag-mat-zwart.html
Bohhhh hier scheelt het behoorlijk:
https://www.fietstas.com/(...)uble-b-92822491.html
dit is nog wel een kanshebber
Misschien kan je hem aansturen met homeyquote:Op zondag 17 januari 2021 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oooh led [/bitterbal]
lopen is net te ver
ja knie doet het niet goed. Maar even een paar dagen gewoon zo weinig mogelijk lopen denk ik. Eens zien of het dan weer beter gaat.quote:
ik lees veganquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kan je hem aansturen met homey![]()
Wij gaan trouwens waarschijnlijk over op Home assistant
Barre gaander ben je ookquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik dan maar met een misplaatst superioriteitsgevoel zeggen dat ik wel gewoon lopend naar de supermarkt ga
Nee joh allemaal on premquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik lees veganafkeer xxl
ik niet. want google en cloud enzoSowieso in appartement niks/nauwelijks iets van domotica
Groot geworden door pijn te krijgenquote:
Jij bent ook gewoon een beter mens dan ikquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Zal ik dan maar met een misplaatst superioriteitsgevoel zeggen dat ik wel gewoon lopend naar de supermarkt ga
Als je later als je groot bent een mooie auto hebt pak je de auto hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 13:59 schreef LTVDK het volgende:
Prem als je google home assistantquote:Op zondag 17 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
on Prem wat?
ik heb giga brainfarts vandaag hoor
Ik heb al een mooie autoquote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je later als je groot bent een mooie auto hebt pak je de auto hoor
Draait lokaal. Dus niks te maken met google oidquote:Op zondag 17 januari 2021 14:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
on Prem wat?
ik heb giga brainfarts vandaag hoor
hier dacht ik serieus aanquote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Prem als je google home assistant
[ afbeelding ]
Dat zou erg zijnquote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik nog steeds want heb geen idee waar ze het over heeftquote:
oh wacht ik haal home assistant en google assistant door elkaar.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Draait lokaal. Dus niks te maken met google oid
On premise....quote:Op zondag 17 januari 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik nog steeds want heb geen idee waar ze het over heeft
Hij heb een mooie paarse auto.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je later als je groot bent een mooie auto hebt pak je de auto hoor
giravquote:Op zondag 17 januari 2021 14:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Zag dat veel sokken en boxers slechter worden dus alles weggepleurd.
En mooi 10 set merinowol sokken en 10 boxers besteld.
Nu nog T shirts voor onder truien en overhemden.
Wat zijn goede T shirts tegenwoordig?
Dit zal je beffen met dat vieze mondjequote:Op zondag 17 januari 2021 14:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je ne comprends pas.quote:
Midnight purple als autolak is gewoon de mooiste kleur hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paars kan mooi zijn, voor gordijnen, vrouwenharen, muurtje op de plee.
Vind dat wel een kamp of Alikleur hoorquote:Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Midnight purple als autolak is gewoon de mooiste kleur hoor
Nee, pi wil niet lekker (snel corrupt). Daait nu op een nuc.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga je 't op een Pi draaien? en vanwaar de overstap?
lava lampquote:Op zondag 17 januari 2021 14:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paars kan mooi zijn, voor gordijnen, vrouwenharen, muurtje op de plee.
Nee joh, die rijden in een zwarte of zilvergrijze Golf of Aldi A-nogwatquote:Op zondag 17 januari 2021 14:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind dat wel een kamp of Alikleur hoor
Ze rijden in de Aldi.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die rijden in een zwarte of zilvergrijze Golf of Aldi A-nogwat
Wat een truttenschudder.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En hierop zie je nog beter hoe geweldig deze kleur reageert op licht
[ afbeelding ]
Mooi hip bol neusje maar wel een bejaarde hangkont hoor.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Auberginiusquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dacht ik ook....quote:Op zondag 17 januari 2021 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een truttenschudder.
Welk type mijn vriendin moet ook een nieuwe?
quote:Op zondag 17 januari 2021 14:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook....![]()
Ik kwam laatst dit tegen: https://vrouwenauto.nl/
Ik was gewoon bijna beledigd
Jaaaa rot op manquote:Op zondag 17 januari 2021 14:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Af en toe moeten vrouwen gewoon hun plek weer even weten
Hap hap hapquote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa rot op man![]()
Alsof alle vrouwen hulpeloze wezens zijn en in zo'n 'wijvenbak' willen rijden
Ja anders halen ze je links in op de snelweg en dat is niet goed voor de zwellichamen.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa rot op man![]()
Alsof alle vrouwen hulpeloze wezens zijn en in zo'n 'wijvenbak' willen rijden
wat een ouwe lullen pruimen kleur, gadverquote:Op zondag 17 januari 2021 14:16 schreef LTVDK het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Behalve dan dat deze gewoon een 1.6 met turbo heeftquote:Op zondag 17 januari 2021 14:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat een truttenschudder.
Welk type mijn vriendin moet ook een nieuwe?
Geen schaar?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]Op punt staat om naar de la te lopen en snaai te zoeken....
Doe je dat toch lekkerquote:Op zondag 17 januari 2021 14:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]Op punt staat om naar de la te lopen en snaai te zoeken....
Kansloos volk. Ik hoop dat ze allemaal besmet worden en doodgaan.quote:Op zondag 17 januari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Deze heeft beter beeld
https://www.facebook.com/100002052807439/videos/3603121663099558/
Schrik me gelijk een ongelukquote:Op zondag 17 januari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Deze heeft beter beeld
Zag ik daar nou een vent met een clownsneus?quote:Op zondag 17 januari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Deze heeft beter beeld
omsingelen en iedereen boetes gevenquote:Op zondag 17 januari 2021 14:27 schreef bitterbal het volgende:
Deze heeft beter beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |