SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
cafe Del Mar was op de radio, in d three 'n one remix.quote:
Hee, laten we even ophouden met die DTS aids hier een dingetje te maken okee? Straks komt al die onzin ook nog hierheen.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij verbastering van blok, gebruikt in DTS als iemand post zonder de voorganger een punt te gunnen
Modus houdt van rollenspellen gok ikquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[quote]Op zaterdag 16 januari 2021 22:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Modus houdt van rollenspellen gok ik
Hoe weet jij datquote:[quote]Op zaterdag 16 januari 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Modus houdt van rollenspellen gok ik
Vanmiddag op StuBru gewoon Derb - Derbquote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
cafe Del Mar was op de radio, in d three 'n one remix.
midden in de heftigste sneeuwval van vandaag
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanmiddag op StuBru gewoon Derb - Derb
Zit geloof ik niet bij Ziggo.quote:
Ja ik ken topradio wel, daar was vroeger ook de stream van The Oh! opquote:
Yup! naja die haal je hier gewoon uit de lucht. dus heb die met regelmaat aan staan in de auto. komen er ook nog wel eens verborgen juweeltjes terug naar boven.quote:Op zaterdag 16 januari 2021 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken topradio wel, daar was vroeger ook de stream van The Oh! op
Negativ, soy una maquina.quote:
Zag net wel op Discovery een reclame van 'visit Saudi Arabia', lekker moment om nu toeristische reclames uit te zendenquote:
discovery maakt hun programmering wel 3 jaar vooruit ofzoquote:Op zaterdag 16 januari 2021 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zag net wel op Discovery een reclame van 'visit Saudi Arabia', lekker moment om nu toeristische reclames uit te zenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |